Midex Posted January 6, 2009 Share Posted January 6, 2009 Вместо да трия постовете от другата тема за гумите, реших да отворя нова и да прехвърля постовете тук, тъй като явно има интерес да се коментират тези неща. Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted January 6, 2009 Share Posted January 6, 2009 имам си ръчна бе , пък тая буквичка П не ми се иска да пробвам да я ръгна докато си карам , имам някви съмнения че ще ми паднат скоростите под колата В никакъв случай не мести лоста в P ако не си спрял. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 6, 2009 Share Posted January 6, 2009 Имам един въпрос. Вие на кое викате дрифт на това или ? Дрифта е.......... когато се прави от японец в турбо японска кола Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 6, 2009 Share Posted January 6, 2009 Дрифт-а е когато предизвикаш контролирано поднасяне на задните колела в завой или по права - незвисимо от способа( припомпване на газта, ръчна спирачка, прищипване на съединителя ).Като задната част на автомобила започва да гони предната ос.За справки Тиф Нидъл примерно Пергелите( donuts ) са си друго нещо. Link to comment Share on other sites More sharing options...
UzITo Posted January 6, 2009 Share Posted January 6, 2009 http://cz.youtube.com/watch?v=Kjaxez9OIX8 На това му викам аз дрифт . Да не забравя и този индивид от 4год. ми седи в една папка с любими http://cz.youtube.com/watch?v=6rYavJqpkQw Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 6, 2009 Share Posted January 6, 2009 Дрифт-а е когато предизвикаш контролирано поднасяне на задните колела в завой или по права - незвисимо от способа( припомпване на газта, ръчна спирачка, прищипване на съединителя ).Като задната част на автомобила започва да гони предната ос.За справки Тиф Нидъл примерно Пергелите( donuts ) са си друго нещо. Кейчи ми се струва, че е по-добър 5, 6 техники има основно, но да ги накараш да работят в 1(една) пълна обиколка е майсторлък и много време тренировки. Тиф иначе е единствения карал болид от Ф1. Ричард Хамънд се пробва(болида на Алонсо), но ....... зор и то голям. Докато Тиф(има две състезания в Ф1 в началото на 80-те) кара болида на Менсъл, чийто двигател с леки рестрикции ако не се лъжа е в Ф50 Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 6, 2009 Share Posted January 6, 2009 Тиф за мен е най-енигматичния пилот в историята на моторспорта.Карал в Японските ГП серии( за БМВ ), карал в Ф1, карал почти всичко излизало на пазара през последните 20+ години, уникален на писта, уникален като фън техника, забавен( щото има ебати сухарите пилоти ), знае как се кара й DTM / BTCC стил и е единствения пилот, който съм виждал на такава възраст така да кара( доста над 50 е ). Едит: Като почне да се залива от смях и искам да съм глух, сериозно.Дразни много.Освен това до сега нищо впечатляващо не съм видял от нея.Нито на 2, нито на 4 колела.Тиф поне винаги е бил невероятно добър в каквото и да е опитвал да кара( имайки предвид, че дори той вече не е в активния спорт само се сетете колко зор дава на Джейсън в Shoot Out разделите на предаването, а все пак другия кара в BTCC и там минава за един от добрите ). За Вики се отнася горното. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted January 6, 2009 Share Posted January 6, 2009 А мен ме кефи Вики - бахти мадамата...луда отвсякъде. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ael Posted January 6, 2009 Share Posted January 6, 2009 снощи и на кауфланд и на баумакса на паркингите някви си "пробваха" гумите Може и ние да сме били на кауфланд, 3 коли бяхме много готино беше ,широко ,хлъзгаво ... ЕДИТ: Освен Аел. Той знае и може всичко. Много ме лъскаеш ,ще ми се дигне още повече самочувствието Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted January 6, 2009 Share Posted January 6, 2009 В никакъв случай не мести лоста в P ако не си спрял. е те тва не съм чак толкова прост да го пробвам..... макар че все си мисля че трябва да има няква защита дори и да го направя , ако трясна няква 6-ца от тотото смятам да го пробвам Link to comment Share on other sites More sharing options...
pazu Posted January 6, 2009 Author Share Posted January 6, 2009 е те тва не съм чак толкова прост да го пробвам..... макар че все си мисля че трябва да има няква защита дори и да го направя , ако трясна няква 6-ца от тотото смятам да го пробвам Имаше един виц преди време .. един дето си карал и нали .. 1ва , 2ра , 3та , 4та , 5та ... и Rally Link to comment Share on other sites More sharing options...
