Jump to content
BulForum.com

Formula 1 - Обща дискусия


Recommended Posts

Какво му е на развитието не мога да разбера ??? По твоята логика, Редбул не трябва да смятат за нещо, че са втори и трети във временното класиране. Класирането показва, че до момента Ферари се представят най-добре. Както искаш го тълкувай, но переспективните отбори на Макларън и на Редбул са зад Ферари. Конструкторския шампионат е друга тема, там нещата зависят от двамата пилоти, не само от единия, а във Ферари има само един пилот в момента. Маса може и да се позасили малко това състезание, но на практика не направи нищо от това, което трябваше да направи. Ако беше вдигнал темпото и беше изпреварил Фетел, щеше да е друго, но той не можа да го напрваи, така че за мене Маса се провали отново. Ще видим в Канада какво ще е положението. Една от пистите , които никога не са ме кефели.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 12k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Фетел днес показа как се става от девети четвърти. Можеше и да е на подиума ако Уебър беше задържал още малко колоната, но Уебър беше алчен за победа.

Странно ми е защо за Нандо се редят похвала след похвала, че изстисква максимума от съзтезанието, а Фетел е постоянно критикуван. Газирани, лимонадени, все едно, оборът печели. Колата им за нищо не ставала, даже DON_CHEFO викаше - йок гуми, йок скорост, а кво стана накрая, Фетел по-бърз от другите с софт гуми. И каква е тая радост за великия отбор Ферари, че водят с 3 точки в класирането при пилотите и губят яко при конструкторите. Толкоз ниско ли стигна иконичния отбор да се радва на 3 точки преднина :sick

Link to comment
Share on other sites

Какво му е на развитието не мога да разбера ??? По твоята логика, Редбул не трябва да смятат за нещо, че са втори и трети във временното класиране. Класирането показва, че до момента Ферари се представят най-добре.

 

Ами не - при РБ имаме 2-ри и 3-ти във временното класиране и силно първи при конструкторите. Пилотските места все още нищо не значат. Аз вече казах и помолих да запомните думите ми, че тази година за пръв път конструкторската титла ще е много по-трудна и стойностна от пилотската (според мен).

 

Ферари НЕ се представят най-добре. Алонсо се представя много добре. В момента е също като Бътън с Браун. Ама като го прави Бътън е боклук и е нареден, а като го прави Алонсо дай паметник да му вдигнем. Нищо не се знае сред пилотите все още и скоро няма и да се знае. Един отбор да дръпне с 2-3 победи и може да си осигури шампион с тия нови точки... Така че пък баш ти Весо, дето постоянно правиш забележки на тая тема, не е много смислено да гледаш това временно, почти нищо незначещо пилотско подреждане още отсега... При това тото всичко е възможно и тепърва предстои.

 

Фетел днес показа как се става от девети четвърти. Можеше и да е на подиума ако Уебър беше задържал още малко колоната, но Уебър беше алчен за победа.

 

И откъде ти хрумна, че Уебър ще се направи на палячо и ще пусне ей така Фетел отпред? Няма как да стане това в тази ситуация. Разсъждавай обективно.

Link to comment
Share on other sites

Честито на Уебър, трябваше да вземе победата на тая т.н. писта.

 

Относно Лотус проблема им е тотално сматани стратегии. Един път не уцелиха, или влизат твърде рано или държат Кими до последно и после с тея галоши става трудно.

 

И аз съм съгласен, че Алонсо се представя добре не Ферари. Хубаво, че е той иначе незнам на коя позиция щяха да бъдат. Изкарва и невъзможното от техниката, с която разполага.

 

Бътън последно време го гони карък, днес с Ковалайнен беше тотална простотия....

Link to comment
Share on other sites

 

И откъде ти хрумна, че Уебър ще се направи на палячо и ще пусне ей така Фетел отпред? Няма как да стане това в тази ситуация. Разсъждавай обективно.

 

 

Фетел беше на 1 отборна заповед от подиум. 45 обиколка имаше аванс от 16 секуди и даваше идентични времена на другите които бяха със супер софт гуми. Уебър можеше спокойно на тая писта да му осигури време за пит и Фетел да излезне начело.

