Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

Не е постоянен 4х4 ;)

 

И при Бенц и при VW системите са със виско или дигитални. Предполагам генерацията която ще купуваш от VW ще е със synchro , което е по-добре да не го плащаш - само излишен разход е. Разгледай инфото в нета за 4х4 системите ще добиеш добра представа кое какво е.

Тънката гавра не мина , щото ако четеше добре щеше да забележиш че изришно съм споменал че хечбек отново няма да си взема. И освен това казах 4motion , а не synchro - и двете са 4x4 , но разликата между тях не е само годините на измайсторяване . Тъй че ако беше си заделил времето да прочетеш добре поста ми, вместо да съчиняваш глупости щеше да разбереш че говорим за vw СЕДАН след 2004та ! :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ок, ти ако четеше добре нямаше да питаш тук, нали? Глупости ... ти ли ще казваш кой пише, че май смешно става.

Пак нищо не каза ... ама кво да те правя. Правист .. само локуми и теории знаете да разтягате :laughing:

Link to comment
Share on other sites

4motion-a като принцип е кажи-речи syncro, разработено от Haldex Traction,

Накратко двигатела е разположен като на нормално предно, с кутията отпред и кофти баланс-а на тежестта(+недозавиване), характерни за предното, назад на кардана има виско съединител, като много се различават оборотите на мотора от тези на задните колела зацепва и предава някаква си малка сила.

Вместо истински шперове имаш измислен тракшън контрол през спирачките - ако ляво колело приплъзва му се задейства спирачка и силата отива надясно, като се чува някакво странно тракане от ABS-a (все едно ще се разпадне).

Карал съм Freelander, който е с абсолютно същата система и според мен е възможно най-гадното 4х4 на света.

Естествено нещa като занасяне, слайд, дрифт, слънца, донъти и тн са невъзможни, само на лед успях да го хлъзна, но върви целия настрани и трака ужасно :wacko:

 

За мен добро е японското 4х4 и Audi (без A3 и TT щот са 4motion), за предпочитане да има повече мощност отзад, а не 50/50.

Не съм карал E30 ix, на хартия ми се вижда екстра, но кастера на предното окачване бил малък (прави макферсони) и хендлинга отвратителен - нищо общо с нормално Е30.

 

...сега доволен ли си?

Edited by Overdrive
Link to comment
Share on other sites

...

Аз съм доволен и освен това ги знам тея работи, само дето при синхрото е нормална най-проста механика при която са ВЪЗМОЖНИ слънцата , донътите , дрифтовете и т.н. , докато при 4motion-a има голяма намеса на компютъра и от там идва усложняването при manual варианта. Даже за очите на хората които не разбират нищо от автомобили една голф 2ка синхро би могла да пожъне големи успехи във ефектите по опушването на задните гуми и въртенето на гъза, от колкото един г4 с 4motion , тъй като последното е разработено повече за измъкване от калища,снегове и подобни неблагоприятни условия.

 

Пък и нека не забравяме че политиката на vw и до днес е нещо от сорта на :

vw = народна кола = стремеж към минимален разход на гориво & минимална цена на продукта в зависимост от нивото на оборудване.

Все пак от пръднята , боя не става ...

Edited by pazu
Link to comment
Share on other sites

... нормална най-проста механика ... Даже за очите на хората които не разбират нищо от автомобили една голф 2ка синхро би могла да пожъне големи успехи във ефектите по опушването на задните гуми и въртенето на гъза, от колкото един г4 с 4motion , тъй като последното е разработено повече за измъкване от калища,снегове и подобни неблагоприятни условия...

 

Поклон пред гения.

 

Поклон и пред 4motion-а >

и за synchro-то >

 

____________________

 

Пък за BMW наистина що не дойдат тук? Имаме най-суровите условия в рамките на ЕС като пътни настилки :D оцелее ли тук, значи е безсмъртна колата.

 

____________________

 

И един "смешен" тест на 4х4 системи на ски писта >

 

Та Дедо ако смени возилото няма да го дърпа никой по планините :) просто няма да има нужда.

 

http://www.youtube.com/watch?v=jmUtNxY8F74

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Поклон пред гения.

 

Поклон и пред 4motion-а >

и за synchro-то >

 

Това за пореден път потвърждава, че това са FWD коли с ненужно тежащи кардани, диференциали и тн, които само тежат, увеличават загубите по трансмисията и вдигат разхода :)

 

Баси бруталния дрифт

Сигурно е имал подготвено ново виско, това като се опече да го смени :D

Edited by Overdrive
Link to comment
Share on other sites

 

От тия клипчета излезна и това... Коментарите са много смешни от типа... "защо трябва да го качва на заден ход, като може да го вземе на преден", или пък "за аудито това няма да е проблем ако кара напред, а не назад, защото quattro-то е дъра бъра..."

 

 

 

Като стана дума за сняг и лед... се сетих за това клипче. Бяхме се хванали на бас дали може да изкачи този наклон... Посредата където спира да мига лампичката за малко се връща газта.

