Jump to content
BulForum.com

Автомобилни новини


Светлия

Recommended Posts

Aston Martin One-77 вдига почти 355 км/ч във Франция

 

По време на доста секретни тестове на писта в южна Франция британският суперспортист е успял да постигне максимална скорост от 354.86 км/ч при сухи, но ветровити условия. През новата година предстои да бъдат проведени още подобни тестове, както и такива за проверка на динамиката на колата по отношение на ускорение и т.н.

One-77 е задвижван от 7.3-литров V12 двигател, като моделът на практика ще бъде най-мощният и разбира се, най-скъп представител на компанията. Става дума за двуврато двуметно купе с монококова каросерия от въглеродни влакна. Мощността възлиза на 700 к.с., като те се предават към задните колела посредством нова шестстепенна трансмисия.

Производството на модела ще бъде ограничено на 77 бройки, като продажбите предстои да започнат от средата на 2010 година.

 

tuning.bg

 

aston-martin-one-77-2.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 862
  • Created
  • Last Reply
На пръв поглед прилича малко на батмобила :)

Абе мен един друг 'батмобил' ми харесва, ама да не се отклоняваме от темата... :rolleyes:

 

aa026a95ebd7e670.jpg 1f10041631fd4ddc.jpg 3a449ceb86e4d17a.jpg

 

Нееее...ще пусна една голяма снимка, просто не мога да не го направя... :love

 

corvette-stingray-concept-3.jpg

Link to comment
Share on other sites

Интересна концепция. Интересно каква видимост има отвътре и на какъв принцип са му фаровете, ако това изобщо са фарове, а не някакви сайд-маркери.

 

П.П. Само мен ли ауспусите по средата на автомобила ми грознеят ужасно много...

Link to comment
Share on other sites

Лексъс се включва в борбата на Титаните - или как в класа на Супер Седаните след изключителния Cadillac CTS-V 550 к.с. има нова звезда.

 

http://www.autoblog.com/2009/12/29/rumormi...o-use-lfas-v10/

Според слуховете агрегата използван в Lexus LFA - V10 552 к.с. - ще намери директно приложение (с леко намалена мощност) във спортен вариант на GS. Той ще носи името GS F и трябва да е пряк конкурент на новото поколение е-class от AMG Mercedes с v8 с принудително пълнене и все още очакващия премиера вариант на BMW M5 базиран на шасито f10. Явно войната за все повече мощност отново започва с нови сили и въпреки рестрикциите за емисионни стандарти.

 

__________________________

 

А Стингрей Концепта горе го е правил Sang Yup Lee, който вече не е в GM - за тях е правил и новото Camaro, а е участвал в екипа за c6 Corvette - , а вече е при VW Group

sangyuplee.jpg

Link to comment
Share on other sites

Лексъс се включва в борбата на Титаните - или как в класа на Супер Седаните след изключителния Cadillac CTS-V 550 к.с. има нова звезда.

 

http://www.autoblog.com/2009/12/29/rumormi...o-use-lfas-v10/......

 

 

Не, изобщо не са крали от ауди... ама хич... да не вземе да си помисли някой че само леко са попроменили дизайна на R6... и за цвят леко са краднали и от cayenne малко ...

 

 

lexuslfafd_06.jpg audi-r6-2013-001-copy.jpg

Link to comment
Share on other sites

Сигурно само аз не виждам нищо общо между сапуна R8 и изключителния LF-A.

 

__________________

 

И онова Ауди на картинката е някакво правено на РС, няма такъв модел ;)

Link to comment
Share on other sites

Сигурно само аз не виждам нищо общо между сапуна R8 и изключителния LF-A.

 

__________________

 

И онова Ауди на картинката е някакво правено на РС, няма такъв модел ;)

 

И аз също,нищо общо между двете,а аудито,което дядо мраз е сложил доколкото си спомням беше компютърна графика как би изглеждала R6-та...ако изобщо има.

 

П.С може би леко отзад си приличат.. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Смятам да привлека вниманието ви върху две новини, касаещи една от малките коли на VW, а именно моделът Поло (поздрав за "дедото", той си знае защо :P ).

 

 

Новина номер 1:

 

Версията BlueMotion на Polo е с трицилиндров дизелов двигател и според производителите има комбиниран среден разход на гориво от 3.3 литра на 100 км.

За да постигнат невероятно ниския среден разход на гориво, във Volkswagen са модернизирали трицилиндровия дизелов двигател с мощност 75 к.с. и са добавили системата stop-start и система за регенериране на енергия. Собственото тегло на Polo BlueMotion е от само 1150 кг. Каросерията има редица аеродинамични допълнения, като радиаторната решетка например е почти затворена. Под колата има специални панели намаляващи съпротивлението на въздуха, джантите с размер 15 цола са олекотени, тип Greenland, като са обути в гуми с ниско съпротивление. Според данните на Volkswagen, средният разход на гориво при BlueMotion е намален с цели 22% (или 0.9 литра) в сравнение със стандартното Polo с двигател TDI и мощност 75 к..с, а вредните емисии от CO2 са намалели от 109 на 87 г/км.

 

Цена: 16 500 евро.

