Jump to content
BulForum.com

Formula 1 - Обща дискусия


Recommended Posts

Утре кой мисли да гледа квалификацията, че аз ще съм на път и да му звънна да каже резултата ??

 

 

 

Нещо не работи тая работа. Дай по-подробно обяснение :)

 

Трябва да имаш инсталиран и VLC.

Едит сега е пробвах работи перфектно.Значи разархивираш архива и слагаш папката на декстопа ,инсталираш си VLC ,и стартираш от HD in VLC.bat

Edited by mordeath
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 12k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Еми не ще при мене. Явно не може да стартира VLC-то, може след рестарт да стане, знам ли и аз.

 

Направил съм клипче,след малко ще го кача

Link to comment
Share on other sites

Пробвах го и аз този файл и тук не тръгва.

 

П.П. Разбрах как работи. Нужния файл не се пуска през плеъра, а се цъка директно на него. От там се избира канал и тръгва.

Edited by gal4enceto
Link to comment
Share on other sites

Ето го клипа RTL hd

 

Пробвах го и аз този файл и тук не тръгва.

 

П.П. Разбрах как работи. Нужния файл не се пуска през плеъра, а се цъка директно на него. От там се избира канал и тръгва.

 

Ами приятно гледане.

 

Тук също дават формулата само че е на руски.

Edited by mordeath
Link to comment
Share on other sites

Ферари са безспорен номер 1 по най-отвратително шаси този сезон. Че италианците като цяло правят неща които граничат с безумието е безпорен факт, но това да се прави във формула 1...

Нямам думи. Дано изпаднат в дъното този сезон, та собственика най-накрая измете целия некадърен инженерен екип.

Почти 3 секунди разлика в обиколка от първите 3 тима! Че те по-добре да излезнат на пистата с един сериен автомобил или да си купят едно бугати вейрон - ще се класират по-добре.

 

Welcome back, ШУМИ. Начук@й го на ферари тази година. Редбул си отиват вече на мястото - в индустрията за лимонада.

Edited by future
Link to comment
Share on other sites

Бай Бай Доменикали :) Страхотно каране на ХАМ! Както се вижда отбора с най-голям напредък от миналия сезон е този на Браун и компания. Явно рокадите в инженерния екип имат голямо значение. Ще се радвам МСШ да покаже сега за какво иде реч :)

Link to comment
Share on other sites

Йухуууууууууу! Браво на моите момчета. Честито на Чистачите :) Сигурно са по-щастливи и от мен :laughing1:

Link to comment
Share on other sites

Изчакай поне състезанието преди да правиш такива прогнози. Алонсо направи грешка, а Маса толкова си може.

Link to comment
Share on other sites

5 години чакам, изчака ми се чакалото. От както Доменикали дойде постепенно затрива този велик отбор. То се вижда, че колата е много трудна за упралвение, няма скорост и хич няма баланс, ама хич.

Edited by vinyl_master
Link to comment
Share on other sites

Сега Фетел може да докаже на всички класата си. С машина, която не е нищо особено. Голяма заплаха виждам аз в болида на Лотус. А това Шумахер да разполага с техника сравнима с най-добрата е според мен нещо с което всички ще трябва да се съобразяват.

Истински адмирации за Люис и Бътън, не може да се отрече. Страхотно каране и на двамата. Кими с огромна грешка, предстои да видим колко точно бърз е. Нз, в бокса ли сбъркаха, той ли грешно прецени с какви гуми да кара. Ще видим.

Link to comment
Share on other sites

Някой да каже на пияната ми глава защо тия чикиджии маршалите не бутнаха Алонсо точно 50 см, след като Хамилтън с ТЕЖКАТА артилерия го върнаха на пистата?

 

Де що има италиянско име във Ферари - трябва да си отиде....на секундата.

 

Първата обиколка на Хамилтън в К3 беше....уникална - също като обиколката на Алонсо от миналата година на Испания, когато каза, че и 100 комплекта нови гуми да има и още 100 опита - няма да може да я повтори.

