Jump to content
BulForum.com

Mtel ili Globul


slav4o

Recommended Posts

А даже и да можеше, нямаше как да излезне нейния номер, при положение, че не е установена връзка. Спокойно може да вземеш нейния телефон и да провериш логовете. Tук единствено зависи от телефона.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 193
  • Created
  • Last Reply
На м-тел съм.Та малко е тъпо.Може ли някак си да се провери в определен ден кои телефонни номера са ми звъняли.Да си извадя фактура или в интернет(трябва ми нещо за доказателство).Една приятелка твърди че ми е звъняла и казва че тела ми е бил изключен(а не беше) и се скарахме и сега искам да и докажа че тя не ме е търсила и че лъже.

И аз съм питал,но за глобул също не става.Може да погледнете в нейната разпечатка дали има набран твоя номер.

Link to comment
Share on other sites

И аз съм питал,но за глобул също не става.Може да погледнете в нейната разпечатка дали има набран твоя номер.

И как да видя нейната разпечатка като няма да я даде??? :rolleyes: А и аз доколкото разбрах на разпечатката може да се види нещо само ако е имало установен контакт.

Link to comment
Share on other sites

На м-тел съм.Та малко е тъпо.Може ли някак си да се провери в определен ден кои телефонни номера са ми звъняли.Да си извадя фактура или в интернет(трябва ми нещо за доказателство).Една приятелка твърди че ми е звъняла и казва че тела ми е бил изключен(а не беше) и се скарахме и сега искам да и докажа че тя не ме е търсила и че лъже.

 

Ако ти беше звъняла а телефона ти е изключен след това щеше да получи SMS че телефона ти вече е включен и може да те търси. Също така ти щеше да получиш SMS че еди кога си еди кой си номер ти е звънял и телефона ти е бил изключен или извън обхват.

 

И колкото за това дали телефона ти е изключен- може просто да си бил някъде където покритието е по-слабо - примерно в магазина на Сани на Капитан Райчо доскоро нямаше почти никакъв обхват когато отидеш навътре до саламите и млеката. Вече май го оправиха но помня че като съм ходил там и като забравя какво трябва да купя и искам да питам жена ми какво беше ми казала да взема и съм се разхождал от единия до другия край на магазина за да се обадя по телефона.

 

Настрана че понякога в центъра като се претоварят клетките и телефоните които най-малко са говорили клетката тихомълком ги изритва да си търсят друга клетка та ако е било в панаирно време съвсем възможно е да си нямал обхват по технически причини.

 

Не виждам защо обаче това трябва да е причина да се скарате...

 

И между другото дори да те е търсила в разпечатката не фигурират обажданията които не са проведени - разпечатката е един вид обяснение защо са ти взели парите, а когато не са ти взели пари това не се таксува и няма смисъл да фигурира в разпечатката

Link to comment
Share on other sites

Ако ти беше звъняла а телефона ти е изключен след това щеше да получи SMS че телефона ти вече е включен и може да те търси. Също така ти щеше да получиш SMS че еди кога си еди кой си номер ти е звънял и телефона ти е бил изключен или извън обхват.

На М-тел пък почти никога вече не ми пращат смс, когато са ме търсили. Когато го направят почвам да гледам странно, какво им стана. Както и за смс за включен телефон.

 

Иначе може да си бил някъде където обхвата е бил слаб или се е претоварила клетката. Тогава единствено трябва да разчиташ на последните повиквания на приятелката ти. Няма ли ги, да доказва тя тогава. :bgrin:

Link to comment
Share on other sites

А даже и да можеше, нямаше как да излезне нейния номер, при положение, че не е установена връзка.

Е, ако беше така, нямаше да може да получаваш SMS за пропуснати повиквания, когато ти е бил изключен телефона. А всъщност можеш.

Link to comment
Share on other sites

На М-тел пък почти никога вече не ми пращат смс, когато са ме търсили. Когато го направят почвам да гледам странно, какво им стана. Както и за смс за включен телефон.

 

Иначе може да си бил някъде където обхвата е бил слаб или се е претоварила клетката. Тогава единствено трябва да разчиташ на последните повиквания на приятелката ти. Няма ли ги, да доказва тя тогава. :bgrin:

 

Пращат пращат - всеки път когато ти е изключен телефона и някой те търси. Пращат и на 2мата - последната седмица съм го проверил...

 

Имах РД а тя го забрави.

 

А защо тогава не сте го празнували заедно? ;) Не ми отговаряй - тъй и тъй не ми е работа, но това не ми се струва достатъчна причина за сръдни.. както и да е - вие си знаете по-добре но аз на моя телефон получавам SMS когато той е бил изключен а са ме търсили

Link to comment
Share on other sites

Пращат пращат - всеки път когато ти е изключен телефона и някой те търси. Пращат и на 2мата - последната седмица съм го проверил...

М не, не пращат всеки път и в това съм сигурен. Няколко пъти до сега ми се е случвало да ми се изключи телефона заради паднала батерия (даже миналата седмица цял ден не се усетих) и не са ми пращали смс, а съм сигурен, че са ми звъняли. За включен телефон пращат малко по-редовно, но пак не всеки път.