 

Както и да е, важното е че РБР водят при конструкторите и колата им е конкурентно способна. :beer:

Link to comment
Share on other sites

Фетел беше на 1 отборна заповед от подиум. 45 обиколка имаше аванс от 16 секуди и даваше идентични времена на другите които бяха със супер софт гуми. Уебър можеше спокойно на тая писта да му осигури време за пит и Фетел да излезне начело.

 

Както и да е, важното е че РБР водят при конструкторите и колата им е конкурентно способна. :beer:

 

То да вземе Уебър все да води и да го пуска винаги? Отбора си е отбор, но точки се дават и на пилоти. Нали Фетел е супер добър пилот, да вземе сам да си взема победите не на гърба на друг.

Link to comment
Share on other sites

То да вземе Уебър все да води и да го пуска винаги? Отбора си е отбор, но точки се дават и на пилоти. Нали Фетел е супер добър пилот, да вземе сам да си взема победите не на гърба на друг.

 

Дай ми един пример кога Фетел е взел победа на гърба на друг?

 

Не мога да разбера кое хейтваш повече - Фетел или Ред Бул? И що един тука, освен Раптора, не го похвали за доброто състезание?

 

 

Готов е за Ферари. Умното си е умно

 

:confused :confused :confused Кво речи!?

Edited by XMD
Link to comment
Share on other sites

Драматично но скучно състезание отново....Шумахер не му спират проблемите, които отбора му създава - проблем с налягането на горивто го искарва извън състезанието...

 

Мда. Немската подводница в дейстиве,. Лошото е, че е все при Шумахер.

 

Вие това го имате за нещо сериозно ли при това развитие?!?!? Хайде не бъдете жалки, моля - излагате се.... laughing1.giflaughing1.giflaughing1.gif

 

След като ни научи с какъв цвят са меките гуми, сега ни кажи и как стартираха Ферари сезона. Те все още имат липса на скорост в квала. Скоростта в състезание е съвсем друга бира. Нямам намерение да се обяснявам повече ;)

 

Фетел днес показа как се става от девети четвърти. Можеше и да е на подиума ако Уебър беше задържал още малко колоната, но Уебър беше алчен за победа.

Странно ми е защо за Нандо се редят похвала след похвала, че изстисква максимума от съзтезанието, а Фетел е постоянно критикуван. Газирани, лимонадени, все едно, оборът печели. Колата им за нищо не ставала, даже DON_CHEFO викаше - йок гуми, йок скорост, а кво стана накрая, Фетел по-бърз от другите с софт гуми. И каква е тая радост за великия отбор Ферари, че водят с 3 точки в класирането при пилотите и губят яко при конструкторите. Толкоз ниско ли стигна иконичния отбор да се радва на 3 точки преднина :sick

 

Ами когато още в К1 ли беше, кога беше...сложиш супер софта и когато влезеш със зор в К3 и не излезеш да караш там....какво да си помисли човек, че всичко е мед и масло ли. Ти колко пъти миналия сезон видя РБР да слагат меки гуми в К1, колко пъти ги видя да НЕ излизат да карат? По това време миналата година Фетел имаше 150 точки. Фетел кътна първи завой и имаше супер късмет да не е въвлечен в мелето с Грожан - така, че да помълчим.

 

Ами не - при РБ имаме 2-ри и 3-ти във временното класиране и силно първи при конструкторите. Пилотските места все още нищо не значат. Аз вече казах и помолих да запомните думите ми, че тази година за пръв път конструкторската титла ще е много по-трудна и стойностна от пилотската (според мен).

 

Ферари НЕ се представят най-добре. Алонсо се представя много добре. В момента е също като Бътън с Браун. Ама като го прави Бътън е боклук и е нареден, а като го прави Алонсо дай паметник да му вдигнем. Нищо не се знае сред пилотите все още и скоро няма и да се знае. Един отбор да дръпне с 2-3 победи и може да си осигури шампион с тия нови точки... Така че пък баш ти Весо, дето постоянно правиш забележки на тая тема, не е много смислено да гледаш това временно, почти нищо незначещо пилотско подреждане още отсега... При това тото всичко е възможно и тепърва предстои.