 

Така като гледам как са тръгнали нещата дано Уебър избухне - той ми е най-безразличен и за тва....дано стане шампион :D :D

 

edit: НИКОГА повече няма да стана за квалификация толкова рано след като преди това съм си легнал в 4 - пиян :D

 

Сега Фетел може да докаже на всички класата си. С машина, която не е нищо особено. Голяма заплаха виждам аз в болида на Лотус. А това Шумахер да разполага с техника сравнима с най-добрата е според мен нещо с което всички ще трябва да се съобразяват.

Истински адмирации за Люис и Бътън, не може да се отрече. Страхотно каране и на двамата. Кими с огромна грешка, предстои да видим колко точно бърз е. Нз, в бокса ли сбъркаха, той ли грешно прецени с какви гуми да кара. Ще видим.

 

аз виждам много нервни болиди и много грешки, които не помня в началото на сезон 2011. Явно наистина обдухването на дифузьорите е бил огромен коз в ръцете на РБР, колкото и да не ми се вярваше, че е само той.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Маса е шампион тая година! :lol:

 

На мен ми се струва, че Ферари са всъщност 6 секунди по-бързи от всички, но умишлено изостават за да вдигнат коефициента. И утре Маса 1-ви, а Алонсо 2-ри!

Кажи им, Чефо!!!!

Link to comment
Share on other sites

Честито на Чистачите :) Сигурно са по-щастливи и от мен :laughing1:

 

Ние отдавна се разцепихме. Само малкия чистач е фен на бордолезовия разтвор :laughing1: Аз съм си с Фетелиньо, ама да видим тая година как ще се представи. Ся ме е яд че съм на работа, иначе щях да си гледам квал-а като пич...

 

Колкото до италианските конструктори - само цвета трябва да избират по Ферари, нищо повече. А и Чефо ти много добре знаеш, все пак караш италианска таратайка :D

 

Едит: Rumbata, и ти си прав...

Edited by chistacha
Link to comment
Share on other sites

Колкото до италианските конструктори - само цвета трябва да избират по Ферари, нищо повече.

Струва ми се, че точни тия "конструктори" дето са в момента... са едни конструктори дето и тоалетна хартия за кенефа не трябва да избират, а цвета - най-малко пък него. Като ги гледам какви са ми умни... ще объркат червеното и ще сложат комунистическо червено та да заприличат болидите на пионерски връзки.

Link to comment
Share on other sites

Браво на Макларън, явно са избарали тая година кола. Не ми се искаше шоколада да е първи и дано утре Бътън го прескочи :rolleyes:

 

Сега Фетел може да докаже на всички класата си. С машина, която не е нищо особено. Голяма заплаха виждам аз в болида на Лотус. А това Шумахер да разполага с техника сравнима с най-добрата е според мен нещо с което всички ще трябва да се съобразяват.

 

+1. Е сега е момента Фетел да покаже какво може. Както обичам да казвам от едно време от 1-ви 1-ви и Вилньов може. Сега да видим колко пари струва с видимо по-слаба техника.

 

Определено и мен Лотус ме изненадаха. Очаквах отново да са царе на тестовете, но се вижда, че колата има скорост. Грожан днес малко ми се струва, че и сам се изненада къде е в класирането. Не знаеше на коя планета се намира. Кими ми напомни, защо не го харесвах едно време. Направо е уникален с тая тъпа грешка и тая позиция дето хвана...

 

Мерцедес, за мен още са загадка. Вижда се, че могат да са бързи, доколкото четох всички им дават предимство в дълги стинтове. Да видим утре какво ще стане.

 

Не, че нещо за феновете на Ферари ама като ги гледам са си 9-та дупка на кавала "легендарното" отборче. Колата им е под всякаква критика.

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

Заради определени фенКИ и фенове на бУтън, ше стискам палци на Хамилтън не само да го бие, а да го унижи направо.

 

Жорка и 10 години Ферари да са на последните места те пак ЩЕ са и сега също СА легендарен отбор, без кавичките. За мен проблема е един и той е липсата на тестове. Играят си на солидуъркс 4 месеца и който нацелил - нацелил. За съжаление Ф1 тръгна в тая посока от няколкого години на сам. Тоя път НЕ само Ферари казват, че има разминаване между данните от тунела и пистата. И в Мерцедес е така. И те на са успели да симулират изгорелите газове правилно, а както видяхме, дори частично обдухване на дифузьора ще е голям +

 

Пат Фрай до тука беше прав. Дано се окаже и прав, че все още не разбират колата на пълно, че иначе кофти.