СМС?

Не им ли мина модата вече. :)

Link to comment
Share on other sites

Не им ли мина модата вече. :)

 

Абе нали и аз това питам :D :D

Аз пиша чат-пат. Колегата редовно пише, защото по цял ден говори по телефона и вече просто не му се говори.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

За 20лв/мес от МТел получавам 25мб трафик, 100 минути разговори към всички оператори (мобилни, фиксирани и т.н.), 200 минути към други бизнес абонати на мтел, неограничени разговори в групата и цени (нещото което ме вълнува най-много всъщност) и цена на минута 25 ст на мин след изчерпването на безплатните. А към бизнес абонати на мтел беше нещо смешно като 5-6 ст на мин, към не-бизнес май е 10 или 12 :) Що ли после се дразня като вземат да ме сапунисват в германос, колко на сметка е да си взема 2ра глобул-ска карта, а са досадни и нахални на всичкото отгоре гадовете.

 

ПС: За още 14тина лв отгоре трафика скача на 1гб...

Link to comment
Share on other sites

Специално за бизнес абонатите в МТЕЛ има далавера много . За единични карти е дърво отвсякъде.

 

Примерно ние сме към 50 карти на Мтел в бизнес група.

 

Такса няма

180 минути към всички

120 минути бизнес разговори

В групата - без ограничения

 

След изчерпване на минутите говорим към бизнес групи на направо смешни пари а към МТЕЛ на преференциални цени , към другите пак си е дърво.

 

 

Другата ми карта е на вивател - злато 180.

Плащам 40лв такса

Получавам

 

180 минути към всички

1000 минути към 10 номера на вивател

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

така ... ще пиша тук за един казус. майка ми подаде заявка за прехвърляне на номера от мтел към виваком. води се бизнес план(2 карти са). първата заявка е от дата 09.08 тази година, като до този момент са общо 10(десет). заявката е направена в офис на jeff(жалко, че късно разбрах колко нескопосани са тези там, иначе щях да я препратя направо към виваком). едните казват(мтел), че формуляра не е попълнен правилно и не задвижват процедурата, а другите(джеф/виваким) - че всичко е попълнено както трябва и че проблема не е при тях. договора й с мтел отдавна е изтекъл(тя е пуснала предизвестие за прекратяването му), но все още продължава да плаща на тях. картата не е изключена, а договора е прекратен(!?).

та, какво трябва да направи, към кой да се обърне/жалва, за да може в крайна сметка да се разкара от мтел и да отиде във виваком? от значение й е да запази номера, защото е общопрактикуващ лекар и с него е от почти 10 год.

 

п.п. ако започне процедурата от офис на виваком(тегли майните на джеф), тя няма да може да се възползва от един тарифен план, който я устройва и който към 09.08 беше наличен, но в момента не се предлага(profi 80).

 

п.п.п. само за сравнение, аз също се прехвърлих, но от глобъл към виваком. цялата процедура отне 7-10 дни, като след като прекратих взаимоотношенията си с глобъл, платих им последната фактура, картата ми беше спряна, поставих тази на виваком и в момента ползвам техните услуги. договора ми обаче се води на физически лице, ако това е от значение.

Link to comment
Share on other sites

Добре а не казват ли кое не е попълнено както трябва и какво не е наред и какво искат да се коригира? Така с "ми не е попълнен правилно" могат да ви разиграват още маса време.

Link to comment
Share on other sites

Добре а не казват ли кое не е попълнено както трябва и какво не е наред и какво искат да се коригира? Така с "ми не е попълнен правилно" могат да ви разиграват още маса време.

не, от мтел не казват, а тези от jeff са правили справка дори с оператор на 123, който им диктувал мот-а-мот какво и къде трябва да се попълни ... или мтел правят някакви обструкции, или виваком/джеф не правят нещо както трябва, но пък от цяла една компания никой да не знае как се попълва някакъв тъп формуляр е просто абсурдно. аз съм склонен да вярвам, че причината е в мтел.

утре мисля да пиша на КРС, а ако и от там не кажат нещо конкретно, ще драсна един мейл и до ЕК(май дирекция "телекомуникации" е за тоя казус).

 

п.п. между другото, в разговор с оператор на мтел на *88, който се е държал много гадно, на майка ми в прав текст й е казано, че "това не е наш проблем и не ни интересува, след като вече не сте наш абонат".

Link to comment
Share on other sites

Ами аз бих направил така - звъня отново на *88 от същия телефон докато съм в jeff. Ако отново кажат че не съм техен клиент давам телефона на момчето от jeff да вземат да се разберат къде тогава е проблема за да не мога да се прехвърля като клиент на Виваком тогава. Защото това си е чиста проба разиграване. Най-обичам да ме прехвърлят между инстанции и накрая да се обадя на единия и да дам телефона на другия да се разберат къде аджеба трябва АЗ да ида и какво АЗ да направя и чие канче да набия за да стане работата.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...