Jump to content
BulForum.com

Автомобилни новини


Светлия

Recommended Posts

Така ли не разбра, че за такива коли НЕ завиждам. Милион пъти се повтарям. Не искам заводска кола...искам правена такава без значение колко е стара. Дано схванеш идеята. И точно пък за мерцедес..хахахаха.

 

 

 

 

Опитай пак. ;) В момента мерите с двойния аршин.

ми то и във формулата са малолитражки ама издухват доста голямо количество гориво през тия цилиндърчета за много кратко време. това да не би да е е екологично?

съответно като си модифицираш някое дребосъчно миксерче трябва да започнеш да плащаш повече. или кефа цена няма, ама е по-голям кат е на аванта? всеки трябва да си плати за кефа, въпроса е за кой колко да бъде. изборът на компенсацията акциза чрез екотакса е меко казано тъп, но то пък кога ли нещо остро е хрумвало на някой управленец.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 862
  • Created
  • Last Reply
ми то и във формулата са малолитражки ама издухват доста голямо количество гориво през тия цилиндърчета за много кратко време. това да не би да е е екологично?

съответно като си модифицираш някое дребосъчно миксерче трябва да започнеш да плащаш повече. или кефа цена няма, ама е по-голям кат е на аванта? всеки трябва да си плати за кефа, въпроса е за кой колко да бъде. изборът на компенсацията акциза чрез екотакса е меко казано тъп, но то пък кога ли нещо остро е хрумвало на някой управленец.

дойде и формула 1......аз се отказвам докато е време.

Link to comment
Share on other sites

Пука ми на к*ра колко Короли е. ;) Има и по-малки двигатели. Мен ме заклеймихте, а тия ТАРИКАТИ....Те кво? Като го е купил ще плаща и то като ПОП. И еко такса ще плаща специално заради защитника на природата Инсинератор, който може да ни запознае с вредните емисии на 63-ката ;). Ако е така добър може и да ни запознае колко плащат хората с такива коли в белите държави, за да влезнат в центъра на града.....ама пуст гъзърлък, а? Или първенющина? Сигурно ние сме страната с най-много огромни двигатели на глава от населението.

 

 

Къде съм казал, че CL63 е екологично чист. Аз казвам, че една съвременна нормална кола трябва да плаща по-малка ЕКО такса от котурник като твоя.

 

ми то и във формулата са малолитражки ама издухват доста голямо количество гориво през тия цилиндърчета за много кратко време. това да не би да е е екологично?

съответно като си модифицираш някое дребосъчно миксерче трябва да започнеш да плащаш повече. или кефа цена няма, ама е по-голям кат е на аванта? всеки трябва да си плати за кефа, въпроса е за кой колко да бъде. изборът на компенсацията акциза чрез екотакса е меко казано тъп, но то пък кога ли нещо остро е хрумвало на някой управленец.

 

Ама моля ти се, как ще плаща по-големи ЕКО такси след модификации, нали е тарикат :D

Link to comment
Share on other sites

Пука ми на к*ра колко Короли е. ;) Има и по-малки двигатели. Мен ме заклеймихте, а тия ТАРИКАТИ....Те кво? Като го е купил ще плаща и то като ПОП. И еко такса ще плаща специално заради защитника на природата Инсинератор, който може да ни запознае с вредните емисии на 63-ката ;). Ако е така добър може и да ни запознае колко плащат хората с такива коли в белите държави, за да влезнат в центъра на града.....ама пуст гъзърлък, а? Или първенющина? Сигурно ние сме страната с най-много огромни двигатели на глава от населението.

 

 

Браво ;). Жалко, че огромна част от познатите ми им свалят шапка на такива. Цялата ни работа е такава.

С най-много огромни двигатели на глава от населението са САЩ ;) .Хората в белите държави не карат ЦЛ прав си...там карат Ферари,Ламборгини и Астън Мартин...пък в Лондон аз никъде не видях check-point на който да си плащаш,за да влезнеш в ценръра :laughing: ... може би някакъв друг вид данък имаш предвид...би ли разяснил точно кой?

Link to comment
Share on other sites

Между другото след кратка справка в интернет - не гарантирам, че е 100% вярна обаче...

