Jump to content
BulForum.com

Съвет: 2-ра употреба комби


kitolino

Recommended Posts

  • Replies 134
  • Created
  • Last Reply

Аз си взех Нисан Примера 98 г,1,6 м3.99 к.с.,Комби,климатик,ел. стъкла и огледала,4 ербега, за 6000 лв,от Горубляне.Като сложих първоначалните разходи,гуми(зимни и летни ,само за предните) и газ ,та си станаха 7 к лв.Не бях тръгнал за такава марка ,но после се оказа много добра инвестиция.Преди карах Пасат и сега ми се струва по-тясничко,но пък е бъкано с екстри( то Пасата го продадох ,защото нямаше клима иначе и досега да съм си с него :( ).

Малко зор има с частите,конкретно не мога да си намеря джанта ,но и тя е доста специфична (15" ,4х114),обаче обиколих всички морги в Пловдив и не намерих.Явно ще се купува нова. Иначе колата е добра,маневрена,икономична (6-6,5 бензин и около 8 газ),бъкана с екстрички ,като за тази цена, малко по слабо ускорение от Пасата (1,8 , 90 к.с) ,но с повечко мощност (теста ми е баира по магистралата ,преди тунела "Траянови врата" ,от кам южна страна.Части иначе има по моргите и са съпоставими с другите по нови коли,и определено по евтини от ФВ - Б5( макар че Пасата си ми е голямата любов :) )

Link to comment
Share on other sites

Относно Рено Лагуна сме изписали бая нещо в ето тази тема тук.Ако се зачетеш хубаво ще видиш че собствениците на тези коли са останали на едно 90% доволни.Тея дето ги плюят или са нямали Лагуна или просто не са попаднали на подържана кола.Частите са евтини така че не е скъпа за подръжка а и парите които си определил ще ти стигнат.

 

За Фолксвагена хубаво ама първо цената на колата е твърде висока после и частите им са скъпи.

 

С Фиат трябва да случиш на подържана кола и сигурно ще си доволен.Проблем създават електрониките на италианките иначе ако не са издухани вървят много.

 

Примерата е добра кола даже е супер.За нея също в раздела на Рено сме писали и можеш да прочетеш какви са мненията.Иначе и аз като колегата над мен ще кажа че части трудно се намират и са скъпи.(специално за кола от 96 година П11 съм се убедил лично)

Link to comment
Share on other sites

Аз си взех Нисан Примера 98 г,1,6 м3.99 к.с.,Комби,климатик,ел. стъкла и огледала,4 ербега, за 6000 лв,от Горубляне.Като сложих първоначалните разходи,гуми(зимни и летни ,само за предните) и газ ,та си станаха 7 к лв.Не бях тръгнал за такава марка ,но после се оказа много добра инвестиция.Преди карах Пасат и сега ми се струва по-тясничко,но пък е бъкано с екстри( то Пасата го продадох ,защото нямаше клима иначе и досега да съм си с него :( ).

Малко зор има с частите,конкретно не мога да си намеря джанта ,но и тя е доста специфична (15" ,4х114),обаче обиколих всички морги в Пловдив и не намерих.Явно ще се купува нова. Иначе колата е добра,маневрена,икономична (6-6,5 бензин и около 8 газ),бъкана с екстрички ,като за тази цена, малко по слабо ускорение от Пасата (1,8 , 90 к.с) ,но с повечко мощност (теста ми е баира по магистралата ,преди тунела "Траянови врата" ,от кам южна страна.Части иначе има по моргите и са съпоставими с другите по нови коли,и определено по евтини от ФВ - Б5( макар че Пасата си ми е голямата любов :) )

 

Може ли да ми кажеш горе-доло колко кг е колата ти. Над 1 тон 100%. Питам защото много малък разход на бензин ми се вижда. Мойта е 900 кила и не го прави толкова малко. 1200 кубика е

Link to comment
Share on other sites

Astra G :argue Vectra B

 

Аз съм за опелите като здравина и като части.

Инак Мареята ми е слабост :lol:

 

Евала!!! :punk :punk :punk

А пък ако се намери една Вектра Б 2.2 Екотек 150 коня.Врат чупи това животно и изглежда супер :)

Link to comment
Share on other sites

Може ли да ми кажеш горе-доло колко кг е колата ти. Над 1 тон 100%. Питам защото много малък разход на бензин ми се вижда. Мойта е 900 кила и не го прави толкова малко. 1200 кубика е

1400 кг, но пък е 1,6 м3 и все пак я карам основно до летището в Крумово,а по Асеновградско просто няма смисъл за повече от 90-100 км/ч , пък и е пълна инжекция

Link to comment
Share on other sites

Хъм след много обикаляне днес единственото което ми допадна е Хонда Сивик 1.4i s , комби за 6700 , Като салон не намерих забележки, двигателя звучеше ок... за другото не съм компетентен.

