Jump to content
BulForum.com

На w00x-а превозното средство с четири колелета (НА W00X-A АЛФАТА)


Psihara^^

Recommended Posts

  • Replies 808
  • Created
  • Last Reply

edit: ето - няма нищо.

 

ontopic: честито. със здраве да си я ползваш, на хубави места да те води, все навреме да пристигаш и на път да не те оставя.

Link to comment
Share on other sites

Мерси. :)

 

Виден пък пищя, фуча, плямпа и накрая едно честито не каза. Егати човека.

 

Глупаво изказване... Едно ще ти пожелая извън обичайните клишета - не бъди простак на пътя като горния.

Link to comment
Share on other sites

Глупаво изказване... Едно ще ти пожелая извън обичайните клишета - не бъди простак на пътя като горния.

Пошегувах се бе. Много си uptight.

Мерси. :) Аз съм културен шофер.

Link to comment
Share on other sites

офтопик: да го репортна ли за лична обида, или пак ще ме игнорирате както обикновено?

кога най-сетне ще престане?

Link to comment
Share on other sites

Принципно няма никакво желание да се занимава с тебе. Престани да го споменаваш "остроумно" и после да се правиш на "жертва". Има и игнор опции и т.н. Много варианти. 

Link to comment
Share on other sites

Много умно, Ванчо. Едно ще ти кажа - ще си едитна сам поста, когато си едитне той неговия (всъщност нямаше и да го напиша ако не беше неговия - това по повод системните провокации). Като ще се правим на първолаци - класно да е.

Link to comment
Share on other sites

Иване, по повод втория ти рапорт - как да накажа Виден според теб, като му сложа наказателни точки на несъществуващо място или какво? Мога и да поговоря с него, въпреки че отдавна съм загубил връзка и интерес към сагата със спирането на единия на непозволено място и издразването на другия. Рапортите принципно не ги преглеждат администратори, освен Дриймър, който отдавна липсва, така че ако имаш оплаквания към който и да е модератор, спокойно може да се обърнеш към администратор.

 

P.S. И да, ще си изтрия поста след като те дразни.

Link to comment
Share on other sites

Иване, по повод втория ти рапорт - как да накажа Виден според теб, като му сложа наказателни точки на несъществуващо място или какво? Мога и да поговоря с него, въпреки че отдавна съм загубил връзка и интерес към сагата със спирането на единия на непозволено място и издразването на другия. Рапортите принципно не ги преглеждат администратори, освен Дриймър, който отдавна липсва, така че ако имаш оплаквания към който и да е модератор, спокойно може да се обърнеш към администратор.

 

Какво да говорим, Памене, какво да говорим... Случаят отдавна минал и заминал, но не съм аз тролът, който го връща с единствена цел да провокира и дразни. Системно и целенасочено по всякакъв начин. И отгоре на всичко го играе жертва! Е те това е върхът просто...

Link to comment
Share on other sites

Честито, със здраве да си я караш! :grin:  Дано се окаже читава, че кола втора ръка както казах си е на късмет.

Link to comment
Share on other sites

Още ли страдате по историята със спрелият мобо и бибиткащият раптор.... 

 

Воксе , тая която последно показа ли е ? 

Link to comment
Share on other sites

Да. Нея.

Ауе тия хора, като им кажа, че съм купил Алфа, виждам съжаление в погледа им. Все едно им казвам, че имам някакъв рак... Егати.

 

Всички са разбирачи мама му стара. Нито една Алфа са нямали, но всички разбират много. Двигателя се слага в едно 15 различни модела автомобили, окачването е подобрено в продължение на години, но те си знаят едно и също.

Дори при тоя модел на чело на компанията е бил човек, който е отговарял за производството на разни там Поршета и Фолксваген-и, като се е фокусирал върху подобряване на издръжливостта на автомобила. Ай сикана.

И между другото, имаше една обява за една Алфа като моята, но с по-малко екстри - 7100 в Пловдив. За 1 седмица изчезна. Та явно и продаването им не е толкова трудно.

Link to comment
Share on other sites

Не се чуди много , повечето хора не харесват алфа.

Дано да е безпроблемна , пък и в крайна сметка щом ти харесва боли те фара , моите познати също като казах че съм взел форд ме гледаха с леко съмнение но колата е хубава , порадвах и се и тия дни я пускам да се продава щото намерих запазена а4-ка. 

Link to comment
Share on other sites

Тея "специалисти", кво ти пеят не ги слушай. Моята "слаба" ходова част на Реното как за 5 години всекидневно каране 1 шарнир, тампон или друго не съм сменил. Някой още си живеят в миналото, че от Голф-а по-здраво няма. :grin:

 

Поне на мен едно не ми харесваше в старите Алфи с боксер мотора. Там за да стигнеш до нещо разглабяш половината кола, ама сега всички са така наблъскани, та без значение от марката е същия филм. :grin:  Теб обаче това не те грее има си сервизи, те да му мислят.

Link to comment
Share on other sites

За съжаление е така.... последно на един приятел на мегана се хванахме да сменяме крушка , мисля накрая сваляхме калника за да стигнем до нея.

На бмв-то ми е същата работа - или сваляш фара или си надираш ръцете , на ауди същата работа..... 

Колите след 2003/4-та са направени за всичко да се ходи до сервиз а 30лв за смяна на крушка мога да ме хванат за ...... 

