Jump to content
BulForum.com

Formula 1 - Обща дискусия


Recommended Posts

Както вече казах, за какво му е да бърза? 1 точка му трябваше, взе 8. На Шумахер 10 му трябваха, и колко взе?Ясно кой си е изпълнил тази мисия... на Рено им трябваха 10 точки, взеха колко ? На Ферари им трябваха най-малко двойно повече от Рено, не ги взеха. И тук е ясно кой е изпълнил мисията ;). Шумахер си караше супер, като за последно.То и аз да знам, че от утре няма да мога да правя нещо, което харесвам, и аз ще го правя за последно както трябва, много е просто. Само че след 1-2 години никой няма да си спомня как е карал Шумахер преди да се пенсионира, а колко титли имат Рено и Алонсо ;).

А за задна лява гума - сам си е виновен, сам се набуда, така че да се оправя :)

 

Да,но Шумахер караше всяко състезание като за последно,всяко състезание се бореше и затова ще остане ВЕЛИК,ама незнам защо не си признаваш....А до колкото твоето изказване,че Шумахер никой няма да го помни,бих казал че си много,ама много заблуден ;) и по-добре замълчи,защото ставаш за смях

Edited by t_tunchev
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 12k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Да,но Шумахер караше всяко състезание като за последно,всяко състезание се бореше и затова ще остане ВЕЛИК,ама незнам защо не си признаваш....А до колкото твоето изказване,че Шумахер никой няма да го помни,бих казал че си много,ама много заблуден ;)
А не не...

1. Той Е ВЕЛИК и ще си остане такъв...

2. Признавам го,че караше много добре, дори той правеше най-много шоу от всички, така че не ме обвинявай , че не го признавам

3. Не съм казал, че никои няма да го помни, точно обратното. Казах, че няма да помни как е карал в последното съзтезание (след време) и че ще се помни кой е станал шампион ;)

Link to comment
Share on other sites

Слушам и не вярвам на ушите си... :P . Има хора, които твърдят, че Шумахер не бил и не значел нищо! Нямало да бъде запомнен. Сигурно. Даже аз вече не го помня. Ще си спомня за него едва когато някой се доближи до седма титла и му остане едно състезание, за да вземе осма. :D

Той е талант, а това не се забравя. Освен това май не останаха много рекорди, които да не е подобрил.

Link to comment
Share on other sites

Чефо, стига си се правил на чук. Много добре знаеш, че Алонсо искаше просто да вземе точки. Когато иска да е бърз, може да е много бърз, това и Шумахер го е усещал. Просто късмета се обърна.

 

