Jump to content
BulForum.com

Автомобилни новини


Светлия

Recommended Posts

  • Replies 862
  • Created
  • Last Reply

ОФИЦИАЛНО - F1 и FIA губят битката с отборите!

 

 

8-те отбора отцепници(Ferrari, McLaren, Toyota, Renault, BMW, Brawn, Red Bull, Toro Rosso) след среща в централата на Рено в Енстоун, Англия са решили, че няма начин да намерят общ език с FIA и поддържания от тях шампионат F1.Ето и техните доводи за създаването на НОВ ШАМПИОНАТ

 

"The teams cannot continue to compromise on the fundamental values of the sport and have declined to alter their original conditional entries to the 2010 World Championship.

 

"These teams therefore have no alternative other than to commence the preparation for a new Championship which reflects the values of its participants and partners. This series will have transparent governance, one set of regulations, encourage more entrants and listen to the wishes of the fans, including offering lower prices for spectators worldwide, partners and other important stakeholders.

 

"The major drivers, stars, brands, sponsors, promoters and companies historically associated with the highest level of motorsport will all feature in this new series."

 

"Отборите не могат да продължат жертването на основните ценности на спорта и решиха да откажат своите заявления за участие в Светвния Шампионат 2010.

 

Тези отбори, поради гореизложеното, нямат друг избор освен да стартират подготовка на нов Шампионат, който да представя ценностите на участниците в него и техните партньори.Състезателните серии ще имат прозрачно управление, ясно установени правила в единен източник, ще насърчават привличането на повече участници, и ще се вслушват в желанията на феновете, включително предлагането на по-ниски цени както забилетите за зрителите по цял свят, така и за партньорите и други важни кредитори."

 

_________

 

Източник: http://www.autoblog.com/2009/06/18/breakin...eakaway-series/

Превода е мой.

Link to comment
Share on other sites

Още в самото начало, когато се говорише основно за ФЕРАРИ знаех, че нещата ще стигнат мноооого далече. Думите на Макс ли бяха, че Ф1 може БЕЗ Ферари му изкопаха гроба. А сега да гледат Форс Индия, Уилямс и отбори от Ф3, ГП2 и други световно НЕизвестни отбори. Лола и още един тим се оттеглиха от ФИА. ФИА пък много надменно отрязаха Продрайв.....та Ф1 умря, FORZA FOTA.

Ако не се бъркам единствения шанс за разбирателство е Макс и гъзоблизците му да се махнат и правилата да бъдат коренно променени

Link to comment
Share on other sites

Няма никакъв шасн.Вече е ясно.ПОВЕЧЕ няма да има ф1 такава каквата я знаем.Всичките ми надежди се сбъднаха.Още повече не се изтеглят само отборите.ИЗТЕГЛЯТ се ВСИЧКИ спонсори и пилоти. :D

Сега М-Тел може да стане спонсор на Ф1 :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

Няма никакъв шасн.Вече е ясно.ПОВЕЧЕ няма да има ф1 такава каквата я знаем.Всичките ми надежди се сбъднаха.Още повече не се изтеглят само отборите.ИЗТЕГЛЯТ се ВСИЧКИ спонсори и пилоти. :D

Сега М-Тел може да стане спонсор на Ф1 :D :D :D

 

Ако Макс напусне и правилата се приемата такива каквито ФОТА искат - всичко ще бъде наред. Само, че Макс иска ПЪРВО отборите да подпишат БЕЗУСОЛВНИ кандидатури и чак тогава да мислят правилата. Няма как да ги излъже толкова лесно. Нито един пилот не иска да кара във Ф1 такава каквато я иска Макс и с отбори от Ф3 и ГП2. Алонсо и Маса го казаха на глас дори. Писти да искате. Само Ферари имат 2. Тойота имат Фуджи, Хонда имат Сузука и т.н и т.н

Link to comment
Share on other sites

Респективно , пък ще се окаже, че правилата се определят от отборите , така че и това няма да стане.

Дано да е за добро...

