Jump to content
BulForum.com

Автомобилни новини


Светлия

Recommended Posts

Record of the Ferrari 599XX at the Nürburgring announced in Beijing

 

Beijing, 23 April - The Ferrari 599XX is the first ever production-derived sports car to break the 7-minute barrier on the classic 20.832 km Nordschleife circuit, lapping in 6 min 58.16 sec.

 

За някой може да е новина де. За мен е нормално

 

http://www.ferrari.com/English/Ferrari_TV/Pages/FerrariTVPlayer.aspx?serverId=15587&c=Video - обиколката 6:58

 

Как са карали с болиди тука не ми е ясно.

 

3 пъти го гледам. Единия за скоростите, другия за движението на колата и третия за пилота. Баси майката :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • Replies 862
  • Created
  • Last Reply

Не ми е ясно докога ще продължава надпреварата "кой е по-по-най" и какъв е смисълът всъщност...

 

 

2000 коня, 1710 нютонметра, 0-100 за секунда и половина, 1/4 миля за 6.7 секунди, максимална скорост от 483 км/ч. (взето от тунинг.бг)

 

 

 

dagger-1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Не ми е ясно докога ще продължава надпреварата "кой е по-по-най" и какъв е смисълът всъщност...

 

 

2000 коня, 1710 нютонметра, 0-100 за секунда и половина, 1/4 миля за 6.7 секунди, максимална скорост от 483 км/ч. (взето от тунинг.бг)

 

 

eГГГасиии времето. А може ли да завива? :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Не го сложих при катастрофите, тъй като смисълът в новината е друг. Взех го от "фишките" и тъй като там братята са писали доста, ще предам набързо есенцията.

 

"На немския аутобан А48, един 61-годишен американски баровец "кротко" си карал McLaren F1 и тъй като возел някакъв негов приятел бизнесмен и решил да се поизфука, явно е позасилил докъм 300, като се има предвид, че му оставало даже аванс от още стотина километра в час над тия. По някое време тръгнал да се престроява за изпреварване...да, ама някакъв спокоен немец пред него, карайки вероятно с наполовина от неговата скорост, също тръгнал да се престроява за изпреварване, след което макларънът набил рязко спирачките, ама от 300+ не се спира така бързо...

В резултат на лекото стълкновение (на снимките се вижда, че не е било кой знае какво), щетата по макларъна излязла на стойност 100 000 евра (на сайта се шегуват, че само с парите от щетата може да се купи едно Porsche Panamera 4S).

За финал - Макларънът останал на аутобана да чака сервизна кола да го извози, а шофьорът и приятелят му се качили в един Mercedes-Benz SL AMG и отпрашили нанякъде."

 

От цялата история в мен се оформят 2 извода: 1. По някой път дори McLaren F1 не може да спре навреме...и...2. Който си има, си има. ;)

 

 

auto001.jpg

 

tn.jpg

Link to comment
Share on other sites

Не, извода е, че на обществени пътища ако ще Господ да е зад волана дори той няма толкова бърза оценка и реакция спрямо средата, пътната обстановка и другите водачи ;)

Link to comment
Share on other sites

Има и трети извод - дори и да ни подарят по един Макларън Ф1, няма смисъл да го имаме и караме, тъй като и за най-малката щета по него трябва да си продадем апартаментите, че да го възстановим. С казаното предполагам, че ще имаме сериозен проблем още при застраховането му в нашенска застрахователна компания. Да не говорим, че трудно ще му смогнем дори на бензина и данъците, а при влизането във всяка родна дупка/шахта вероятно ще получаваме по един сърдечен удар. :bgrin:

 

 

Едит: Като споменах за дупки и шахти (понеже скоро възстановявах моята кола от такова влизане)...държа да отбележа, че има и доста по-тежки случаи:

 

 

2f55ed2059d62c1f.jpg cfc98b25a3d7ae5f.jpg

Link to comment
Share on other sites

Не мога да си представя да имам и да карам такава кола....Живее ми се дълго :) :) :)

 

 

Представете си физиономииете на застрахователите :) :) :)

 

Има и трети извод - дори и да ни подарят по един Макларън Ф1, няма смисъл да го имаме и караме, тъй като и за най-малката щета по него трябва да си продадем апартаментите, че да го възстановим. С казаното предполагам, че ще имаме сериозен проблем още при застраховането му в нашенска застрахователна компания. Да не говорим, че трудно ще му смогнем дори на бензина и данъците, а при влизането във всяка родна дупка/шахта вероятно ще получаваме по един сърдечен удар. :bgrin:

 

 