Първо да отговоря тък. Хайде да задам няколко въпросчета. Така. Къде бяха Ферари миналата година. Как Ферари се представи в Бахрейн. Колко време беше минало от сезон 2005 до сезон 2006. И колко време беше нужно на нашия тим да е пак претендент за титлите. Започвам от австралия. Там гумите не ни бяха на ниво карахме със стари спецификации за да се подсигурим от фалове. Но тези гуми бяха "бавни". Шуми караше на повече от 110 % от възможностите си и неизбежното стана. Каквото се случи и с Монти. Между другото за мен това бяха героите на състезанието тогава, който караха а не се возиха както Алонсо прави винаги. После Малайзия. Еми дефектни бутала наказания и пак взехме максимума от ситуацията. Тогава КОЛАТА НА РЕНО ВСЕ ОЩЕ ПРЕВЪЗХОЖДАШЕ 248 Ф1 на Ферари. После Имола. От там шампионата започна на ново. ОТ там силите започнаха да се изравняват. Там видя гения на Рос за тактиката и гения на Шуми за пазене на ресурс на Гуми за точно определен брой обкиколки. После Нюрба. Има ли смисъл да говоря. Лекционно състезание. Испания. Да там победи Алонсо и о чудо бяхме по бавни заради избора на гуми. От там на сетне болида на Рено започна да издиша пред нешия и на черното бяло не можеш да кажеш и да искаш. Идва Монако. Много хора се направиха на по-вещи от комисарите на ФИА и веднга "заклаха" Шуми. И тогава като не им оттърваше започнаха да говорят. "Ама как един 7-кратен СШ може да направи такава грешка" Иначе през останалото време той не беше 7-кратене а ПЕНСИЯ. ТОгава обаче по-странното беше че от телеметричните данни не мможеше да се заключи дали е грешка или нарочно. Комисарите го наказаха но с НЕДОКАЗАНА С ТОЧНОСТ ВИНА. И за жалост както на много от вас ви се иска това не са мои думи. За Великобритения не мога да зема дума защото и до ден днешене не можах да гледам реплей. Просто бях възпрепятствам от часови рализки и тем подобни. Мале Канада. УДавника се държи за сламка. След това какво повече да говорим. Доминация във всеки един аспект. И за разлика от ония така наречние шампион дето се мъчеше да става втори щото това му беше макса или пак лъжа. Нашто момче караше само за победа. ДОказателство УНГАРИЯ и поетия риск. И въпреки сичко стигнахме до кантара. И СУЗУКА И ПОСЛЕ ФИСИ дадоха двете титли в Рено. Няма какво да си говорим. Скрихме им шапката. А в Бразилия какво да кажем за това състезание. ДА започвам ли. В квала проблем с горивната помпе и нямаше налягане. Стартира 10-и. За отрицателно време прескача двете БМВ-та и вече е до Фиси и търси нячин да го задмине. Няколко обиколки по късно го минава като първия пич. Нп за жалост ония италианец на лекиите по спиране и пазене на място го е намяло. Справка и УЕБЪР миналата година на Малайзия на пследния завой. И нека ЛЕПЕР да сравним КИМИ И ФИСИ. Когато Шуми ги изпревари. Фиси и на двете изпреварвания клекна много лесно въпреки че има по хубава КОЛА ОТ МКЛ и на сичкото отгоре му спука гумата. А Кими като пич се бори чисто и както трябва и направо да ти прави кеф като ги гледаш или греша. И въпреки сичко Шуми направи ЕДНА ЦЯЛА ОБИКОЛКА СЪС СПУКАНА ГУМА и беше на 1 обиколка изостанал и къде завърши. Как караше. Та той направи повече изпреварвания от колкото Альо има за цялата си мижава кариера. И проблем със скоростите имаше на два пъти и въпрки сичко топеше и топеше преднината на Альо. Айде кажи че не съм прав и че лъжа

 

Както вече казах, за какво му е да бърза? 1 точка му трябваше, взе 8. На Шумахер 10 му трябваха, и колко взе?Ясно кой си е изпълнил тази мисия... на Рено им трябваха 10 точки, взеха колко ? На Ферари им трябваха най-малко двойно повече от Рено, не ги взеха. И тук е ясно кой е изпълнил мисията ;). Шумахер си караше супер, като за последно.То и аз да знам, че от утре няма да мога да правя нещо, което харесвам, и аз ще го правя за последно както трябва, много е просто. Само че след 1-2 години никой няма да си спомня как е карал Шумахер преди да се пенсионира, а колко титли имат Рено и Алонсо ;).

А за задна лява гума - сам си е виновен, сам се набуда, така че да се оправя :)

 

Започвам с теб. Шумахер е както и Маса баха по бързи с 1 сек на обиколка в период на около 20 тура. А Шуми е бърз от Алосно с 1 сек при даването на най-бързи обиколки. Ферари и Маса си изпълниха мисията. Фиси завърши 6-и но попречи на нас ДА ЗЕМЕМ ДВОЙНА ПОБЕДА ИЛИ СИ мислиш че ако не го бе одарил Алонсо цяло състезание ще пречи на Шуми. ДА ДА .

 

Абе що не си гледаш Реал мадрид, Барселона и другите чекиджии и не оставиш Ф1 на тея дето наистина разбират от нея. Ако си чувал за Сена ( съмнява ме ) да ти поясня. Загива през 1994 в Гран При на Имола. Аз не мога да помня как е карал той защото когато е загинал съм бил на 4-5 години, но тези който са на 20-22 и тогава са гледали Ф1 все още го помнят. Баща ми още го помни. Дядо ми още го помни и всеки който е бил фен на Ф1 преди 10-15 години го помни. И под фен нямам предвид някви псевдо-фенчета кат теб дето знаят само Пенсионера, табуретката и Галфонсо. Не знаят кво става на пистата ама се кефят. Нали ся тва е модерно :lol:.

Така че спести си смешните изказвания защото твоето е равносилно на това аз да тръгна да приказвам за испански футбол при положение че не съм го следял никога.