FalleN_213 Posted January 7, 2009 Share Posted January 7, 2009 Аз си мисля,че това определено ще ви хареса и накара да излезете навън и да повръткате колите Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted January 7, 2009 Share Posted January 7, 2009 а с 4Х4 - малко "по-особено", но хванеш ли цаката - винаги го правиш...то е както карането на колело...като си го усетил веднъж - винаги го правиш. бе тебе те знаем че си батка-шофер от класа , няма как за 1 час да го усетя тва 4х4 как се дрифти , то се завърта ма не както аз искам и както ставаше с бмв-то И двамата допускате много сериозна грешка. Системата Quatro на Ауди е от типа AWD, която доста серизоно се отличава от системите обозначени като 4х4. При AWD въртящия момент се разпределя динамично между предния и задния мост във всеки един момент и целите на тази система са доста по-различни от целите на 4х4, където като минимум се изисква винаги "здрава" връзка между двигателя и двата моста. В идеалния случай машина с 4х4 трябва да може да поддържа и блокировка на двата диференциала с цел постигане на максимална висока проходимост в тежки условия (респективно неутрализиране на буксуването, причинено от принципа на действие на диференциала). Недостатък на системата 4х4 е, че е абсолютно недопустимо използването й в нормални условия (суха алсфалтова настилка) особено при взимане на завои (освен ако не искаш да разбиеш трансферната кутия и да си изпросиш ремонт за няколко хилядарки в зависимост от това колко е нова машината). Истинските джипове с 4х4 винаги се карат само с работещо задно предаване по нормален път - предния мост се включва само в условия на хлъзгав терен или извън пътя но при много ниски скорости (изключително бавно драпане по чукари и камънаци). В контраст на това, системите от типа AWD се ползват постоянно, защото целта им е да осигуряват стабилност на автомобила в малко по-различни условия: най-вече при големи скорости в завои, като в същото време максимално се изтисква динамиката от машината. AWD системата няма за цел постигане на висока проходимост, както е при 4х4 (то няма и как да стане с толкова постоянно работещи диференциали). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted January 7, 2009 Share Posted January 7, 2009 И двамата допускате много сериозна грешка. Знам...преди време щях да взимам един Пaсат syncro (160 коня), но като разбрах впоследствие какво точно му е 4Х4-то се отказах по същите причини. В случая говорех само за дрифта на автомобил 4Х4 (които отдавна се ползват в рали шампионатите)...а съвсем друг е въпросът, че автомобилите, специализирани за дрифт са със самоблокиращи се диференциали, нископрофилни гуми и още куп неща улесняващи дрифта. Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 7, 2009 Share Posted January 7, 2009 Впрочем във WRC автомобилите от скоро( 2 години ) мисля, че са без ел. контрол на диференциали( за заводските говорим ).Това малко промени нещата там.А иначе за дриф, няма какво да се лъжем, всичко различно от RWD си е подигравка с думата.Да, има разни субарута, скайлайн-и дето ги дрифтят ама еталон си остава примерно s15-ката на нисан. Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted January 7, 2009 Share Posted January 7, 2009 Ще сготвя едно Пежо за дрифт да видим дали ще остиска. Поне 15-ките са ефтини Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ael Posted January 7, 2009 Share Posted January 7, 2009 Впрочем във WRC автомобилите от скоро( 2 години ) мисля, че са без ел. контрол на диференциали( за заводските говорим ).Това малко промени нещата там.А иначе за дриф, няма какво да се лъжем, всичко различно от RWD си е подигравка с думата.Да, има разни субарута, скайлайн-и дето ги дрифтят ама еталон си остава примерно s15-ката на нисан. Е сега къде забрави АЕ86 ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted January 7, 2009 Share Posted January 7, 2009 Каквото и да си говорим ... задното е най-добро за дрифтинг. Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 7, 2009 Share Posted January 7, 2009 Горе съм написал "приемерно" не ме яжте с парцалите Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted January 7, 2009 Share Posted January 7, 2009 Каквото и да си говорим ... задното е най-добро за дрифтинг. Ей ся ме запали да пробвам дали може да се дрифти на задна с предно. А като стегна пежото ще видим разликата между поничка и кифличка Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted January 7, 2009 Share Posted January 7, 2009 Ей ся ме запали да пробвам дали може да се дрифти на задна с предно. Че не си ли го опитвал досега...поне на сняг Още с тръгването се завърташ и от там нататък - докъдето ти издържи вестибуларния апарат. Между другото днес си изтеглих един почти едночасов документален филм с висока резолюция за дрифтинга - Drift The Sideways Craze 720p HDTV - не съм го изгледал още, но обещава да е доста интересен, а и качеството е 6 (1280Х720). Бих могъл да го кача в нашия тракер, но предпочитам да съм коректен към другия тракер, откъдето го изтеглих, тъй като там не се одобрява разпространяването на техни неща по другите тракери. Мога да опитам в рапидшеър-а, но само ако има интерес от поне 2-3-ма, тъй като е повече от гигабайт и доста ще ме затормози. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Killerincho Posted January 7, 2009 Share Posted January 7, 2009 Пусни го в нашия, няма кой да влиза там да гледа Иначе ако ще е рапид, рапид да е. Аз имам интерес. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted January 7, 2009 Share Posted January 7, 2009 почвам да събирам пари за м5-ца..... приемам дарения Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted January 7, 2009 Share Posted January 7, 2009 Абе много по-лесно ми е в нашия, щото реално няма да качвам нищо, а другите ще го теглят и няма да се занимавам...ама пусто цял живот все от тая мойта коректност си страдам... Edit: Започнах да го качвам в немския рапид, понеже международният нещо не ме харесва... Едит2: То и немският толкова ме харесва...като гледам с каква скорост се качва...май ще ви го дам някъде около 1-ви май... Приемам с готовност място, където ще го кача по-бързо (без тракери). Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted January 7, 2009 Share Posted January 7, 2009 почвам да събирам пари за м5-ца..... приемам дарения Не е нужно да си с М5 за да правиш такива неща: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.