Jump to content
BulForum.com

Blizoo (Евроком) & Mtel


Recommended Posts

Гледам и на мен са ми сменили IP-то днес :sayjin

Има ли начин да се избегне това, ЕК дали предлагат срещу някакви левове да се стационира ИП-то? Щото кофти ако го сменят когато им скимне.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

...

на мен ми се е случвало с гигабит. Но малко по-различно. Като им се обадих ми искаха номера и ми казаха, че ще ми звъннат след малко

Link to comment
Share on other sites

Гледам и на мен са ми сменили IP-то днес :sayjin

Има ли начин да се избегне това, ЕК дали предлагат срещу някакви левове да се стационира ИП-то? Щото кофти ако го сменят когато им скимне.

Това с телефона & ЕК ми звучи малко като научна фантастика ама щом казваш... :)

Иначе както други доставчици процедират би трябвало срещу някой лев допълнително да може да си имаш статично IP.

...и малко офтопик: тъй като поради заплащане на целогодишна такса съм принуден да съм към ЕК чак до средата на другата година винаги си умирам от яд като видя някаква подобна оферта, пък било то и на софийски доставчик: цък. На най-ниската им тарифа за 22 лв. хората си теглят от международния с 800 килобайта в секунда и с 3.2 мегабайта от BG и като бонус качват пак с толкова - up/down 1:1. :wacko: Не ща да споменавам изобщо с колко теглят по-бързите им тарифи (стигат до 6/9 мегабайта в секунда вкл. и ъплоада), щото ме хваща още повече яд...а и за капак са със статично IP.... :angry:

Link to comment
Share on other sites

Аз имам и хубава и лоша новина :bgrin:

Да започна от лошата. Преди 2-3 часа ми спря нетят. Викам си, е, случва се, тамън да си почина малко от информационната буря, бушуваща в Интернет :bgrin: .

Ама стана вече 2-ри, 3-ти час, започнах да чувствам информационния вакуум та взех телефона и набрах магическите номера. Разбира се никой не вдигна защото е настъпил таймаут в работното им време.

Обаче най-ненадейно както си полегнах на дивана леко раздразнен (но не много, защото започнах да запълвам вакуума от телевизията), и телефонна звънна. ВИкам си, бамааму, кой ми звъни баш по обяд, когато след хапването и неуспешното набиране на съпорта си легнах, и леко намръщен вдигам аз.

Викат, от ЕК сме. Предвид неочакваното стечение на обстоятелствата тутакси си помислих какво ли съм сгафил, пари ли ще ми искат още, или ще ме повикат в съда за нещо :bgrin: , защото за друго не биха се обадили. Но не и досега. След 2 секунди нещо се преобърна в мен. Щях да припадна от неочакваната развръзка на позвъняването. Човекът от слушалката започна странно да ме пита какъв ми е проблема, да ми дава напътствия как да го оправя, и на всикото отгоре беше с културен и учтив глас.

Е, викам си, след 4г. абонатство към ЕК, може и да са тръгнали отново към по-добро. Обаче след затварянето на телефона и оправянето на връзката започнах да мисля и все повече си мисля дали не сънувах :D .

Та случвало ли се е това и на други от вас?

 

Според мен е някой новобранец,ентусиаст :) До 1,2 седмици ще се оправи :bgrin:

Link to comment
Share on other sites

И мойта приятелка е на гигабит и веднъж звъня на съпорта на гигабит и никой не й вдигна. По-късно и се обаждат, защото видяли пропуснат разговор. И тя изненадана приятно ;)

Link to comment
Share on other sites

Да ве - какво толкова странно? Дори телефона ми в къщи (Алкател за педесет лева) "помни" номерата на последните 20 неотговорени повиквания (стига да са от цифрова централа)... А какво ли може да си позволи фирма да си купи като телефонна централа... Странното е, защо не го правят всеки път.

 

Вие ги мислите съвсем зле тия Евроком - с телефони със шайби едва ли не... това че не си използват оборудването както трябва не значи, че го нямат... все пак все за нещо трябва да харчат паричките дето изцоцват от вас ;)

Link to comment
Share on other sites

Да ве - какво толкова странно? Дори телефона ми в къщи (Алкател за педесет лева) "помни" номерата на последните 20 неотговорени повиквания (стига да са от цифрова централа)... А какво ли може да си позволи фирма да си купи като телефонна централа... Странното е, защо не го правят всеки път.

 

Вие ги мислите съвсем зле тия Евроком - с телефони със шайби едва ли не... това че не си използват оборудването както трябва не значи, че го нямат... все пак все за нещо трябва да харчат паричките дето изцоцват от вас ;)

 

Пич въпроса е в това, че да успееш да се свържеш със съпорта е все едно да спечелиш 6ца от тотото.Даже 2рото е по вероятно.Пък какво да говорим те да решат да те потърсят :)

Link to comment
Share on other sites

това казвам... странното е, че не използват каквото имат както трябва. не е странно, че те ще те потърсят, странно е защо не е всеки път така.

