Jump to content
BulForum.com

На w00x-а превозното средство с четири колелета (НА W00X-A АЛФАТА)


Psihara^^

Recommended Posts

  • Replies 808
  • Created
  • Last Reply

говорим за 10 годишна е46-ца която няма сила която да ме накара да карам на бенз....за кви м3ки и амг-та говорите незнам....боли ме реално дали ме мислите за балкански скъсаняк....тва е моето виждане и незнам защо продължавате да се пънете да обяснявате. ясно ми е че тук сте от масон нагоре и не ви бърка двойна разлика на цена бенз/газ.....

Link to comment
Share on other sites

Васко, успокой топката - никой не те мисли за нещо различно от това, което реално си или пък сам се възприемаш като такъв. :lol:  Ако забеляза, вчера май споменах, че тук познавам няколко човека, които въпреки склонността си да газифицират някаква скъпа кола, не се вписват в онази категория хора, с които избягвам да поддържам каквито и да са контакти и единият от тия няколко човека си ти. Отдавна не сме се виждали, понеже отдавна не съм ходил на някоя от Виденовите сбирки, а и ти не знам дали скоро си ходил...отдавна не съм имал възможността пак да те бия на каране или някоя игра ( :P ), обаче покрай пописването тук, горе-долу комуникираме по някакъв начин. Така че може и да не съм гледал данъчната ти декларация, но макар и да си с малко повече доходи, знам че си далеч от категорията на Големия баровец, пък и освен да се хвалиш (лъжейки :laughing1: ) как си ме бил на н'ам кво си, при положение, че има видеодоказателства и свидетели, за друго не съм забелязал да се хвалиш или надуваш. Тъй че "балканският скъсаняк" е само в главата ти и никъде другаде. ;)

 

П.П. А ако питаш защо още не съм си сложил газова на колата, то е по няколко причини - не ме кефи, не обичам да си усложнявам излишно живота, не ми се заема багажника с излишни предмети, карам сравнително малко километри на година и не на последно място - имам няколко 24-каратови масонски плочки и монети. :D

Link to comment
Share on other sites

спокоен съм просто не ме кефи да си гледате само от вашата камбанария и да генерализирате така крайно. въртя от 2-4К км месечно умни хора сте сметнете ква е разликата при цена 2.5 и при 1.1 на кола горяща към 15/100, в момента карам 2.0т бенз но без ГИ но колата е по нова и затова няма ГИ...и по простата причина че гори 11-12 и не ме бърка чак толкова ако е 15+ на 10-12 годишен кошник директно и забивам едно БРЦ и си свиркам

Link to comment
Share on other sites

просто не ме кефи да си гледате само от вашата камбанария и да генерализирате така крайно. ...........15+ на 10-12 годишен кошник директно и забивам едно БРЦ и си свиркам

 

 

Уффф, спирам вече щото главата ми вече започна да се чупи в стената - хем ми говориш за камбанарии, хем ми говориш за кошници...нищо не си прочел и разбрал от всичкото досега, карай...

Link to comment
Share on other sites

Защо да минаваш 30к годишно с ЛИЧЕН автомобил? До работа, обратно, кафенца, келешлък, почивки, еВах тия 30к км.

И аз това си мислех да попитам

Link to comment
Share on other sites

Тъкмо се чудех за какво изобщо е темата :D :D Нито в началото успях да разбера, нито в края :D

 

w00x, можеш ли дадеш точно снимка, за да видим, за какво иде реч...

 

Иначе и аз съм с две ръце за газ. Но всеки има глава на раменете си, да си решава сам...

Link to comment
Share on other sites

Аз да си минавам с дръгела по 30к км на година, да си пърпоря на газчица, пък да видим дали не излиза по-евтинко :) И дали разликата в цената между бензина и газта няма да ми покрие стойността на кошника за около...3 години?

Айде пак. Нищо лошо няма да се сложи газ на форд, опел или подобна кола среден клас. Говорим за отличителни коли с двигатели от 3 литра и нагоре, които са направени да вървят и горят много. И по-точно - за манталитета на играчите, които им слагат газ. Щото не е само това, ами като му свършат накладките примерно, какви мислиш ще сложи - най-евтините китайчета от евро07 разбира се.