От тях ами. Те дават съгласието си, за да ги има правилата. До сега просто играха по гайдата на двамата дъртюхи(и двете страни имаха изгода), но вече става невъзможно. Спорта си замина с постоянната смяна на правила и глупости, които се мислят. Освен това Бърни дължи пари на отборите за сезон 06, а и той печели на ГЪРБА на отборите и те му връщат заема, който е теглил. В замяна на това не получават достатъчен пай от приходите - според ФОТА

 

 

"F1 gets on and runs itself. I think that Bernie has created an arena which operates very successfully. The checks and balances in F1 are probably about as good as anything could be in an area like that. Everyone watches everyone else and FISA is supposed to be the sporting referee. I see no need for the FISA president to become involved in the thing at all. I think the FISA stewards should do their job and the starter and safety people should do their jobs. I think it is quite wrong for the president to interfere."

 

"Ф1 се управлява сама. Мисля, че Бърни създаде арена, която работи много успешно. Чековете и балансите във Ф1 са може би толкова добри, колкото нещо може да бъде в тази област. Всеки наблюдава другия, а от ФИСА се очаква да е спортният рефер. Не виждам никаква нужда президентът на ФИСА да се ангажира въобще с тези неща. Мисля, че стюардите на ФИСА трябва да си вършат работата, стартерът и хората по безопасността трябва да си вършат работата. Мисля, че е твърде погрешно президентът да се намесва."

 

Макс Мозли през далечната 91-ва година. Явно секс скандала и грандоманията са му размътили мозъка

Link to comment
Share on other sites

Една информация за запалените по колите си фенове: цяла събота и неделя нашият дино-стенд ще прави промоционални замервания на половин цена. Както някои знаят в Проспийд (София) цената за замерванията е 80 лв. (за коли с преден задвижващ мост) - същата цена е и тук. През уикенда тази цена ще е 40 лв. и включва 6 замервания в рамките на половин час.

Както ви е известно конете на колите ви, които ги пишат в спецификациите, не са коне на колелата, а на двигателя - при колелата винаги са по-малко поради някои загуби, но това е по-реалната представа за истинската мощност на конкретния автомобил. Отделно с годините част от конете хващат полето и е доста полезно човек да разбере дали само 3-4 коня са дезертирали или цяло стадо е решило да си потърси по-тучни ливади за зобене. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Не ми се вярва да се случи разцепването на F1. Не помня вече колко пъти се разцепваше, но винаги после нещата се оправяха. Сега по-скоро ми се струва, че всичко това е надлъгване. Но ми е странно, че Бърни нещо не омеква след обявяването на отделянето... та ще видим. Тия смяни на правила всяка година ми се струват пълна простотия, а и при бюджет 110милиона не ми е ясно как изведнъж се свалят повече от два пъти !?

Link to comment
Share on other sites

Днес се разбра от шефа на Мкл, че е постигнато споразумение. Така и не разбрахме какво е точно това споразумение.... Ясно е че боклуците ще клекнат, няма да позволят да им се вземе мръвката от зурлите....

Link to comment
Share on other sites

Незнам дали е за тук, но: ето кой е Стиг.

Идентичността на облечения в бяло шофьор беше дълго пазена тайна, но Шумахер, който е бил седемкратен шампион във Формула 1, най-накрая се разкри в първото от новата серия предавания на шоуто в събота вечерта. Водещият Джереми Кларксън се престори, че не го разпознава отначало, като го попита какво е правил преди да стане известен като "Стиг", но след това възклика изумен пред публиката в студиото: "Това е Михаел Шумахер!". Бившият пилот от Формула 1 Пери МакКарти беше оригиналното лице "Стиг" за "Топ Гиър", който беше облечен изцяло в черно в първите два сезона. Шоуто се излъчва в повече от 100 страни по света.
Link to comment
Share on other sites

Не ми се вярва да се случи разцепването на F1. Не помня вече колко пъти се разцепваше, но винаги после нещата се оправяха. Сега по-скоро ми се струва, че всичко това е надлъгване. Но ми е странно, че Бърни нещо не омеква след обявяването на отделянето... та ще видим. Тия смяни на правила всяка година ми се струват пълна простотия, а и при бюджет 110милиона не ми е ясно как изведнъж се свалят повече от два пъти !?

 

Бърни за пореден път ще се прояви като уникален бизнсемен. Вече е на страната на ФОТА. И как няма да е. Тия 2 млрд долара грам не иска да ги губи.

Link to comment
Share on other sites

Да не бъркате Бърни и Макс Мозли случайно? :)

 

По-скоро ти ги обърка, понеже Бърни вече смекчи тона, пък Мозли продължава да се запъва като магарИ.

И все пак стискам палци да не се стигне до разбиране между ФИА и ФОТА, защото рано или късно отново ще започнат скандалите, неясните правила и т.н.

