Jump to content
BulForum.com

Автомобилни новини


Светлия

Recommended Posts

БМВ Х5 е най-търсеният модел на марката на българския пазар, сочат данните на "БМВ груп България4. През 2009 г. са били купени 135 нови автомобила Х5. Втората позиция е за трета серия -110 броя, а третата за Х6 - 101. В периода 2007 - 2009 БМВ Х5 е намерил 699 клиенти срещу 450 за трета серия.

 

 

Не знам колко е вярна информацията...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 862
  • Created
  • Last Reply

Британци искат да произвеждат електромобили в България.

http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2010/02/08/854909_britanci_iskat_da_proizvejdat_elektromobili_v_bulgariia/

Едва ли ще стане нещо.Ама я си представете какъв автоцентър ще станем а.Като почнат да излизат китайските машинки от Ловеч,и британските електромашинки.Идилийка. :laughing:

Link to comment
Share on other sites

Нещо отпред не ме кефи много, много... Иначе и отзад и вътре е бясно :)

 

Я стига претенции - и отпред, и отзад, и особено вътре си е пълен трепач. :punk

Link to comment
Share on other sites

Японската автомобилна компания Toyota Motor Corp ще изтегли от продажба около 436 000 хибридни автомобила в световен план, включително новия модел "Приус", според документ, получен от агенция Ройтерс. "Тойота" официално обяви изтеглянето на 223 068 автомобила в Япония. От тях 199 666 са от модела "Приус", няй-продаваният автомобил в Япония през 2009 г. и най-известният в света хибриден модел. Извън Япония, "Тойота" възнамерява да изтегли още около 213 000 хибридни автомобила, включително около 150 000 в Северна Америка, сочат данните от документа, които не са били огласявани публично. Японското министерство на транспорта съобщи, че президентът на "Тойота" Акио Тойода ще се срещне с министър Сейджи Маехара, като се очаква да се извини за изтеглянето на хиляди автомобили на компанията в световен план. /Ройтерс /

 

http://www.vesti.bg/?tid=40&oid=2761011

Link to comment
Share on other sites

Легендарната още от детството ми "Волга" отново напомня за себе си. Заводът е пуснал концептуален модел с 3.2-литров двигател и почти 300 коня.

 

 

 

2.jpg

 

 

1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Официален консепт или просто някой дизайнер си търси бачкане?

 

Съжалявам, чак сега видях, че си написал, че е официален.

 

_______________________

Audi A1 2011

 

двигатели:

дизели - 90 и 105 к.с. (1.6TDI са и двата)

бензини - 86 к.с. (1.2TFSI) и 122 к.с. (1.4TFSI)

5 и 6 степенни ръчни ск. кутии, опция S-tronic Automat Dual Clutch

 

тегло - 1 044.6 кг (т.е. само мяза на свиня, бая леко си е)

 

цена - 32 хил. начална :)

11-2011-audi-a1.jpg

 

Източник > AutoBlog

Link to comment
Share on other sites

Легендарната още от детството ми "Волга" отново напомня за себе си. Заводът е пуснал концептуален модел с 3.2-литров двигател и почти 300 коня.

2.jpg

1.jpg

 

Така напълно ти е некоректна новината. Дай източника призовавам втори път. Тоя рендер е - още първия път щях да кажа, че е грозен сега си наваксвам - е на 2ма руски студенти и няма нищо общо с коя да е автомобилна компания, нито пък е финансиран. Моля да се посочват източници и за напред.

Link to comment
Share on other sites

Така напълно ти е некоректна новината. Дай източника призовавам втори път. Тоя рендер е - още първия път щях да кажа, че е грозен сега си наваксвам - е на 2ма руски студенти и няма нищо общо с коя да е автомобилна компания, нито пък е финансиран. Моля да се посочват източници и за напред.

 

Хосте, спокойно бе - не е рендер, защото ако беше щях да го спомена, а и евентуално се предвижда серийно производство на базата на този концепт:

 

Автопроизводитель ГАЗ представил на всеобщее обозрение фото нового концепт кара 5000 GL.

Известно, что данный концепт, является полноприводным пятидверным седаном, оснащеным 3.2 литровым двигателем, мощностью 296 л.с., с шестиступенчатой коробкой передач. Остальные подробности администрация автозавода не разглашает, известно только, что данный концепт возможно выйдет в серийном варианте, однако будет существенно отличатся от концепт версии.

 

Цъкни за източника.

Link to comment
Share on other sites

Хосте, спокойно бе - не е рендер, защото ако беше щях да го спомена, а и евентуално се предвижда серийно производство на базата на този концепт:

 

http://jalopnik.com/5468654/say--to-the-gaz-volga-gl-5000-design-study

 

http://translate.google.com/translate?js=y&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&layout=1&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fwww.diariomotor.com%2F2010%2F02%2F10%2Fgaz-5000-gl-volga-la-posible-vuelta-de-un-clasico%2F&sl=es&tl=en

Link to comment
Share on other sites

Тъй като Хоста вече ме предупреди да давам и източниците (:bgrin:), този път слагам 2+1 клипчета от ютюба, на които не знам доколко може да им се вярва, но трябва да има известна доза истина, тъй като и в нета съм чел няколко статии по тази тема.

