Jump to content
BulForum.com

JoyDay

Members
  • Content Count

    175
  • Joined

  • Last visited

About JoyDay

  • Rank
    Напреднал Член

Recent Profile Visitors

215 profile views
  1. Здравейте sasshko, възможно е проблемите, които сте наблюдавал с определени сайтове да са следствие на —>>https://blog.cloudflare.com/cloudflare-outage/ Можете ли да ни дадете допълнителна информация за часовия диапазон, в който наблюдавахте прекъсванията и конкретните дестинации, с които сте имал затруднение?
  2. Здравейте, Във връзка с промяна на търговските условия от страна на Нова Броудкастинг Груп цената на пакет Diema Extra се увеличава на 7,99 лв с ДДС считано от 01.07.2019 г. Повече информация можете да намерите тук.
  3. Здравейте, dahter, Устройството Icotera i6850 няма QoS функционалност, достъпна за крайния потребител. Колегите от техническа поддръжка имат дотолкова достъп до устройството, колкото да могат да съдействат на клиент при евентуален проблем и да видят какви устройства има закачени в мрежата. Относно смяната на firmware, не е достъпно и е недопустимо да се прави от клиенти. Потребителското име и парола могат да се променят, според желанието на потребителя. На този етап не е предоставена възможност за създаване на повече от една Wi-Fi мрежа.
  4. Здравейте, w00x, При последните правени доработки се е получило недоразумение. Благодарим за обратната връзка, информацията вече е коригирана.
  5. Здравейте, С новата си услуга сме се постарали да подберем устройство, което да отговаря на нашите изисквания и потребителските нужди. Всички специфики на Icotera можете да видите тук. Port forward е възможно в режим “рутер”. При нужда от съдействие с настройките на устройството можете да се обърнете към нашите специалисти или да използвате ръководството за употреба. Всеки, който е подал заявка за услуга cooolHome до 13.06.2019 г. (включително) ще може да избере между услуга cooolMax или предварително заявената - cooolHome. Всички клиенти със стари тарифни планове остават на условията, приели при подписването на договора си. Както условията на cooolNet, така и тези при добавянето на допълнителни услуги, остават без промяна и са обявени в нашия сайт, подробна информация можете да получите и от колегите от отдел Обслужване на клиенти. Ценообразуването на дадена услуга, е комплексно решение. Включването на оборудване от висок клас и добавеното следпродажбено обслужване, са основни компоненти при определяне цената на новата услуга. Надяваме се скоро да получим отзиви от първо лице за cooolMax тук
  6. Здравейте, В отговор на зачестилите искания от нашите потребители да ги улесним в избора на качествен рутер, с който да могат да се възползват от пълния капацитет на предоставените от нас скорости, предприехме една по-смела крачка - създадохме новата услуга cooolMax, която се предоставя с потребителски рутер от най-висок клас. Повече може да научите тук.
  7. Здравейте, chasti, Моля на лично съобщение да ни предоставите трите имена на титуляра на услугата, за да направим проверка на случая или директно да се свържете с отдел техническа поддръжка на националния ни номер 0800 45 845.
  8. Здравейте, Във връзка с развилата се дискусия относно мрежата ни е добре да уточним, че тя е изградена по идентичен начин в градовете София, Пловдив и Велико Търново и няма разлика в качеството на услугите.
  9. Здравейте, plameni, Програмите са поставени под постоянен мониторинг и своевременно изпращаме нотификации към доставчика. Очакваме резултат от предприетите от него мерки за оправяне качеството на сигнала.
  10. Здравейте, Получили сме уверение от доставчика, че до края на тази седмица ще разреши проблема с влошеното качество на излъчване на въпросните канали.
  11. Здравейте, chasti, Действително вчера вечерта е регистрирано влошаване на качеството на международната свързаност, дължащо се на DDoS атака. Проблемът е бил отстранен в рамките на 30 мин. В случай, че продължавате да изпитвате затруднения с ползването на услугата си, моля да се свържете с колегите ни от техническа поддръжка на тел. 0800 45 845.
  12. Да имате едно наум: https://www.cooolbox.bg/news/vnimanie-falshiva-promocionalna-igra
  13. Здравейте, sasshko, Препоръчваме на потребителите, когато изпитват затруднения при използването на услугите ни, да потърсят съдействие по всяко едно време на тел. 0800 45 845.
  14. Здравейте, По повод дискусията тези дни относно спийдтеста от Netflix - https://fast.com, обърнахме внимание на коментарите поместени тук и проведохме тестове и при нас. Потвърждаваме, че резултатите са меко казано странни. Пробвахме през различни браузъри и отчетохме големи разминавания в резултатите. Това ни дава повод да проведем по-задълбочено проучване, за да се опитаме да открием причината. В момента, в който имаме по-голяма яснота по темата, ще опишем и становището си тук. Благодарни сме за вашето участие и описание на наблюденията ви по случая.
×
×
  • Create New...