Link to comment
Share on other sites

Да не бъркате Бърни и Макс Мозли случайно? :)

 

Точно Бърни. На колкото и отворен да се правише.....клекна. Защото ТОЙ пИчели най-много и той ще загуби най-маного ако ФОТА се отдели. Докато Макс дето се вика е работник. Верно от най-големите ама... :laughing:

 

Макс също се прави на ербап. Дори преди ден, два нарече ФОТА - лунатици. Отделят ли се обаче и двамата ще ронят крокодилски сълзи защото BBC, RTL i PREMIERE искат да прекратят договорите си с Ф1, ако 8-те отбора се отделят ;).

Link to comment
Share on other sites

Ей ти официални данни: http://en.f1-live.com/f1/en/index.shtml

 

То се знаеше.. ама за какво беше тоя цирк? Мозли очевидно яко са го притиснали и ся изяде дървото и лапането свърши.

 

За какво беше цирка ли? Сега ще ти кажа. Отбороти като Мкл и Ферари си преебаха с извинение шампионатите понеже се насочиха към ПРИЩЯВКАТА НА МАКС. А именно КЕРС-а. И понеже системата е ограничена като изходяща мощност и време за ползване, че дори и за входяща мощност е ограничена само от задните колела.....тая с-ма става бая юзлесс. Защото яко дисбалансира колата, прави я с повишен център на тежестта, а всичко това са загуби на стотни или десети. Като сложим и по-ранното спиране за ОСТРИТЕ завои. Като прибавим и неразбориите около двойните дифузьори, които са били отказани на Рено, а после ФИА НЕ се самосезира, а остави всичко да се превърне в цирк. Другото, което е. Уилямс по непотвърдени данни дават 28 млн евро на година за заплати на 500 човека. А какво остава за Ферари и Мкл. Как да се вмъкнат в таван от 40 млн. Ако пък не искат да са в бюджетния лимит ще имат такива ограничения, че дори болид от ГП2 ще им е конкуренция дето се вика. И това е ясно и на малките деца, ама не ми се навлиза в подробности сега.

Макс прекали мноооого пъти. Първо се изцепи, че Ф1 може без Ферари. После Бърни каза цитирам: "ако отборите от ФОТА дойдат в моя офис с оръжие - по-добре да го използват, защото иначе лошо им се пише". Е използваха го и цяла автомобилна Европа застана зад тях. BBC, RTL и други решиха, че без отборите от ФОТА ще прекратят договорите си с Бърни....А това са колко......около 2 млрд долара на година. На колкото и велики да се правят - няма как да изпуснат лапачката.

За Максимилиан Мозли е крайно време да напусне поста и да го даде на Жан Тод или някой доста по-кадърен от него. Не може да приемеш бюджетен лимит като забравиш, че пилоти като Алонсо и Кими взимаха по над 40 000 000 млн.... и после да се сетиш да извадиш заплатите на пилотите от тоя лимит.

Мен ме е яд, че не се отделиха. Признавам, че с кеф щях да гледам краха на ония нацист и на дъртия мънимейкър

 

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/motorsport/8117684.stm

 

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/motorsport...one/8117712.stm

 

Кофти. Правилата остават като през 09-та. Значи ограничени двигатели и 18000 оборота. Не знам какво си мислят тия хора, но е много безинтересно вече :(.

Нов двигател ще има през 2013...да видим какъв

Link to comment
Share on other sites

Ами то ясно, че са недоволни... то и аз съм недоволен от правилата, но защо се натискат като не могат да се отделят? Ако всичк е толкова розово да се отделят. Истината е, че организацията за нов шампионат не става от днес за утре. Надявам се, че или ФОТА ще взима вече важни решения или просто отборите си взимат отсрочка за да имат възможност да подготвят нещата за свой шампионат.

 

Искам отново да има технологична конкуренция, да има 2 или повече доставчика на гуми... да не се сменят драстично правилата всяка година...

Link to comment
Share on other sites

Гледам тук се пускат новини от сферата на Ф1... та...

С две думи - Алонсо във Ферари от 2010. Все още в графата "клюки", но е факт, че Ферари са преместили прословутия си финал на сезона "Finali Mondiali Ferrari" от традиционната Монца, на пистата във Валенсия. До сега това е ставало само още веднъж в Гемрания, заради привличането на някакъв си пилот, който в последствие става седемкратен СШ...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...