Jump to content
BulForum.com

Съвет: 2-ра употреба комби


kitolino

Recommended Posts

Здравейте,

 

започнах да поспестявам парички, за да си закупя кола. Спрял съм се на комби моделите на няколко производителя - VW Passat, Fiat Marea, Opel Astra.

 

За колата бих отделил максимум 4 000 - 4500 лв, понеже това бих събрал за 1година работа :cry

Другото лято е планирана разходка до Германия и съответно от там ще взимам колата.

 

Надявам се тук да ми дадете съвети( ако сте ползвали някоя от дадените коли или сте прочели нещо полезно), за да знам кой ще е по-правилният избор.

 

Колата ще се кара малко, но ми се ще рядка и лесна поддръжка( по-скоро ефтинка :lol: )

 

Моето лично предпочитание е към Фиатчето, много ми харесва от вън :love , но чувам от странични хора, че била скъпа за притежаване :huh:

 

За парите, който ще заделя дали да се насоча към Фиатчето или към изпитаното Пасатче/Астрица ?

 

Кое ще ми поднесе повече наслада :rolleyes: ?

 

Благодаря предварително на всички :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 134
  • Created
  • Last Reply

Фиата е супер и от вън и от вътре, но си е ...фиат. Аз бих заложил на другите две, астрата има супер евтини части и е здрава, за пасата нямам преки наблюдения, но приятели, които карат такива изобщо не се оплакват.

Link to comment
Share on other sites

След 1995 г. Opel драстично подобриха защитата срещу корозия. Освен това моторите им се славят като най-икономичните в съответните класове.

Когато правех проучване за кола, бях 50/50 за Рено 19 или Астра, каквото по-читаво намеря. Независимо, че сега карам френски автомобил, не мога да не отбележа достойнствата на други марки.

Друго важно нещо: винаги оглеждай задните амортисьори на комбитата - 90% са заминали. Все пак предишният собственик е избрал комбито, за да го товари.

За VW мога да кажа само, че държат неоправдано високи цени, не че са лоши.

Фиат... по-скоро не. Не съм видял много доволни хора от тях.

Link to comment
Share on other sites

Категорично Опел Астра, но 1.7ТД е доста слабичко моторче за това купе.

 

За кое 1.7ТД става въпрос защото са 2 типа двигателия?Исузовия двигател който е 1.7ТД е 86 коня и мога да каже че е много добър.Колата си върви перфектно и с 5-ма човека без проблем си дига 150,може и още даже.

 

Иначе аз гласувам за Астрата определено е най-добрия избор от тези коли.Ако е след 95-та година и не е удряна няма да имаш проблеми с гниенето.

Link to comment
Share on other sites

Ооо, гният си и още как. Един комшия си купи нова Астра още като излезнаха. Миналата година бяха започнали да гният калниците и веднага я продаде. Както каза някой по-горе - Опел са измислили ръждата. То си им е като запазена марка. Ако Опелът ви не гние, бъдете сигурни, че сте попаднали на менте :laughing: :laughing: :laughing:

Link to comment
Share on other sites

аз карам фиат и мога да кажа че въобще нямам никакви проблеми .аз бих ти препоръчал мареята .отвън и отвътре си е супер ,не горят много и вървят доста солидно.частите не са и много скъпи ,така че....

Link to comment
Share on other sites

За кое 1.7ТД става въпрос защото са 2 типа двигателия?Исузовия двигател който е 1.7ТД е 86 коня и мога да каже че е много добър.Колата си върви перфектно и с 5-ма човека без проблем си дига 150,може и още даже.

 

Иначе аз гласувам за Астрата определено е най-добрия избор от тези коли.Ако е след 95-та година и не е удряна няма да имаш проблеми с гниенето.

 

 

Въртящия момент в ниските обороти и включен климатик е убийствено малък. Изпреварването с този автомобил е много трудно и дълго, следователно опасно.

 

 

Ооо, гният си и още как. Един комшия си купи нова Астра още като излезнаха. Миналата година бяха започнали да гният калниците и веднага я продаде. Както каза някой по-горе - Опел са измислили ръждата. То си им е като запазена марка. Ако Опелът ви не гние, бъдете сигурни, че сте попаднали на менте :laughing: :laughing: :laughing:

 

Нещо се бъркаш! Това, че на комшията Опела му е блъскан и изправян е причината да корозира. А в случая се мъчиш да ни убедиш, че е нова - няма начин просто. Ела при "Стефанов" да се нагледаш на нови Опели и се опитай да си намериш ръждичка ;)

Link to comment
Share on other sites

Въртящия момент в ниските обороти и включен климатик е убийствено малък. Изпреварването с този автомобил е много трудно и дълго, следователно опасно.

Нещо се бъркаш! Това, че на комшията Опела му е блъскан и изправян е причината да корозира. А в случая се мъчиш да ни убедиш, че е нова - няма начин просто. Ела при "Стефанов" да се нагледаш на нови Опели и се опитай да си намериш ръждичка ;)

 

Хич не се опитвам да убедя никой. Видях как на таблото на НОВИЯ Опел пишеше 000012км. когато го докара пред блока. След това знам колко и как е каран и със сигурност знам, че НЕ Е блъскан. Просто си започна да гние...

Link to comment
Share on other sites

От 2003 имаме Опел Астра 17 TD isuzu и мога да кажа , че автомобилът си е супер (няма грам ражда по нея ,а не е гаражна) , по мотора не ми е правила никакви проблеми (дай боже да продължава да е така). Иначе това дето го казва АЛ БЪНДИ за никите обороти е малко така но със турбото , което включва някаде на 2500 оборота се оправя донякаде (но наистина при изпреварване е малко по особенна работата) , но с това се свиква се пак говорим за кола комби ,а не за някой състезателен автомобил. (да допълня ,че моята е 95-та година ).