 

Аертон Сена е най-великия талант за поколението си. Лека история. МОНАКО 84 или 86 бъркам години. Има един бял болид наречен ТЕЛЕМАН. Има и един червено бял болид - МКЛ. Толемана се кара от Сена и като технически характеристики не може дори и да става дума да се сравни с МКЛ на ПРОСТ И ЛАУДА от това време. Ливва един дъжд и младока Сена дърпа по 3-4 сек на обиколка ма Прост. Прост не му се кара тогава и е в стрес да не се пребие. Сена е един от най-бързит пилоти на дъжд. Той също е един сред най-добрите "инженери" който карат болид. Няма случай в който той да дава оценка за колата и да е сгрешил. Дори казва на една тренировка че ДВГ-ля не е както трябва и ще се изпърчи. Телеметрията не го показва и инженерите на отбора не му вярват. Познайте какво се оказва при проверка на двигатела. О чудо двигателя е повреден. Следващич такъв пилот е Шуми. Шуми винаги е казвал че Сена му е учител. Всичката агресия на пистата я е взел от него. Шумахер като картингист също е бил и помощник механик. За това и дава много точни данни на инженерите. Такива каквито само телеметрията не може да даде. За това и той е сред най-добрите "инженери " каращи болид.

 

Всъщност чувал съм, даже наскоро гледах и състезанието.Жалко за него.

А за Шумахер, едно е някой да загине, друго е просто да се пенсионира, или не?Това как е загинал е нещо, което се помни, защото се случва рядко (и по-добре), а това, че се е пенсионирал и изпреварвал всеки (да беше изпреварил Алонсо и Маса тогава) не значи нищо, защото от всичките му 'героични' изпреварвания само това на Райконен беше супер, повечето бяха заради бокс-а, други го пуснаха... А да, голяма радост е да изпревариш Doornbos нали ?

И айде да не си обиждаме любимите спортове, защото да не почвам аз, 2 месеца само за Шумахер ще пиша. ..

 

Айде бе отворен. Започни да пишеш да видим кой ще пише повече. ТО да беше само Дорнбос. Ами всяко изпреварване крие риск. А дали са го пускали ще имаш да взимаш. Видяли БМВ-тата как го "пуснаха" Или пък Фиси или Кими или Рубенс. АЙде не говори глупости.

 

Същия Сена при идването си в Уилямс прави в трите квалификации които участва по 1 сек разлика не накого да е а на СЪОТБОРНИКА СИ. Великана ХИЛ ;)

 

А не не...

1. Той Е ВЕЛИК и ще си остане такъв...

2. Признавам го,че караше много добре, дори той правеше най-много шоу от всички, така че не ме обвинявай , че не го признавам

3. Не съм казал, че никои няма да го помни, точно обратното. Казах, че няма да помни как е карал в последното съзтезание (след време) и че ще се помни кой е станал шампион ;)

 

Хвала на такива шампиони като Алосно. Дори и повече победи от претендентите си няма. Но виж повече втори места от победи може да има ;)

Link to comment
Share on other sites

1.Тука се чуха някви реплики от рода на колко били бавни Рено в това състезание и т.н. простотии.Много ми е интересно защо да бързат и да рискуват всичко когато ако вземат даден брой точки и стават шампиони.Свършили са си работата в тима в началото на сезона и не са спали като забарчетата и сега накрая нямат нужда да си дават никакъв зор.Самия Алонсо каза че режимите на работа са му били доста занижени. Ако на Шуми не му бяха подарили 1 точка в Унгария Алонсо спокойно щеше да се развихри след като няма какво да губи ама след като може с лекота да загуби титлите защо да го прави?Друг е въпроса че Фераритите го искаха за да може да отпадне и това е жалкото не ВЕЛИКИТЕ РЕНО които са си свършили работата за разлика от други тимове :P

2.Къф е тоя разбор на сезона.Така излиза се едно в Рено е нямало никакви проблеми и Алонсо само си е юркал.Забрави се грешката със задното окачване в Германия,проблемите в Унгария,проблемите с гумите в САЩ и Франция и т.н. брои са само това че Ферари имали проблеми е да ама не!

3.Още продължавам да твърдя че Мишо трябваше да се откаже 2004 сега вече колкото и да искат феновете на Ферари инаги ще има хора който ще кажат : "Хей на Алонсо детронира 7-кратния" пък вие си обеснявайте колко бил велик колко Алонсо жалък и т.н. които са пълна проба глупости.

