Jump to content
BulForum.com

Blizoo (Евроком) & Mtel


Recommended Posts

Някой случайно да има Премиум пакета с нет 60 Mbps ?

да даде някакви тестове и мнение как се държи международната скорост ?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Аз преди бях на 50 Mbps скорост. Наскоро се преподписа за Екстра+ пакета, на който интернетът е с 40 Mbps скорост. Засега видимо не съм усетил някаква разлика в скоростите. Давам ти набързо тестове със сваляне от Майкрософт сайта, да се ориентираш. Първото е с включена антивирусна Аваст, второто е с изключена. Скоростта на сваляне при мен се вдига двойно от 1.7 МB/s до 4.2 MB/s.

 

Test_MSFT_Down.jpgTest_MSFT_Down_002.jpg

Link to comment
Share on other sites

Аз преди бях на 50 Mbps скорост. Наскоро се преподписа за Екстра+ пакета, на който интернетът е с 40 Mbps скорост. Засега видимо не съм усетил някаква разлика в скоростите. Давам ти набързо тестове със сваляне от Майкрософт сайта, да се ориентираш. Първото е с включена антивирусна Аваст, второто е с изключена. Скоростта на сваляне при мен се вдига двойно от 1.7 МB/s до 4.2 MB/s.

 

Test_MSFT_Down.jpgTest_MSFT_Down_002.jpg

ок благодаря ти а как е ъплоада който ме интересува главно за международните сайтове как варира постоянен ли е или е променлив ?

аз сега съм на 35 mbps няколко часа ъпа е доволен но следобяд пак пада 100-500 кб/с сутрин пак се вдига и така !

че се чуда да ли да преподпиша или да пробвам един seedbox !

Link to comment
Share on other sites

В четвъртък най-рано ще мога да проверя как е ъппоада. Сайтовете искат регистрация и днес нямах време да направя тестове.

При теб, тъй като си настоящ абонат и имаш всичко инсталирано и съответно ще е по-лесно, може да пробваш известно време, примерно 1 месец на безсрочен договор на която си искаш тарифа. Таксата за пакетните услуги е малко по-скъпа, с 5 лева повече на месец в сравнение с промоционалната (виж пълната ценова листа, там пише).

Link to comment
Share on other sites

от вчера тярбва да имам 60 mbps схшеихеш хд шеяшдуеше здньюуьш аикжд

1966914896.png

на http://speedtest.blizoo.bg/ показва също 30-35 mbps за Download и 29 mbps за качване

даже днес идва един който не свърши никаква работа вкара някакъв малък лаптоп за тест и лично видях че не ги вдига на техният тест!

друг е въпроса че на старата ми тарифа 35 mbps бая пъти съм виждал да вдига 50 mbps при теста !

взех да се нерва нещо много и ще им тегля майните !!!

 

Едит:

направих преинсталация на Windows-са вкарах лан кабела директно в мрежовата карта и интернета го тествам в замунда гледам дигна сваляне 7.2 мб/с но ъплоада дори и локалният е пак зле !

на 35 mbps интернета ми беше 3.0 мб/с сега на 60 mbps интернет локалният ъплоад не вдига вдига повече от 3.5 мб/с !

ИСкам да попитам сега мога ли да сложа на ПС-то втора мрежова карта по която да пусна кабел към рутъра за да ползвам и безжичният интернет на лаптопа ?

Edited by Lil Scrappy
Link to comment
Share on other sites

ИСкам да попитам сега мога ли да сложа на ПС-то втора мрежова карта по която да пусна кабел към рутъра за да ползвам и безжичният интернет на лаптопа ?

 

 

Може.

Link to comment
Share on other sites

Че може, може, но защо ще я правиш тая гимнастика. По принцип новите скорости влизат от първо число, не ги слушай какво ти говорят.

Между другото прави впечатление, че Близу са вдигнали цените и доста абонати ги напускат. Интересно какво ще ми предложат след 3-4 месеца, за да ме задържат като абонат. За година и един месец, услугата ми е спирала само веднъж, но беше за няколко часа, но от тогава, няма ядове. На ниска скорост съм, но нета е перфе.

 

Ти на каква такса си с тези 60 мегабита?

Edited by Lucky Luciano
Link to comment
Share on other sites

някой ще помогне ли купих си втора мрежова карта но не ми тръгват едновременно и двата нета на ПС-то и на лаптопа

лан кабела за нета е вързан в едната мрежова карта във втората е вкаран кабел който отива във рутъра но не става създадох стена между двете карти но тогава пък тръгна само на лаптопа и спря на ПС-то моля ви помогнете

Edited by Lil Scrappy
Link to comment
Share on other sites

някой ще помогне ли купих си втора мрежова карта но не ми тръгват едновременно и двата нета на ПС-то и на лаптопа

лан кабела за нета е вързан в едната мрежова карта във втората е вкаран кабел който отива във рутъра но не става създадох стена между двете карти но тогава пък тръгна само на лаптопа и спря на ПС-то моля ви помогнете

 

Ще помогнем но на лични да не се раздува излишно темата.