 

 

 

И откъде ти хрумна, че Уебър ще се направи на палячо и ще пусне ей така Фетел отпред? Няма как да стане това в тази ситуация. Разсъждавай обективно.

 

Отново говориш без да се замислиш. Ферари доста подобриха формата си от първия старт. И щом Алонсо е пред двата най-бързи болида(тия на Мкл), значи нещата малко или много вървят в правилната посока. Дали ще им провърви със следващите ъпдейти - Божа работа.

 

Фетел беше на 1 отборна заповед от подиум. 45 обиколка имаше аванс от 16 секуди и даваше идентични времена на другите които бяха със супер софт гуми. Уебър можеше спокойно на тая писта да му осигури време за пит и Фетел да излезне начело.

 

Както и да е, важното е че РБР водят при конструкторите и колата им е конкурентно способна. :beer:

 

Дори РБР не са толкова тъпи, че да жертват почти сигурната победа на Уебър...на всичкото отгоре без дифузьорчето - има интрига в отбора, което е супер. Дано продължават да си крадат точки един от друг.

Link to comment
Share on other sites

След като ни научи с какъв цвят са меките гуми, сега ни кажи и как стартираха Ферари сезона. Те все още имат липса на скорост в квала. Скоростта в състезание е съвсем друга бира. Нямам намерение да се обяснявам повече ;)

 

Стартираха го ТОТАЛНО НАСРАНИ! ФАКТ! laughing1.giflaughing1.giflaughing1.gif

 

Добре че е Алонсо в цялата работа, защото можеше вече да са безнадеждни нещата. Оттук нататък ще видим какво ще покаже отбора и предимно самият Алонсо.

 

Нищо няма да обясняваш ти. Ти си сборник с факти. Твоите обяснения с червени очила - казал съм ти къде. beer.gif

Link to comment
Share on other sites

Стартираха го ТОТАЛНО НАСРАНИ! ФАКТ! laughing1.giflaughing1.giflaughing1.gif

 

Добре че е Алонсо в цялата работа, защото можеше вече да са безнадеждни нещата. Оттук нататък ще видим какво ще покаже отбора и предимно самият Алонсо.

 

Нищо няма да обясняваш ти. Ти си сборник с факти. Твоите обяснения с червени очила - казал съм ти къде. beer.gif

 

Другия тираж...опитайте пак, моля :D :D Само ще напомня, че тва не е Тиесто и не си говорим тука за история на електронната музика :D

 

Медала е с две страни. Както можеше и да са безнадежни, така и можеха да водят при конструкторите. :D

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

 

Ами когато още в К1 ли беше, кога беше...сложиш супер софта и когато влезеш със зор в К3 и не излезеш да караш там....какво да си помисли човек, че всичко е мед и масло ли. Ти колко пъти миналия сезон видя РБР да слагат меки гуми в К1, колко пъти ги видя да НЕ излизат да карат? По това време миналата година Фетел имаше 150 точки. Фетел кътна първи завой и имаше супер късмет да не е въвлечен в мелето с Грожан - така, че да помълчим.

 

Така е както си го написал, но пропускаш едно нещо - на третата тренировка със софт гуми Фетел даде 01:15.209, а на квала със супер софт 1:15.234, което е показателно, че имаше проблем, даже сам си го каза по радиото. Не всичко е мед и масло, но скоростта със софт гумите си му остана за състезанието, както и се оказа в крайна сметка. Според мен основния проблем беше в температурните разлики на асфалта и малкия диапазон, в които тия шибани гуми сработват.

 

Успокоявам се за следващото състезание в Канада, че там температурите са по-ниски, а шасито на РедБул сработва добре с гумите на по-ниски температури.

Link to comment
Share on other sites

Така е както си го написал, но пропускаш едно нещо - на третата тренировка със софт гуми Фетел даде 01:15.209, а на квала със супер софт 1:15.234, което е показателно, че имаше проблем, даже сам си го каза по радиото. Не всичко е мед и масло, но скоростта със софт гумите си му остана за състезанието, както и се оказа в крайна сметка. Според мен основния проблем беше в температурните разлики на асфалта и малкия диапазон, в които тия шибани гуми сработват.

