Jump to content
BulForum.com

BLOODHUMMER

Members
  • Content Count

    433
  • Joined

  • Last visited

About BLOODHUMMER

  • Rank
    Майстор

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Plovdiv

Recent Profile Visitors

1311 profile views
  1. Един приятел му трябва такава, прати номер на лично да ти звъннем че му трябва за днес
  2. Сега е иделно време за луканки, нареждаш няколко и отгоре слагаш указатяля да ги мачка, стоят така по 1 час на вечер.Ще станат идеални
  3. Пичове, дайте съвети как да прекратя едногодишен договор с тази "фирма" ЕК без да платя оставащите 10 такси. Просто не съм доволен от тройната им "услуга" и няма начин да им налея и 1лв повече. Не може да няма начин да се спести тази неустойка при положение, че ТЕ не си спазват на задълженията по договора. В договора в задълженията на оператора изрично пише доста хубави неща които със сигурност не се спазват! Не е редно да разгласявам подробности по договора затова ще дам само един пример: Пише, че оператора е длъжен да предостави качествена работа на мрежата 24/7 и да отстранява повред
  4. И аз го имам тоя проблем 4-6% пакет лосс към гугъл, а щом към тях е толкова представям си към курамиянко.ком колко ще е. Нечовешки ме дразни това освен, че ми и пречи. Н3 ми казаха да се обадя след 6 месеца да видя дали вече са близо, иначе ЕК дгд.
  5. Ти остави защитата по-важното е, че повредата по трасето я отстраниха за десетина минути, а им трябваха четири дена докато дойдат. Не знам колко екипа имат и нищо лично към кабелджиите според мен проблема на тази фирмичка е в мениджъмънта и то от много време е така. Момичетата от кол центъра пък не бяха в състояние нищо повече от това да направят да ми кажат, че вече има пуснат тикет по моя случай. В договора ми е записано, че ако има прекъсване на услугата за повече от три дни ще ги приспаднат от таксата, но нали се сещате касиерката дали е чувала за това и дали има такава възможност в софтуе
  6. След 4 дни без нет и кабелна и 4 обаждания отново имам сигнал : )) ... само дето лан порта на модема не бачка вече както и ланката и сега съм през USB-то.
  7. От вчера няма нито нет нито кабелна и още е така : )) а аз за 10те процента загуба на пакети се оплаквах : ))
  8. Същата работа е и при мен 10% packet loss
  9. Половината пакети отивали при него другата половина при другия ... ай стига глупости : )))
  10. Много добре знам какво са ми казали на касата : )
  11. "Достъпът до използваната от Вас услуга временно е преустановен Най-вероятната причина за това е, че сте пропуснали да заплатите месечния си абонамент за услугата. До 10 минути ще Ви бъде активирана временна ограничена услуга със скорост 128 кбпс, която ще бъде окончателно спряна в края на месеца ако не подновите редовния си абонамент дотогава." Това при положение, че когато го въведоха това плащане за текущия месец на касата ми казаха да плащам след 15то число. Еми днес е 16ти първо ми спира нета???? и след това чакай 10 мин за 128к което си е 10КВ и сещате се за какво стига едва
  12. Единия офис в тракия е преместен : (( някой знае ли точно къде? Пише северния вход на Форум, ама там нищо не видях.
  13. спийд теста ми вади 652ms пинг към пловдив ...
  14. Цял ден днес и сега продължава нета да прекъсва през 5 мин и проблема е в евроком ((((((
×
×
  • Create New...