Link to comment
Share on other sites

Днес след бурята с мълниите се оказа че ми е изгорял WAN порта на рутера и звука (на дъното) на компютъра. Ползвам Лан Интернет на Близу и съм сигурен че белята е станала от техния кабел. Има ли някакъв начин да предявя претенции за щети ?

Edited by lukather
Link to comment
Share on other sites

Едва ли.Пък и от къде си сто процента сигурен,че по тяхната мрежа е дошъл гръм?Ако е имало токов удар и т.н.

 

Пп не съм им абонат или рекламно лице,но ако ние не пазим машините си ,никой доставчик няма да ги опази.

Edited by Danzki
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

От няколко седмици тъпия нет на близу ми спира в 17 часа и го пускат в 19:30. Всеки ден им звънях да им казвам и всеки ден ме питат едни и същи глупости-дали съм си рестартирал рутера, трите имена и телефона и т.н . Ама ми писна. Днес пак нямаше нет. Утре пак няма да има. И ще ми го пуснат точно в 19:30. Няма ли някоя клауза по договора по която да мога да отида в офиса и да се заям, че не се търпи.

 

 

Link to comment
Share on other sites

От няколко седмици тъпия нет на близу ми спира в 17 часа и го пускат в 19:30. Всеки ден им звънях да им казвам и всеки ден ме питат едни и същи глупости-дали съм си рестартирал рутера, трите имена и телефона и т.н . Ама ми писна. Днес пак нямаше нет. Утре пак няма да има. И ще ми го пуснат точно в 19:30. Няма ли някоя клауза по договора по която да мога да отида в офиса и да се заям, че не се търпи.

 

И аз съм минал по тоя път.Няма спасение докато не ти изтече договора и после бягай далеч от тях.Минах на N 3 и се родих-нет и цифрова с Ка модул.

Link to comment
Share on other sites

От няколко седмици тъпия нет на близу ми спира в 17 часа и го пускат в 19:30. Всеки ден им звънях да им казвам и всеки ден ме питат едни и същи глупости-дали съм си рестартирал рутера, трите имена и телефона и т.н . Ама ми писна. Днес пак нямаше нет. Утре пак няма да има. И ще ми го пуснат точно в 19:30. Няма ли някоя клауза по договора по която да мога да отида в офиса и да се заям, че не се търпи.

 

Някой комшия, който да се ебава с теб? Щото кабелите извън апартамента лесно се откачат :)

Link to comment
Share on other sites

От няколко седмици тъпия нет на близу ми спира в 17 часа и го пускат в 19:30. Всеки ден им звънях да им казвам и всеки ден ме питат едни и същи глупости-дали съм си рестартирал рутера, трите имена и телефона и т.н . Ама ми писна. Днес пак нямаше нет. Утре пак няма да има. И ще ми го пуснат точно в 19:30. Няма ли някоя клауза по договора по която да мога да отида в офиса и да се заям, че не се търпи.

По това че си с рутер ще предположа че става дума за кабелния модем, а не за отделен рутер (при допълнителен рутер, задължително се пробва без него). Затова и ще попитам дали по същия кабел получаваш телевизионен сигнал и има ли някакви проблеми с него които да съвпадат с проблемния период.

Също така, провери дали в проблемния период имаш връзка към самия рутер (той си има вътрешно IP, примерно 192.168.1.1). Би било чудесно ако може да се влезе в менюто му и да се видят някои статистики, като например дали има връзка към станцията, сила на сигнала и зашуменост на трасето.

 

Подай писмена жалба в офиса на Близу. Това с телефоните има стойност на "тя каза, той каза".

Прочети си договора внимателно. Следи внимателно дали няма да променят общите условия, това е основание за прекратяване на срочен договор.

Link to comment
Share on other sites

По това че си с рутер ще предположа че става дума за кабелния модем, а не за отделен рутер (при допълнителен рутер, задължително се пробва без него). Затова и ще попитам дали по същия кабел получаваш телевизионен сигнал и има ли някакви проблеми с него които да съвпадат с проблемния период.

Също така, провери дали в проблемния период имаш връзка към самия рутер (той си има вътрешно IP, примерно 192.168.1.1). Би било чудесно ако може да се влезе в менюто му и да се видят някои статистики, като например дали има връзка към станцията, сила на сигнала и зашуменост на трасето.

 

Подай писмена жалба в офиса на Близу. Това с телефоните има стойност на "тя каза, той каза".

Прочети си договора внимателно. Следи внимателно дали няма да променят общите условия, това е основание за прекратяване на срочен договор.

