Jump to content
BulForum.com

JoyDay

Members
  • Content Count

    165
  • Joined

  • Last visited

About JoyDay

  • Rank
    Напреднал Член

Recent Profile Visitors

97 profile views
  1. Здравейте, Получили сме уверение от доставчика, че до края на тази седмица ще разреши проблема с влошеното качество на излъчване на въпросните канали.
  2. Здравейте, chasti, Действително вчера вечерта е регистрирано влошаване на качеството на международната свързаност, дължащо се на DDoS атака. Проблемът е бил отстранен в рамките на 30 мин. В случай, че продължавате да изпитвате затруднения с ползването на услугата си, моля да се свържете с колегите ни от техническа поддръжка на тел. 0800 45 845.
  3. Да имате едно наум: https://www.cooolbox.bg/news/vnimanie-falshiva-promocionalna-igra
  4. Здравейте, sasshko, Препоръчваме на потребителите, когато изпитват затруднения при използването на услугите ни, да потърсят съдействие по всяко едно време на тел. 0800 45 845.
  5. Здравейте, По повод дискусията тези дни относно спийдтеста от Netflix - https://fast.com, обърнахме внимание на коментарите поместени тук и проведохме тестове и при нас. Потвърждаваме, че резултатите са меко казано странни. Пробвахме през различни браузъри и отчетохме големи разминавания в резултатите. Това ни дава повод да проведем по-задълбочено проучване, за да се опитаме да открием причината. В момента, в който имаме по-голяма яснота по темата, ще опишем и становището си тук. Благодарни сме за вашето участие и описание на наблюденията ви по случая.
  6. Здравейте, 777, Моля на лично съобщение да ни предоставите Ваши координати за връзка, за да направим проверка на случая.
  7. Здравейте, tedy, Благодарим, че сте опазили кабела , но моля на лично съобщение да ни предоставите адресът си, за да изпратим екип, който да направи оглед и да прецени необходимо ли е да се обезопаси допълнително.
  8. Здравейте, Здравейте, Ако изпитвате затруднения с ползването на услугата, моля да се свържете с колегите от съпорта. Не е проблем да се назначи посещение и да се смени медия конвертора или захранването, ако е необходимо.
  9. Здравейте, Във връзка с промяна на търговските условия от страна на Нова Броудкастинг Груп цената на пакет Diema Extra се променя на 6.98 лв с ДДС считано от 01.08.2018 г. Повече информация можете да намерите тук =>
  10. Към момента не се предлагат статични IP адреси към домашните услуги, а само към бизнес услугата ни cooolOffice.
  11. Здравейте, По повод последната дискусия относно ICMP/Ping прилагам отговора, който получихме от колегите от техническа дирекция: "Всичките рутери и суичове в мрежата ни, през които преминава клиентски трафик, са изцяло "хардуерни". Иначе казано целият "forwarding" се случва на ниво "forwarding plane": https://en.wikipedia.org/wiki/Forwarding_plane Това е изключително важно за високото качество на услугата и резултатът от това е видим - всички потвърждават, че "ping"-ът до крайни IP адреси е със идеални стойности. ICMP пакетите, които те изпращат до рутерите ни обаче, следва да излезнат от "forwarding plane"-а и да стигнат до "control plane"-а на рутера (https://en.wikipedia.org/wiki/Control_plane). Връзката между "control plane" и "forwarding plane" е изключително критична и е важно да бъде опазена от "препълване", с цел да продължи "forwarding plane"-а да функционира нормално (https://howdoesinternetwork.com/2017/juniper-control-plane-protection). Също така "control plane"-а сам по себе си (Процесор, Памет) е важно да бъде свободен, за да върши работата си по управление на "forwarding plane"-а. Поради тази причина двата ресурса се пазят изключително консервативно от трафик, който не е критичен за функционирането на мрежата. ICMP протоколът, класифициран по още допълнителни признаци попада в категорията трафик, която е с нисък приоритет и големи рестрикции. Важно е да се отбележи, че има грешно разбиране на предишни наши отговори. ICMP протоколът се "пренася" във мрежата ни със еднакъв приоритет с останалия трафик (виж Net Neutrality: https://www.cooolbox.bg/images/cb/Novi%20Obshti%20uslovia/Pravila_otvoren_dostap_do_internet.pdf)"