 

 

2009 CL63 CO2 355 g/km

FIAT COUPE COUPE 20V Turbo 240 g/km

 

 

115 грама не е чак толкова голяма разлика при положение, че едното е 6000, а другото 2000 кубика :)

Link to comment
Share on other sites

.....а не беше далече времето когато се говореше как щели да ни купят кухите и всемогъщи янки, и прочее глупости.....а ко стана ся......уж голяма криза ги трошала италианците, пък глей как си пазаруват богати и лачени щатски компании......

........................................................

Chrysler LLC ще обяви фалит днес и ще подаде документи за защита от кредиторите по Глава 11 от закона за банкрутите в САЩ. Това заяви източник от администрацията на президента Барак Обама, цитиран от CNN.

 

Chrysler ще подаде документи за банкрут в съда в Ню Йорк, като след това ще получи оперативен заем от финансовото министерство на САЩ от $3.5 млрд., с който ще се гарантира дейността и плащанията към доставчиците и другите контрагенти на компанията докато се финализира споразумението с италианския производител на автомобили Fiat.

 

Chrysler ще бъдат в несъстоятелност в продължение на един до два месеца и GMAC ще се превърне в основно финансово рамо за компанията, с нов заем от американското правителство от $4.5 млрд.

 

Банкрутът на Chrysler ще бъде по ускорена процедура, предвидена в Глава 11, като ще бъде използван за оптимизиране на дилърската мрежа на компанията.

 

Няма да има незабавно затваряне на фабрики или закриване на работни места в резултат на процедурата на банкрут. Chrysler ще бъде продаден на нова фирма, създадена от правителството според разпоредба от Глава 11 от закона за банкрутите в САЩ. А канадското правителство ще допринесе за част от финансирането за Chrysler чрез т.нар финансиране на длъжника във владение.

 

Chrysler ще избере нов борд на директорите и като част от споразумението, Fiat ще прави двигатели и автомобили в САЩ.

 

По рано стана ясно, че:

 

Преговорите между Chrysler, финансовото министерство и частните кредитори на компанията са се провалили и изглежда, че третият по големина производител на автомобили в САЩ ще бъде принуден да подаде документи за защита от кредиторите по Глава 11 от закона за банкрутите, според WSJ.

 

От вестника цитират служители на Белия дом, според които е вероятно банкрутът на Chrysler да продължи седмици.

 

Според Wall Street Journal има разговори между финансовото министерство на САЩ и автомобилната компания Chrysler за нейното разпадане и че изглежда неизбежно влизането в процедура на банкрут по Глава 11 на компанията.

 

Финансовото министерство е покачило офертата си за заемодателите на Chrysler с 250 милиона долара до изплащане на 2.25 млрд. долара за облигациите на компанията в замяна на опростяване на задължения за 6.9 млрд. долара.

 

Но JPMorgan Chase, която е най-големият кредитор на производителя на автомобили е дала на останалите 45 банки и хедж фондове 90 минути, за да гласуват офертата и мнозинството от тях са я отхвърлили.

 

Евентуално преминаване на компанията през процедура на банкрут може да бъде усложнено от исковете на кредиторите и дилърите в съда, които вероятно ще забавят преструктурирането на производителя на автомобили.

 

Администрацията на Обама се надява да осъществи бързо преструктуриране на компанията, която да бъде продадена на италианския производител на автомобили Fiat.

 

Едно от предимствата на евентуално обявяване на банкрут по глава 11 от страна на Chrysler е, че така Fiat ще може да се отърве от стотици дилъри на автомобили и да оптимизира мрежата за продажби в САЩ, нещо което ще бъде по-лесно направено при задействана процедура за банкрут, която позволява по-бързо преразглеждане и евентуално прекратяване на споразуменията за франчайз извън съда.

 

През миналия месец федералната администрация даде срок на Chrysler до 1 май, да постигне споразумение за съдружие с Fiat, изискващо сделка за понижаване на трудовите разходи със синдиката на Обединените автомобилни работници и с облигационерите на американската компания.

 

Chrysler успя да постигне споразумение с UAW, даващо на здравно осигурителния фонд на синдиката дял от 55% от акциите на фирмата, което вчера беше одобрено с мнозинство от 82% от представителите на работниците.

