Jump to content
BulForum.com

JoyDay

Members
  • Content Count

    229
  • Joined

  • Last visited

About JoyDay

  • Rank
    Напреднал Член

Recent Profile Visitors

528 profile views
  1. Здравейте, xyz_1897, Все още нямаме покритие в цитирания район. Ако имате запитване за конкретен адрес, все пак можете да се обърнете към колегите от отдел "Обслужване на клиенти" на тел. 0800 45 845, опция 3, или да попълните формата ни за проверка на покритие: https://www.cooolbox.bg/pokritie#forma.
  2. Здравейте, @vkirov, Канал 7/8 до началото на септември остава в основния ни пакет и е безплатен. В момента се уточняват условия по преминаването му в платена версия. Ще уведомим своевременно потребителите си за промяната и стъпките, които трябва да предприемат за да се абонират за канала. Извиняваме се, @plameni, но сме пропуснали да отговорим на запитването Ви. Отправили сме запитване за това какви са условията към преминаване на Канал 3 към HD.
  3. Здравейте, plameni, Благодарим за сигнала - това е стар запис, който вече зачистихме.
  4. Здравейте, @Blazer, Излъчването на телевизия Sport+ HD, както и на каналите F+ и TV+, бе прекратено в края на март тази година, поради изтичане на договора за разпространение, който имахме сключен с праводържателя. За съжаление, не успяхме да го подновим, така че да запазим изгодните условия, които ползвахме дотогава. В момента сме отново в процес на преговори. Търсим и варианти за евентуален заместител.
  5. Здравейте! mstavrev, функцията HDMI-CEC не е активна в нашият firmware и към момента няма възможност да бъде активирана. chasti, дали сте сигнализирал за проблема, за който споменавате на колегите от техническа поддръжка?
  6. Здравейте exabyte, mail.bg са наши клиенти, присъствието ни на страницата им е реклама.
  7. Здравейте, при обявената профилактика за 08.07.2020 г., в интервала между 00:00-06:00 часа, няма да има промяна на IP адреси. Профилактиката ще засегне пряко услуги в гр. София, но косвено може да повлияе и върху един от VLAN-ите, по които получаваме телевизионни стриймове. По отношение на наблюденията ви за честа смяна на IP адресите в близките години, имаме обяснение. Работим непрекъснато по разширяване и оптимизация на нашата мрежа. Изграждаме нови технически центрове. Така се стараем всеки потребител да получава сигнал от най-близкия възможен център, с цел подобряване на качеството на услугата.
  8. Здравейте plameni, RETN са нашия нов партньор и доставчик на международна свързаност.
  9. Здравейте, @poppopov На този етап не планираме промяна в телефонната услугата. Това не означава, че темата не се разглежда и следи редовно при нас. @pavlan За момента няма възможност да се добавят функции за времеви контрол към този канал.
  10. Здравейте, @poppopov, Правилно сте предположили, че това е фалшива промоция. Нееднократно сме напомняли на потребителите си за съществуването на подобен род съобщения, които използват не само нашето име, а и на популярни брандове, както от нашия сектор, така и от други области на търговията. В тази статия съветваме потребителите си, когато разберат за провеждането на дадена промоция, да се запознаят с правилата й на официалната страница на организатора. По отношение на предложението ви за добавяне на функции за времеви контрол към канал TV1, отправихме запитване към праводържателя за условията, при които може да се случи това. Относно цените на разговорите, ето линк към актуалните: https://www.cooolbox.bg/images/cb/prices/cooolMax_tel_prices.pdf . Като разговорите към фиксираната мрежа на КУЛБОКС са безплатни.
  11. Здравейте, Вчера вечерта, наш партньор на международна свързаност е имал проблем в мрежа си. Проблемът е бил отстранен около 22.00 часа снощи.
  12. @plameni за съжаление няма възможност да предоставим предварително IP по DHCP.
  13. Винаги уведомяваме потребителите за предстоящи профилактики, както описахме по-горе, методите са сталкер съобщение на приемника, sms или телефонно обаждане.
  14. Мрежите от статични IP адреси не се променят при каквато и да е профилактика. На промяна подлежат само тези по DHCP, бизнес клиентите с фиксирани IP-та се уведомяват минимум 24 часа предварително ако е предвидена смяна.
  15. Здравейте, exabyte, Действително в момента изпълняваме мащабен проект по разширение и оптимизиране на оптичната ни мрежа. Дейността се извършва поетапно с планирани профилактики, които своевременно обявяваме със сталкер съобщение, sms или телефонно обаждане. Във Вашия случай обаче, са се наложили спешни конфигурационни промени при подготовка за една от тези профилактики и е нямало време за реакция. След тази интервенция, Вашата услуга няма да бъде засегната от конкретната профилактика, за която се е е извършвала подготовката.
×
×
  • Create New...