Имаше сервизна книжка , внос от италия , на около 140 000.

 

Мнения ?

Link to comment
Share on other sites

Хъм след много обикаляне днес единственото което ми допадна е Хонда Сивик 1.4i s , комби за 6700 , Като салон не намерих забележки, двигателя звучеше ок... за другото не съм компетентен.

Имаше сервизна книжка , внос от италия , на около 140 000.

 

Мнения ?

 

Хондите по принцип вървят скъпо, защото са здрави. Вярно е, че е така но недай си нещо да се развали и ще почнат да те клецят. Хондите страдат от слаби фарове, карета.

Link to comment
Share on other sites

колега що несподелиш за какво ти е комби?

и щом неможеш да събереш още 1000 лева за Б5 що не се поогледаш за Б4 и по конкретно 1.8 моно(код на двигателя ABS) железен ДВГ и много добре пасва обикновенна газова ;)

 

поогледай се и за А4 комби

 

незнам за какво ти е това комби ,ако не си с малко дете за количката или за работа..

Link to comment
Share on other sites

Работа + хоби :) няма друг тип кола в която да си навра колелото и да ида с приятели на състезание ....

 

Б5 цените са от 10 000 нагоре .... не е до 1000лв .... Б4 видях едно доста запазени ,непомня какъв двигател но имаше избила ръжда под боята на вратите ... 97-ма :(

Ауди ..... трудна работа много пари- скъпа потдръжка ...

Link to comment
Share on other sites

Работа + хоби :) няма друг тип кола в която да си навра колелото и да ида с приятели на състезание ....

 

Помисли колко пъти в годината ще ти се наложи, за да взимаш комби. Иначе те хората са казали, кой нормален човек харесва комби? ;) Ако не си вършиш някаква транспортна дейност по-често какъв е смисъла от комбито? поредния камион из пловдивските улици, трудно паркируем.

Link to comment
Share on other sites

Хъм след много обикаляне днес единственото което ми допадна е Хонда Сивик 1.4i s , комби за 6700 , Като салон не намерих забележки, двигателя звучеше ок... за другото не съм компетентен.

Имаше сервизна книжка , внос от италия , на около 140 000.

 

Мнения ?

 

 

 

Ами добре изглежда тази кола.Само ме съмнява да е на толкова километри.Сигурно е на 240 000 :)

Link to comment
Share on other sites

Уфоф - Абе мама му нали знаеш какви картофи мис е налага да нося след копане ;) дай да ги сложим в твойта кола а :)

 

Незнам според серзивната е там някъде , имаше и фактура от 2005 за сменени ангранажен ремък и неща покрай него по фактура 103 000, италиански много не разбирам :). Но имаше и фактури незнам дали от същата кола на които имаче числа от порядъка на 240 000 както ти казваш та ... казва ли ти някой.

Link to comment
Share on other sites

Ами влез примерно в немското мобиле и гледай колко коли са над 200К ;) А пък като идеш да гледаш кола в БГ сичките са до толкова.Все едно идват не от европа тея коли а от космоса ;) Наще си ги въртят като за световно :) Не че ако е подържана ще имаш проблем от това ама е кофти че лъжат :)

Link to comment
Share on other sites

Човек вземи си Волво щом още търсиш.Не е невъзможно към 96-та да си намериш V40-ка при това с клима поне ако не с други екстри.За Волво мога да ти кажа( не само от моето, а от други които са на повече от 160k км ), че стига да не го е карал абсол. мърляч, който никакви елементарни грижи да не е полагал за него няма за какво да се притесняваш.Само ще кажа, че подръжката обаче не е от най-евтините.За пример смяна на ремък и ролки ~ 300лв.

Link to comment
Share on other sites

Работа + хоби :) няма друг тип кола в която да си навра колелото и да ида с приятели на състезание ....

 

Б5 цените са от 10 000 нагоре .... не е до 1000лв .... Б4 видях едно доста запазени ,непомня какъв двигател но имаше избила ръжда под боята на вратите ... 97-ма :(

Ауди ..... трудна работа много пари- скъпа потдръжка ...

 

в грешка си.. има и по-евтини Б5-ци..

разгледай мобилето..

B4

http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmenu=2...&f1=details

http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmenu=2...&f1=details

http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmenu=2...&f1=details

4x4 да вадиш картофите

http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmenu=2...&f1=details

има много..