  12. Здравейте, jozo, Както казахме, всяко споделено мнение от нашите потребители, е ценно за нас, за което благодарим. Проучване за техническа възможност, спиране на допълнителен бокс - в бъдеще ще се постараем да го комуникираме по-ясно. Такса за преместване на нов адрес - да, взето е решение тази такса да отпадне и да бъде кредитирана към следващата фактура на всички домашни клиенти заплатили такава такса след 13.09.2018 г., когато влязоха в сила новите ни условия. Включване на допълнителен бокс - става със заявка за допълнителна услуга. Може да се заяви във всеки един момент и на тел. 0800 45 845, като след инсталация ще бъдете таксуван по стандартната месечна такса от 5 лв. с ДДС за допълнителен приемник. Ако желаете, в момента, в който решите да заявите допълнителен приемник, ни пишете на лично съобщение, за да Ви се обадим и да уточним детайлите. Оставаме на разположение, ако имате допълнителни въпроси.
  13. Здравейте, jozo, Благодарим Ви за споделеното. След извършена проверка на случая и от написаното от Вас, стигаме до извода, че основната причина за създалото се напрежение е лоша комуникация от наша страна. Ще се опитаме да внесем яснота по някои от повдигнатите въпроси, което може да е от полза и за останалите участници в този форум: Проучване за техническа възможност - необходимостта от проучване при всяка заявка идва от особеността на технологията, по която изграждаме мрежата си. По-конкретно използването на отделно оптично влакно от наш технически център до адреса на клиента за всяка една услуга. Това разстояние варира от няколкостотин метра до няколко километра, като влакното минава през редица кабели и муфи по своя път. Всеки един от тези кабели има определен капацитет от влакна и е вероятно в някой участък от мрежата този капацитет да е запълнен. Това налага проверка за всяка една инсталация, дори и на адреса в миналото да е имало наша активна услуга. Разбира се, запълненият капацитет не означава, че ще откажем инсталация. Предварителното проучване ни дава възможност да планираме по-добре и да определим срок за това. Такса за преместване на нов адрес - Вашият сигнал предизвика сериозна дискусия сред нас дали е редно да таксуваме клиентите си за преместване на нов адрес за тези услуги, за които нямаме инсталационна такса при безсрочен договор. Въпреки аргументите за съществуването на тази такса взехме решение тя да отпадне. Вярваме, че ако предлагаме качествена услуга както Вие, така и всички други, които преместват услугата си, дълго ще продължават да ни бъдат клиенти, въпреки че са на безсрочен договор. В тази връзка ще кредитираме тази такса на всички, които са се преместили след 13.09.2016, когато влязоха в сила новите ни условия. Отказ от допълнителен приемник - отказът от допълнителна услуга става с едномесечно предизвестие. Имате опция да върнете приемника веднага или да го използвате за периода на предизвестие, като и в двата случая таксата за този период е дължима. Важна информация, която трябва да получите при подаване на предизвестие е MAC адреса на допълнителния бокс, който ще бъде спрян. Ако тази информация не Ви е била дадена това обяснява объркването, което се е получило. my.cooolbox - бутон за активиране на услугата за 24 часа се появява само, когато тя е спряна поради неплащане. Вашият случай не е бил такъв и затова не сте успели да го намерите. Допълнително объркване е създал и фактът, че съобщението, което излиза на бокса, когато услугата е спряна поради неплащане и когато боксът е спрян по предизвестие, е еднакъв. Бокс на втория етаж - в еднофамилна къща с вече изградено вътрешно окабеляване няма причина да откажем активиране на до два допълнителни бокса. Разбираме, че нашият отговор няма да премахне лошото чувство, с което сте останали, но благодарение на Вас ще можем да избегнем подобни недоразумения в бъдеще.
  14. В процес на преговори сме с А1 за договаряне на условия и права за излъчване. Към момента не можем да се ангажираме с конкретен срок за финализирането им.
  15. Здравейте, jozo, Моля на лично съобщение да ни предоставите трите имена на титуляр на услугата и телефонен номер за връзка, за да направим проверка на случая.
×
×
  • Create New...