4.Сега малко да засегна тебе чефко щото плямпаш тоя път на изуст.Мишо има 7 победи тоя сезон и Алонсо 7.Алонсо има 7 втори места и сигурно 7 втори места е повече от 7 победи тъй ли?Щото ти твърдиш точно това.Фактите говортя цифрите също Алонсо има повече точки от Мишо равен брой победи и в никакъв случай няма повече втори места от първи така че титлата си му е напълно ЗАСЛУЖЕНА!!!Просто каквото и да плямпаш каквото и да плещиш цифрите казват точно обратното на това което твърдиш!!!

Link to comment
Share on other sites

1.Тука се чуха някви реплики от рода на колко били бавни Рено в това състезание и т.н. простотии.Много ми е интересно защо да бързат и да рискуват всичко когато ако вземат даден брой точки и стават шампиони.Свършили са си работата в тима в началото на сезона и не са спали като забарчетата и сега накрая нямат нужда да си дават никакъв зор.Самия Алонсо каза че режимите на работа са му били доста занижени. Ако на Шуми не му бяха подарили 1 точка в Унгария Алонсо спокойно щеше да се развихри след като няма какво да губи ама след като може с лекота да загуби титлите защо да го прави?Друг е въпроса че Фераритите го искаха за да може да отпадне и това е жалкото не ВЕЛИКИТЕ РЕНО които са си свършили работата за разлика от други тимове :P

2.Къф е тоя разбор на сезона.Така излиза се едно в Рено е нямало никакви проблеми и Алонсо само си е юркал.Забрави се грешката със задното окачване в Германия,проблемите в Унгария,проблемите с гумите в САЩ и Франция и т.н. брои са само това че Ферари имали проблеми е да ама не!

3.Още продължавам да твърдя че Мишо трябваше да се откаже 2004 сега вече колкото и да искат феновете на Ферари инаги ще има хора който ще кажат : "Хей на Алонсо детронира 7-кратния" пък вие си обеснявайте колко бил велик колко Алонсо жалък и т.н. които са пълна проба глупости.

4.Сега малко да засегна тебе чефко щото плямпаш тоя път на изуст.Мишо има 7 победи тоя сезон и Алонсо 7.Алонсо има 7 втори места и сигурно 7 втори места е повече от 7 победи тъй ли?Щото ти твърдиш точно това.Фактите говортя цифрите също Алонсо има повече точки от Мишо равен брой победи и в никакъв случай няма повече втори места от първи така че титлата си му е напълно ЗАСЛУЖЕНА!!!Просто каквото и да плямпаш каквото и да плещиш цифрите казват точно обратното на това което твърдиш!!!

 

Когато Алонсо направи такива карания като Белгия 92,95 Испания 96. Монца 98. Сузука 98. Малайзия 2001. Бразилия 06. Донингтън 93. Тогава аз лично ще ти стисна ръката а него ще го призная ;)

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Потвърдено е назначаването на Жан Тод за главен изпълнителен директор на Ферари. Бордът на директорите е провел заседание в Торино, на което е била обсъдена бъдещата структура на компанията.

 

Нов член на борда е Амедео Фелисиа на мястото на оттеглилия се Ренато Пагиларо. Фелисия ще замести Жан Тод на длъжността главен мениджър.

 

Очаква се отборът на Ферари Формула 1 да съобщят още промени в тяхната структура, включително и решението на техническият директор Рос Браун да се оттегли временно.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 2 weeks later...
koga po4va i v kolko 4asa

Събота, 17 март

04:55 - Формула 1 - Квалификации Гран При на Австралия - пряко предаване

 

Неделя, 18 март

04:00 - Формула 1 - Откриване и Гранд При на Австралия - пряко предаване

 

Така е поне според програмата на БТВ :)

Link to comment
Share on other sites

koga po4va i v kolko 4asa

 

2007 FORMULA 1™ ING Australian Grand Prix

 

 

Friday 16

March

01:00-02:30 Friday Practice 1

 

05:00-06:30 Friday Practice 2

 

 

 

 

 

 

Saturday 17

March

02:00-03:00 Saturday Practice

 

05:00 Qualifying

 

 

 

 

 

 

Sunday 18

March

05:00 Race

 

 

 

 

 

 

 

According to your browser settings you are 9 hours behind local race time

 

Convert To Race Local Time - Конвертирано е в БГ време :)

 

http://www.formula1.com/race/timetable/770.html

 

Тук няма грешка ;)

 

Не се плаши в 4 чеса почва студиото БТВ :)

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Ta клалификацията мина :)

Изненадва ме първото място на кими и второто на алонсо..мислех ,че ще са малко по-назад от "по-опитните" пилоти(в отборите им де)