 

ба дъ вей ако правилно видях, Испаниите не са допуснати до старта. Най-накрая спазиха това правило за 107-те %.

 

Интересно ми едно. Какво ще стане ако в 90% от надпреварите НЕ покрият 107-те %

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

За мен проблема е един и той е липсата на тестове.

Играят си на солидуъркс 4 месеца и който нацелил - нацелил.

Види се, че не си изтрезнял още, bro

Второто ти изречение изключва първото. SW не замества сивото вещество на задклавиатурното устройство. Явно никога не си работил като конструктор на каквото и да е. Преди на седнеш пред SW трябва да имаш идея какво да правиш, да вземеш правилното конструктивно решение и тогава да чертаеш, правиш симулации на натоварване, температурни деформации и т.н.

Е, при "конструкторите" на скудерията липсва 1-та фаза. Минали са на втората и резултата се видя. Колкото и тестове да правят - все тая. Като не можеш да настроиш отделните възли и тяхната съвместна работа като цял агрегат - тестове не вършат работа. Както се видя - ферари са адски нестабилни и не се поддават на никакво управление. След 3-4-5 старта (зависи колко са тъпи и упорити "конструкторите" на скудерията) ще има промени и тогава нещата ще почнат да си идват на мястото. Само, че тогава шампионата ще е към края си, така както стана и миналата година.

Edited by future
Link to comment
Share on other sites

Види се, че не си изтрезнял още, bro

Второто ти изречение изключва първото. SW не замества сивото вещество на задклавиатурното устройство. Явно никога не си работил като конструктор на каквото и да е. Преди на седнеш пред SW трябва да имаш идея какво да правиш, да вземеш правилното конструктивно решение и тогава да чертаеш, правиш симулации на натоварване, температурни деформации и т.н.

Е, при "конструкторите" на скудерията липсва 1-та фаза. Минали са на втората и резултата се видя. Колкото и тестове да правят - все тая. Като не можеш да настроиш отделните възли и тяхната съвместна работа като цял агрегат - тестове не вършат работа. Както се видя - ферари са адски нестабилни и не се поддават на никакво управление. След 3-4-5 старта (зависи колко са тъпи и упорити "конструкторите" на скудерията) ще има промени и тогава нещата ще почнат да си идват на мястото. Само, че тогава шампионата ще е към края си, така както стана и миналата година.

 

Ще ти го кажа адски кратко и много ясно. През 2004-та година тестовете(включително и тези през сезона) са ....а познай де, точно така НАД 90(според аутоспорт - аз им хващам вяра). Сега са точно 4. Като сгрешиш нещо и като не можеш да го тестваш НА ПИСТАТА, а не в тръбата и то при 60% модел, как ще се оправиш?

 

Дадох си примера с насочването, температурата и вихрите на изгорелите газове. Работата на гумите също се тества НА пистата. По какво ще разбереш дали щадиш или ядеш гумите? Ще хвърлиш зар?

Link to comment
Share on other sites

Ще ти го кажа адски кратко и много ясно. През 2004-та година тестовете(включително и тези през сезона) са ....а познай де, точно така НАД 90(според аутоспорт - аз им хващам вяра). Сега са точно 4. Като сгрешиш нещо и като не можеш да го тестваш НА ПИСТАТА, а не в тръбата и то при 60% модел, как ще се оправиш?

 

Дадох си примера с насочването, температурата и вихрите на изгорелите газове. Работата на гумите също се тества НА пистата. По какво ще разбереш дали щадиш или ядеш гумите? Ще хвърлиш зар?

Не ми го казвай никак, защото съм видял и направил много на този свят.

В тръбата се гледа и настройва аеродинамиката, която в случая няма никакво значение. За да не се впускаме в излишни спорове ще ти кажа само следното: всички отбори работят при еднакви условия (като брой тестове и изисквания на федерацията). Разликата е в нивото на водещия конструктор и обратната връзка (пилота).