 

По този начин при евентуално придобиване на американската фирма Fiat ще може да получи дял от 35% от акциите на Chrysler.

 

Поздрав за хейтърите - следващите са Опел

 

Къде съм казал, че CL63 е екологично чист. Аз казвам, че една съвременна нормална кола трябва да плаща по-малка ЕКО такса от котурник като твоя.

 

 

 

Ама моля ти се, как ще плаща по-големи ЕКО такси след модификации, нали е тарикат :D

 

винаги ;) :rolleyes: . Искаш ли ми катализатора? Можеш с него да идеш в КАТ и да ме ИЗКАЖЕШ :laughing: :laughing: :laughing:

Link to comment
Share on other sites

DON_CHEFO, само не виждам какво удоволетворение ти носи новината, че Фиат ще купят Крайслер (то няма и да е купуване точно, но както и да е). По тази логика дай сега Тата като купиха Land Rover -те някой дето кара някое кошерче като Нано, да е много горд щото "неговата марка" е купила нещо толкова престижно колкото е Land Rover. :laughing:

 

Иначе и за големите като Крайслер си важи аксиомата: Каквото си надробиш, това ще сърбаш !

Link to comment
Share on other sites

DON_CHEFO, само не виждам какво удоволетворение ти носи новината, че Фиат ще купят Крайслер (то няма и да е купуване точно, но както и да е). По тази логика дай сега Тата като купиха Land Rover -те някой дето кара някое кошерче като Нано, да е много горд щото "неговата марка" е купила нещо толкова престижно колкото е Land Rover. :laughing:

 

Иначе и за големите като Крайслер си важи аксиомата: Каквото си надробиш, това ще сърбаш !

 

За такива като теб мога само да кажа цифрата 105 ;). Това при положение, че купят И Опел. А според мен ще стане.

 

Какъв ми е кефа ли? Сега ще ти кажа. Лето 2005-то. Не знам дали гледаш Ф1, но тогава една тумба псевдо експерти предрекоха ФАЛИТ на ФИАТ както и сега де и за това отбора от Ф1 ТОГАВА не се справи на ниво(защо и как ФИАТ се свързва с Ф1 нямам намерение да обЕснявам ;)). Та моя личен кеф е затварянето на устенцата на всички хейтъри и първенюта ;)

Link to comment
Share on other sites

За такива като теб мога само да кажа цифрата 105 ;). Това при положение, че купят И Опел. А според мен ще стане.

 

Какъв ми е кефа ли? Сега ще ти кажа. Лето 2005-то. Не знам дали гледаш Ф1, но тогава една тумба псевдо експерти предрекоха ФАЛИТ на ФИАТ както и сега де и за това отбора от Ф1 ТОГАВА не се справи на ниво(защо и как ФИАТ се свързва с Ф1 нямам намерение да обЕснявам ;)). Та моя личен кеф е затварянето на устенцата на всички хейтъри и първенюта ;)

 

Формула не гледам, може и затова да не съм схванал идеята ти. Имах предвид, че кой кого, как и защо купува е много относително. Те и Форд купиха 100 марки, ама сега се шашкат и те. Та това по въпроса за купуването. Иначе това "105" не го разбрах...

Link to comment
Share on other sites

Ford не се шашкат, дори вече политиката им по въпросите с кризата и загубите дава "някакви" резултати.А и вече като качество са пред японците( последното проучване за първи път от 15-на години модел на Форд измести Хонда от 1-вото място по надеждност - модела е Фюжън ).

Link to comment
Share on other sites

Формула не гледам, може и затова да не съм схванал идеята ти. Имах предвид, че кой кого, как и защо купува е много относително. Те и Форд купиха 100 марки, ама сега се шашкат и те. Та това по въпроса за купуването. Иначе това "105" не го разбрах...

