Jump to content
BulForum.com

Дрифтинг & екстремно каране


pazu

Recommended Posts

  • Replies 146
  • Created
  • Last Reply
имам си ръчна бе , пък тая буквичка П не ми се иска да пробвам да я ръгна докато си карам , имам някви съмнения че ще ми паднат скоростите под колата :)

В никакъв случай не мести лоста в P ако не си спрял.

Link to comment
Share on other sites

Дрифт-а е когато предизвикаш контролирано поднасяне на задните колела в завой или по права - незвисимо от способа( припомпване на газта, ръчна спирачка, прищипване на съединителя ).Като задната част на автомобила започва да гони предната ос.За справки Тиф Нидъл примерно :D

 

Пергелите( donuts ) са си друго нещо.

Link to comment
Share on other sites

Дрифт-а е когато предизвикаш контролирано поднасяне на задните колела в завой или по права - незвисимо от способа( припомпване на газта, ръчна спирачка, прищипване на съединителя ).Като задната част на автомобила започва да гони предната ос.За справки Тиф Нидъл примерно :D

 

Пергелите( donuts ) са си друго нещо.

 

Кейчи ми се струва, че е по-добър :P 5, 6 техники има основно, но да ги накараш да работят в 1(една) пълна обиколка е майсторлък и много време тренировки.

Тиф иначе е единствения карал болид от Ф1. Ричард Хамънд се пробва(болида на Алонсо), но ....... зор и то голям. Докато Тиф(има две състезания в Ф1 в началото на 80-те) кара болида на Менсъл, чийто двигател с леки рестрикции ако не се лъжа е в Ф50 :)

Link to comment
Share on other sites

Тиф за мен е най-енигматичния пилот в историята на моторспорта.Карал в Японските ГП серии( за БМВ ), карал в Ф1, карал почти всичко излизало на пазара през последните 20+ години, уникален на писта, уникален като фън техника, забавен( щото има ебати сухарите пилоти ), знае как се кара й DTM / BTCC стил и е единствения пилот, който съм виждал на такава възраст така да кара( доста над 50 е ;) ).

 

Едит: Като почне да се залива от смях и искам да съм глух, сериозно.Дразни много.Освен това до сега нищо впечатляващо не съм видял от нея.Нито на 2, нито на 4 колела.Тиф поне винаги е бил невероятно добър в каквото и да е опитвал да кара( имайки предвид, че дори той вече не е в активния спорт само се сетете колко зор дава на Джейсън в Shoot Out разделите на предаването, а все пак другия кара в BTCC и там минава за един от добрите ).

 

За Вики се отнася горното.

Link to comment
Share on other sites

снощи и на кауфланд и на баумакса на паркингите някви си "пробваха" гумите :)

 

Може и ние да сме били на кауфланд, 3 коли бяхме много готино беше ,широко ,хлъзгаво ...

 

ЕДИТ: Освен Аел. Той знае и може всичко.

 

Много ме лъскаеш ,ще ми се дигне още повече самочувствието :punk

Link to comment
Share on other sites

В никакъв случай не мести лоста в P ако не си спрял.

 

 

е те тва не съм чак толкова прост да го пробвам..... макар че все си мисля че трябва да има няква защита дори и да го направя , ако трясна няква 6-ца от тотото смятам да го пробвам :lol:

Link to comment
Share on other sites

е те тва не съм чак толкова прост да го пробвам..... макар че все си мисля че трябва да има няква защита дори и да го направя , ако трясна няква 6-ца от тотото смятам да го пробвам :lol:

Имаше един виц преди време .. един дето си карал и нали .. 1ва , 2ра , 3та , 4та , 5та ... и Rally :bgrin:

Link to comment
Share on other sites

а с 4Х4 - малко "по-особено", но хванеш ли цаката - винаги го правиш...то е както карането на колело...като си го усетил веднъж - винаги го правиш. :D

 

 

бе тебе те знаем че си батка-шофер от класа , няма как за 1 час да го усетя тва 4х4 как се дрифти , то се завърта ма не както аз искам и както ставаше с бмв-то :)

 