 

Успокоявам се за следващото състезание в Канада, че там температурите са по-ниски, а шасито на РедБул сработва добре с гумите на по-ниски температури.

Бътън редовно се чува да казва, че сутринта колата е била една, а после друга. Както казах изненада ме липсата на Лотус на ПОЛ-а. Колата на РБР е конкурентна...при дадени условия, не е доминантна както беше. Класирането на Ферари на тая бавна писта...е прилично...малко късмет не им достигна за нещо повече.

 

едит: налях си една 35 грамова водка и ГП на Монако за мен вече е приключена тема. Жалко, че има Сингапур, Валенсия, Абу Даби т.н шитни

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

 

На Раптор любимеца. Само не знам защо оправдава единия пилот, а хули другия. Като прилагат(ха) едни и същи номера. Сега за такова нещо наказват 5 места назад за следващия старт, освен ако не си някоя френска чикия или друг безименник, който така и така си е наказан :blush:

 

Бях си подготвил и други неща(минали) както и за това състезание(GP на Монако), но форума бъгна, а в момента и за 50 евро няма да тръгна да ги търся пак или пък да пиша :D :D.

 

Чакаме Канада....

Link to comment
Share on other sites

Бърни Екълстоун изрази мнение, че системата за възвръщане на кинетичната енергия (KERS), с помощта която всяка обиколка в продължение на 6,67 сек. пилотите добавят 82 к.с. към мощността на своя двигател, всъщност не е трябвало да бъде въвеждана. Той критикува високите разходи за тази система и рисковете, която тя води след себе си (смята се, че това е вероятната причина за пожара в бокса на Уилямс в Испания).

 

Причините за пожара все още се разследват от испанските власти в сътрудничество с хората на ФИА и Уилямс, но Екълстоун изрази своето подозрение.

 

„Смятам, че пожарът в бокса на Уилямс е свързан с KERS, от където вероятно е дошла искрата", заяви Екълстоун. „Тази система въобще не трябваше да бъде въвеждана. Това е една скъпа тайна, защото обществото не знае нищо за нея и не му пука за нея."

 

Системата бе въведена в началото на 2009 г. и трябваше да тласне Формула 1 в „зелена" посока, за да се използва вече изразходваната енергия. След като същия сезон тя бе използвана само от четири отбора, през следващата година бе забранена, преди през 2011 г. забраната да бъде вдигната. Според някои наблюдатели именно системата е причина за оспорваните и непредвидими състезания през тази година. Екълстоун обаче не е съгласен с подобни мнения.

 

„Интересните състезания този сезон нямат нищо общо с KERS, главната причина са гумите. Можем спокойно да махнем системата и нищо няма да се промени."

 

 

Някой помни ли какво каза Тони Фернандес по отшношение на КЕРС? :D :D :trollface:

Link to comment
Share on other sites

Не знам какво е казал(ако може дай линк да прочета), но Бърни е фурнаджийска лопата. Пърмо беше за КЕРС, после против и така няколко пъти. Изветрял дъртак.

Link to comment
Share on other sites

Супер забавни са, нали? Има още доста предизвикателства между двамата, гледай ги :)

Link to comment
Share on other sites

Баси зора. Фабриката на Ферари е затворена до края на Юли. Затворена е и тази на Ламборгини.

Преди последните 2 труса Доменикали каза, че уж всичко било наред, ама майката природа е решила друго. Кофти новина. Дано не им се отрази в голяма степен.

Link to comment
Share on other sites

Ред Бул променят пода за Канада

 

Интересно защо другите отбори не са подали оплакване срещу Ред Бул, а са искали изясняване на правилата.

 

За да получат повече инфо. А и така ще започне да се шуми и има голяма вероятност да се стигне до днешната ситуация.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

И друго ми идва на ума, в Бахрейн и Монако са били със същия под и е бил легален, а сега изведнъж за Канада става нелегален. Явно някои отбори много ги боли, че РБР печелят състезания и титли на фона на малката и незначителна част която са от историята на Ф1.

 

P.S. Ферари, Заубер и Макларън също имат отвори в пода...

Edited by XMD
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...