Jump to content
BulForum.com

JoyDay

Members
  • Content Count

    297
  • Joined

  • Last visited

About JoyDay

  • Rank
    Майстор

Recent Profile Visitors

971 profile views
  1. Здравейте, Благодарим Ви за проявения интерес. За съжаление, не всички стъпки по одобрението зависят пряко от нас. Ние също искаме възможно най-скоро да обявим съвместимостта на coool.tv с LG. Веднага щом имаме новини по темата, ще споделим.
  2. Здравейте, От тази седмица имаме няколко подобрения в приложението coool.tv: 1. Възможност за пренареждане на канали в дефолтни профили (Всички, Детски, За възрастни). В тези профили не могат да се премахват програми, но вече има възможност да се пренареждат според желанието на потребителя. Ако потребителят е пренаредил програмите в дефолтен профил, при добавяне на нов канал от наша страна, той ще отиде на последна позиция. Ако не е правено пренареждане, новият канал отива на позиция по подразбиране. 2. Дефолтните профили имат бутон "Подреди по подразбиране", с
  3. Благодарим на @w00x за точното обяснение. В допълнение искаме да кажем, че за всеки потребител предоставяме индивидуално оптично влакно от техническия център до адреса му. Т.е. не е достатъчно да се знае дали има покритие в района, за да можем да отговорим със сигурност, дали имаме възможност да прокараме услуга конкретно до Вашия адрес.
  4. Здравейте, @jozo, Можем да заменим set-top-box устройството. Моля на лично съобщение да ни изпратите имена на титуляр на услугата Ви или клиентски номер, а също и актуален телефонен номер за връзка с Вас. Ако разполагате със смарт телевизор или бокс с някоя от изброените по-долу операционни системи, бихте могъл да се възползвате от тридневен пробен период за новото ни телевизионно решение - coool.tv. coool.tv е приложение съвместимо с всички смарт устройства с операционни системи Android TV/Google TV (минимална необходима софтуерна версия Android 5.0 – препо
  5. Здравейте, Направихме проверка и от сутринта до този момент, каналът се възпроизвежда нормално както на новото, така и на старото ни телевизионно решение. Можете ли да споделите как са свързани с интернет устройствата Ви?
  6. @Rimobul Здравейте, Благодарим Ви за обратната връзка и се радваме, че приложението Ви е допаднало. Колегите ни работят усърдно върху постоянните подобрения и нововъведения в него, за да предоставим възможно най-доброто потребителско преживяване. За да преминете на новото ни телевизионно решение, е нужно устройството, което имате в момента, да бъде заменено. cooolNet гигабитов интернет за дома се предлага само с медия конвертор. За целта е необходимо технически екип да Ви посети на място, за да направи замяната на устройствата. В момента периодът за миграция е до 10 дни, но обикно
  7. Здравейте, На национален номер 0800 45 845 отговорят две звена към Центъра за обслужване на клиенти - отдел “Техническа поддръжка”, към които 24/7 може да се обърнете за сигнали за проблеми с услугата или технически консултации, както и отдел “Обслужване на клиенти”, които отговарят за административното взаимодействие с клиентите и не са на денонощен режим на работа. В момента подготвяме актуализация в сайта си, където да посочим по-ясно работния график на колегите.
  8. Здравейте @TAZ Моля на лично съобщение да ни изпратите клиентски номер или три имена на титуляр на Вашата услуга, за да можем да направим подробна проверка на описания проблем.
  9. Приложението coool.tv вече е съвместимо със смарт телевизорите на Samsung за моделите след 2020 г. В момента колегите ни са насочили усилията си в разработките за устройства от 2018 и 2019 г. и в най-скоро време ще можем да обявим възможността приложението да бъде използвано и на тези модели телевизори.
  10. @w00x Препоръчваме Ви да се обърнете към колегите ни от отдел “Техническа поддръжка” на тел. 0800 45 845, които са на разположение да Ви разяснят подробно как работи свързаността на приложението coool.tv с различните устройства и потребителски профили.
  11. Би трябвало в chromecast при изписването на coool.tv в Apps търсачката да се появява веднага приложението. От наша страна не се визуализира проблем. Може ли на лично съобщение да ни изпратите малко по-подробна информация как го търсите?
  12. Проблемът с индикацията за свързаност, който описвате, е частен за Google TV. В случай, че телевизорът в хола Ви е с друга операционна система, бихте ли споделили модела на устройството, за да тестваме при нас? Помните ли ден и ориентировъчен час, когато е забелязан проблемът? Бихте ли ни ги изпратили на лично съобщение, за да проверим за debug информация от наша страна? Ако не - при подобна промяна в поведението - пишете ни отново с дата и час, за да проверим.
  13. @mIRCata , през изминалия месец април при няколко клиента се е получило дублиране на фактури в нашата система. Проблемът е бил прихванат и коригиран, така че да се пренасочи повторното плащане към фактурата, която излиза през май. Вашият случай е един от тях. В настоящия месец май - нямате задължения. Следващата фактура, която предстои да Ви бъде издадена, ще бъде на дата 02.06.2022 г.
  14. Здравейте, @w00x Без да имаме информация за конкретния адрес, няма как да Ви предоставим подробности за сроковете за изпълнение на заявката. Понякога независимо, че има работеща услуга в съседен обект, е необходимо да се направят разширения по мрежата ни поради FTTH технологията, която използваме.
  15. Здравейте, Благодарим Ви за обратната връзка. Предали сме коментарите към колегите, които разработват приложението.
×
×
  • Create New...