Jump to content
BulForum.com

Съвет: 2-ра употреба комби


kitolino

Recommended Posts

Е все едно си 2.60... И във форд фиеста ще се събереш спокойно. Аз съм 189 и нямам проблеми със събирането във каквато и да е кола. Друг е въпроса с комфорта. Разгелдай нисан примера - достатъчно големи са и са доста удобни, много са здрави и цените им не са кой знае колко високи.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 134
  • Created
  • Last Reply
ажи речи 1.90м и ако е в малка количка, човека на задната седалка ще има да се гърчи ...., поради тази пречина реших да е нещо по обемно.

 

Или комби или голям хечбек( по-лесничко транспортиране на велосипедите )

 

ясно.

нека ти дам и моята идея тогава.

голф 3 комби :) противно на всички закони на физиката,въпросните комбита са по-ефтини от хечбеците,но са си като цяло абсолютно същата кола.малко трудно се намират,но пък от часно лице смятам ще успееш да я намериш за към 3500 колата.

по автокъщи недей да ходиш - аз обиколих половината в пловдив преди няколко дена и останах адски изненадан кви брутални надценки слагат джамбазите.

иначе за самия автомобил - аз съм 186/90-95 килца (в зависимост от сезона) и никак не ми е тясно в голфа(на шофьорската седалка).отделно в голфа съм побирал себе си,един възпълничък американец на име нийл до мен и двама младежи и една девойка на задната седалка.вярно отзад не им е било особено широко,но ги побрах.

във въпросното комби предполагам,че без проблем ще побереш един човек на предната седалка и три велосипеда с паднали задни седалки,а ако махнеш гумите на велосипедите,мисля,че ще можеш да возиш и хора отзад.

поразгледай ги,не са лоши машинки.

ако ще взимаш такъв спри се на 1.8 двигателя ,90 коня,моно спринцовка,изключително здрав двигател (водят го един от най-сполучливите на фауве) идеален за газификация.освен това забравяш за ръжди и такива глупости.

предполагам ще забравиш и за камани в бъбреците,но все ми се струва,че комби версията би трябвало да вози малко по-меко ;)

Link to comment
Share on other sites

...Разгелдай Нисан примера - достатъчно големи са и са доста удобни, много са здрави и цените им не са кой знае колко високи.

 

Подкрепям :) Много надеждна кола,а и багажника и е сериозен...

Link to comment
Share on other sites

Подкрепям :) Много надеждна кола,а и багажника и е сериозен...

 

Колеги и аз много се заглеждам по Примерите 94-95 година, но са малко хечбеците спрямо нормалните седани :( .

 

А за таблото на Нисанчето :love

 

А и цената може би няма да ми хареса :cry

Link to comment
Share on other sites

Колеги и аз много се заглеждам по Примерите 94-95 година, но са малко хечбеците спрямо нормалните седани :( .

 

А за таблото на Нисанчето :love

 

А и цената може би няма да ми хареса :cry

 

Ако мислиш да взимаш Нисанчето си помисли първо дали можеш да го подържаш.Ниастина возят много добре,здрави са и вървят яко ама някой части им струват майка си и баща си.За пример на вуйчо ми Примерата датчик за АБС който представлява едно чипче и една жичка струва 360 лв. и го няма втора употреба.Така че си прави сметката :)

Link to comment
Share on other sites

Хелло,

 

така като поразгледах цените по автокъщите в Пловдив, ми се стори неоправдано да се ходи до Германия, за кола която струва - кажи речи разходката.

 

За колегата, който пита защо съм се насочил към комби - бая обемист съм и в малка кола не влизам :cry

Кажи речи 1.90м и ако е в малка количка, човека на задната седалка ще има да се гърчи ...., поради тази пречина реших да е нещо по обемно.

 

Или комби или голям хечбек( по-лесничко транспортиране на велосипедите ) ;)

 

За Форд, хммм.... не съм им голям почитател :(

 

Но, какво ще кажите за хечбек като Citroen Xantia ?

Близки хора притежават автомобила и нито една забележка няма, но това прецедент ли е .. ?

 

Благодаря още веднъж B)

 

Аз да ти кажа всеки път като гледам автокъщите в Пловдив се убеждавам все повече и повече, че като купуваш кола трябва да се иде я до Германия, я до Австрия, а защо не и до Италия, НО до Италия да идеш ти, а не да купиш оттук внос. Съветвам те да вземеш някой с теб!

Link to comment
Share on other sites

...какво ще кажите за хечбек като Citroen Xantia ?

