Jump to content
BulForum.com

Need for Speed Pro Street


Corp

Recommended Posts

тая игра зима ми ВКАРВА ОГРОМНИ НЕРВИ ! е да го *** как по дяволите да мина Chevelle SS с 455 коня предположение че Хондата ми има 219 :blink: :blink: нещо ми изглежда тотално прецакано тва :ghost

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 750
  • Created
  • Last Reply

Ааа аз още на първото състезание цъкнах маркер за безплатна кола :P .И си купих Субарцето :lol: .Както и да е.Ще видим на първия кинг как ще се представям с него :) .За сега Aero-то ми е 4-ти левел.Останалите две са на трети.Кончетата му са ~400.На старта просто ги издухвам.Няма американски мускули няма италянски сухожилия :bgrin: .Само задницата ми гледат :D

Link to comment
Share on other sites

Ами не знам ! все ме слага с Chevelle SS с 400 коня,и въри го мини с слабото ми хонди :P aз си мисля да купувам РХ-8 заслужава ли си ?

Link to comment
Share on other sites

Хехехе , как се справяте на драг ве хора .

Аз ги издухвам на кинг без проблеми .

Има си цака ама дано е усетите .

п.с. Само на дрифта съм ужасно зле и сега само на това тренирам .

Link to comment
Share on other sites

Хехехе , как се справяте на драг ве хора .

Аз ги издухвам на кинг без проблеми .

Има си цака ама дано е усетите .

п.с. Само на дрифта съм ужасно зле и сега само на това тренирам .

И аз неам проблем с драга.Праскам ги с оня счупен Сивик дет е няма и 200 коня :lol: :love

Link to comment
Share on other sites

И каква е тая тактика за драга? Или е тайна..? Иначе и аз нямам грижи. Имам Вайпър 813 коня.

Междо другото вече почвам да получава 4-то ниво ъпгрейди от бонус картите. Това сиг. са като уникалните на U, U2, MW, щото не можеш да си ги купиш. От 3-то на 4-то ниво турбо/компресор за Вайпъра получих 5 коня :bgrin: .

Link to comment
Share on other sites

вече почват нервите ми отивааааат....не мога и не мога да духна 1 Chevrolet Chevelle SS просто ме издухва че и по ускорение с ХОндичката....а Парите за др. кола на Драг липсват :bgrin:

Link to comment
Share on other sites

вече почват нервите ми отивааааат....не мога и не мога да духна 1 Chevrolet Chevelle SS просто ме издухва че и по ускорение с ХОндичката....а Парите за др. кола на Драг липсват :bgrin:

 

 

повтори 2-3 пъти racing day-а с VW GOLF и ще събереш към 40 000 долара с който ще си купиш хубава кола :)

Link to comment
Share on other sites

повтори 2-3 пъти racing day-а с VW GOLF и ще събереш към 40 000 долара с който ще си купиш хубава кола :)
10x ще видим , 40к + моите 11 000 + 10к(или 15-16к) от продадения Сивик , и 61-68000 би трябвао ми стигнат за мощна количка която да пречука Шеви-то :wub: :wub:
Link to comment
Share on other sites

На драга не гледайте кога ви изписва да тръгнете .

Ако го правите това губите около секунда .

Гледа се светофара .

Когато светне жълто или оранжево (аз съм малко делтонист) вие включвате първа .

Има вероятност за фал старт ама като се свикне ги дърпате от всякъде .

:laughing:

Link to comment
Share on other sites

Хахах вече 2 пъти ми се падаше да си взема безплатно кола,аз естествено взимам Пагани Зонда,после я продавам за 300 000 и си тунинговам всички колици на макс. :lol:

На драг сега съм с един Вайпър,който съм го направил толкова здрав,че като превключа скорост и направо предните гуми скачат на 1м от земята. :D Вайпърчето направо ги съсипва от всякъде.За грип си взех едно ЕВО и го направих и него на макс и става доста добра количка,даже перфектна.

Иначе дрифта е доста лесно обикновено правя по 3-4хиляди,но рекорда ми е 6200. :punk

Link to comment
Share on other sites

Абе аз съм някъде около 20-те процента от играта, но нещо драга ми прави много проблеми. Едвам, едвам до втори го издрапвам на 1/4 миля дето е :D Уж 560 коня, все на пърфект превключвам, а най-доброто ми време е 11,08 секунди. На първия е с 50 стотни по-добро :blink: Явно нова кола за драг ще ми трябва, но поне на дрифт (след като го схванах) и на спийдуей-а мажа много :D

Link to comment
Share on other sites

Taкam тествах няколко колички на драг, жалко че няма опция след като сложиш някви настроийки на блупринта да ги истестваш, щеше да е много удобно. Та, за сега Porsche GTR2 i Chavelle SS се държат няй добре и са най-лесни на драг. За Дрифт ся си поиграх с S15, на грип новия нисан прото много издиша за това си карам със еволюшъна, но и той почна да издиша кажето някоя по-добра. Мисля си за БМВ купе.

