Jump to content
BulForum.com

StarCraft 2


Dread Lord

Recommended Posts

Мините са най-абсурдния юнит в играта. Няма такава единица, която на късмет да реши 30 минутна игра, без и двете страни да следят, какво става на картата - докато си пращам групата с муталиските минавам случайно над няколко мини, които са останали от предна битка, като в същото време дори и терана ги е забравил, че са там и се получава, че оставам без армия, която да спре някакъв смешен дроп. Естествено, не си следя муталиските, защото съм зает да разкарвам дроните от миниралите, за да не остана без работници. Е това, ако е игра... И изобщо Бабо, не ми ги сравнявай с банелинги, защото банелинга иска ръчна активация и няма тоя шибан обхват като мината, още повече, че от нея не може и да се избяга веднъж задействана!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.1k
  • Created
  • Last Reply

Да ама с бейновте може да преследваш единици; не се налага да се зариваш, за да произведеш изстрел и на всичкото отгоре са постоянно заредени. Да не говорим, че масовото им производство е по-лесно от всичко друго в тая игра освен от производството на лингс. Допълнително бейновете могат да атакуват сгради.

Като толкова те морят тея мини... пускай по някое овре напред да събира мините... и без това в момента летят с космическа скорост.

Пискането ти е просто абсурдно. Да не говорим, че този юнит е направен точно с цел да наказва слепоци които не си гледат армията и действат с А муув. Ти като се замислиш те тея мини за друго не може да се използват рационално.

Link to comment
Share on other sites

Да ама с бейновте може да преследваш единици; не се налага да се зариваш, за да произведеш изстрел и на всичкото отгоре са постоянно заредени. Да не говорим, че масовото им производство е по-лесно от всичко друго в тая игра освен от производството на лингс. Допълнително бейновете могат да атакуват сгради.

Като толкова те морят тея мини... пускай по някое овре напред да събира мините... и без това в момента летят с космическа скорост.

Пискането ти е просто абсурдно. Да не говорим, че този юнит е направен точно с цел да наказва слепоци които не си гледат армията и действат с А муув. Ти като се замислиш те тея мини за друго не може да се използват рационално.

 

Има ли смисъл да спорим? Самия факт, че ще ги нърфнат е дотатъчно показателен.

 

Antares, ей за това говорим, но случаите, когато се получава така са като бялата лястовица, главно се случва с на зерга армията...
Link to comment
Share on other sites

 

Има ли смисъл да спорим? Самия факт, че ще ги нърфнат е дотатъчно показателен.

 

Antares, ей за това говорим, но случаите, когато се получава така са като бялата лястовица, главно се случва с на зерга армията...

 

Безсмислено е да казваш, че решенията на Дейвид Ким са показателни за каквото и да било, освен за лудост. Говорим за човек, който не виждаше проблеми с баланса в УОЛ-ския инфестор, който не смята за проблем, че в грандмастър и мастър в последните 2 години има 2 пъти по-малко терани от зерги/протоси. Говорим за човек, който успя в една игра да създаде 2 игри- теран и всички останали. Мините са изключително слаб юнит в момента, използват се само в един мечъп, и той реши да ги нърфне. А инфестора, дето се използва във всеки мечъп, не беше нърфнат 2 години. Така че решенията на тоя педо Дейвид не могат да бъдат използвани за аргумент. Това, че в ГМ има два пъти повече, зерги от терани, може да бъде използвано като аргумент, че зерг е имба.

 

Т'ва, че мините са нърфнати, означава, че зергите, начело с Идра, все още не могат да си контролират армията, и, пращайки всичко на юруш, оревават Близард, за да им направят игрицата по-лесна.

Link to comment
Share on other sites

....все още не могат да си контролират армията, и, пращайки всичко на юруш, оревават Близард, за да им направят игрицата по-лесна.

Че ти не правиш ли същото?

Link to comment
Share on other sites

Че ти не правиш ли същото?

