Jump to content
BulForum.com

JoyDay

Members
  • Content Count

    260
  • Joined

  • Last visited

About JoyDay

  • Rank
    Майстор

Recent Profile Visitors

869 profile views
  1. @tedy Да, точно такава е идеята ни с новата услуга. Начина на предоставяне на SIP номер към cooolNet ще е аналогичен на този при бизнес услугите. Както вече няколко пъти казваме - основния ни фокус е предоставянето на бърза и стабилна връзка с интернет. Желанието ни е да дадем възможност на потребителите сами да преценят какви допълнителни услуги са им необходими и да могат да се абонират за тях бързо и лесно.
  2. @chastiЗдравейте, планираме да добавим възможността за SIP телефон като допълнителна услуга към cooolNet, но на този етап не можем да се ангажираме със срок за изпълнение.
  3. @mIRCata Новото телевизионно решение е с напълно различна концепция от предходното. Нашият приоритет винаги е бил осигуряване на надежден и бърз достъп до интернет, а всички останали услуги, които предоставяме в нашето портфолио, се стремим да са като надграждане върху тази основа. Виждаме, че бъдещето е в стрийминг платформите, ето защо се концентрираме в развитието в тази посока със създаването на coool.tv. @plameni Благодарим за активността и от Ваша страна. По отношение на устройствата - с coool.tv се опитваме да избегнем точно това, ангажиране на потребителя с конкретен тип устройство,
  4. @mIRCata Благодарим Ви за обратната връзка. Вече работим по докладваните от Вас бъгове. coool.tv тепърва ще се развива и разчитаме на отзиви от активни потребители като Вас. Съжаляваме, че сте решили да се откажете от услугата и се надяваме скоро да развием платформата до приемливо за Вас ниво.
  5. @w00x Преминаването към новото решение е налична възможност за всички абонати на стари услуги. Необходимо е да заявят миграция към cooolNet, за да им бъде подменено устройството, след което могат да се абонират за coool.tv през клиентския портал My Cooolbox.
  6. @mIRCata Работим по въпроса услуга coool.tv да може да се тества за до 3 дни безплатно. Надяваме се до края на месеца да сме готови с това решение. Ще го обявим, когато успеем да го реализираме.
  7. @mIRCata Да, точно това имаме предвид. 90% от разходът за права отива към 4-ри групи програми, които държат да бъдат в основния пакет.
  8. @mIRCata, напълно сме съгласни с вас, че е редно потребителя да има възможност да избира какво да гледа и съответно да плаща само за избраното съдържание, както и по отношение на това приложението да не е обвързано с конкретна интернет услуга. Имаме техническа възможност да изпълним и двете неща и сме подготвени да го реализираме в момента, в който телевизиите ни дадат право да го правим. Борим се за това от повече от 3 години, но засега - без успех.
  9. @w00x На този етап предвиждаме coool.tv да се предоставя като допълнителна услуга само към cooolNet.
  10. Здравейте! Радваме се на дискусията тук и на това, че се вълнувате за новата ни услуга coool.tv Coool.tv е смарт приложение съвместимо с всички устройства с операционни системи Android TV/ Google TV, както и Apple TV. Предлага се като допълнителна услуга към cooolNet с абонаментна такса от 19,90 лв. с ДДС, a активацията става през клиентския портал My Cooolbox. Coool.tv дава възможност да се гледа едновременно на до 5 устройства на адреса на предоставяне на основната услуга cooolNet. CooolMax не се предлага за нови потребители, но ще продължаваме да поддър
  11. Здравейте, От днес, 10.01.2022 г., вече е налична възможността за добавяне на пакет MAX Sport Plus към ТВ услугите предлагани от Cooolbox. Пакетът включва четири спортни HD канала - MAX Sport 1 HD, MAX Sport 2 HD, MAX Sport 3 HD и MAX Sport 4 HD. Всеки потребител на телевизионна услуга от Cooolbox, може да се абонира за пакета през клиентския портал My Cooolbox, а месечната такса ще бъде 10,99 лв. с включено ДДС. Повече информация по темата можете да прочетете тук.
  12. @hostЗа съжаление нямаме контрол върху това какво се излъчва по тестовите канали. Не предвиждаме и добавяне на нови канали към тази група. В момента вървим към финализиране на договора с официалния разпространител на първенството за България.
  13. @plameni Вече няма изискване за присъствие като задължителен реквизит на печат и подпис върху фактурите, независимо дали са електронни или на хартиен носител. https://nra.bg/wps/portal/nra/taxes/dds-v-balgariya/fakturirane
  14. На този етап не предвиждаме добавяне на нови тестови канали и без това опитът ни показа, че получаването на тези програми не винаги е с качеството, което желаем. Надяваме се скоро да попълним този пропуск по друг по-задоволителен начин.
  15. @BlazerИска ни се да можем да Ви дадем по-конкретен отговор. Подновили сме преговорите с праводържателите на Max Sport, но отново разговорите не вървят с темпа, в който бихме желали. Все пак сме обнадеждени, че този път ще постигнем задоволителни резултати и работим именно с това намерение. Когато имаме развитие по въпроса, ще съобщим.
×
×
  • Create New...