 

 

Не съм с кабелен модем. С лан кабел съм и рутер. Не съм пробвал само с кабела. Утре като го спрат ще пробвам.Нямам проблем с цифровата телевизия и кабелите са отделни. Не мога да стигна до офиса. Като се прибирам от работа и той е затворен. Тия общи условия къде да гледам дали ги променят? От сайта на близу ли? Това със вътрешното Ip не ми стана ясно. Нито как да видя менюто и т.н Единствено гледам двете мониторчета отстрани и в момента когато нямам интернет и двете светят и получавам и изпращам пакети, но не се зарежда нито един сайт, нито скайп, нито нищо

Edited by danio
Link to comment
Share on other sites

А сега де. Имаш връзка със суича, имаш пинг, а нямаш нет... Това прилича на проблем с DNS-ите или рутера се шашка нещо.

Връзката ти с рутера жична или безжична е? Според това, което казваш за мониторчетата вероятно е жична, но да питам.

В менюто няма как да влезеш, защото менюто е на модемите, а ти си на LAN.

99% проблемът е при теб.

Имаш ли възможност да пробваш и с друга машина, когато нета ти изчезне. С някакъв лаптоп да се закачиш за рутера и да видиш дали на него ще има.

Edited by Lucky Luciano
Link to comment
Share on other sites

А сега де. Имаш връзка със суича, имаш пинг, а нямаш нет... Това прилича на проблем с DNS-ите или рутера се шашка нещо.

Връзката ти с рутера жична или безжична е? Според това, което казваш за мониторчетата вероятно е жична, но да питам.

В менюто няма как да влезеш, защото менюто е на модемите, а ти си на LAN.

99% проблемът е при теб.

Имаш ли възможност да пробваш и с друга машина, когато нета ти изчезне. С някакъв лаптоп да се закачиш за рутера и да видиш дали на него ще има.

 

 

Е как ще е проблема в мен. Всеки ден по едно и също време нета спира и в 19:30 идва. Теорията ти отпада защото имам и лаптоп на който също няма нет, но за него си ползвам безжична връзка. Утре като спре нета и ще ръгна директно кабела към компа и после към лаптопа и да видим..

Edited by danio
Link to comment
Share on other sites

Ако пак няма нет и директно, провай да зададеш ръчно DNS. Използвай тези на Гугъл - 8.8.8.8 и 8.8.4.4

 

 

Ръгнах кабела директно и пак нищо. Отидох в офиса и се оказа че работили по проблема. Това което ме притеснява е че вече работят от 1 месец. Казаха че съм бил пуснал жалба по тела и друго нищо не мога да направя.

Link to comment
Share on other sites

А пробва ли с DNS-ите, които ти дадох?

Много е странен този проблем. И има какво да направиш. Подаваш писмена жалба, искаш входящ номер от център на Близу - длъжни са да ти приемат жалбата и да ти дадат номер. Казваш им, че с този номер и копие от жалбата отиваш в Комисията за защита на потребителите и ще я пуснеш и там, защото един месец не могат да реагират и да си оправят услугата.

Link to comment
Share on other sites

Ако проблема е в DNS ще има скайп.Щом му светят компютърчетата суича си му работи,а това спиране и тръгване по едно и също време намирисва на базик,по трасето някой да спира нарочно суич който е преди твоя.Преди 7-8год. мои познати си пуснаха нет-лан и имаха нет от към 9 до 11 и после от 19 до към 22,накрая се оказа че преди техния суич,семейство с хлапе 2-3клас като му спират компа гасят всичко и трафчето за суича,като пускат компа включват и трафчето за суича.Явно е било втора смяна на училище :))

Link to comment
Share on other sites

Ръгнах кабела директно и пак нищо. Отидох в офиса и се оказа че работили по проблема. Това което ме притеснява е че вече работят от 1 месец. Казаха че съм бил пуснал жалба по тела и друго нищо не мога да направя.

Когато ръгна кабела директно, лампичката за 100mbps светна ли? (трябва да са две лампички за 100mbps и за данни).

Компютъра успя ли да си вземе външен IP адрес или взе служебен (169.254.x.x). IP-то можеш да си видиш с командата ipconfig в cmd.exe .

Няма да е лошо ако можеш да намериш IP адреса на gateway-я, тоест първият компютър/рутер на доставчика от другата страна, и да пробваш дали върви ping до него, когато имаш проблем. (с някоя от опциите на ipconfig мисля че можеше да се види).

Всичко това когато кабела е директно в компютъра.

 

BTW, пробвай дали кабела директно в компютъра работи при нормална сесия. С това ще провериш дали твоя рутер е клонирал правилно MAC адреса на PC-то. Доставчика те разпознава по MAC адрес, ако рутера и PC ползват различни, доставчика няма да ти разпознае компютъра.

 

Кражба на MAC адрес е един от вариантите които считам за възможни причини при теб. Някой съсед ползва същия MAC адрес, като влезе пакетите отиват ту при него, ту при теб. Ако той държи силен трафик (примерно торент) повечето ще отиват при него.

 

Иначе за това че си пуснал жалба по телефона... излъгали са те. Както са те излъгали че се работи по въпроса. На теб ти трябва документ, заверен с номер и с дата, както каза @Lucky Luciano. Иначе ти си имаш билетче в тяхната база с данни и някой, някога може да го погледне, ако си няма друга работа. Досега трябваше да са установили поне причината.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...