Link to comment
Share on other sites

 

w00x, можеш ли дадеш точно снимка, за да видим, за какво иде реч...

 

Иначе и аз съм с две ръце за газ. Но всеки има глава на раменете си, да си решава сам...

 

К'ва снимка, к'ви 5 лева - темата отдавна беше outdated, но Чефо се обади пак за газифицирането на скъпите коли и отново се почна спора от другата тема. :grin:

 

А второто ти изречение от цитата съм го зачеркнал, защото не си чел предишния спор (както и Злобила явно, и не само той...) - изобщо не говорим за газифициране, а за определени хора ; газифицирането беше само поводът да започнем да говорим за тях, но някои все още си мислят, че говорим за газифицирането по принцип.

Link to comment
Share on other sites

Тъкмо се чудех за какво изобщо е темата :D :D Нито в началото успях да разбера, нито в края :D

 

w00x, можеш ли дадеш точно снимка, за да видим, за какво иде реч...

 

Иначе и аз съм с две ръце за газ. Но всеки има глава на раменете си, да си решава сам...

 

Аз колата я купих вече миналата година Юли месец. :)

Link to comment
Share on other sites

Айде пак. Нищо лошо няма да се сложи газ на форд, опел или подобна кола среден клас. Говорим за отличителни коли с двигатели от 3 литра и нагоре, които са направени да вървят и горят много. И по-точно - за манталитета на играчите, които им слагат газ. Щото не е само това, ами като му свършат накладките примерно, какви мислиш ще сложи - най-евтините китайчета от евро07 разбира се.

не отричам че има много надскочили се хора в масовият случай, но също така продължавам да не виждам кое е лошото да караш 10-15 годишна кошница на ГАЗ била тя и 3-4 литра, тва за накладките не го схванах....или щом караш на ГИ задължително влизаш в групата на тънкачите? точно е46 330 е било отличително преди 7-8 години в момента е 10 годишна каруца с която трудно можеш да блеснеш.

 

 

пс: тия със S класите 2007/8 и те ли карат с турски накладки?

 

@Midex, аз не говоря за газифицирането по принцип а за газифицирането на големи мотори на по 10 години...

Link to comment
Share on other sites

Няма такива "била тя и 3-4 литра". Не е всяка втора такава, че случайно да ти попадне. Като искаш да върви и да се фукаш, взимаш големия двигател и сипваш 100 октана. Като искаш да се придвижваш на тънкана взимаш до 2000 кубика на алтернативно гориво и сменяш преди 2500 оборота. Това е.

Link to comment
Share on other sites

@Midex, аз не говоря за газифицирането по принцип а за газифицирането на големи мотори на по 10 години...

 

Баси колко мразя да бъда дребнав и подробен, а ти точно това ме караш да правя - аз пък говоря за тия, дето се правят на това, дето не са и изобщо не засягам темата за газификацията, ни на кошници, ни на талиги. :excl:

 

П.П. Веднага давам пример с Русия от един сайт, дето Виден и още някои са ми забранили да посещавам (мога и с картинки, ама да не падаме чак толкова ниско) - в Москва също има синя зона на час и там постоянно обикалят коли с камери, заснемайки тия, дето не са си платили. И понеже законът там не позволява да се прати фиш, ако на снимката не е излезнала някоя цифра от номера, не можеш да си представиш колко тарикатщини съм изгледал с нарочно или уж "случайно" залепен стикер където трябва или пък от багажника виси над номера някакъв уж случайно излезнал парцал и каквото още там се сетиш - и всичкото това го гледам на S-класи, Астън Мартин, че дори и на някои италиански спортни коли...просто дребен тарикатлък - ръснал последните си пари (най-често с кредит), за да се прави на велик, а му е проблем да си плати парковката....

 

П.П.#2 - Айде сега отворете една дискусия и за паркирането което просто дадох за пример, подкрепящ предишната ми теза...че да е пълна картинката....

 

П.П.#3 @Ангеле, разбра ли най-после от последните страници каква кола е трябвало да си купиш? :popcorn-and-drink-smiley-emotic

Link to comment
Share on other sites

Няма такива "била тя и 3-4 литра". Не е всяка втора такава, че случайно да ти попадне. Като искаш да върви и да се фукаш, взимаш големия двигател и сипваш 100 октана. Като искаш да се придвижваш на тънкана взимаш до 2000 кубика на алтернативно гориво и сменяш преди 2500 оборота. Това е.