 

Постепенно ФИАТ окупира и други промишлени сфери: електрооборудване, обществен транспорт, нефтопродукти. Когато Джани поема управлението, открива фабрики на концерна по целия свят, преобразува го в холдинг, развива производства на влакове, самолети, трактори, камиони.Десетки години ФИАТ е водещата промишленост на Италия. Страната буквално се развива в зависимост от стратегията на компанията. Тази икономическа власт е толкова голяма, че често обуславя политическата власт. През 1991 г. с указ на президента на Италия за заслуги пред държавата Джани Аниели е назначен за пожизнен сенатор на републиката

Как виждаш ИТАЛИЯ, прости ми ФИАТ да фалира....А за другото - всичко по-реда си. Цифрата 105...ще дойде НАДЯВАМ се ако купят и Опел и да видим края на 2010 какво ще кажат по-умни от мен хора за финансовия баланс на марката.

 

Фиат и Ф1.....та те са собственици на почти всички италиански марки :):):)

Link to comment
Share on other sites

Ford не се шашкат, дори вече политиката им по въпросите с кризата и загубите дава "някакви" резултати.А и вече като качество са пред японците( последното проучване за първи път от 15-на години модел на Форд измести Хонда от 1-вото място по надеждност - модела е Фюжън ).

 

Ford са от най-големите и лично аз мога само хубави неща за тях да кажа. Това което имам предвид, е че купуването на дадена марка(и) въобще не е панацея в този бизнес явно. Примери бол...

 

 

Как виждаш ИТАЛИЯ, прости ми ФИАТ да фалира....А за другото - всичко по-реда си. Цифрата 105...ще дойде НАДЯВАМ се ако купят и Опел и да видим края на 2010 какво ще кажат по-умни от мен хора за финансовия баланс на марката.

 

Фиат и Ф1.....та те са собственици на почти всички италиански марки :):):)

 

Ти пък къде го чукаш, къде се пука... Кой говори за фалит на Фиат, че и на Италия. :) Къде съм говорил, че виждам Фиат да фалира, както твърдиш по-горе. Казвам само това което и на host по-горе повторих... :laughing:

Опасна работа е това сектанство ей...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Не знам дали някой ще го интересува, но при нас Mitsubishi пуснаха всички нови модели (с изключение на Evolution и Ralliart) с 10 годишна гаранция и 0% финансиране! :punk

Link to comment
Share on other sites

Не знам дали някой ще го интересува, но при нас Mitsubishi пуснаха всички нови модели (с изключение на Evolution и Ralliart) с 10 годишна гаранция и 0% финансиране! :punk

 

Аха... но да не забравяме че при вас Мурано-то е 35к, тука е над 100 а долара не е 3лв... то само мураното да беше...

Link to comment
Share on other sites

Аха... но да не забравяме че при вас Мурано-то е 35к, тука е над 100 а долара не е 3лв... то само мураното да беше...

Дедо, по този въпрос всички критики трябва да отправяш единствено към протекционистичната политика на ЕС. :D

Link to comment
Share on other sites

Само че и BMW-тата са по-евтини при вас... Примерно Z4 sDrive 3.0i е $45k а тука е 95k, Х5 xDrive 3.0i е $48k там, а тука е 120k... X6 xDrive 5.0 - $67k vs 172k...

Link to comment
Share on other sites

Само че и BMW-тата са по-евтини при вас... Примерно Z4 sDrive 3.0i е $45k а тука е 95k, Х5 xDrive 3.0i е $48k там, а тука е 120k... X6 xDrive 5.0 - $67k vs 172k...

Предполагам ситуацията с тези БМВ-та е пак заради политиката на ЕС, но този път по отношение акцизите за т.нар. луксозни и мощни возила. В Северна Америка такива простотии не съществуват.

Link to comment
Share on other sites

сайт търси собствен СТИГ.

 

кой ще кандидатства пръв? пазу? мидекс? злобил? нетруут? тед?

Колко плащат? :devil

Пазу не става, защото ако му дадат нещо различно от голф, ще откаже от чест и принадлежност към марката. Злобила и той не става, понеже напоследък се е вманиачил с АТВ-тата, а за карането на нормална кола повече приказва, отколкото показва. Нетруут го хваща липсата доста често поради работата му извън BG и отпада. Тед пък ще им излезе много скъпо ако започне да им разбива тест-машините и значи оставам аз. :bgrin:

Я да видим какво искат....