Ако си пращах на юруш армията, щях да съм платина, не мастърс. Проблемът е, че аз трябва да контролирам като господ, а той може на зулум да тръгне, и ако аз направя и една грешка, да ме бие. Проблемът е, че се изисква непропорционално повече контрол от терана, така че играта става абсолютно различна отколкото играта с другите две раси. Искам и протос, и зерг, да изискват контрол.

Link to comment
Share on other sites

Аз за ореваването говорех :)

А, да, голям ревльо съм.

 

Но то си е за плач колко осрана може да бъде една игра, ако човекът, отговорен за баланса и, е бате ти Дейвид Ким.

Link to comment
Share on other sites

Да, много е осрана играта - терана в един момент между втората и третата база почва всичко на конвейр да прави и единственото, което му стига е да даде рали пред базата на зерга. А след третата база, зерга спокойно може да си лефтва, защото става безсмислено. Имало е игри, в които спирам вълна след вълна, с минимални загуби и накрая си го поемам...

Link to comment
Share on other sites

Да, много е осрана играта - терана в един момент между втората и третата база почва всичко на конвейр да прави и единственото, което му стига е да даде рали пред базата на зерга. А след третата база, зерга спокойно може да си лефтва, защото става безсмислено. Имало е игри, в които спирам вълна след вълна, с минимални загуби и накрая си го поемам...

ULTRA a move so hard.

Link to comment
Share on other sites

Почти няма терани вече, които да изглеждат добре /да не кажа изглеждат смешни/ в лейт гейма на всеки мачъп. Дори middle ranked протоси и зерги могат и стоят напълно равностойно на изключителни макро играчи терани, поне няколко класи над тях. 

 

Терана независимо дали early, middle or late game играе почти само на ММММ, /и вайкинги ако тоса вади колоси + евентуално и гоустове/. Което прави терана най-лесно предвидимата раса, ако се играе стандартна макро игра.Танкове, торове, рейвъни, батъл крузъри, баншита = скрап, стават единствено за ТвТ.

 

Не знам мета гейма ли се намества, какво ли, ама много скучно изглежда положението в момента. 

Link to comment
Share on other sites

Абе и аз това се чудя... къде Рънъра намира толкова много терани, та чак пада от тях :)

Терана е расата с най-малко използваеми юнити... но това няма как да попречи да се мрънка срещу ммм.

Link to comment
Share on other sites

Абе и аз това се чудя... къде Рънъра намира толкова много терани, та чак пада от тях :)

Терана е расата с най-малко използваеми юнити... но това няма как да попречи да се мрънка срещу ммм.

Тераните, срещу които Рънър играе, са мощно ветерани, които биха били грандмастъри, ако играта беше балансирана. Но зерг и протос са толкова бийфи, че е абсурдно да печелиш с постоянство, ако си теран. 

Link to comment
Share on other sites

Само за протокола:

 

Curious vs Flash

 

Flash произведе сигурно 100 мини, и поне 99 от тях Curious унищожи с flock of muta - без нито веднъж мина да успее да ги удари. И сигурно 4-5 мини успяха да унищожат 5-6 зерглинга... ?!? И това е Curious - не особено способен зерг юзър !!! Толкова за мините и това колко са имба.

Link to comment
Share on other sites

Само за протокола:

 

Curious vs Flash

 

Flash произведе сигурно 100 мини, и поне 99 от тях Curious унищожи с flock of muta - без нито веднъж мина да успее да ги удари. И сигурно 4-5 мини успяха да унищожат 5-6 зерглинга... ?!? И това е Curious - не особено способен зерг юзър !!! Толкова за мините и това колко са имба.

Кюриъс е много добър зерг, имаше една мина, дето уби 10 бейнлинга, но като цяло ако зергчето е кадърно, мините са близко до безполезни, особено сега ще станат с новия сплаш.

Link to comment
Share on other sites

И аз бих искал да мога да играя само с три юнита, но за мое съжаление не става...

 

И аз бих искал да мога да играя само с три юнита, но за мое съжаление не става...

да, мута линг блинг е много повече от 3. 