 

Става дума за новия Форд Мустанг '2010 "Кобра Джет" - 5.4 литров V8, 425 коня с опция до 475. Сглобяват го в завода им във Флат Рок, Мичигън (Off: btw...и моят форд е правен в тоя завод, значи сигурно трябва да му се пада дядо по майчина линия :lol:).

 

Само не ми е ясно как на второто клипче с тия ~450 коня успява така да вдигне предницата - или е много лек, или нещо не са му нацелили центъра на тежестта, или май най-вероятно са му правени процедури като тези в 3-тото бонус клипче.

 

 

 

2. Drag

 

 

 

 

 

cobrajet_9986_2.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Според проучване на Credit Suisse от юни около 38% от клиентите на "Мерцедес" в Германия, където е най-големият пазар на компанията, са на повече от 60 години. Изследване на Sinus Sociovision към юли показва, че средната възраст на клиентите на концерна в германски говорещата част на Европа е 55.6 години, докато при основните конкуренти на марката БМВ и "Ауди" тя е съответно 45.6 и 47 години.

 

"Младите клиенти са важни, защото, ако са доволни от марката, ще й останат верни, докато възрастните вече са достигнали момента, в който купуват последната си кола", обясни Стефан Братцел, директор на автомобилния център към германския университет за приложни науки в Бергиш Гладбах. "Мерцедес" няма добър имидж сред младите шофьори и това е сред най-големите проблеми на компанията", добави той.

Link to comment
Share on other sites

Даймлер уличени в даване на стотици милиони долари в подкупи за сключване изгодни сделки за правителствени поръчки.

 

Даймлер са сключили извънсъдебно споразумение за 90+ милиона долара с разследващите федерални органи и още едно за 90+ милиона долара с гражданските ищци.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

...

 

 

...

 

:) Това някаква масирана антиреклама ли е ?

 

Това за възрастта се отнася за Германия, я в България някой да направи статистика - точно обратното ще е .

 

Иначе ще си платят глобата хората: "Германската автомобилостроителна компания "Даймлер" се съгласи да плати глоба в размер от 185 млн. долара по иск на министерството на правосъдието на САЩ и федералната комисия за контрол над операциите с ценни книжа."

 

Не че всяка голяма компания не дава подкупи, ама това е друг въпрос. Който е имал вземане-даване с Кока Кола като собственик на по-голямо заведение, знае за какво става дума. И Кока и Мерцедес далеч не са единствени.

 

---

 

 

И една новина:

 

"Microsoft оптимизира електрическите Ford модели" => link

 

- каква благодатна почва за вицове и спекулации :lol:

Link to comment
Share on other sites

Koka-Cola в Южна Америка хора са убивали поради конкурентна дейност ;)

 

___________________

 

Даймлер е във финални етапи по разговори за сдружаване с Нисан-Рено. То ще касае ползване на определени агрегати и платформи между двата автомобилни производителя, както и развой на нови технологии за по-ефективни способи за задвижване продуктите им. Според вътрешни източници се имат предвид предимно малките автомобили на двете компании. Отново по тяхна информация сделката ще има като основа 3-5% акционерни дялове между компаниите.

 

Източници -

The Wall Street Journal

http://online.wsj.com/article/SB10001424052702303395904575158052192487786.html?mod=WSJ_business_LeadStoryCollection

AutoBlog

http://www.autoblog.com/2010/04/02/wsj-daimler-and-renault-nissan-in-final-stages-of-alliance-ta/

Link to comment
Share on other sites

:) Това някаква масирана антиреклама ли е ?

 

Това за възрастта се отнася за Германия, я в България някой да направи статистика - точно обратното ще е .

 

Иначе ще си платят глобата хората: "Германската автомобилостроителна компания "Даймлер" се съгласи да плати глоба в размер от 185 млн. долара по иск на министерството на правосъдието на САЩ и федералната комисия за контрол над операциите с ценни книжа."

 

Не че всяка голяма компания не дава подкупи, ама това е друг въпрос. Който е имал вземане-даване с Кока Кола като собственик на по-голямо заведение, знае за какво става дума. И Кока и Мерцедес далеч не са единствени.

 

---

 

 

И една новина:

 

"Microsoft оптимизира електрическите Ford модели" => link

 

- каква благодатна почва за вицове и спекулации :lol:

реалност + това, че ми стана интересно. никога не се бях замислял по върпоса и като видях тия големи числа чак се стреснах.

Link to comment
Share on other sites

http://www.topgear.com/UK/photos/ferrari_599_gto_fastest_ferrari_ever?imageNo=0

 

Красавец. Това е новия ми любимец след 458 Italia.

 

Ферари най-накрая показаха дългоочакваното 599 GTO - моделът, който засенчва всички настоящи автомобили на компанията, дори и всемогъщия Енцо.