 

Абсолютен Боклук,виждал съм го разглобен основно-такава сложнотия и кошмарни инженерни решения че...Единствен + на тази кола е,че вози много приятно и меко...нищо повече.Бягай далече от това возило :sick

Link to comment
Share on other sites

ся

първо прецени дали ти трябва голямо комби

астра и фиат са в една група,пасата е в друга

астра-та и пасата са евтини за поддръжка,няма сложни инженерни изгъзици,майсторите са им свикнали,само не мога да разбера от къде измисли тоз фиат-е верно че са евтини,ама има една приказка "за 5лв петел, за 5лв пее"

ако имаш нужда от голям семеен автомобил скачай във пасата,ако ли не астра-та е чудесна

фиата-само го гледай и си свиркай ,че не ти е в двора

относно изминатите километри-ако са под 200000 за 8-10 годишна кола няма съмнение че е имала джамбазка интевенция,

200000-250000 не са проблем,зависи как е бил поддържан автомобила

Link to comment
Share on other sites

Ако мислиш да взимаш Нисанчето си помисли първо дали можеш да го подържаш.Ниастина возят много добре,здрави са и вървят яко ама някой части им струват майка си и баща си.За пример на вуйчо ми Примерата датчик за АБС който представлява едно чипче и една жичка струва 360 лв. и го няма втора употреба.Така че си прави сметката :)

 

Недей плаши човека, моята Примера за 5 години и е сменен един тампон, а се кара зверски и по много. Консумативите са на нормални цени, а части се налага толкова рядко да се купуват, че разликата с да поддържаш някоя френска сапунерка е не е голяма. Пък и ти гарантирам, че вуйчо ти ако се беше разтърсил малко повече щеше да го намери за 100.

Link to comment
Share on other sites

Недей плаши човека, моята Примера за 5 години и е сменен един тампон, а се кара зверски и по много. Консумативите са на нормални цени, а части се налага толкова рядко да се купуват, че разликата с да поддържаш някоя френска сапунерка е не е голяма. Пък и ти гарантирам, че вуйчо ти ако се беше разтърсил малко повече щеше да го намери за 100.

 

Да бе в Пловдив,Варна,Габрово,Търново и в Гърция няма къде другаде да търсим м(за втора употреба говоря)?Търсихме и двамата по отделно и то бая.Става въпрос за примера П11 96 година английска сглобка.Ако имаше нямаше да даде 360 лв а щеше да си купи за 100 ма няма.Частите на тея японки са СКЪПИ който говори че са евтини невярвам.Видях го с очите си както казах видях и шенкел колко струва и ако иска да му е евтина подръжката не Нисана е избора.Иначе са перфектни коли и аз много ги харесвам но са скъпи.

 

То човека каза какво се чуди но след като сте почнали да предлагате и аз да предложа.Може да разгледа и Меган Комби и немисля че ще е лош избора.

Link to comment
Share on other sites

Тук ако не си забелязал си говорим за П10 ;) Мисля, че първо трябва да поддържаш такава за да знаеш колко струва поддръжката. Нека да ти кажа колко ми струва на мен за последната година:

 

3 пъти маслен, горивен, въздушен + масло - към 200 лева

накладки - 26 лева

Преди това 4 години през които го е карал брат ми:

10тина смени на масло и филтри

гуми

бензин

още бензин

накладки

амортисьори

един маншон за 25 лева.

 

Това му е поддръжката на нисана ;) Не сменяш нищо. Единствения му недостатък са горните носачи, които са доста скъпи но проблема се решава лесно, стига да знаеш как.

 

На това кое му е скъпо, след като не се разваля ?

Link to comment
Share on other sites

Тук ако не си забелязал си говорим за П10 ;) Мисля, че първо трябва да поддържаш такава за да знаеш колко струва поддръжката. Нека да ти кажа колко ми струва на мен за последната година:

 

3 пъти маслен, горивен, въздушен + масло - към 200 лева

накладки - 26 лева

 

 

На това кое му е скъпо, след като не се разваля ?

Като Ви гледам разходите, сигурно колата прави над 20 - 30 000км на година.

 

Следователно аз като минавам 10-15 000, ще давам 2х по-малко пари :lol: :D

Link to comment
Share on other sites

Тук ако не си забелязал си говорим за П10 ;) Мисля, че първо трябва да поддържаш такава за да знаеш колко струва поддръжката. Нека да ти кажа колко ми струва на мен за последната година:

 

3 пъти маслен, горивен, въздушен + масло - към 200 лева

накладки - 26 лева

Преди това 4 години през които го е карал брат ми:

10тина смени на масло и филтри

гуми

бензин

още бензин

накладки

амортисьори

един маншон за 25 лева.

 

Това му е поддръжката на нисана ;) Не сменяш нищо. Единствения му недостатък са горните носачи, които са доста скъпи но проблема се решава лесно, стига да знаеш как.

 

На това кое му е скъпо, след като не се разваля ?

