Jump to content
BulForum.com

N3 / Vivacom


Recommended Posts

@furiozo защо нямам достъп до сайтовете на Майкрософт (www.microsoft.com, msdn.microsoft.com) и www.kaspersky.com?

 

ping2e.th.jpg

 

Пробвал съм на два компютъра, свързани директно към лан кабела, без рутер. Десктопа е с пиратски Windows, лаптопа с легален OEM. И двата използват един и същ Physical Address. Лаптопа е свързван към интернет само за около 5 минути - колкото да му сменя Physical Address-а на лан-картата, не вярвам да има вирус на него.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 7.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

@furiozo защо нямам достъп до сайтовете на Майкрософт (www.microsoft.com, msdn.microsoft.com) и www.kaspersky.com?

 

Пробвал съм на два компютъра, свързани директно към лан кабела, без рутер. Десктопа е с пиратски Windows, лаптопа с легален OEM. И двата използват един и същ Physical Address. Лаптопа е свързван към интернет само за около 5 минути - колкото да му сменя Physical Address-а на лан-картата, не вярвам да има вирус на него.

Какво е съдържанието на файла host?

Намира се тук и се отваря с нотпад:

C:\WINDOWS\system32\drivers\etc

Edited by victory
Link to comment
Share on other sites

@furiozo защо нямам достъп до сайтовете на Майкрософт (www.microsoft.com, msdn.microsoft.com) и www.kaspersky.com?

 

ping2e.th.jpg

 

Пробвал съм на два компютъра, свързани директно към лан кабела, без рутер. Десктопа е с пиратски Windows, лаптопа с легален OEM. И двата използват един и същ Physical Address. Лаптопа е свързван към интернет само за около 5 минути - колкото да му сменя Physical Address-а на лан-картата, не вярвам да има вирус на него.

 

пусни един tracert да видим къде се спира

Link to comment
Share on other sites

edit: Проблема е в моя компютър. Докато проверявах hosts файла забелязах нещо съмнително и на десктопа и на лаптопа. Пробвах и с трети Windows, от втория хард на десктопа и там всичко си работи. Явно някакъв вирус, който се е закачил на лаптопа в момента, в който съм го свързал към нета, и ме е заблудил, че първите два Windows-а са наред.

Извинявам се за загубеното време, и благодаря за помоща.

Edited by Jack of Spades
Link to comment
Share on other sites

Здравейте.Аз имам същият проблем с рутера.Значи преди бях на Булсат и рутера си работеше перфектно.От когато минах на N3 не мога да пусна нет през тоя рутер.Клонирам си мак адреса и правя необходимите настойки, но интернет все няма.Рутера ми е Tp-Link и ще се радвам ако някой ми даде съвет какво да направя.Обаждах се на техниците,но те ми казват по телефона,че не би трябвало да имам проблем,освен това взех и друг рутер за проба (пак на същата марка) и отново нямаше интернет.В това общо взето се състои моят проблем. :cry Само за пояснение-при мен работят диодчетата за индикация и всичко изглежда наред.

След много проверки всичко изглеждаше нормално и нямаше никаква причина да няма нет през този рутер.Последното нещо, което ми остана преди отново да напиша нов пост, бе да сложа по-стара версия на фирмуера и точно в него беше проблема.След като инсталирах една от първите версии всичко си дойде на мястото и нета си тръгна.Така най-после се реши този проблем и ако някой има проблеми с рутера нека пробва и със смяна на фирмуера, но не с по-нова версия, защото това не означава,че са изчистени всички предишни грешки.

:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Какво точно пише на разлепените из града плакати... Нещо за 5лв на месец май. Видях ги в движение и само "Н3" и "5лв" фокусирах :)

Link to comment
Share on other sites

При подписване на 12 месечен договор се плаща един месец 5 лева. При подписване на 18 месечен - 2 месеца по 5 лева.

Link to comment
Share on other sites

какви са нормалните стойности(%) на НИВО и КАЧЕСТВО на сигнала на цифровия приемник?

Edited by milenh
Link to comment
Share on other sites

Здравейте господа.Имам следния проблем от както сложих модул.Когато сменям каналите и попадна на някой кодиран,много често ми изписва "конфликтна програма".Поинтересувах се от къде може да е това и ми казаха,че най-вероятно този модул не е съвместим с този телевизор.Обадих се на поддръжката на N3 и те веднага изпратиха човек.Дойде момчето обаче ме посъветва когато се появи този надпис да си пресканирам наново каналите и за известно време нямало да го има.Каза,че той също има такъв телевизор и при него било така.Мен този вариант не ме устройва защото не искам да си подреждам канали постоянно.Телевизора е LG 42LE5300 а модула е,предполагам,като на всеки CONAX Smit.Та въпроса ми е дали има вариант за подмяна на модул или дасе оправям сам.Ако е второто ще съм много разочарован.Благодаря,ако някой отговори и се намери начин да си реша проблема.

 

Съжалявам,че я пуснах като нова тема ама не можах да се оправя с форума.Моя грешка.