И двамата допускате много сериозна грешка. Системата Quatro на Ауди е от типа AWD, която доста серизоно се отличава от системите обозначени като 4х4. При AWD въртящия момент се разпределя динамично между предния и задния мост във всеки един момент и целите на тази система са доста по-различни от целите на 4х4, където като минимум се изисква винаги "здрава" връзка между двигателя и двата моста. В идеалния случай машина с 4х4 трябва да може да поддържа и блокировка на двата диференциала с цел постигане на максимална висока проходимост в тежки условия (респективно неутрализиране на буксуването, причинено от принципа на действие на диференциала). Недостатък на системата 4х4 е, че е абсолютно недопустимо използването й в нормални условия (суха алсфалтова настилка) особено при взимане на завои (освен ако не искаш да разбиеш трансферната кутия и да си изпросиш ремонт за няколко хилядарки в зависимост от това колко е нова машината). Истинските джипове с 4х4 винаги се карат само с работещо задно предаване по нормален път - предния мост се включва само в условия на хлъзгав терен или извън пътя но при много ниски скорости (изключително бавно драпане по чукари и камънаци). В контраст на това, системите от типа AWD се ползват постоянно, защото целта им е да осигуряват стабилност на автомобила в малко по-различни условия: най-вече при големи скорости в завои, като в същото време максимално се изтисква динамиката от машината. AWD системата няма за цел постигане на висока проходимост, както е при 4х4 (то няма и как да стане с толкова постоянно работещи диференциали). ;)

Link to comment
Share on other sites

И двамата допускате много сериозна грешка.

Знам...преди време щях да взимам един Пaсат syncro (160 коня), но като разбрах впоследствие какво точно му е 4Х4-то се отказах по същите причини. В случая говорех само за дрифта на автомобил 4Х4 (които отдавна се ползват в рали шампионатите)...а съвсем друг е въпросът, че автомобилите, специализирани за дрифт са със самоблокиращи се диференциали, нископрофилни гуми и още куп неща улесняващи дрифта.

Link to comment
Share on other sites

Впрочем във WRC автомобилите от скоро( 2 години ) мисля, че са без ел. контрол на диференциали( за заводските говорим ).Това малко промени нещата там.А иначе за дриф, няма какво да се лъжем, всичко различно от RWD си е подигравка с думата.Да, има разни субарута, скайлайн-и дето ги дрифтят ама еталон си остава примерно s15-ката на нисан.

Link to comment
Share on other sites

Впрочем във WRC автомобилите от скоро( 2 години ) мисля, че са без ел. контрол на диференциали( за заводските говорим ).Това малко промени нещата там.А иначе за дриф, няма какво да се лъжем, всичко различно от RWD си е подигравка с думата.Да, има разни субарута, скайлайн-и дето ги дрифтят ама еталон си остава примерно s15-ката на нисан.

 

Е сега къде забрави АЕ86 ?

Link to comment
Share on other sites

Каквото и да си говорим ... задното е най-добро за дрифтинг.

 

 

Ей ся ме запали да пробвам дали може да се дрифти на задна с предно. А като стегна пежото ще видим разликата между поничка и кифличка :lol:

Link to comment
Share on other sites

Ей ся ме запали да пробвам дали може да се дрифти на задна с предно.

Че не си ли го опитвал досега...поне на сняг :confused Още с тръгването се завърташ и от там нататък - докъдето ти издържи вестибуларния апарат. :D

 

Между другото днес си изтеглих един почти едночасов документален филм с висока резолюция за дрифтинга - Drift The Sideways Craze 720p HDTV - не съм го изгледал още, но обещава да е доста интересен, а и качеството е 6 (1280Х720). :punk

 

Бих могъл да го кача в нашия тракер, но предпочитам да съм коректен към другия тракер, откъдето го изтеглих, тъй като там не се одобрява разпространяването на техни неща по другите тракери. Мога да опитам в рапидшеър-а, но само ако има интерес от поне 2-3-ма, тъй като е повече от гигабайт и доста ще ме затормози. ;)

Link to comment
Share on other sites

Абе много по-лесно ми е в нашия, щото реално няма да качвам нищо, а другите ще го теглят и няма да се занимавам...ама пусто цял живот все от тая мойта коректност си страдам... ;)

 

Edit: Започнах да го качвам в немския рапид, понеже международният нещо не ме харесва...

 

Едит2: То и немският толкова ме харесва...като гледам с каква скорост се качва...май ще ви го дам някъде около 1-ви май... :sick Приемам с готовност място, където ще го кача по-бързо (без тракери).

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...