 

Да бе несменяш нищо щото си извадил късмет.Ако недай си боже да смени нещо по сериозно ще има хиляда пъти да се псува че си е куил Нисан.А пък и да зима П10 е се едно да си купи Голф 2.Стара барака ако ша зима няма смисъл никъф.Като гледам купувача иска да му излезне тънко а по-тънко от Опел-а няма да му излезне никоя друга.Това че той си е харесал ФИАТ-а и е решил да си го взима е друг въпрос.

 

Сума народ изписаха че Астрата е най-добрия избор и какво се чуди дадения човек аз неразбирам.

 

П.П. Както казах и аз харесвам Нисан но никой неможе да ме убеди че частите им са еФтини.Така че купувача сам да си решава аз му дадох един пример една простотия колко струва.

Link to comment
Share on other sites

Никога не можете да знаете какво ще ви сервира една стара кола. Няма гаранция, че като се купи марка "X" колата ще е перфектна и безпроблемна. Те чисто нови дават куп дефекти и правят мизерии, та какво остава за старите. Последното, което чух от един приятел - неговия шеф си купил преди 8 месеца CL55 AMG автоматик. Миналата седмица на 12000км. колата в движение чупи скоростна кутия. В сервиза се хванали за главата и пратили запитване до Германия какво да правят. Така че и Нисан да си купи и Мерцедес и Астра и Мареа няма никаква гаранция на какво ще попадне. Просто да си отваря очите на 44 и да гледа :)

Link to comment
Share on other sites

Да бе несменяш нищо щото си извадил късмет.Ако недай си боже да смени нещо по сериозно ще има хиляда пъти да се псува че си е куил Нисан.А пък и да зима П10 е се едно да си купи Голф 2.Стара барака ако ша зима няма смисъл никъф.Като гледам купувача иска да му излезне тънко а по-тънко от Опел-а няма да му излезне никоя друга.Това че той си е харесал ФИАТ-а и е решил да си го взима е друг въпрос.

 

Сума народ изписаха че Астрата е най-добрия избор и какво се чуди дадения човек аз неразбирам.

 

П.П. Както казах и аз харесвам Нисан но никой неможе да ме убеди че частите им са еФтини.Така че купувача сам да си решава аз му дадох един пример една простотия колко струва.

Късмет е като си купиш фиат, лайно..ъъ..рено, пежо. Една запазена примера 95-96 има още страшно много хляб в нея. Ама всеки си знае :)

Link to comment
Share on other sites

Ми ти ебати и мнението изказа.То всяка кола ,която е подържана като хората и не я е карал някакъв абдал има хляб в нея.Запазена е много относително понятие.За 4 седмици обикаляне по салоните НЕ видях нито една ,с изк. на това което взех , която да не е пребоядисвана цялостно или частично."Бил са убил цвета и за т'ва." ,айде селски изпълнения ,не благодаря.Тук се внася 75-80% с удар.Фиат и Рено били бараки ами ОРЕЛ???Въобще нека човека сам да си гледа ,да чуе двигателя.Ако има възможност да я погледне отдолу и въпреки това си е риск всяка една покупка.Успех и само безаварийни километри на всички.

Link to comment
Share on other sites

Имал съм възможност да карам и поддържам и 3-те коли към който си се насочил.

1. Пасата си е пасат, и колкото и да не е харесвам тази марка са кучета в това спор няма. Двигателите са надежни, поддръжката е лесна но частите са скипи предвид това че караш VW ;) Вътре са ужасни, особено като видя тези диодчета на таблото направо ..... :sick , но пък за сметка на това са много широки, за товарене са супер.

2. Мареата си е друга бира. Дизайна на колата е просто уникален в сравнение с това на Пасата, който изглежка като лиген. Интериора ще ти хареса определено, защото при всички положения ще има климатик, да не кажа и климатроник, нещо което в пасата от същата година може и да няма. Части за колите има, не са скъпи, има и евтини, но трябва да знаеш от къде да вземаш защото има много ментаци на пазара.

3. Астрата не е лоша кола, комбито събира доста по-малко багаж в сравнение с горните два модела. Вътре е доста тясна, поне на мен не ми беше комфортно. Ако си по едър не си вземай изпълнението Club, защото предните седалки са и тип "RECARO" и не са много удобни. Двигателите им са много надежни, поддръжката лесна и евтина. Също така не забравяй и факта, че опелите си гният и ако за момента няма ръжда то след време ще има. Особено при Астрата преди покупка ако имаш възможност огледай е много добре, защото гният на места който и представа си нямаш.

 

Лично мнение е след като на година ще въртиш 10000-15000км. вземи си Мареата, при всички положения ще е по нова година, няма да се занимаваш с ръжди и не на последно място ще се чувстваш комфортно в нея ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Хелло,

 

след дълго мислене и мъчене да събера някакви парички, разбрах че няма се получи поне на този етап.