Link to comment
Share on other sites

Някой друг от район Северен да има проблем с кабелната? Вчера вечерта никва е нямаше а днес накъсва жестоко.

 

Ако не ти се оправил проблема , звънни на ЕНТРИ , не се чуди и не чакай да се оправи сам.

Като гледам само при теб е проблема:-)

Link to comment
Share on other sites

Оправи се още на другия ден :) просто ми беше интересно дали има други. Иначе е вероятно да е имало и други но просто не от форума :)

 

:rolleyes:

Щом се е оправило значи някой е звъннал все пак :-)

Link to comment
Share on other sites

На сакъзов 13 сменяхме един път приемника, на каса мога ли да проверя дали е плащана такса/депозит за него? Щото тия дни мисля да го връщам и да взема карта за тв-то , но търсих търсих и не намирам освен кутията му и договора бележка/разписка?

Link to comment
Share on other sites

Да, можеш да провериш в най-близката каса.

При подмяна на приемник условията остават същите като за стария, така че сети се с какви условия е било началното включване.

Link to comment
Share on other sites

Споко, като превключиш напред назад каналите няколко пъти не се ли оправя? Вероятно е лека несъвместимост или софтуерен бъг ;).

Link to comment
Share on other sites

Споко, като превключиш напред назад каналите няколко пъти не се ли оправя? Вероятно е лека несъвместимост или софтуерен бъг ;).

Ами не винаги,пък и дразни все пак.Дал съм пари за телевизор и искам да е всичко наред.

Link to comment
Share on other sites

Здравейте господа.Имам следния проблем от както сложих модул.Когато сменям каналите и попадна на някой кодиран,много често ми изписва "конфликтна програма".

 

А защо след сканиране не ги изтриеш тези програми или в момента в който попанеш на такава и се скапват настройките? И ако след това избереш примерно първи канал. Загасиш телевизора и го пуснеш отново какво се случва?

 

Ако това не помогне евентуално отделен приемник или търсиш такъв модул специално за твоя телевизор. Аз поне за тези решения се сещам.

 

 

А друго - пробвай да ъпдейтнеш на телевизора софтуера. Може наистина да е софтуерен бъг и от LG да са го оправили вече. Потърси из форумите им за нещо подобно

Edited by djadomraz
Link to comment
Share on other sites

Ами не винаги,пък и дразни все пак.Дал съм пари за телевизор и искам да е всичко наред.

 

Здравей,

1.Изкл. си ТВ от контакта.

2.Извади модула и виж какво пише на него SMITH или Neotion. Но запомни как си го извадил.

3.Ако е NEOTION се обади на ENTRY , 032 570770 да им кажеш , че си с LG и Neotion да ти го сменят с Smith

 

LG с модул NEOTION някой софтуерни версий имат проблеми.

Това е най-сигурния начин да ти се оправи проблема.

Link to comment
Share on other sites

А защо след сканиране не ги изтриеш тези програми или в момента в който попанеш на такава и се скапват настройките? И ако след това избереш примерно първи канал. Загасиш телевизора и го пуснеш отново какво се случва?

 

Ако това не помогне евентуално отделен приемник или търсиш такъв модул специално за твоя телевизор. Аз поне за тези решения се сещам.

 

 

А друго - пробвай да ъпдейтнеш на телевизора софтуера. Може наистина да е софтуерен бъг и от LG да са го оправили вече. Потърси из форумите им за нещо подобно

За триене не съм мислил,защото някои от тях ги гледам и затова съм ги платил.

Още първия път като го направи,работата ми беше рестарт на телевизора от контакта и то за доста време беше изключен.Не ми се щеше отделен приемник защото това беше идеята за този модул,да няма друго дистанционно.Ще търся друг модул за проба,пък да видим какво ще стане.За ъпдейт не знам аз не бих рискувал да го правя,да не го прецакам.Ако не стане с друг модул май ще е с външен приемник,ама съм си купил сравнително скъп телевизор,поне за мен не е евтин,и да не мога да му ползвам удобствата.....

Link to comment
Share on other sites

Здравей,

1.Изкл. си ТВ от контакта.

2.Извади модула и виж какво пише на него SMITH или Neotion. Но запомни как си го извадил.

3.Ако е NEOTION се обади на ENTRY , 032 570770 да им кажеш , че си с LG и Neotion да ти го сменят с Smith

 

LG с модул NEOTION някой софтуерни версий имат проблеми.

Това е най-сигурния начин да ти се оправи проблема.

Модула е Smit,одеве ми се обадиха и тази или утре вечер ще идва човек да го смени,пак с такъв,съмняват се да не е дефектен,предполагам.

 

Коя версия ти е фирмуеъра на телевизора? 3.55 или по-нова?

фирмуера е 03.03.13 има по нов който е 03.03.15 ,но не ми е в компетенцията да го ъпдейтвам.Видях,че фирма на модула е от миналото лято,не знам там как стоят нещата.

Edited by kelesh
Link to comment
Share on other sites

  • w00x changed the title to N3 / Vivacom

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...