Jump to content
BulForum.com

JoyDay

Members
  • Content Count

    219
  • Joined

  • Last visited

About JoyDay

  • Rank
    Напреднал Член

Recent Profile Visitors

450 profile views
  1. Здравейте, @poppopov, Правилно сте предположили, че това е фалшива промоция. Нееднократно сме напомняли на потребителите си за съществуването на подобен род съобщения, които използват не само нашето име, а и на популярни брандове, както от нашия сектор, така и от други области на търговията. В тази статия съветваме потребителите си, когато разберат за провеждането на дадена промоция, да се запознаят с правилата й на официалната страница на организатора. По отношение на предложението ви за добавяне на функции за времеви контрол към канал TV1, отправихме запитване към праводържателя за условията, при които може да се случи това. Относно цените на разговорите, ето линк към актуалните: https://www.cooolbox.bg/images/cb/prices/cooolMax_tel_prices.pdf . Като разговорите към фиксираната мрежа на КУЛБОКС са безплатни.
  2. Здравейте, Вчера вечерта, наш партньор на международна свързаност е имал проблем в мрежа си. Проблемът е бил отстранен около 22.00 часа снощи.
  3. @plameni за съжаление няма възможност да предоставим предварително IP по DHCP.
  4. Винаги уведомяваме потребителите за предстоящи профилактики, както описахме по-горе, методите са сталкер съобщение на приемника, sms или телефонно обаждане.
  5. Мрежите от статични IP адреси не се променят при каквато и да е профилактика. На промяна подлежат само тези по DHCP, бизнес клиентите с фиксирани IP-та се уведомяват минимум 24 часа предварително ако е предвидена смяна.
  6. Здравейте, exabyte, Действително в момента изпълняваме мащабен проект по разширение и оптимизиране на оптичната ни мрежа. Дейността се извършва поетапно с планирани профилактики, които своевременно обявяваме със сталкер съобщение, sms или телефонно обаждане. Във Вашия случай обаче, са се наложили спешни конфигурационни промени при подготовка за една от тези профилактики и е нямало време за реакция. След тази интервенция, Вашата услуга няма да бъде засегната от конкретната профилактика, за която се е е извършвала подготовката.
  7. Здравейте, plameni, Да, отразихме промяната в рутинга, който е динамичен, но сега отново получаваме коректният префикс от CloudFlare.
  8. Здравейте, w00x, Каналът Cartoon Network в момента са само с бг аудио, така го приемаме от доставчиците на стриймове и не можем да влияем върху това.
  9. @plameni Получихме отговор на запитването ни от Cloudlflare. Оказва се, че умишлено не обявяват всички префикси през един Internet Exchange point. Цитираме: subject: Re: [tech] Re: Problem with path to destination 104.31.64.50 Hi, it is expected that you might not able to receive all our prefixes at one Internet Exchange point.
  10. Към настоящия момент нямаме задължение относно номерацията на канала, а само препоръка.
  11. Първенството Ла Лига беше отменено на 12 март... В зависимост от ситуацията с пандемията е възможно да стартира най-рано през май, но по-вероятно чак през септември... Докато ситуацията се нормализира и спортните събития отново започнат да се провеждат, ние ще намерим подходящ заместител на съдържанието от отпадналите канали.
  12. Здравейте, Благодарим за сигнала. Ние имаме много свободен капацитет през всичките ни връзки. За съжаление в момента голяма част от трасетата в Европа са задръстени и до определени дестинации може да има забавяне. Прерутирахме трафика от Telia през друг доставчик докато ни върнат отговор защо има забавяне.
  13. Здравейте, @plameni След направена проверка на подадения от Вас сигнал, установихме следното: IP адресът, който сте посочил, е част от следните prefix-и: 104.16.0.0/12 104.31.64.0/19 104.31.64.0/20 Вие го виждате през международните ни линии, защото оттам получаваме по-конкретен маршрут 104.31.64.0/20, като същият не го получаваме през peering сесията ни с Cloudflare. Ще се свържем с тях да ги информираме за това и при налична нова информация, ще я предоставим. След направена справка през looking glass на няколко tier-1 доставчика, се наблюдава същото поведение - Cloudflare обявяват навсякъде този по-конкретен маршрут 104.31.64.0/20.
  14. Здравейте, @sasshko Моля на лично съобщение да ни предоставите клиентски номер или трите имена на титуляра, за да направим проверка на услугата.
  15. Здравейте, @plameni, Форумът ни вече не е активен. Неговата посещаемост през последните месеци е много ниска, а и повечето потребители ползват предимно националния ни телефон и Facebook страницата ни като предпочитани начини за контакт с нас. Поради това решихме да съсредоточим усилията си в по-малък брой канали за комуникация, за да можем да съдействаме по-бързо и ефективно.
×
×
  • Create New...