 

Шест-литровият V12 двигател в 599 GTO има мощност от 670 к.с., което, съчетано с теглото на колата от 1495 кг, прави възможно новото конче да ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,3 секунди и да развива максимална скорост от 335 км/ч.

 

Благодарение на този агрегат новото 599 GTO е успяло да завърти една обиколка на пистата Фиорано за време 1 минута 24 секунди, което е с цяла една секунда по-добър резултат от това, на което е способно Енцо.

 

Визията е допълнително променена, като сега аеродинамиката е на възможно най-високото ниво и при 200 км/ч аеродинамичното притискане достига 144 килограма.Същевременно колата е подложена и на олекотяване посредством внедряването на компоненти от по-тънък алуминий, карбоново-керамични спирачки и по-лека шест-степенна скоростна кутия, способна да сменя предавките за 60 милисекунди.

Интериорът също е останал сравнително уютен за такъв тип хард-кор суперавтомобил.

 

Съвсем скоро можем да очакваме и първото видео с участието на новия супер-модел на Ферари.

 

Източник: ClubS1.

 

 

Под тон и половина си е горе-долу добре. Като се има предвид, че не е гола като Ф40 да речем :)

Link to comment
Share on other sites

Шефът на McLaren Automotive направи на пух и прах най-скъпия автомобил в света. В интервю за сп. Arabian Business Рон Денис определя Bugatti Veyron като "пълен боклук".

 

Британецът, чиято компания наскоро лансира новия си суперкар MP4-12C, признава: "Ако наредят пред мен много жени, ще намеря по нещо красиво в повечето от тях, но Bugatti-то ми изглежда грозно като г.з. Не предизвиква никаква емоция в мен. От години се взирам в него и не откривам нищо, което да ме накара да се почувствам добре."

 

Критиките на Денис не спират само с оплюване на външността на Veyron. Той разказва как на сравнителен тест между Bugatti-то и McLaren F1в Абу Даби преди време екипът на Top Gear се видял в чудо, защото очакваните резултати съвсем не се потвърдили.

 

"Знаете ли, че за да се извади двигателят от това чудо, трябва да се разреже купето. Мотор с такава конфигурация просто не излиза по нормалния начин. F1 би Veyron-а в спринта толкова пъти, че от телевизията взеха да се притесняват - изходът от двубоя трябваше да бъде в полза на Bugatti", допълва шефът на McLaren.

 

"Наложи се да повторим сцената около 10 пъти преди Veyron-ът да потегли подобаващо и да ни настигне. В повечето случаи съединителят му просто не зацепваше навреме и се изплъзвахме далеч напред."

 

McLaren F1 струваше $1 млн. като нов и с максимална скорост от 391 км/ч бе най-бързият сериен автомобил в света до 1998 г., когато производството му бе прекратено. Veyron излиза почти двойно по-скъпо и развива 407 км/ч.

 

Продажбите на новия McLaren MP4-12C стартират догодина на цени около $250 000. Максималната му скорост е над 322 км/ч. Според Денис в проекта са вложени $1.2 млрд. при планиран обем на производството от 1 000 бройки годишно. Очаква се от модела да бъдат направени общо 4 000 екземпляра.

 

"Или ще загубим адски много пари, или ще спечелим адски много. Средно положение няма", коментира шефът на McLaren.

 

 

Брех, на едно мнение сме.

Link to comment
Share on other sites

БМВ все още са на върха при премиум марките.14.04.2010, Румен Папазов

 

БМВ все още са на върха при продажбите на премиум автомобили, въпреки, че Ауди вече са съвсем близо до тях.

 

След като стана ясно, че Ауди са продали доста повече коли от Мерцедес-Бенц през първото тримесечие на тази година, сега и БМВ разпространиха информация за своите продажби, от които се разбира, че те все още държат лидерската позиция, но тя се дължи на едва на 1700 продажби повече от Ауди.

 

Общо за януари, февруари и март, баварците са продали 265 809 автомобила, като основна заслуга за това има и новият SUV Х1.

 

И двете марки са облагодетелствани от раздвижващия се пазар в САЩ, където продажбите спрямо миналата година са нарастнали с 16%.

 

Ауди обаче продължават да гонят целта си - да станат най-продаваната премиум марка в света и да започнат да продават по 1,5 милиона коли годишно до 2015-та.

Link to comment
Share on other sites

BMW продаде 1 милион единици.

 

 

 

Това е доста добро постижение за такъв тип кола от премиум марка, може би и в най-смелите си мечти баварците не са очаквали, че ще продадат толкова екземпляра от първа серия. Най-голям принос за продажбите на първа серия има европейският пазар, това се дължи на факта, че на европейският пазар първа серия се предлага в четири варианта - хечбек, купе, кабриолет и двуврат хечбек, не малък принос има и големият избор от двигатели - 5 вида бензинови двигателя и 4 вида дизелови двигателя. В САЩ се предлагат само купе и кабриолет версиите и има избор между два двигателя.

 

Скоро се очаква нова версия на баварския хечбек.

 

PremiumABTO

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...