Jump to content
BulForum.com

Blizoo (Евроком) & Mtel


Recommended Posts

След поредния ми нервен срив след опит за онлайн игра им писах пак на онлайн помощта...... Там кор,казаха да се обадя на телефонтие... На телефонтие звънях - да виждаме проблема ще го отстраним.... Остраниха на баба им фурката... E-mail до центъра им в София с ПОДРОБНО обяснение и 100 ping теста с tracert,включително и къде предполагам че е проблема ми пратиха това:

Здравейте,

Според извършената проверка от системните ни администратори до модема няма загуби, проблем с връзката също не е установен. Моля ако забележите промяна сигнализирайте на посочените телефони за връзка с клиетни, за да бъде извършена своевременна проверка когато сте пред компютъра!

С уважение:

Екип Евроком Кабел МБ

Просто не виждам начин как да им обясня,че проблема е в целия град...ОчевАдно вече че или са наясно с проблема и го игнорират напълно,или са толкова тъпи че немогат да вдянат изобщо за кво иде реч.....Ама до това води комбинацията на монопол+използването на факта че доста хора в България дори не знаят какво е packet loss.В една нормална държава тая компания трябваше да са я съдили 500 пъти,или да е фалирала поради липса на клиенти.Още малко и ще си изградя сам 1 мрежа до нас от някой от доставчиците които реално имат покритие на не повече от 200 метра от нас,но не и у нас....

Просто за мен всеки който има възможност да смени доставчика и не го прави трябва да го осъдят за финансиране на престъпна групировка,щото евроком са точно това -_-

Edited by Evil_Hacker
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Това писмо с проверката на модема го имат като templete, а е възможно да го пращат автоматично като отговор. Аз го имам същото от преди 2 години, въпреки че съм на лан, а някой тук във форума също го беше публикувал.

А това че заслужават да фалират... ами те вече бяха продадени и купени 2 пъти, последно преди месец. Ти би ли продал печеливша инвестиция?

 

Иначе... N3 вече дойдоха в моя квартал, вече имам алтернатива.

Link to comment
Share on other sites

Здравейте колеги. Надявм се някой да има останал абонат на ЕК и през 2010 освен мен :D Случайно искам да попитам дали някой няма някакво "раздвижване" в областа на по-голяма загуба на пакети по трасето? При мен се наблюдава подобно нещо след нова година и се е**ваа със всяко едно приложение за комуникация. Я скайп, я фейсбук, ч друг вид "връзка" с интернет общвенеста. Дори не мога да играя и да спечеля някой лев от покер турнирите /а без пари как да си платя нета :D /.

 

pingm.jpg

 

 

 

Пинг към гоогле.ком. В предив че всяка секунда получава данни може да се определи да се определи че на всеки 14.89 секунди губя по един пакет.

 

Ping statistics for 74.125.87.105:

Packets: Sent = 874, Received = 819, Lost = 55 (6% loss),

Approximate round trip times in milli-seconds:

Minimum = 24ms, Maximum = 2984ms, Average = 43ms

 

Надявам се да има останали абонати и да споделят дали имат подобен проблем или е локално :)

Link to comment
Share on other sites

Надявам се да има останали абонати и да споделят дали имат подобен проблем или е локално :)

 

За имане - има... още знам 2ма познати че са на ЕК от мързел а и защото интернета не им трябва за друго освен да си проверят пощата... правилния въпрос е защо още не са фалирали тез серсеми и да изчезнат като доставчик на интернет?

Link to comment
Share on other sites

За имане - има... още знам 2ма познати че са на ЕК от мързел а и защото интернета не им трябва за друго освен да си проверят пощата... правилния въпрос е защо още не са фалирали тез серсеми и да изчезнат като доставчик на интернет?

а бе не знам ама имат поне 5 пъти повече абонати от останалите в това съм убеден

Link to comment
Share on other sites

Какво 5 пъти, последно имаше някаква статия, че са около 500000. Завладели са там където няма алтернатива и не им пука за поддръжка, нали можело и без нея да си печелят... :D

Link to comment
Share on other sites

а бе не знам ама имат поне 5 пъти повече абонати от останалите в това съм убеден

 

В Пловдив? На интернет? За телевизията не коментирам - там и аз съм им пациент...