Edited by INCINERATOR
Link to comment
Share on other sites

Това ми напомня на един разговор който водих с приятел как се кара планинско. Той взе да ми говори за апексите на завоите, как в неговото BMW (което е със задно) леко завъртал задницата и прочее аз му викам че това може да го прави сам или с някое гадже до него и с вдигнат гюрук за да се кефят на пейзажа и като пищи мацката да и се веят косите, но не и с едно лапе на задната седалка щото после такова чистене на повръщано го чака че ще му се отще живота... а карането за 2рия случай е - завоите максимум с 25-30км/час, където има отбивка спираш да пропуснеш колоната зад теб и ако има завой след по-малко от 50 метра изобщо не засилваш ами си караш все с около 30 някъде щото спирачката също оказва влияние въру стомаха на лапетата - експериментално съм проверил вече :)

Link to comment
Share on other sites

За това...преди слизането от планината никакво ядене за малките деца и лигавите пасажери. Нема майтап. Течности умерено...и съвсем спокойно си се слява. Без лиготии по завоите.

 

А BMW ... то какво е виновно? Шофьора е длъжен да се съобразява с пасажерите и обстановката. Ей така миналата година разглеждахме една Тигра - слизаща от Бачково. Беше се размазала челно в стената на една от отбивките я бяха довлякли. Шофера с 2 мацки беше, бели като платно. Толкова уплашени хора не бях виждал през живота си.

 

____________________

 

Онзи ден разглеждах v70 и ... това отзад е егати и камиона. Супер много пространство има. Ужасно грозно е ама както ми обясни собственика като имаш 3 деца + куче не ти дреме много. И дизелче при това. Та всеки според нуждите си.

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Колко нагласени обаче са медиите за коли. По-точно последния епизод на топ гиър с теста за Х6. Поне да му бяха сложили едни зимни гуми като го пробваха на сняг или да бяха казали, че го пробват с летни.

 

По какво разбрах, че са летни ли? По джантите.

Link to comment
Share on other sites

Ъхъ... А какво ли не прави сектантството... И защо не казваш нищо за баира? Или за ръчната? Ъхъ... Медиите са нагласени, но сектантите са винаги обективни, ъхъ...

Edited by Psihara^^
Link to comment
Share on other sites

Ъхъ... А какво ли не прави сектантството... И защо не казваш нищо за баира? Или за ръчната? Ъхъ... Медиите са нагласени, но сектантите са винаги обективни, ъхъ...

 

 

За баира личеше си, че е изключен тракшън контрола, а и плюс това баир не се качва с пълна газ.

 

А за ръчната какво и имаше, ръчна като ръчна. На мерцедес като е с крак какво е по-различна (примерно?)

 

 

А понеже вече ми е писнало от твоите тъпи изказвания, нарочно отправени към мен, ти предлагам едно което ще е обективно. Намери такъв наклон и ще го пробваме. Даже ако искаш може да почакаме да стане топло за да сложа 20ките поне да е малко по-близко до тествания автомобил.

Edited by INCINERATOR
Link to comment
Share on other sites

Ъхъ... А какво ли не прави сектантството... И защо не казваш нищо за баира? Или за ръчната? Ъхъ... Медиите са нагласени, но сектантите са винаги обективни, ъхъ...

 

 

Ако си мислиш, че TopGear няма при официално запитване от BMW да отговорят, че ВСИЧКО е нагласено - жестоко се лъжеш. Това не тревата беше очебийно лъжа. Още повече дигиталната система за 4x4, изкачване и спускане на Ленд-а е съразработка с BMW докато им бяха собственици, а Xdrive-а в х6 е пряк продукт от нея.

 

Та, Кларксън не еднократно е казвал и доказвал, че МРАЗИ БМВ. Още като правеше ревюто на е46 328i беше бесен, че тази кола няма нищо за което да я заяде. Факт. (това още в стария формат) Номинациите за кола на годината направиха ли ти впечатление? Само британски марки. Х6 безмислен, защото е скъп; LF-A безмислен защото е скъп. Кола на 2001-2009 е най-смислената в света Бугати Вейрон. Хвала :) Въпреки, че съм съгласен с тях, недей си мисли, че имат нещо обективно в предаването. Те са "забавно шоу с коли", не "автомобилно предаване". Нека си ги гледаме така и всички ще са доволни. Иначе X6 е ужасно тясно, който и каквото да ми пее.

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Що говориш наизуст и да се заядеш? Отива ли ти на годините? И на акъла?

 

Много добре знаеш колко струва Клио-то и какъв кенеф е полското. А x6 си е баш тясно. 3 пъти съм имал възможност да преценя. 2 пъти предна пасажерска, веднъж задна седалка. Еми мен ако ме питаш не е много широко имайки предвиди колата колко е голяма като външни размери.

 

Все пак това не е спортно купе ама определено не е и мини кола, но определено е недомислица от практична гледна точка. Иначе шофьорската позиция, външния вид, поведението на асфалтов път са 6 (за поведението съдя от тестове). Всичко друго обаче си е отбиване на номера при този модел, колкото и да го харесвам.

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Да бе... едно рено клио е по-широко от него може би? А полско фиатче?

Да бе и сигурно вози като Тико :laughing: Като недостатък му виждам ограничената видимост, заради задния джам, но да е тясно, не мога да се съглася.

Link to comment
Share on other sites

Колко да е тясно отзад...

 

Х6:

Височина от задната седалка до тавана(някъв си немски стандарт за измерване) - 946мм

широчина на задната седалка 1513мм

 

Новата еС класа

височина от задната седалка до тавана 983мм

широчина на задната седалка 1490мм

 

Т.е. с 37мм по-нисък таван от еС класа и 23мм по-широка седалка от на еС.

 

 

Както и да го гледам си е напълно достатъчно широко отзад.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...