Не съм я гледал,някой ще каже ли как се разви самата сесия

Link to comment
Share on other sites

Интересна си беше квалификацията, както се очертава да бъде и целия сезон. През втората сесия Маса получи някаква повреда на колата и не можа д апродължи напред и утре ще е от 16-а позиция. Изненада беше и хубавото каране на Супер Агури и по-точно на Сато,, щото от Дейвидсън може да се очаква ама от оня ненормалник японски е още по-неочаквано. И си пролича за пореен път класата на Хамилтон. По принцип съм за Ферари, ама на този съм му фен още от ГП2 сериите и дано се арзвиена добре във формулата

Link to comment
Share on other sites

Ta клалификацията мина :)

Изненадва ме първото място на кими и второто на алонсо..мислех ,че ще са малко по-назад от "по-опитните" пилоти(в отборите им де)

Не съм я гледал,някой ще каже ли как се разви самата сесия

 

Според мен много на кратако.

 

Рено - отрязана им е главата от кръста

 

МКЛ и Ферари - битка за титлите

 

Ужасен старт за Ферари + за сефте не съм радостен от ПОЛ на Скудерията, а по-добрия ни пилот трябва да стартира 16-ти.

Link to comment
Share on other sites

много си взискателен :P

 

Мда......Скоростната кутия на Маса си е заминала, тази която беше направила 1200 тестови км - 3 състезателни уикенда. Много неприятрно. Притеснявам се от закономерно издържливото Ферари. Дано това не ни провали. Като съм правил прогнози просто знаех, че Ферари тръгва и финишира, но сега не знам как ще са нещата. Иначе се видя поне сега, че или МКЛ е доста над Рено или Хамилтън ще натири Росберг и Хейки в кучи дупе ;)

 

На мен лично ми е много безвкусна формулата без Шуми. Няма я онази "подправка", която ме е карала да подскачам от радост и да викам като 5 годишен след Сузука 00 и да плача като бебе след Сузука 98. Дори и ужасния сезон 2005 някак сега ми изглежда по друг начин.

 

Сбогом ШАМПИОНЕ :(:(:(:(

 

17 човека бяха в 1 сек в К1. Това си мисля, че никога не е случвало. 17 от 22 болида да са в 1 сек ;)

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Определено ни чака много интересен сезон, за което много се радвам и чакам с нетърпение утрешния старт.

И наистина жалко, че по-добрият пилот и според мен на Ферари ще стартира по-отзад. Дано се добере до повече точки

Link to comment
Share on other sites

Определено ни чака много интересен сезон, за което много се радвам и чакам с нетърпение утрешния старт.

И наистина жалко, че по-добрият пилот и според мен на Ферари ще стартира по-отзад. Дано се добере до повече точки

 

Kaкато казах макар и на квалифа 17 болида никога не са били в една секунда. Да не говорим, че БМВ, РЕНО и МКЛ са много силни и за Маса ще е много трудно да се пребори, но направили го ще постигне голям фурор. ГОУ МАСА ГОУ ;)

Link to comment
Share on other sites

Малко повече очаквах от моите хора, ама като за първо състезание с оглед на това, какво се е случвало в минали сезони, бива. Кими пак е железен, няма кво да кажа за него.

А Хамилтън много ме радва! Бахти машината е тоя пич! Ще бъде страшен сезон :punk

Link to comment
Share on other sites

Честито ТИФОЗИ! Кими маже, Маса валира! Браво на Хамилтън, направи шампиончето за смях... Поне от МакЛарън спестиха резила на Альо като му подариха второто място.

Link to comment
Share on other sites

Честито ТИФОЗИ! Кими маже, Маса валира! Браво на Хамилтън, направи шампиончето за смях... Поне от МакЛарън спестиха резила на Альо като му подариха второто място.

 

Кими лека полека ще спечели симптатиите ми. Жалко за Маса. Можеше повече. Според мен караше с главата, а не с краката и за това бе само 6-ти накрая ;). Иначе рекордната обиколка 1:25:2 е по-добра от квалиф. на Алонсо. Бяхме и с твърдите гуми тогава. Радва ме нашата кола. А рено да разпъват траурните знамена още от сега. И с БМВ няма да могат да се справят. Хамилътън наби Хейки и направи Альо за 2 стинки. Добре, че заповедта беше ясна: Альо да мине втори иначе шанс нулев ;).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...