Link to comment
Share on other sites

а бе не знам ама имат поне 5 пъти повече абонати от останалите в това съм убеден

Това по коя статистика...тая на мазохистите ли... :P ...или на "независимото" социологическо проучване, поръчано от ЕК. :bgrin:

Link to comment
Share on other sites

ми имам много познати които са на ЕК и на интернет и на кабелна телевизия, въпреки че и аз съм ги намразил до шия.

Истината е че на една голяма част от потребителите си нямат и на представа а и не ги вълнува чак толкоз кой доставчик какво предлага

Няма кво да се лъжем на ек не им пука за +/- 1000 абоната, те имат десетки хиляди

колко си мислите че имат н3 ?

Едва ли повече от 1000, не че искам да сипвам пепел срещу тях просто ги взимам за сравнение

Link to comment
Share on other sites

Колкото и да имат бройката им ще намалява.Поне с един от другия месец,ще е по-малко :D достатъчно ги търпях.Н3 ще се сдобият с още един абонат.

Link to comment
Share on other sites

Здравейте колеги. Надявм се някой да има останал абонат на ЕК и през 2010 освен мен :D Случайно искам да попитам дали някой няма някакво "раздвижване" в областа на по-голяма загуба на пакети по трасето? При мен се наблюдава подобно нещо след нова година и се е**ваа със всяко едно приложение за комуникация. Я скайп, я фейсбук, ч друг вид "връзка" с интернет общвенеста. Дори не мога да играя и да спечеля някой лев от покер турнирите /а без пари как да си платя нета :D /.

 

pingm.jpg

 

 

 

Пинг към гоогле.ком. В предив че всяка секунда получава данни може да се определи да се определи че на всеки 14.89 секунди губя по един пакет.

 

Ping statistics for 74.125.87.105:

Packets: Sent = 874, Received = 819, Lost = 55 (6% loss),

Approximate round trip times in milli-seconds:

Minimum = 24ms, Maximum = 2984ms, Average = 43ms

 

Надявам се да има останали абонати и да споделят дали имат подобен проблем или е локално :)

това само вечер ли ти се появява

и към външни сайтове?

аз съм на ЕК лан и вечер е точно такъв ужас почват загуби и от да речем 600к става 30к

обадих се да питам и ми викат щом до тебе няма загуби значи не е проблема при нас и аз питам ами това че е толкова бавно? и прекъсна

после като се обадих друг човек ми каза че някакав рутер се товарил в пловдив и работели по отстраняване на проблема но не знаят кога ще се оправи - ама тва на мене ми прозвуча като "чакай ако си нямаш работа" защото тоя проблем си е така от повече от 2 месеца! (виж темата за гигабит)

като ида да плащам ще питам и там ама знам какво ще ми кажат, ще се обадя и през деня да дигнат от плд хора да видим какво ще кажат и те

и ако няма резултат - всичко хубаво ама вечер като нета е неизползваем - ще се оглеждам за друг доставчик...

Link to comment
Share on other sites

Това е през целият ден. Сутрин, обед, вечер за нищо не става този интернет. Преди 3 дена се свързах със онлайн съпорта и проведохме следният разговор:

Astanchev: Добър ден с какво мога да Ви помогна ?

You: Добър ден. От началото на новата година забелязвам повишение в загубата на пакети, което води до проблем при комуникацията и връзката в различни апликации. Бих искал да попитам дали това е нормално или се извършват някакви дейности довели до това състояние.