Едит: Като споменах за дупки и шахти (понеже скоро възстановявах моята кола от такова влизане)...държа да отбележа, че има и доста по-тежки случаи:

 

 

2f55ed2059d62c1f.jpg cfc98b25a3d7ae5f.jpg

6000 паунда на всеки 6 месеца ли беше - задължителна така сервиз...По 5-тия заъб го казаха като караха Макларъна и Енцото...собственост на един и същ човек. Тогава казаха, че за сефте пукат толкова кинти за "нафта" ...баси макЯта. :D

Link to comment
Share on other sites

Малко интересни данни от автобилд става дума за няква писта на goodyear

Обиколка на пистата:

1 Lamborghini Gallardo 1:32,58

2 Porsche 997 GT3 1:33.98

3 Mercedes SLS 1:35,87

4 Audi R8 Spyder 1:37,58

5 Lotus Elise SC 1:39,49

6 BMW X6 M 1:40,83

7 Mercedes E500 Cab. 1:43,99

 

 

Време на мокра кръгова писта:

1 Mercedes E500 22,45

2 Audi R8 Spyder 22,62

3 Lamborghini Gallardo 23,19

4 BMW X6 M 23,23

5 Mercedes SLS 23,40

6 Lotus Elise SC 23,47

7 Porsche 997 GT3 24,32

Link to comment
Share on other sites

Тия Сонати са много красиви като за класа си. Тук се карат вече (зад голямата вода) и то доста бройки виждам. Първоначално ги бърках в задницата с Jaguar, после предниата ми се струваше някак небалансирана като дизайн, но като им видях ценовата листа веднага ги харесах - просто предлагат много за парите си. Освен това онова старото схващане за чупените хюндаи малко се е поразмило тук и вече гледат на тях като на сериозна марка, а не като на бюджетно решение (същото важи и за KIA, които направо учудващо добре са се ориентирали на щатския пазар).

Link to comment
Share on other sites

По време на предстоящият автомобилен салон в Париж италианското дизайнерско студио Pininfarina ще представи нова версия на легендарната Lancia Stratos. Както писахме преди време, новия Stratos беше засечен по време на тестове, но сега вече има повече яснота около модела.

 

Историята на тази нова генерация започва още през 2005 година, когато немският бизнесмен Михаел Стошек откупува от концерна FIAT правата върху името Stratos. Следват продължителни преговори и сега, през есента на тази година Pininfarina ще покаже спортната иновация.

 

Въпреки че екстериорният дизайн е в стил от 70-те години на миналия век (първата Lancia Stratos се прави от 1972 до 1974 година), автомобилът е изработен по всички съвременни критерии на автомобилостроенето.

 

В основата на новия Stratos лежи конструкция, заимствана от Ferrari F430 Scuderia. Освен това от Ferrari-то са взети окачването, кормилната уредба, двигателят и спирачната система. Моторът е 4.3 литров с мощност 510 к.с.

На този етап е построен един единствен екземпляр, но се предполага, че автомобилът ще се произвежда в ограничени серии, само по предварителна поръчка. Цената за която ще се продава новия Stratos за сега не е известна.

 

Тази седмица на соленото езеро Боневил в Юта ще се проведе традиционната седмица на скоростта, в която редица ентусиасти ще се опитат да подобрят световните рекорди за максимална скорост.

 

Един от тях е и Ричард Лоси, който притежава Ферари Енцо. Преди 4 години той катастрофира с него по време на състезание, в което бе взел участие, след което реши да го превърне в спийдстър, развиващ възможно най-висока скорост на права отсечка.

 

За тази цел към 6-литровия V12 мотор на модела са добавени два турбо-компресора, които са повишили мощността от 660 на 860 конски сили. Настройките обаче позволяват тази стойност да надхвърли 1000 конски сили.

 

За да може да се увеличи още повече максималната скорост на автомобила, той е оборудван с по-тънки гуми, джанти с капаци, по-ниско окачване и някои допълнителни аеродинамични модификации.

 

Целта е да се достигне скорост от около 480 км/ч (300 мили в час), но дали това ще стане, предстои да разберем съвсем скоро.

 

:cry :cry :cry :cry ...анатемааа...вкарайте го в затвора тоя бре...луд ли е да слага турбини на това бижууу :cry :cry ...болни мозъци

Мразим шитни ала Бугати B)

Link to comment
Share on other sites

Клаус Етенсбергер е директор на компанията СЕС (Claus Ettensberger Corporation). Тя е базирана в Калифорния и е основният представител на повечето тунинг компании като Брабус, Новитек Росо, ТехАрт и АС Шнитцер за региона.

