Jump to content
BulForum.com

Клипчета свързани с коли


INCINERATOR

Recommended Posts

Ей тука хубава работа биха свършили китайските свински опашки, за които стана дума в другата тема. :grin:

Интересно през 2012-та на колите не са ли слагали ABS-и - на всички тотално са им блокирали колелата...не че на тоя наклон и с ABS-а щеше да е нещо по-различно де...

 

Друго щеше да бъде ръчна скоростна кутия точно в този случай, защото тия са с автоматици.

С ABS, пак ще ти блокират колелата, просто няма сцепление, затова по-добре да не ги задържаш тия спирачки.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Абе то на 300 км. зад полярния кръг хората си карат автоматици (Норвегия визирам), ама там този факт не оказва такова въздействие... Вероятно, щото задкормилните устройства с по-различен софтуеър.... Та, нали!?

 

П.п. Задкормилното у-во е най-важното в случая, а не каква е и какви екстри или кусури има колата ;)

Link to comment
Share on other sites

На последни клип и да я държат тая спирачка и да я пуснат - все ще спрат в някоя от другите коли. То е лед 9-10см., нито ще тръгнат, нито ще спрат. Ако ще и с зимни гуми да са, най-скъпите и най-марковите... На лед, спасение няма само с гуми. А и като гледам, това е под наклон.

Link to comment
Share on other sites

Естествено, че не е така, гумите въртят ли се си вършат работата, нагледно руснака с втората кола, на 8 пъти по - голям наклон. https://www.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=yIGrD7H_e8Y&

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

В коментарите пише, че поне тези в началото са с по-нисък клас коли. И също така, че познава пистата като петте си пръста, което със сигурност е голямо предимство.

Link to comment
Share on other sites

ем явно не са добри колкото тебе

https://www.youtube.com/watch?v=9XrRgVuiieM

Заповядай ...про. Не можех да качам линкове от телефона. Знам, че Сабине има над 20к обиколки, но не може да се наричаш професионален пилот и да не познаваш пистата. Дори аз бях понаучил секторите като играех преди 10тина години.

Link to comment
Share on other sites

 Какво е това разминаване на всеки завой.

 

Баси! Жираф да бях нямаше да мисля толкова дълго, колкото в момента - чак сега разбрах какво си искал да кажеш с това "разминаване"! Ний тука му викаме 'изпреварване', а разминаването обикновено го правим с тия дето идват отсреща, ама знам ли - в щатско може да е наопаки. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Хич не си е подигравка...жената познава пистата дотолкова, че и насън може да я мине, колата й явно е малко по-добра от на тия, дето ги минаваше до половината, а и без да е мъж, има топки да го направи (изпреварването) при всеки удобен случай. А ти секторите и да ги знаеш наизуст, мисля, че си наясно, че за разлика от виртуала, наживо рестарт нямаш и често още при първия фал си или в ливадата, или в стената. ;)

Link to comment
Share on other sites

Хич не си е подигравка...жената познава пистата дотолкова, че и насън може да я мине, колата й явно е малко по-добра от на тия, дето ги минаваше до половината, а и без да е мъж, има топки да го направи (изпреварването) при всеки удобен случай. А ти секторите и да ги знаеш наизуст, мисля, че си наясно, че за разлика от виртуала, наживо рестарт нямаш и често още при първия фал си или в ливадата, или в стената. ;)

щом аз ги знам. Не мислиш ли, че човек дето само това прави не трябва да ги знае мааалко повече от мен. Не съм виждал професионални пилоти да се изпреварват така... Дори на бестмоторинг им е по-трудно. Дал съм и линк и с болиди съм гледал, но щом вие с Хоста казвате, че е нормално, аз съм Пас.
Link to comment
Share on other sites

Мисля, че би трябвало да си забелязал леко влажната писта....също така като фенче сигурно знаеш, че GT3/R/ е една от най-балансираните коли в света, пък и тежи по-малко от мойта например...все разни незначителни подробности...

Link to comment
Share on other sites

човече, никой не казва какво е, освен ТИ 

 

Карал ли си на писта със състезателно подготвена кола в състезание с различни класове, с пилоти полу-профи, профи и различни гуми за различните отбори?! Какво толкова има да му бистрим на оня клип?! На мокра писта с рейсинг гуми слик/полуслик? Освен това клипа почва от обиколка 1... т.е. без достигнати работни температури на гумите, нали знаеш колко от пилотите ще рискуват да размажат колата в 1вата обиколка като й набият всичката газ на излизане от последния завой за правата... а колко от тях ще спрат на ръба за 1вия завой ... дали няма да предпочетат понеже НЕ живеят до пистата и не са изтърали 4 хамбара гуми на нея?

Link to comment
Share on other sites

Карал съм, да. Имам победи в групи А, Б, Ц и Д на Wrc. Титли във Ф1, 2,3,4,5. Стига, майна. Не е нужно да си световен шампион, за да ми направи впечатление това. То си беше като показно колко по-бърз е професионален пилот и любител.

Link to comment
Share on other sites

Искаш да кажеш, че са хванали куцо, кьораво и сакато да карат около нея...не ми се вярва да са влезли в колите само за да не се намокрят от дъжда...или пък що не - в навалицата даже видях един дето беше объркал посоката. :bgrin:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...