You: https://www.bulforum.com/index.php?s=&s...mp;p=1495334274

You: снощи бях направил малки замервания и ги побликувах, но все пак искам да попитам

Astanchev: момент само да провер

Astanchev: да наистина има загуби около 5 процента, сега ще го предам за проверка къде по трасето се получава за да бъде оправено

You: ок, мерси, а в какъв интервал от време ще стане, само за информация :)

Astanchev: зависи от проблема, без да се знае къде е точно няма как да кажеме колко точно време ще отнеме

Само като ми каза "ЗАВИСИ ОТ ПРОБЛЕМА" се "обнадеждих" и се заредих с най-малко двуседмично търпение. Пакетите си ги губя. Нещата са си по-старо му. Може би утре ако онлайн съпорта бачка пак ще им сигнализирам и ще очаквам малко по конкретни отговори. За 3 дена поне трябва да са локализирали проблема.

Лека вечер. Иван

Link to comment
Share on other sites

Това е през целият ден. Сутрин, обед, вечер за нищо не става този интернет. Преди 3 дена се свързах със онлайн съпорта и проведохме следният разговор:

 

Само като ми каза "ЗАВИСИ ОТ ПРОБЛЕМА" се "обнадеждих" и се заредих с най-малко двуседмично търпение. Пакетите си ги губя. Нещата са си по-старо му. Може би утре ако онлайн съпорта бачка пак ще им сигнализирам и ще очаквам малко по конкретни отговори. За 3 дена поне трябва да са локализирали проблема.

Лека вечер. Иван

 

този проблем винаги го е имало, за игри онлайн(и не само) еврокома не става просто

Link to comment
Share on other sites

този проблем винаги го е имало, за игри онлайн(и не само) еврокома не става просто

Винаги е имало но не толкова голям процент. Може би като чуеш 5% е нормално, но не е така. В същност имай предвид че в скайп получавам съобщенията със закъснения от 30мин до 1 час. Просто през 1-2 минути се намира в процес на свързване от където се получава проблема. Същият е проблема и със фейсбук чата. А аз не играя ФПС шоотъри или някакви РПГ-та, а елементарна покер апликация където в рамките на един турнир успявам да разиграя 3-4 раздавания. Но не искам да си чешя пръстите тука, :) , просто ще попитам дали има развитие или някой се чешят м...

Link to comment
Share on other sites

Винаги е имало но не толкова голям процент. Може би като чуеш 5% е нормално, но не е така. В същност имай предвид че в скайп получавам съобщенията със закъснения от 30мин до 1 час. Просто през 1-2 минути се намира в процес на свързване от където се получава проблема. Същият е проблема и със фейсбук чата. А аз не играя ФПС шоотъри или някакви РПГ-та, а елементарна покер апликация където в рамките на един турнир успявам да разиграя 3-4 раздавания. Но не искам да си чешя пръстите тука, :) , просто ще попитам дали има развитие или някой се чешят м...

Че твойто си е масов проблем, имат го ужасно много хора. На всеки препоръчвам да си намери по-бързо алтернатива. Забрави за съпорта, развали ли се нещо, бягай надалеч от тях.

Link to comment
Share on other sites

И аз го имам тоя проблем 4-6% пакет лосс към гугъл, а щом към тях е толкова представям си към курамиянко.ком колко ще е.

Нечовешки ме дразни това освен, че ми и пречи. Н3 ми казаха да се обадя след 6 месеца да видя дали вече са близо, иначе ЕК дгд.

Link to comment
Share on other sites

някой на евроком лан може ли да кеже да ли нета му е вред, че аз от 10 дена едвам успявам да си хвана 9 мбита през цялото време при условие че трябва да са за бг пиъринг 20... друг с подобен проблем...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

В момента 7% packet loss към гугъл, но то това си е винаги така.

 

709205951.png

 

Ще ми се да обвиня снега ама за 35лв на месец какво повече да иска човек който се опитва да си свърши работата : )

 

Другия голям смях,е че съм закотвен с едногодишен договор (не по моя вина) за тройната им "услуга" и когато ноември месец техниците дойдоха да сложат новия модем казаха, че телефоните били свършили и до 2-3 дни ще получат и ще донесат и телефона. Вече февруари преваля, и никой не се появил още : )

Сигурно е моя вината, че не съм се обадил да питам какво става : ))

Link to comment
Share on other sites

Сигурно е моя вината, че не съм се обадил да питам какво става : ))

 

При този доставчик, без значение от ситуацията - вината винаги е в абоната! (мнение на дългогодишен абонат на ЕК). ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Пичове, дайте съвети как да прекратя едногодишен договор с тази "фирма" ЕК без да платя оставащите 10 такси. Просто не съм доволен от тройната им "услуга" и няма начин да им налея и 1лв повече.

