Jump to content
BulForum.com

JoyDay

Members
  • Content Count

    306
  • Joined

  • Last visited

About JoyDay

  • Rank
    Майстор

Recent Profile Visitors

1084 profile views
  1. Здравейте, @Mav3r1ck, Бихме искали да разгледаме описания от Вас случай по-подробно. Удобно ли е, на лично съобщение, да ни предоставите клиентски номер или три имена на титуляр на услугата, както и номер за връзка с Вас?
  2. Здравейте, Тази седмица регистрирахме няколко инцидента в мрежата си, които вероятно са влошили качеството на услугите Ви. Причината е зловреден трафик(флууд). Във всеки от случаите успяхвахме реагираме и да възстановим нормалната работа за около 10 минтуи. Днес между 10:50 и 11:00 часа отново възникна такава ситуация, като след отстраняването на проблема вече са предприети сигурни мерки инцидентът да не се повтаря.
  3. Здравейте, Актуализацията на услугата е възможна. Бихте ли ни изпратили на лично съобщение актуален телефонен номер, на който наш представител да се свърже с Вас, за да обсъдим подробностите?
  4. Здравейте, Във връзка със споделените тук сигнали относно субтитрите към някои чуждоезични програми, бихме искали да информираме потребителите си, че получихме съдействие от доставчика на backend решението. След като проведохме множество тестове и от наша страна, тази нощ беше реализиран update, с който е постигнат по-голям комфорт при четенето на субтитрите. Работата не е приключила и сме отправили бележки към партньорите си за още някои забелязани дребни отклонения. Всички ваши отзиви също са добре дошли.
  5. @snejko Благодарим Ви за споделената обратна връзка. Описаното поведение се проявява в сигнала, който получаваме от доставчика, сигнализирали сме и очакваме обратна връзка и решение.
  6. Здравейте, @mIRCata и @abatt Благодарим Ви за споделеното наблюдение по приложението. Поведението на аудио сигнала, което описвате, се случва само при минимизиране на апликацията. Колегите ни работят по отстраняването му.
  7. @TAZ Здравейте, Описаният от Вас проблем е регистриран при още няколко потребители, използващи телевизори с операционна система Tizen. Работим в момента по версия, с която се надяваме да го разрешим.
  8. Здравейте, Приложението coool.tv вече е съвместимо със смарт телевизорите на LG с операционна система след WebOS 4.0 (2018 г.).
  9. @w00x Здравейте, Каналите в приложението coool.tv се дублират с тези от ТВ боксовете, с изключение на 4К каналите. Тях може да намерите само в приложението.
  10. Здравейте, Благодарим Ви за проявения интерес. За съжаление, не всички стъпки по одобрението зависят пряко от нас. Ние също искаме възможно най-скоро да обявим съвместимостта на coool.tv с LG. Веднага щом имаме новини по темата, ще споделим.
  11. Здравейте, От тази седмица имаме няколко подобрения в приложението coool.tv: 1. Възможност за пренареждане на канали в дефолтни профили (Всички, Детски, За възрастни). В тези профили не могат да се премахват програми, но вече има възможност да се пренареждат според желанието на потребителя. Ако потребителят е пренаредил програмите в дефолтен профил, при добавяне на нов канал от наша страна, той ще отиде на последна позиция. Ако не е правено пренареждане, новият канал отива на позиция по подразбиране. 2. Дефолтните профили имат бутон "Подреди по подразбиране", с
  12. Благодарим на @w00x за точното обяснение. В допълнение искаме да кажем, че за всеки потребител предоставяме индивидуално оптично влакно от техническия център до адреса му. Т.е. не е достатъчно да се знае дали има покритие в района, за да можем да отговорим със сигурност, дали имаме възможност да прокараме услуга конкретно до Вашия адрес.
  13. Здравейте, @jozo, Можем да заменим set-top-box устройството. Моля на лично съобщение да ни изпратите имена на титуляр на услугата Ви или клиентски номер, а също и актуален телефонен номер за връзка с Вас. Ако разполагате със смарт телевизор или бокс с някоя от изброените по-долу операционни системи, бихте могъл да се възползвате от тридневен пробен период за новото ни телевизионно решение - coool.tv. coool.tv е приложение съвместимо с всички смарт устройства с операционни системи Android TV/Google TV (минимална необходима софтуерна версия Android 5.0 – препо
  14. Здравейте, Направихме проверка и от сутринта до този момент, каналът се възпроизвежда нормално както на новото, така и на старото ни телевизионно решение. Можете ли да споделите как са свързани с интернет устройствата Ви?
  15. @Rimobul Здравейте, Благодарим Ви за обратната връзка и се радваме, че приложението Ви е допаднало. Колегите ни работят усърдно върху постоянните подобрения и нововъведения в него, за да предоставим възможно най-доброто потребителско преживяване. За да преминете на новото ни телевизионно решение, е нужно устройството, което имате в момента, да бъде заменено. cooolNet гигабитов интернет за дома се предлага само с медия конвертор. За целта е необходимо технически екип да Ви посети на място, за да направи замяната на устройствата. В момента периодът за миграция е до 10 дни, но обикно
×
×
  • Create New...