Link to comment
Share on other sites

хора на тоя racing day където е с нисан 350з и голф5 не знам кво става обаче на първите 2 писти съм 1ви а на 3-тата съм последен 8ми

водя до последния голям завой и там ме минават всички

я дайте акъл малко кво правя грешно че така става...

 

ето картинка с картата...

http://i.data.bg/07/11/18/669404_orig.jpg

да, това ми най-доброто 7ми :(

Link to comment
Share on other sites

хора на тоя racing day където е с нисан 350з и голф5 не знам кво става обаче на първите 2 писти съм 1ви а на 3-тата съм последен 8ми

водя до последния голям завой и там ме минават всички

я дайте акъл малко кво правя грешно че така става...

 

ето картинка с картата...

http://i.data.bg/07/11/18/669404_orig.jpg

да, това ми най-доброто 7ми :(

нямам идея :wacko: бе тоя завой не е толкова труден че да си бавен,аз бих го зел на пълна газ,с ква кола си м/д

 

П.С Е не с Субару с 364 кончета (току що го купих) и ония идиот Джо Такетт (или както е там) с ХОнда 218 коня ме издуха на 1/2 миля

Link to comment
Share on other sites

Пич,не са конете сичко,което определя колата колко е мощна,например Субаруто ми като го бях оставил преди на драг беше 790ХП,а сега съм сложил Вайпър,който е 790 и той,но е 100 пъти по-бърз от Субару-то...Така че има и други фактори.Специално за драг е важно да си поиграеш малко с настройките на тунинга. ;)

Link to comment
Share on other sites

Пич,не са конете сичко,което определя колата колко е мощна,например Субаруто ми като го бях оставил преди на драг беше 790ХП,а сега съм сложил Вайпър,който е 790 и той,но е 100 пъти по-бърз от Субару-то...Така че има и други фактори.Специално за драг е важно да си поиграеш малко с настройките на тунинга. ;)

 

Аеро - 3 левл към края

Хандлинг - 2 левел по средата

Пауър - 2 левел към началото

 

а за Tune не съм го барал , сичко му е сток освен Турбо и Нитро :unsure: в смисъл няма кво да туне-вам

Link to comment
Share on other sites

Баахти само аз ли съм толкова зле финансово и мам едва $20 000 и улучвам се някви нещасни маркери дет с почти нищо не ми помагат иначе до ся сам на първия кинг

Link to comment
Share on other sites

Баахти само аз ли съм толкова зле финансово и мам едва $20 000 и улучвам се някви нещасни маркери дет с почти нищо не ми помагат иначе до ся сам на първия кинг

искаш да кажеш Шоудаун ?? или си вече на Кинг-овете??? та , събери пари , тунинговаи си колата както трябва и след това само събирай без да харчиш за нищо , е кажи ми ... имах 5-15к до ся , и като минах на Реакт вече имам 60к :devil:

 

Реших да ви се похвала най високите ми точки които някога съм имал , на Спийд Чалиндж на Autobahn RIng A направих 10127 точки

Link to comment
Share on other sites

Аз пък пари имам бол... чак от нямане къде да ги изхарча купувам различните коли и ги тунинговам да видя коя къде се представя най-добре. За сега имам 7 коли /тунинговани за всякакъв вид състезание/, но колекцията ще порасне скоро :) От скъпите само Паганито ми липсва, че 700 ми се видяха много. Иначе имам едно напълно упгрейднато Ламбо... Някой има ли наблюдения върху поршетата, понеже не съм им фен и не ги купувам.

Иначе имам един баварец М3 дето на драг ме скъсва от смях... като почне да вдига предницата. Не знам дали и на ниските ъпгрейди прави така понеже този има и 1 4ти, а останалото всичко 3ти ъпгрейд.

Link to comment
Share on other sites

Тва явно е при всички по-мощни коли,като са на последните части и от мощност започват да дигат "предница".И моя Viper е така и тва ме дразни,щото ме забавя... :angry: Иначе най-високият ми резултат беше 11 000 и нещо,направих го на драг с Вайпърчето.На 1/4 миля го минах за 7сек и нещо... :punk :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

:blink: моита М3-ка(от старите Бмв-та) пък почна да дига задница :lol: да , на старта на спийд чалинджа като ми даде оборотомера и сичко преди старт-а.задницата беше почти в въздуха :tongue
Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...