 

Не може да няма начин да се спести тази неустойка при положение, че ТЕ не си спазват на задълженията по договора.

В договора в задълженията на оператора изрично пише доста хубави неща които със сигурност не се спазват!

Не е редно да разгласявам подробности по договора затова ще дам само един пример:

Пише, че оператора е длъжен да предостави качествена работа на мрежата 24/7 и да отстранява повредите в срок от 48 часа.

Повече от 2 дни се приспадат от таксата.

 

За пример през последната буря бях без връзка 5 дни и само толкова поради многократните обаждания да питам какво става. За приспадане от таксата и дума не може да става.

 

Сега вече чашата преля.

Цяла седмица 40-50% загуба на пакети до първия гейт през което време 3 безсмислени разговора със "съпорта" в които ставам аз виновен. Изобщо тона им не е подобаващ.

Все пак резултат има и го били оправили при което загубата вече е 15-30%

Аз бях свикнал на 5-6% и вече ми дойде в повече : )

Всичко това няма значение най-важното за един доставчик е навременен, любезен, денонощен съпорт!

 

Нищо не искам от тях, просто искам развод : ) и моля, вместо изказвания от рода на "да не си подписвал договор" да получа конструктивни мнения какво да се направи бързо и безболезнено.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

имам един въпрос. в момента съм в софия и интернета е към евроком (кабелен модем). проблема е, че може да се свързва само чрез usb кабел (така са го направили при инсталацията). като се пробва през ланкартата не може да си вземе IP-то. пробвах на друг слот, с друга ланка - все същия резултат.

някакви идея?

 

п.п. не мога да се свържа с поддръжката (що ли не ме учудва)

Link to comment
Share on other sites

имам един въпрос. в момента съм в софия и интернета е към евроком (кабелен модем). проблема е, че може да се свързва само чрез usb кабел (така са го направили при инсталацията). като се пробва през ланкартата не може да си вземе IP-то. пробвах на друг слот, с друга ланка - все същия резултат.

някакви идея?

 

п.п. не мога да се свържа с поддръжката (що ли не ме учудва)

Повреден ЛАН порт на модема, неправилно инсталирани драйвери на ланкартата, неправилно въведени настройки за протоколите на ланкартата?

Пробвай ръчно да въведеш IP, GW, DNS и т.н.

Link to comment
Share on other sites

Повреден ЛАН порт на модема, неправилно инсталирани драйвери на ланкартата, неправилно въведени настройки за протоколите на ланкартата?

Пробвай ръчно да въведеш IP, GW, DNS и т.н.

... и с ръчно въвеждане не става. интереснот е че като е вързан директно т.е. от модема към ланкарата прави опити да се конектне, но вади съобщение, че ланкабела е разкачен. когато минава през рутера двете компютърчета ги дава като свъразни, но не може да си вземе IP адреса. при ръчно въвеждане - няма нет.

 

за да не разводняваме темата ... ей тук съм пуснал една за въпросния проблем https://www.bulforum.com/index.php?showtopic=89738

Edited by samkijot
Link to comment
Share on other sites

... и с ръчно въвеждане не става. интереснот е че като е вързан директно т.е. от модема към ланкарата прави опити да се конектне, но вади съобщение, че ланкабела е разкачен. когато минава през рутера двете компютърчета ги дава като свъразни, но не може да си вземе IP адреса. при ръчно въвеждане - няма нет.

 

за да не разводняваме темата ... ей тук съм пуснал една за въпросния проблем https://www.bulforum.com/index.php?showtopic=89738

 

 

важно е какво се случва точно, дали прави опит да си вземе ИП или дава съобщение че кабела е изключен

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...