Link to comment
Share on other sites

Де да можеше да биеш теран само с тая комбинация...

ДРГ вс Флаш - 1-2. Само линг, мута блинг, и двете игри, в които победи. И с ултри може да го биеш, и с роучове, и с каквото си искаш. Ако не можеш, значи си за една лига по-надолу, а той- за една лига по-нагоре. Няма спор за това.

Link to comment
Share on other sites

Как е организиран този турнир ИЕМ, и кой го е организирал ? Групова фаза:

 

7 протоса, 6 зерга, 3 терана  /дали и 2-3 карти са взели тераните/

 

Финална фаза: 

 

4 протоса и 4 зерга !!!

 

Лично за мен най-интересните мачъпи са ТвЗ и ТвП, а тук предлагат основно ПвП и ЗвЗ... то си личи и по рекордната гледаемост: 35к, която се обзалагам, че предстои да падне още предвид какво предстои !

 

Предвид че и по 100к съм виждал да достига публиката...

 

П.П. И в продължение на дискусията от по-горе, искам да кажа, че незнайно защо най-добре балансираната раса ми изглежда зерг, отделно и е интересна и е разнообразна и не изисква да имаш повече от 2 ръце, протоса е малко по-зле, но като цяло и той е ок.

Link to comment
Share on other sites

Как е организиран този турнир ИЕМ, и кой го е организирал ? Групова фаза:

 

7 протоса, 6 зерга, 3 терана  /дали и 2-3 карти са взели тераните/

 

Финална фаза: 

 

4 протоса и 4 зерга !!!

 

Лично за мен най-интересните мачъпи са ТвЗ и ТвП, а тук предлагат основно ПвП и ЗвЗ... то си личи и по рекордната гледаемост: 35к, която се обзалагам, че предстои да падне още предвид какво предстои !

 

Предвид че и по 100к съм виждал да достига публиката...

 

П.П. И в продължение на дискусията от по-горе, искам да кажа, че незнайно защо най-добре балансираната раса ми изглежда зерг, отделно и е интересна и е разнообразна и не изисква да имаш повече от 2 ръце, протоса е малко по-зле, но като цяло и той е ок.

Зерг е доста по-трудна от протос, поне за уаркрафт играч. При зерг има малко лърнинг кърв, при която губиш доста игри, защото си забравял да инджектваш, или защото си овърдроуннал, или защото не си скаутнал някакъв ол ин. При протос, някой от техните ол ин-ове са толкова силни, примерно сентри имортал бъст срещу теран с прокси робо, или блинк ръш, че ако не си ги скаутнал, а понякога и да си ги скаутнал, ще загубиш играта. А не изискват особен скил за изпълнение. Аз искам всички раси да са трудни колкото теран, тогава, когато който и да ме бие, ще знам, че ме е бил със скил, а не както е сега, с раса. Ако зергът и протосът изискваха сплитс или нещо подобно, ако битките бяха по-бавни, тогава играта щеше да е супер по-интересна за гледане, и щяхме да виждаме много по-красиви неща, примерно, да хвърлиш по 4 мародера по един сийкър, да ги стимнеш и да ги забиеш под муталиските му. Сега такива неща са само фантазия.

А иначе за Ню Йорк, ясно е, че при толкова зерги и протоси, дори и Флаш не би се класирал. 4 зерга и 4 протоса, яко миръри ще има. Аз искам просто Нанива-та да падне позорно, и ще съм доволен дядо.

Link to comment
Share on other sites

Тая вечер започвам добре - 6 поредни срещу протос - 6 поредни загуби...

Чийз. В ладър протосите са просто неспираеми, освен ако не ти се падне същият два пъти подред. Има толкова много тайминги и ол ин-ове, които изглеждат по един и същи начин. Съчувствам ти, още повече, че въпреки, че зерг е по-лесен от теран, в ЗвП мечъпа може да се сблъскаш с мнгого гнусни чийзове, които, дори да ги играеш близко до перфектно, да те бият, ако не си ги скаутнал точно.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...