1. Ако автомобилите за вас са начин на живот,

2. Aко искате да тествате нови модели, но никога не сте имали тази възможност,

3. Aко искате да разказвате за преживяването,

4. Aко имате добър шофьорски стаж,

5. Aко имате отлични познания за марки и модели,

6. Aко не се притеснявате от камери, значи вие сте нашият човек!

1. Става, горе-долу така си е...

2. Ей това много ме блазни...

3. Аз и без туй разказвам във форума къде какво съм правил, така че нищо ново....

4. Амиии...20 и няколко годинки трябва да стигнат.....

5. Ей тука трябва да понаблегна малко, че не съм много в час...

6. От 4 годишен са ме снимали за всяк'ви предавания насам-натам, така че и това минава....

 

Значи...като се оправя с Т.5 подавам материалите и започвам да разказвам във форума... :D

Link to comment
Share on other sites

Брей....тия точно за мене са писали дейба.....

Дано само да не ме карат да тествам Дачия Логан че ще се наложи да и направя харакири в някое дърво :)

Link to comment
Share on other sites

"Отмениха акциза върху автомобилите

 

29 май 2009 / News.dir.bg

 

От 1 януари 2010 г. отпада облагането с акциз на автомобилите.

 

Става въпрос за новите и употребявани пътнически, товаропътнически и състезателни автомобили за транспорт до 9 лица с мощност на двигателя, превишаваща 120 киловата, което е приблизително 163 конски сили. Това решиха депутатите при гласуването на промените в Закона за акцизите и данъчните складове, предаде „Фокус”.

 

Промените в закона не противоречат на действащите европейски правни норми, се казва в доклада на комисията по бюджет и финанси.

Ясен Попвасилев от ОДС обясни, че промяната се е наложила, защото тези, които предлагат автомобили в България, не са конкурентни на колегите си от другите страни, където такъв акциз няма. На година страната ни събира около 18 млн. лв. – 20 млн. лв. от акциза на такива автомобили.

След отпадането на акциза на автомобилите от 1 януари 2010 г. държавата трябва да помисли за това дали не трябва старите автомобили над 5 години да се облагат с еко-такса, с оглед на опазване на природата на България, каза Попвасилев.

Мярката навсякъде се налага с цел да се ограничи купуването на стари автомобили. По думите му много от ПТП-та се дължат именно на факта, че се карат стари автомобили. "

 

Айде честито ! Сега вместо 18-20 милиона от 10 човека, ще събират 18-20 милиона от 1000 човека - далеч по-справедливо. ;)

Link to comment
Share on other sites

Айде честито ! Сега вместо 18-20 милиона от 10 човека, ще събират 18-20 милиона от 1000 човека - далеч по-справедливо. ;)

 

Обърка се леко. Ще събират 180-200 милиона ... най-малко :) И поради повишения обем работа ще създадат 25000 работни места в администрацията - изобщо всички печелят (някои малко повече).

 

 

 

Link към новината. Честно казано нямам и идея колко събират от акциза на колите, но 18-20 милиона ми се виждат нормално.

 

П.П. Спирам да пиша тая вечер, че ще те стигна (което всъщност е практически невъзможно де ;) ).

 

То и аз говорех наизуст, мисълта ми беше че ако от акциза прибират 10 милиона от новата еко такса ще събират поне десетократно повече.

 

За стигането - не се притеснявай - труд и постоянство му е майката :P

Link to comment
Share on other sites

Обърка се леко. Ще събират 180-200 милиона ... най-малко :) И поради повишения обем работа ще създадат 25000 работни места в администрацията - изобщо всички печелят (някои малко повече).

 

 

Link към новината. Честно казано нямам и идея колко събират от акциза на колите, но 18-20 милиона ми се виждат нормално.

 

П.П. Спирам да пиша тая вечер, че ще те стигна (което всъщност е практически невъзможно де ;) ).

Link to comment
Share on other sites

Аз съм на мнение, че премахването на акциза е напълно нормална стъпка. Да чарджиш невероятно високи цени заради това, че някой вкарва мощен автомобил, който е почти сигурно, че ще бъде много по еко-съобразен от 90% от 15 годишните автомобили у нас си е идиотщина. До известна степен и дискриминация.

 

Е, след като новината е 100% сигурна, купуването на следващата кола се отлага за началото на следващата година :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...