Link to comment
Share on other sites

Преди около час подадох молба за отказване от нета,който съответно е платен до края на месеца!Сядам си у нас и си сърфирам и изведнъж хоп нема нет!Звънкам аз на съпорта веднага ми даде свободно и ми вдигнаха(не се е случвало друг път от сефте)!Викам момци ко ми става с нета,а те ми отговарят ами господине той ви е деактивиран!Казвам им браво много сте бързи,само дето забравихте да видите,че съм си платил за услугата до края на месеца!Ако е за нещо хубаво никви ги няма ама за мизерията реагират със скороста на светлината!Тотално съм разочарован от този доставчик просто нямам думи вече!Иначе съм длъжен да отбележа,че момчето от съпорта беше много учтиво и дори ми се обади после да провери дали ми върви нета!

Link to comment
Share on other sites

преди около 7-8 дена нета прекъсваше по 104535 пъти на ден.. Обаждам се в съпорта и от там ми казват, че били много заети (е как иначе) и ще ми звъннат като се освободят да насрочим дата за идване. Минаха 4-5 дена...накрая звъннаха да ме питат кога ще има някой на адреса. Казах им, че след 3 всеки ден има човек може да заповядат. :) От съпорта отговориха, че до няколко дни пак ще се обадят да уточним датата...тоест с това си обаждане само се информирали. Кефят!

Та миналия ден дойдоха и засега нета се държи стабилно.

Link to comment
Share on other sites

Някой забелязва ли супер мизерстващ външен нет от снощи?

Откакто ми смениха IP-то, външния не качва повече от 10 KB/s, а Бг+локален си е нормален, 150 KB/s.

Link to comment
Share on other sites

незнам ама днеска много профилактика ли кво ... ту офлине ту онлине ... само единственото хубаво нещо което забелязах е че вместо със 150,160 свалях със 175 ... дано да сме доживяли до промоция

Link to comment
Share on other sites

някой можели да ми даде телефона на техниците на ЕК та да им се обадят да минат през нас :bgrin: , че тука моите комшии много нагли бе накачорили са се на тоя кабел като маймуни :angry1 та да минат да ги клъцнат , че ми се е преебал сигнала на кабелната и може и поради това да е лош и нета в къщи :unsure:

 

@Midex човек още миналата седмица ти бях обещал да ти кажа каква е врътката да се сваля от рапидата :bgrin: ма тука много работа та съм нямал време ;) номера вече на става :cry иначе аз ползвах US Downloader или нещо такова се казваше програмата :bgrin: , та с тая програма един руснак беше направил една врътка да да можеш да сваляш с нея като с флашгета (само кадето трябваше да се обновява през 2-3 дни ма тва не беше кой знае каква пречка :devil ) та на сайта на тоя пич пише че обновяването на програмата е спряно поради обясними причини :( та май ще търсим друг начим да сваляма от там

Edited by ma6inata1
Link to comment
Share on other sites

някой можели да ми даде телефона на техниците на ЕК та да им се обадят ....

575-757

57-58-59

97000@ekk.bg

Link to comment
Share on other sites

575-757

57-58-59

97000@ekk.bg

Това не са на техниците а на съпорта, а оттам те евентуално ще го свържат с техниците някои път

Иначе първият телефон е за проблеми и аварий с кабелната, а втория за нета. Знам от личен опит :lol:

Link to comment
Share on other sites

някой можели да ми даде телефона на техниците на ЕК та да им се обадят да минат през нас ...

 

В кой квартал си? Ако си в централен - офисът им е точно в гърба на Каменица в избата на една къща! Но не се надявай и те веднага да ти свършат работа - айляк - след 2-3 дена ...може би ... ще видим... Успех!

Link to comment
Share on other sites

Казаха ми че ще има увеличение от 1ви Август. Пада се сряда. Да видим...

EDIT:

От call ceneter-a на Кома. Още преди няколко месеца различни хора от ЕК каза, че Август ще има увеличение. Естествено око да види........

Edited by blame
Link to comment
Share on other sites

Аийде пак почна истерията" с тези скорости. Миналия месец се изписаха няколко страници в темата за 'предстоящо вдигане' някъде около 1ви юли, ся пък 1ви август :angry: спрете ве, няма такова животно :)

Link to comment
Share on other sites

А каква е тая нова Минима+ в сайта на ЕКК, която за 28 лв с ддс дава 1536 килобита/с?

Аз в момента за 30 лв получавам 1280 кбит. Това моето заварено положение отпреди дали ще си остане така или трябва да укажа изрично в офиса че искам да мина на този план, хем 2 лв по-малко, хем 30-тина КБ повече? Утре ще плащам така или иначе, и ще питам на място. Ако е истина, то това си е наистина увеличение на скоростите. Засега не виждам автоматично да са ме прехвърлили на друга тарифа, все още съм си със старите скорости.

Link to comment
Share on other sites

И какво като има увеличения , пак дърпаме малко по - бързо , а нета си прекъсва ли прекъсва...

Edited by Stasio
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...