B5

http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmenu=2...&f1=details

http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmenu=2...&f1=details

http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmenu=2...&f1=details

http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmenu=2...&f1=details

Link to comment
Share on other sites

Помисли колко пъти в годината ще ти се наложи, за да взимаш комби. Иначе те хората са казали, кой нормален човек харесва комби? ;) Ако не си вършиш някаква транспортна дейност по-често какъв е смисъла от комбито? поредния камион из пловдивските улици, трудно паркируем.

 

Е какво е това изказване за комбитата? Знаеш ли кой нормален човек харесва комби? Аз харесвам, барабар с половин германия - ако си ходил там най-вероятно си забелязал кво е съотношението комби/седан, нали така? Да не говорим, че няма по-красиво нещо от Ауди комби, пък било то RS4 :lol: И пак не си прав - не е камион, щото ако беше камион, аз тряяше да съм тираджия по тая логика. Комбито в повечето случеи на дължина е или точно колкото седана, или с 20 санта по-дълго. А повечето хора си мислят, че е огромно, заради багажника. Ако си карал примерно Е-класа седан и Е-класа комби - ми еднаква дължина е, следователно на еднакво голямо паркомясто се събират. А отделно ако ти кажа задния прозорец в колко случеи ми е бил пръв приятел при навиране на колата на тясно място или плътно до стена.. А пък може и само веднъж да ти се наложи да ползваш цялата красота на багажника, но пък точно тогава ако го нямаш кво правиш? Супиш духата. Отделно, че където и да осъмнеш - буташ седалките, хвърляш едно одяло и лягаш и си спиш.. айляк..

 

Така че моля те, недей да злословиш за комбитата. И комби-драйвърите сме хора, недей да ни заклеймяваш.

 

И искам да поздравя колегата, че се е насочил именно към този тип кола - моето колко колелета, куфари, сакове, 2 перални, една вана, столове и кво ли още не е побирало.. Давай смело, ще ти хареса после повече от хеч-меч-бек-мек. :tongue

Link to comment
Share on other sites

предпочитам да изпсувам 2-3 пъти в годината когато нещо не се събере в хечбека, отколкото всеки ден като ми се налага да паркирам комбито по центъра или по някакви анадолски улици.

Link to comment
Share on other sites

предпочитам да изпсувам 2-3 пъти в годината когато нещо не се събере в хечбека, отколкото всеки ден като ми се налага да паркирам комбито по центъра или по някакви анадолски улици.

 

дай да организираме едно "мерене" - взимаме ролетките, отиваме на някой паркинг и мерим дължините. като видиш коооооооооооооооолко врапираща е разликата.. от порядъка на 20-30 санта.. всичко е в главата, пич, като си мислиш че е голяма и тя става още по-голяма. интересно що ли аз както всеки ден се бутам по кви ли не анадолски улички веднъж не ми се е случвало да не мога да я паркирам там, където другите могат.. важното е ква е нагласата на "задволанното устройство", пък разликата от фар до стопна комбито и от фар до стоп на хечбега вече ти казах........ сорри, обаче не можеш да ме убедиш да подкарам някоя въшка тип поло, пунто и т.н. въпрос на нагласа, а ще се съгласиш, че и возията е съвсем различна

Link to comment
Share on other sites

Така е. На мен едното ми купе е с 10 санта по дълго от голямото комби на жената. Комбито тя си го паркира на "френски гараж" без проблем, но купето все го блъска отзад. Куриоза е, че и малкото купе блъска и не може да го паркира. А то е с около метър по късо от комбито и. Вертикалното стъкло отзад прави ненужни парктрониците и за 90% от шофьорите е +++ при паркиране

 

едит: Комбито не го блъска като паркира назад

Link to comment
Share on other sites

Така е. На мен едното ми купе е с 10 санта по дълго от голямото комби на жената. Комбито тя си го паркира на "френски гараж" без проблем, но купето все го блъска отзад. Куриоза е, че и малкото купе блъска и не може да го паркира. А то е с около метър по късо от комбито и. Вертикалното стъкло отзад прави ненужни парктрониците и за 90% от шофьорите е +++ при паркиране

 

едит: Комбито не го блъска като паркира назад

 

ем аз като говоря не пея.. кво толкова всички ги е страх от комбитата не знам..

Link to comment
Share on other sites

ем аз като говоря не пея.. кво толкова всички ги е страх от комбитата не знам..

 

Просто комбитата не се харесват на всички :rolleyes: (което е доста странно)

Пък и как Гробарят ще побере FX-a(това 20кг прасе) в нормална кола :lol:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...