 

VW-Polo-BlueMotion-2.jpg

 

DB2009AU01813_medium.JPG

 

VW-Polo-BlueMotion-1(1).jpg

 

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Новина номер 2:

 

Ame.jpg

 

Защо това Поло от далечното първо поколение изглежда малко странно? Ами защото сигурно е единственото Поло в света, което има повече конски сили от Бугати Вейрон. :P

 

 

Немската фирма AME Rennsporttechnik Berlin участва в серии състезания с драгстери.

Нищо интересно ако техният модел не беше създаден на базата на VW Polo I. Колата е наречена VW Polo I 4 Motion 16V Turbo.

През тази година немските конструктори от АМЕ смениха двигателят на драгстера и сега той е с обем 1.85 литра, четирицилиндров с по четири клапана на цилиндър. Този агрегат има максимална мощност от 1047 к.с (770 kW), a максималният му въртящ момент е 950 Nm.

Двигателят е собствено произведение на AME, като за него е използван блокът на 1.9 TDI. Максималните му обороти са 9400 в минута. Движението се предава чрез механична скоростна кутия с шест степени към четирите колела, като системата е от Audi TT. Хечбекът с три врати има собствено тегло от 920 кг. VW Polo I 4 Motion 16V Turbo ускорява от място до 100 км за 2.3 секунди. Максималната му скорост към края на 400 метровата писта достига 257 км/час. Ускорението от място до 200 км/час е за 6.3 секунди, а от 0 до 250 км/час за 9.0 секунди. Максималната скорост на колата е малко над 300 км/час, когато моторът прави 9000 об/мин.

 

Amedvig.jpg

 

 

(цитати и снимки от аутомедия.бг)

Link to comment
Share on other sites

Туй Поло ми е интересно дали ще е и управляемо. Не мога да го открия, но преди време бях гледал някакво БМВ с 1500 кубика двигател, което беше 1500 конски сили.

 

Намерих един клип

Link to comment
Share on other sites

Туй Поло ми е интересно дали ще е и управляемо. Не мога да го открия, но преди време бях гледал някакво БМВ с 1500 кубика двигател, което беше 1500 конски сили.

 

Намерих един клип

 

Определено е управляемо, ти къде си тръгнал с това БМВ - '

. :lol:
Link to comment
Share on other sites

Още една новина, подкрепена с HD-снимка на един изключителен "красавец (интересно защо паднаха 50 коня, в сравнение с предната новина за него, ама карай - и така си е хубав):

 

Британската компания за спортни автомобили "Астън Мартин" представи изключителен двуместен модел "One-77", най-бързият произвеждан досега.

 

Със своя 12-цилиндров двигател, автомобилът е способен да развие до 354 км/ч. Това е моделът с рекордно висока максимална скорост, създаван някога от британската автомобилна компания.

 

Колата е изработена с иновативна структура от карбонови влакна. Неотдавна британски инженери от компанията съобщиха, че моделът ще е с максимална скорост 320 км/ч, но при по-късни тестове тя достигна 354 км/ч.

 

Автомобилът е създаден на базата на най-новите съвременни технологии и активна аеродинамика. Захранван е от 12-цилиндров бензинов двигател с мощност 650 к.с.

 

Цената на "One-77" е 1,12 млн. евро. Моделът си съперничи с „Мерцедес" SLS AMG, „Порше" 911 или „Ферари" 456.

 

в."труд"

 

one-77-side_583c302e-5d5b-4bf7-a5fa-39c0fdeb8d9f.jpg

Link to comment
Share on other sites

@host, не помествай един и същи пост, с едни и същи снимки в 2 различни теми...

Едно, че правилата не го позволяват и второ, че вече писахме за него в тази тема и ставаме досадни. ;)

 

П.П. То вярно, че и аз се повтарям, но го поместих пак най-вече заради HD-снимката. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Определено е управляемо, ти къде си тръгнал с това БМВ - '
. :lol:

 

На тва турбината му е колкото половината мАтор. Бах тва налягане дето ще прави. 9400 оборота от турбиниран двигател...ЛЕЛЕЕЕ :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

@host, не помествай един и същи пост, с едни и същи снимки в 2 различни теми...

Едно, че правилата не го позволяват и второ, че вече писахме за него в тази тема и ставаме досадни. ;)

 

П.П. То вярно, че и аз се повтарям, но го поместих пак най-вече заради HD-снимката. :rolleyes:

My bad. Съжалявам.

 

btw Сааб ще бъдат рестартирани като производство очакват се нови оферти за сделка. Волво пък са договорени между Форд и Китайците (не им помня името), но лицензионните договори на Волво са предмет на спор и са пречка (технолигии на Волво в други автомобилни марки). Китайците са заявили, че Волво ще остане напълно самостоятелна марка под тяхната шапка и единствено ще заемат от Швеция към Китай know-how за подобряване качеството и сигурността, а не както се опасяват шведите да направят от тях производител на пластмасови изделия.

Сделката - ако ще има такава - трябва да приключи към края на 2010 или началото на 2011 поради усложнените продцедури и нужни разрешения.

Link to comment
Share on other sites

На тва турбината му е колкото половината мАтор. Бах тва налягане дето ще прави. 9400 оборота от турбиниран двигател...ЛЕЛЕЕЕ :rolleyes:

Колко ли струва тва поло :laughing: че 1 добре ще ми дойде.Може да няма климатик централно и там други работи ама върви като змей :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...