 

Преди дни Етенсбергер се превърна в първия човек, глобен за превишена скорост с Лексъс LFA, след като му бе предоставена възможността да тества суперавтомобила по улиците на града. Той е бил засечен със 146 км/ч при разрешени 56 км/ч и съответно веднага е бил "награден" с фиш.

Естествено превишаването на скоростта с мощния 560 конски сили автомобил, който достига 100 км/ч за 3,7 секунди, далеч не е сложно упражнение, но в Калифорния са безкомпромисни при подобно провинение и затова сега Етенсбергер ще трябва да плати солена глоба.

Link to comment
Share on other sites

По повод горния пост на Чефо...една новина, която вече я съобщиха преди няколко дена по телевизионния ефир, но я слагам за тези, които не гледат телевизия:

 

 

Властите в Швейцария глобиха швед с рекордните 790 000 евро за шофиране с превишена скорост, писа британският в. "Гардиън". Нарушителят карал луксозния си мерцедес с почти 300 км/ч на магистрала в страната. Той профучал незабелязан покрай няколко радара, които не успели да го засекат, тъй като хващали едва до 200 км/ч.

 

Накрая камера успяла да го заснеме и полицаите го хванали. Заради рекордната скорост шведът, чието име не се посочва, ще отнесе и рекордно наказание. Глобата е няколко пъти колкото стойността на автомобила, струващ около 170 000 евро.

Наказанието в Швейцария се изчислява според превишението и доходите на нарушителя. Неназованият швед по тези сметки ще плати 790 000 евро.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Най-голямата си загуба от пет години насам регистрираха организаторите на Гран при на Австралия във Формула 1 - $49,2 млн. Годишният отчет на Australian Grand Prix Corporation бе представен пред местния парламент, като в него се отбелязва, че финансовите затруднения в глобален план продължават да имат значително отражение върху състезанието в Мелбърн.

 

Сумата пък е повече от два пъти по-голяма спрямо загубите през 2006 г., а в доклада се казва и че организацията като цяло е поскъпнала. Всички минуси се покриват от инвестиция на местното правителство в същия размер. В същото време се разкрива, че осмината директори на корпорацията, организираща събитието, са получили повече от 100 000 на човек. Председателят Рон Уокър обаче отказа коментар.

 

В доклада се казва още, че близо 8 млн. долара ще бъдат инвестирани в подобрения на пистата Албърт парк. От договора на трасето за домакинство остават още пет години и това определено предизвиква тревоги, изразявани за момента единствено от опозицията в местния парламент.

 

И ние ще строим писта? :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

По повод горния пост на Чефо...една новина, която вече я съобщиха преди няколко дена по телевизионния ефир, но я слагам за тези, които не гледат телевизия:

 

 

 

 

не е за жалене тоя, кой знае каква космическа заплата взима щом на нейна база е изчислена глобата, чак в швейцария в банките е ходил а и кара спортен мерцедес каквито на запад дори милионери рядко си купуват за разлика от чалгария където всеки върнал се гладен и жаден от агро бригада си дава последните пари за тежкарска кола.

Link to comment
Share on other sites

Незнам дали сте видяли какво се "готви" на Калояново:

 

9404188494353076781284783749KXtMEfVbk5mh01Ftfpma.JPG

 

 

Явно ще има изненади.:pirate

Link to comment
Share on other sites

Което ме навежда на мисълта, че покрай новия ръкав, Ицо може и да се отпусне още малко и да преасфалтира и старото трасе...отдавна има нужда за това...

Link to comment
Share on other sites

И аз това се чудих ама се съмнявам. С новата добавка пистата ставала 2600 м., а толкова асфалт е бая скъп. Ако стане обаче ще е супер.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
http://sport.plovdiv24.bg/208854.html - ей тоя ветко е много прос, щом си мисли че тия български номера ще минават в чужбина. ония хора гледат способностите а и с тия въшливи 2 милиона няма да може само гумите на синчето си да покрие. изключително правилен е оня лаф от мисия лондон - тия източноевропейците откакто падна берлинската стена си помислиха че с пари могат да имат всичко.
Link to comment
Share on other sites

От "Ауто.лента.ру" научавам, че за следващата година Порше са предвидили трилитров дизелов двигател с 240 к.с. за модела си "Панамера", като вероятно ще му сложат и автоматична 8-степенна скоростна кутия. Благодарение на нея и двигателя, "Панамера" ще вдига от 0 до 100 за (цитирам) "достойните" 7 секунди.

 

П.П. Разгеле, вече ще мога да се хваля, че колата ми взима от 0 до 100, за колкото го взима и едно Порше (няма да уточнявам кое точно...). :lol:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...