Jump to content
BulForum.com

Автомобилни новини


Светлия

Recommended Posts

И да се отплесна подобаващо.

 

Информацията за това БМВ говори за това, че въпреки, че Racing Dynamics тунунга на f10 е външен трябва да се обмисли още нещо.. Имайки предвид, че М дивизията винаги е била най-бързата и най-спортната, то спокойно бихме могли да заключим, че следващия M5 ще е с не по-малко от 600+ к.с. , а лично за мен е много малко вероятно да е със 620 к.с. както 550i Racing Dynamics - по-скоро с повече. В момента 550i във фабричния си вид разполага с 407 к.с.

 

Ако това е така, то личното ми мнение е, че нито Мерцедес, нито Ауди, нито Инфинити и Лексъс имат към момента подобаващ отговор в този клас, при тези стандарти за емисии, с такива характеристики.

 

Ще почакаме и видим.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 862
  • Created
  • Last Reply
И да се отплесна подобаващо.

 

Информацията за това БМВ говори за това, че въпреки, че Racing Dynamics тунунга на f10 е външен трябва да се обмисли още нещо.. Имайки предвид, че М дивизията винаги е била най-бързата и най-спортната, то спокойно бихме могли да заключим, че следващия M5 ще е с не по-малко от 600+ к.с. , а лично за мен е много малко вероятно да е със 620 к.с. както 550i Racing Dynamics - по-скоро с повече. В момента 550i във фабричния си вид разполага с 407 к.с.

 

Ако това е така, то личното ми мнение е, че нито Мерцедес, нито Ауди, нито Инфинити и Лексъс имат към момента подобаващ отговор в този клас, при тези стандарти за емисии, с такива характеристики.

 

Ще почакаме и видим.

 

Дори новото М5 да е с двигател 1 към 1 с на Х5/6 М т.е. 555 к.с. ... пак ще си е резачка. При положение, че с тегло над 2 тона вдига 300... и 100 ги прави за...

4,7...

Link to comment
Share on other sites

Ако това е така, то личното ми мнение е, че нито Мерцедес, нито Ауди, нито Инфинити и Лексъс имат към момента подобаващ отговор в този клас, при тези стандарти за емисии, с такива характеристики.

 

Вчера си мислех по повод дискусията за ауди и кой как ги мачкал по всевъзможни показатели. И че различни хора търсим различни неща в колите. Аз примерно търся комфорт и минимално количество проблеми - т.е. искам само да слагам бензин, някаква поддръжка да си я прави сервиза и да не ме занимава само да ми казват кога пак да ида и това "кога" да е поне през 6 месеца и да не си губя повече време с това. Има голяма вероятност следващата ми да е применро Audi Allroad. Или нещо друго но задължително 4х4 и малко по-високо от авенсиса

Link to comment
Share on other sites

Колко ли струва тва поло :laughing: че 1 добре ще ми дойде.Може да няма климатик централно и там други работи ама върви като змей :)

 

Ти сериозно ли? Тва се движи само на право и обикновено 402 метра е това право :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Що ги развалиха така тези BMW-та не мога да си обясня. Така да ме дразни муцуната и конкретно фаровете че не мога да ги гледам. Ей какви красиви бяха преди:

 

00864.jpg

 

И какви някакви неправилни форми съчиниха та замяза на нищо, особено пък това м1 е направо отврат:

 

bmw-dava-zelena-svetlina-na-m1_0.jpg

Link to comment
Share on other sites

И какви някакви неправилни форми съчиниха та замяза на нищо, особено пък това м1 е направо отврат

луд ли си .. m1 coupe (sedan-a особено) е върха !

Link to comment
Share on other sites

Това което е на снимката няма общо с М1(photoshop) или по-точно 135is - както предполагам, че ще се казва.

 

 

И между другото... 1ва серия купе в момента е най-близко до традиционните модели на БМВ. Т.е. типичното БМВ е малко спортно купе.

Не случайно го наричат наследникът на BMW 2002...

Link to comment
Share on other sites

Не съм сигурен как точно се казва модела, но определено е единица , двуврат и с багажник , ама нещо не мога да намеря хубави снимки в нета .

 

ПП. Винаги като го видя и си представям как m6-цата му е по-голямото братче , тичкат си заедно и си играят на улицата :love :wub: :heart:

Link to comment
Share on other sites

Ето ето... ей тази форма на фаровете ми причинава много особен психически дискомфорт. Има нещо което е страшно не-на-място и това направо ме побърква. Все едно колата е направила някаква шантава гримаса и аха аха да се върне в нормалното си положение но хоп и се е схванала и си стои така ни риба ни рак. Виж снимката на Е36 и как фаровете си стоят "правилно" маската и тя а не е изчанчена и все едно мината през някой филтър на PhotoShop за сферично разкривяване. Хеле пък триъгълната форма отстрани на фаровете ми бърка в здравето...

 

Това са си моите впечатления пък всеки си има вкус... мен и онези мерцедеси с 2та фара също ме дразнят а другите с един но по-голям ме радват а други обратно... просто споделям впечатления

Link to comment
Share on other sites

PSA Peugeot Citroлn подменя изцяло ръководството на дизайн отдела си.

 

Новите лица са:Шеф на дизайн отдела на PSA e Jean-Pierre Plouй, под негово ръководство са Gilles Vidal за Peugeot, а Thierry Metroz при Citroлn. Всичко това след като миналата година PSA бе оглавено от нов CEO.

 

През 2009-та PSA обяви задълбочаване сътрудничеството с BMW не сами при ползването на техни разработки при дизеловите агрегати, а и интерес към съвместна платформа за компактен автомобил, както и изцяло нова гама бензинови двигатели.

 

Дали през 2010 ще видим наистина добър пакет от PSA - автомобил, двигател. Лично аз много се съмнявам.

 

_________________

 

Да не стават грешки, горе трябва да е > пакет - двигател + шаси. И тук не е мястото за дискусията по тази тема ;) иначе мога да отговоря за споменатите долу модели, че всеки един от тях има НЕ прежалими за мен кусури.

Link to comment
Share on other sites

PSA Peugeot Citroën подменя изцяло ръководството на дизайн отдела си.

 

Новите лица са:Шеф на дизайн отдела на PSA e Jean-Pierre Ploué, под негово ръководство са Gilles Vidal за Peugeot, а Thierry Metroz при Citroën. Всичко това след като миналата година PSA бе оглавено от нов CEO.

 

През 2009-та PSA обяви задълбочаване сътрудничеството с BMW не сами при ползването на техни разработки при дизеловите агрегати, а и интерес към съвместна платформа за компактен автомобил, както и изцяло нова гама бензинови двигатели.

 

Дали през 2010 ще видим наистина добър пакет от PSA - автомобил, двигател. Лично аз много се съмнявам.

 

Новото Ц5? 407, 607?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Дами и господа, да посрещнем новата Порша

911 TURBO S 2011!

4х4

530 к.с.

700 Нм въртящ момент (почти)

0-100 км/ч - 3.3 секунди

315 км/ч максимална скорост (малко по-бавна от 328-те на GT2)

145k евро :) за купето / 155k евро за кабриото :)

p100195a5.jpg

 

Цялата новина > http://www.autoblog.com/2010/02/08/porsche-911-turbo-s-unveiled-with-530-hp-of-goodness/

Снимки >

http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2010/02/p100199a5.jpg

http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2010/02/p100196a5.jpg

http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2010/02/p100194a5.jpg

 

http://www.autoblog.com/gallery/2011-porsche-911-turbo-s/

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...