Jump to content
BulForum.com

JoyDay

Members
  • Content Count

    186
  • Joined

  • Last visited

About JoyDay

  • Rank
    Напреднал Член

Recent Profile Visitors

276 profile views
  1. Здравейте, @plameni Благодарим за даденото предложение. Към момента все още разработваме метод за извършване на онлайн поръчка. Докато го пуснем в действие, сме дали тези две възможности на клиентите си: посещение от наш технически екип, което се таксува, и на място в магазин Деком. Да, нашите колеги по цял ден са в движение, но не са куриери :). Съвсем скоро ще Ви уведомим за новите възможности за онлайн поръчка. @pavlan в магазин Деком можете да попитате за "Cooolbox дистанционно" или "дистанционно за MAG 250/322".
  2. Здравейте, @pavlan Предвидили сме две възможности за закупуване на ново дистанционно устройство: - Всеки потребител може да направи заявка за доставка на адрес, като в този случай обаче освен цената от 15 лв. за устройството, се заплаща и такса за посещението, която също е 15 лв. - Другата възможност е да се закупи ново ДУ от партньорски магазин. За гр. Пловдив това е: Sony Center Plovdiv гр. Пловдив, бул. Източен 22 Работно време: Понеделник - Петък: 09:00 - 19:00 Събота: 09:00 - 15:00 Неделя: Почивен ден
  3. Здравейте, Вече сме 100% онлайн На 30.09.2019 г. закриваме всички Coool центрове в страната >>> https://www.cooolbox.bg/blog/coool-e-da-si-razlichen-prodaljenieto
  4. Здравейте, plameni, Запитването Ви бе предадено към администраторите ни. Потвърдиха, че трафикът действително се маршрутизира по този начин поради спецификата на мрежата ни и не е отклонение. Все пак искам да напомня тук, че колегите ни от техническа поддръжка са на разположение 24/7 на тел. 0800 45 845 и биха могли по-бързо и компетентно да реагират на вашите запитвания.
  5. Здравейте, poppopov, Преминаването към актуалните ни Гигабитови услуги, е по желание на клиента. Продължаваме да поддържаме всички активни услуги на стари тарифни планове, въпреки че са отпаднали от портфолиото на Cooolbox, но не сключваме нови договори за тях.
  6. Здравейте, plameni, Във връзка с поставения от Вас въпрос, направихме запитване към Telia относно маршрутизирането на трафика. Ето и техния отговор: “In this circumstance, yes the routing is intentional. There is ongoing work on our Vienna core but for the near future we will reroute some traffic through this region. It should not be related to any production traffic impact” Моля не се колебайте да се свържете с колегите на национален номер 0800 45 845, когато имате нужда от допълнителна информация или проверка на услугите.
  7. Здравейте, plameni, При наличната информация по подадения от Вас сигнал, не виждаме необходимост от "оптимизиране на трафика" в нашата мрежа, ако прецените, че наблюдаваното поведение на трафика е проблемно, по-скоро следва да се обърнете към m247.com / AS9009 @777, може да се свържете с колегите ни от техническа поддръжка на тел. 0800 45 845, за да направят проверка на услугата Ви.
  8. Здравейте, В събота беше организирано посещение във връзка с наблюдавания от netrootbg проблем. Целта на многократните тестове е била безусловно установяване на наличие или липса на проблем, предвид променливите обстоятелства. Установено е наличие на други безжични мрежи и е избран канал с най-малко зашумяване. Фактът, че потребителят е работил без проблеми в продължение на два дни, след което започва отново да наблюдава промени в стабилността на безжичната свързаност за нас, означава именно променливо зашумяване на ефира. Ние продължаваме да разглеждаме и да работим по случая. В конкретната ситуация, проблем се наблюдава само при клиентското устройство работещо на честота 2.4 Ghz, която несъмнено е претоварена и проблемна, особено в гъстонаселени райони. Именно поради тази причина, сме се спрели на устройство, което дава възможност на потребителите да ползват и значително по-безпроблемния 802.11ac стандарт, използващ честоти в 5 Ghz ISM диапазон.
  9. Здравейте, what_you_do, Колегите от технически отдел са запознати с проблема, който наблюдавате, но за съжаление е проявяването му е изключение и към момента се наблюдава само при вас. Работим по възпроизвеждането му. изискваната от колегите информация, за “модел, firmware, версия на firmware и тн.” е единствено и само с намерение да разберем и съответно решим проблема.
  10. Здравейте, Благодарим на netrootbg за предоставената информация, в момента правим подробна проверка на случая. Относно Icotera устройствата, с които се предоставя новата ни услуга cooolMax, досега не сме имали оплаквания за WiFi функционалностите. Устройството беше избрано след множество проучвания и тестове и именно поради добрите резултати и възможност за предоставяне на високи скорости по WiFi, се спряхме на него. Възможно е да възникнат единични случаи, които за да бъдат разрешени е необходимо съдействие и информация от страна на потребителите.
  11. Здравейте netrootbg, Моля да ни предоставите номер за връзка и имената на титуляра на услугата, на лично съобщение, за да можем да направим повторна проверка на случая.
  12. Здравейте sasshko, възможно е проблемите, които сте наблюдавал с определени сайтове да са следствие на —>>https://blog.cloudflare.com/cloudflare-outage/ Можете ли да ни дадете допълнителна информация за часовия диапазон, в който наблюдавахте прекъсванията и конкретните дестинации, с които сте имал затруднение?
  13. Здравейте, Във връзка с промяна на търговските условия от страна на Нова Броудкастинг Груп цената на пакет Diema Extra се увеличава на 7,99 лв с ДДС считано от 01.07.2019 г. Повече информация можете да намерите тук.
  14. Здравейте, dahter, Устройството Icotera i6850 няма QoS функционалност, достъпна за крайния потребител. Колегите от техническа поддръжка имат дотолкова достъп до устройството, колкото да могат да съдействат на клиент при евентуален проблем и да видят какви устройства има закачени в мрежата. Относно смяната на firmware, не е достъпно и е недопустимо да се прави от клиенти. Потребителското име и парола могат да се променят, според желанието на потребителя. На този етап не е предоставена възможност за създаване на повече от една Wi-Fi мрежа.
  15. Здравейте, w00x, При последните правени доработки се е получило недоразумение. Благодарим за обратната връзка, информацията вече е коригирана.
×
×
  • Create New...