Едно нещо може да се направи понякога по хиляда начина. Като избереш грешният - резултата е плачевен.

Запомни предното ми мнение и след няколко старта ще си говорим пак. Ще видиш, че ще има признания за много допуснати грешки (разбирай погрешно взети решения)и след това нещата ще потръгнат. Но! Тогава другите ще са подобрили техните правилни решения, а ферари ще започне от настоящата фаза и пак ще пълзи последна на опашката. Този сценарий се повтаря вече 3-ти сезон. За мое съжаление, защото аз също съм привърженик на кончетата.

Edited by future
Link to comment
Share on other sites

Бат Весо, скачай в банята. :rolleyes:

 

Стефчо, аз не съм фен на Бътън, ама църния го мразя в червата за това искам пак Бътън да му се подиграе като миналата година.

 

Днес вече няма кой какво да крие, трябваше да се покаже какво могат. Аз не видях един път Ферари да дадоха някакво що годе прилично време. Ако имаха какъвто и да е потенциал поне щяха да са към първите места, та после да наваксат и да печелят. Поне за сега не виждам как ще стане това, още повече, че и на тестовете не показаха кой знае какво, колкото и да са се прикривали. Вижда се последните години, особено с тая последната точкова система, че който дръпне в началото върви го гони. Пък то след 3 4 5 състезания и конкуренцията влизат в час и правят промени.

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

Не ми го казвай никак, защото съм видял и направил много на този свят.

]В тръбата се гледа и настройва аеродинамиката, която в случая няма никакво значение. За да не се впускаме в излишни спорове ще ти кажа само следното: всички отбори работят при еднакви условия(като брой тестове и изисквания на федерацията). Разликата е в нивото на водещия конструктор и обратната връзка (пилота).

Едно нещо може да се направи понякога по хиляда начина. Като избереш грешният - резултата е плачевен.

Запомни предното ми мнение и след няколко старта ще си говорим пак. Ще видиш, че ще има признания за много допуснати грешки (разбирай погрешно взети решения)и след това нещата ще потръгнат. Но! Тогава другите ще са подобрили техните правилни решения, а ферари ще започне от настоящата фаза и пак ще пълзи последна на опашката. Този сценарий се повтаря вече 3-ти сезон. За мое съжаление, защото аз също съм привърженик на кончетата.

 

А хората дето въртят обиколки на ФИОРАНО...по-точно въртяха. Едно е да имаш 2000 км тестове, друго е 20 000. Пробваш не 5, а 50 решения. По-ясно не мога да се изразя.

 

Бат Весо, скачай в банята. :rolleyes:

 

Стефчо, аз не съм фен на Бътън, ама църния го мразя в червата за това искам пак Бътън да му се подиграе като миналата година.

 

Днес вече няма кой какво да крие, трябваше да се покаже какво могат. Аз не видях един път Ферари да дадоха някакво що годе прилично време. Ако имаха какъвто и да е потенциал поне щяха да са към първите места, та после да наваксат и да печелят. Поне за сега не виждам как ще стане това, още повече, че и на тестовете не показаха кой знае какво, колкото и да са се прикривали. Вижда се последните години, особено с тая последната точкова система, че който дръпне в началото върви го гони. Пък то след 3 4 5 състезания и конкуренцията влизат в час и правят промени.

 

Хич не става въпрос за този форум ;)

Link to comment
Share on other sites

А хората дето въртят обиколки на ФИОРАНО...по-точно въртяха. Едно е да имаш 2000 км тестове, друго е 20 000. Пробваш не 5, а 50 решения. По-ясно не мога да се изразя.

За 50-те решения пак не си прав. Може и те да са грешни а вярното да е 51-то. Както и да е.

Ще си позволя да направя прогноза за утре. Нито едно от ферарирата няма да остане на пистата до средата на надпреварата.

Link to comment
Share on other sites

За 50-те решения пак не си прав. Може и те да са грешни а вярното да е 51-то. Както и да е.

Ще си позволя да направя прогноза за утре. Нито едно от ферарирата няма да остане на пистата до средата на надпреварата.

мдаа и 1851-вото може да е. ;)

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...