Link to comment
Share on other sites

За Меган 2 си имаше, цяло клипче на ТопГиър дето я сменят 50 минути. Обаче не е толкова сложно. Навива се пълен ляв или десен, в подкалника има един капак, сваля се и от там се бърка на фара, вади се крушката и се слага нова. Макс 5 минути.

Link to comment
Share on other sites

Всички проблеми идват от нередовно обслужване и немърливо отношение.

 

Идеално зли коли няма (почти). Чука нещо по окачването, отиваш да я видят, а не да караш 50хил. "щото и така си върви"... всякакви хора има.

 

Факт, в Италия са много с "добро отношение" към колите. И за тва моята е/беше без номер на мотора... той там е консуматив. Карат, карат и хвърлят мотора. ?!

Обаче не може и всички хора там да са такива - пример другата кола s40. Тая е от Италия, карана в Италия... и мотора върти до 7хил. оборота, не пуши, не прегрява и не хапва и грам масло 10w60. И никога не е имала проблем освен с един цилиндър на съединителя, за 30лв с монтажа, щото гумичката се му се беше преебала. Но е факт, че има бая случаи с греди/коли от Италия има ама нито са 90%, нито дори и 70%. 

Обаче никой не си задава въпроса и с какви коли точно се случва. В Италия са доста "добри цените" и те са добри поради тая причина. И като купи джамбазина един автовоз все "промоции" и после и нашия "нов собственик" иде и търси в салона кола с 10-15% под цената за модела по принцип... и айдееее шанс за гробник отива яко нагоре.

 

Не случайно имаше в един друг форум човек с комби, купено ново... направи му човека 1мил. км яздене и то яко. Само нови части от представители тук и в чужбина... и я и продаде. И не й е свалян мотора, не е шлайфана глава, не е с ремонтни бутала. За това кола от км страх няма... има от липса на поддръжка.

Link to comment
Share on other sites

Много е правилно, че една кола не се плаши от каране. Подържана ли е като хората може да направи сумати километри. Лошото е, че колите след 2000-та година имат консумативи като турбо и ЕГР, които не могат да изкарат целия ресурс на агрегата. Особено ако колата е от Италия и не е сменяно маслото, тогава на "новия собственик" му идва нагорно с цените.

 

Иначе аз от Италия до някъде го ядох също. Знам в главата каква кал имаше, хем на моята и беше сменяно маслото. През 30 000 км. обаче. Всичко ръчно съм чистил и т.н., но нямам никакъв разход на масло или пушене. Не е новост за такива, деото изобщо не са сменяли масло, а са доливали само. Това обаче не е на всички коли от Италия, има такива дето са ги гледали, както тук има цигани и нормални хора така и там има хора, които си гледат колите. Лошо е, че са по-рядки запазените от там. В Италия също паркират по слух, та и рядко има кола дето да няма пребоядисвани детайли, или пък щото са били драни.

Link to comment
Share on other sites

Да. Нея.

 

Ауе тия хора, като им кажа, че съм купил Алфа, виждам съжаление в погледа им. Все едно им казвам, че имам някакъв рак... Егати.

 

Всички са разбирачи мама му стара. Нито една Алфа са нямали, но всички разбират много. Двигателя се слага в едно 15 различни модела автомобили, окачването е подобрено в продължение на години, но те си знаят едно и също.

 

Дори при тоя модел на чело на компанията е бил човек, който е отговарял за производството на разни там Поршета и Фолксваген-и, като се е фокусирал върху подобряване на издръжливостта на автомобила. Ай сикана.

 

И между другото, имаше една обява за една Алфа като моята, но с по-малко екстри - 7100 в Пловдив. За 1 седмица изчезна. Та явно и продаването им не е толкова трудно.

 

Пълно е с "разбирачи" и "разбиращи", на които като има кажеш автомобил различен от Голф, който за тях е върхът на автомобилостроенето или Вектра от Италия, ще ти обяснят, че тази кола няма да излезе от сервиза, че се чупи дори без да се кара и т.н. Това са ограничени хора, които разбират от коли, колкото да си проверят маслото, при условие, че успеят да си намерят щеката.

Същото е положението, когато кажеш френска кола - чупели се били, проблемни били, това било, онова било...

Мама му стара, три автомобила Пежо съм карал, сега оглеждам пак Пежо или Ситроен и на трите съм им скъсал шортите от каране, пък не се чупят всеки ден, че и доста здрави се оказаха. Същото казват и двама мои почти роднини, които допреди година караха Пасати и почти едновременно си купиха C4 Grand Picasso, като за това време единия ходи два пъти до Португалия, където живее и колата навъртя над 20000км., а другия е почти на 15000км. от покупката като върти главно градско в Пловдив и няколко извънградски пътувания. Аз на себе си и на очите си ли да вярвам или на кварталния семкочоплец, който като види вдигнат капак и веднага отива да цъка под него с пакетче в ръце.

 

Когато някой те гледа тъпо, покажи му среден и да пасе.

Честито за придобивката и само хубави моменти с нея, w00x!

Link to comment
Share on other sites

В Италия също паркират по слух, та и рядко има кола дето да няма пребоядисвани детайли, или пък щото са били драни.

Аз моята я задрах на 2рия месец в стената на кооперацията защото е ултра тясно. И какво от това. Голям праз 

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...