 

Затова се спрях на нещо компромисно:

 

Сузуки Суифт

95 година

бял цвят

1.3 двигателче

4 врати

газова уредба + нормален диск плеър(от старите Панасоници).

 

Колата е на познат на баща ми, от година виси по автосалоните за продан.

Днес бях да я огледам и ми хареса много, отвън има забележки и наченки на ръжда, но това е поправимо.

Акумулатора е изфирясал(дори алармата не искаше да се включи), гумите са подарък и ще трябват нови.

Като цяло колата е доста прилична, вътре има следи само по тапицерията, сменена предна ходова част и филтри.

 

004467202-big.jpg

Цената за която ще я взема е прилична.

 

Така имам и следните въпроси:

Тъй като колата е седан, има ли начин да се монтира багажник за велосипеди ?

Като комфорт и издръжливост как е японското добиче?

Ще се радвам на + и - оценки относно моят избор.

 

Благодаря на всички

Link to comment
Share on other sites

Хелло,

 

след дълго мислене и мъчене да събера някакви парички, разбрах че няма се получи поне на този етап.

 

Затова се спрях на нещо компромисно:

 

Сузуки Суифт

95 година

бял цвят

1.3 двигателче

4 врати

газова уредба + нормален диск плеър(от старите Панасоници).

 

Колата е на познат на баща ми, от година виси по автосалоните за продан.

Днес бях да я огледам и ми хареса много, отвън има забележки и наченки на ръжда, но това е поправимо.

Акумулатора е изфирясал(дори алармата не искаше да се включи), гумите са подарък и ще трябват нови.

Като цяло колата е доста прилична, вътре има следи само по тапицерията, сменена предна ходова част и филтри.

 

004467202-big.jpg

Цената за която ще я взема е прилична.

 

Така имам и следните въпроси:

Тъй като колата е седан, има ли начин да се монтира багажник за велосипеди ?

Като комфорт и издръжливост как е японското добиче?

Ще се радвам на + и - оценки относно моят избор.

 

Благодаря на всички

а каква е тая прилична цена ,ако не е тайна..

Link to comment
Share on other sites

Колега kitolino, бягай на делече от този боклук!!!

Познавам приятел който си го купи чисто нов от тук, и него го блазнеше факта че ще кара нова кола, ама не се получи както си мислеше. Имаше много проблеми с нея, и е беше взел на близинк, само чакаше да е изплати и е продаде. След като е продаде, каза че дори и на такси в такава кола няма да се качи.

Link to comment
Share on other sites

Grossmaster - ауу, приятелю ти ми скърши сърчицето ... :cry

 

В този ценови диапазон 2000-2500, няма голям избор. Почти всичко е трошка, важното за мен е да избера възможно най-идиото издръжливата от всички. Колата ще се кара предимно в града, като и закача багажник за велосипеди ще я търлачкам и по планините.

Нисък разход, евтинка поддръжка, това се надявам да получа от возилото.

Като бих казал, че не съм състезателен тип човек и няма да издевателствам над нея.

 

Избори много и все грешни, пусти живот .. :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Точно това исках да ти кажа, че няма са си доволен от колата.

Моя приятел е семеен лекар, и е ползва да ходи на работа с нея и на адреси при пациенти. Улегнал мъж е, не е душманин, за това съм склонен да му вярвам. Защото преди да си е купи бяхме говорили, че по-добре стара кола отколкото нова и то тази няма да ти кажа колко му легна след като плати близинга....

Дано да си късметрия и да нямаш проблеми ;)

Link to comment
Share on other sites

А да разбираме ли вече че не си търсиш комби?

 

Ако за ефтина кола мога да ти предложа даже и пари ще ти останат и няма да е няква куца да неможе да върви по баира.

Link to comment
Share on other sites

Да кажем, че разбрах колко малко парички ми се отделят за кола на този етап.. :lol:

 

Ако ще взимам комби, то ще е някои от горе изброените, но там се качвам на цени 4000 +

Засега съм замислил някакво бръмбазъче, да го карам докато уча, след като си взема кетапа и започна работа на цял ден, ще помисля и за по-солидна кола. :rolleyes:

 

Това Сузуки бих го карал година, не бих си я оставил за дълголетна връзка, просто си е малка кола.

Хечбек не ми се ще обаче да взимам, някак си все си падам по големите коли ( седан/комби ).

 

Grosmaster Благодаря, дано се окаже читав избор :beerchug

Link to comment
Share on other sites

Ако ще е за нещо евтино и ще го караш около година си купи някакъв чупен Опел за тея пари та после с кеф да го хвърлиш на вторични суровини.Все ще може да падне някой Кадет седан или Комби или някаква чупенак Вектра.Така и така ще е сменяш колата след това за 1 година ще изкара :)

 

Иначе за Сузукито се замисли като го купиш и искаш да го сменяш после как ще го продадеш.Тея хора толкова време немогат а ти.......?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...