 

Кой точно беше ти да казваш как трябва да станат нещата?

И за пореден път ако за вас 10 годишна кошница е повод за фукане - за МЕН НЕ Е и си остава 10 годишен навес който ще карам на каквото аз реша.

Link to comment
Share on other sites

Тамън се чудех вчера на къде ще се обърне темата, към газта или алфи vs баварки :)) 

Забавното е, че почти никой от пишещите не кара всъщност на газ :))

Иначе за каляските, лично аз ако си взимам кола специално заради двигателя и, защото му се кефя вътрешно и т.н... след това няма да искам да се ебавам с него. Все пак ще съм го взел защото искам точно този двигател с всичките му плюсове и минути. Но това си е моето лично виждане за нещата. 

Говоря за специалното избиране на някой голям двигател :))

Link to comment
Share on other sites

П.П.#3 @Ангеле, разбра ли най-после от последните страници каква кола е трябвало да си купиш? :popcorn-and-drink-smiley-emotic

 

Аз съм си купил правилната. :)

Можеби 3.2 двигателя, но пък с него щях да се утрепя някъде.

Link to comment
Share on other sites

 

П.П.#3 @Ангеле, разбра ли най-после от последните страници каква кола е трябвало да си купиш? :popcorn-and-drink-smiley-emotic

 

S-класа 2008 с турски накладки, АГУ и с най-големия двигател

 

TROLOLOLOLOLOLO 

Trololo.jpg

Link to comment
Share on other sites

Аз съм си купил правилната. :)

Можеби 3.2 двигателя, но пък с него щях да се утрепя някъде.

3.2 или 1750tbi на следващата алфа ;) Например 4C, или някой от идващите нови модели които уж ще са и със задно :))

Link to comment
Share on other sites

Защото Мидекса го е обяснил. ГаС сложих аз, на миксера на майка ми, ма аз съм лишей. Обаче в момента, в който имам парите за Ес класа 2014-та....горивото ще ми е най-малкия проблем, а просто поредната месечна фактура. Да видиш тука на тия двигатели как им въртят километри. Лимозинаджиите в ситито нямат право да карат коли по-стари от 4 години. щУ Ес550-ки съм видял да въртят мили като за световно...не е истина. Никой не ги пита горят ли или не. Същото е и с личните такива. Зимат ги защото могат да си го позволят. С всичките му там малки или големи плащания. А плащанията по немско возило от грешната страна на океана са....интересни ;)

 

И преди някой да каже, че съм дал пример с прекалено нова кола...със старите е същото. Същото е защото едно е да купиш части за 520-ка, друго е за М5. Най-малкото.

А така, Чефо, човек трябва да има мечти и да е уверен в себе си. Етп примерно аз си мисля, че следващата ми кола (когато реша да сменям авенсиса, щото той си е буквално нов - няма още 50,000км) може да не ми е ей тази ама по-следващата искам да е като тази:

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11390555608523472&f1=details&slink=6oi835

 

:)

Link to comment
Share on other sites

Изумен съм как така никой не разбра че говорим за 10-12 годишни коли с големи двигатели ПРИНЦИПНО, а не за AMG-та, м3-ки ,рс-ки и т.н. ...... 

Никой не е казал че ще си газифицира S класата 2014-та година а просто споменахме че има и такива хора които го правят дори в чужбина та ЯВНО не го правят щото са скъсаняци с S500 на кредит а просто не ги еВе за купчината желязо а по-скоро за това какво излиза през ауспуха...... 

 

 

Споменах към 1231423948305 пъти че също не бих газифицирал някой расов автомобил от сорта на м3,РС и т.н. но 3.0БМВ на 10 години е мнооого далече от каквато и да е "расовост"  :thumbs-up:

 

 

 

пс : Дедото пак гръмна с коментар.....в предният спор май влетя с ферари.... тоя път с бентли за половин милион......  :Facepalm:

Link to comment
Share on other sites

Дедо вземи си го със салон тапициран с кожа от пенис на кит. Някви руснаци го предлагаха :wub:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...