 

Така , че гласувам с две ръце за астрата . (VW също не е лошо , но държат по висока цена без кой знае каква причина (имам vw golf 2 и продулжава да е по скъп от опел кадет , а не е по добър (поне според мен)

Link to comment
Share on other sites

От 2003 имаме Опел Астра 17 TD isuzu и мога да кажа , че автомобилът си е супер (няма грам ражда по нея ,а не е гаражна) , по мотора не ми е правила никакви проблеми (дай боже да продължава да е така). Иначе това дето го казва АЛ БЪНДИ за никите обороти е малко така но със турбото , което включва някаде на 2500 оборота се оправя донякаде (но наистина при изпреварване е малко по особенна работата) , но с това се свиква се пак говорим за кола комби ,а не за някой състезателен автомобил. (да допълня ,че моята е 95-та година ).

 

Така , че гласувам с две ръце за астрата . (VW също не е лошо , но държат по висока цена без кой знае каква причина (имам vw golf 2 и продулжава да е по скъп от опел кадет , а не е по добър (поне според мен)

 

Че и бая прилично се държи кораба-майка като ускорение. Като нагнети турбинката и ми става гот на душицата ;). За гниещети Опели - елате и вижте нашия дето 92- Вектра да видим колко е ръждясала ;)

 

Здравейте,

 

започнах да поспестявам парички, за да си закупя кола. Спрял съм се на комби моделите на няколко производителя - VW Passat, Fiat Marea, Opel Astra.

 

За колата бих отделил максимум 4 000 - 4500 лв, понеже това бих събрал за 1година работа :cry

Другото лято е планирана разходка до Германия и съответно от там ще взимам колата.

 

Надявам се тук да ми дадете съвети( ако сте ползвали някоя от дадените коли или сте прочели нещо полезно), за да знам кой ще е по-правилният избор.

 

Колата ще се кара малко, но ми се ще рядка и лесна поддръжка( по-скоро ефтинка :lol: )

 

Моето лично предпочитание е към Фиатчето, много ми харесва от вън :love , но чувам от странични хора, че била скъпа за притежаване :huh:

 

За парите, който ще заделя дали да се насоча към Фиатчето или към изпитаното Пасатче/Астрица ?

 

Кое ще ми поднесе повече наслада :rolleyes: ?

 

Благодаря предварително на всички :)

 

Тва за скъпите ФИАТ-и отчасти е старогръцки легенди. ;). Зависи от мотора, модела и т.н.

Link to comment
Share on other sites

Хмм,

 

много хора са предложили Астрата.

 

Едно приятелче има такава и доста километри и навъртяха за кратък период:

-не се е появила ръжда, въпреки че е от малко по-старите(94година)

-вози много стабилно, като само в напречни дупки клати здраво.

-Вижда ми се малко тясничка, което ми е причината за колебанието :unsure:

 

Аз колата кажи речи ще я ползвам за да се превозвам почивните дни до планината, което ще рече поне 2 колела и багаж. Най-вероятно ще е бензин + газ, за дизелче няма да има пари :( .

 

Астрите в mobile.de вървят 1500+ Е, докато Марейте са около 2000 Е :cry .

 

Ще видя как съм с парите и там на място ще се търси читав автомобил.

 

Нищо не казвате за Пасаторите ?

 

Опа ... пуснал съм отговора като нова тема :zzz

 

Кажете си мнението за колата от обявата, реална ли е има ли видими дефекти ?

ТОВА Е КОЛАТА

Благодаря :)

Link to comment
Share on other sites

Ангренажният ремък е скъсан, което не е много успокояващо. Километрите може и реални да са. А за всичко останало се гледа на място

Link to comment
Share on other sites

За кола от Германия, скъсания агренаж е явен признак на пълна безхаберност и липса на периодично сервизно обслужване от страна на собственика. Кой знае и маслото на колко или дали е сменяно. Такава кола трудно може да се гордее с определението "внос от Германия". Няма смисъл да отидеш до Германия и да си купиш кола от тамошен автосалон.

Link to comment
Share on other sites

Хмм,

 

много хора са предложили Астрата.

 

Едно приятелче има такава и доста километри и навъртяха за кратък период:

-не се е появила ръжда, въпреки че е от малко по-старите(94година)

-вози много стабилно, като само в напречни дупки клати здраво.

-Вижда ми се малко тясничка, което ми е причината за колебанието :unsure:

 

Аз колата кажи речи ще я ползвам за да се превозвам почивните дни до планината, което ще рече поне 2 колела и багаж. Най-вероятно ще е бензин + газ, за дизелче няма да има пари :( .

 

Астрите в mobile.de вървят 1500+ Е, докато Марейте са около 2000 Е :cry .

 

Ще видя как съм с парите и там на място ще се търси читав автомобил.

 

Нищо не казвате за Пасаторите ?

 

Опа ... пуснал съм отговора като нова тема :zzz

 

Кажете си мнението за колата от обявата, реална ли е има ли видими дефекти ?

ТОВА Е КОЛАТА

Благодаря :)

 

взимай една Astra 1.8i .. доста прилично върви..

Link to comment
Share on other sites

Скъсан ангренажен ремък значи 100% изкривени клапани и на едно 60% избити бутала,криви биели и т.н. Тъй че бягай надалеч от тая кола въпреки че на външен вид изглежда добре а още повече че е Фиат. :sick

 

За Пасата ще дадеш сумати пари и немисля че е управдано.Според мен Астрата е много по удобна пък и повече екстри ще имаш.

 

Ако ще вземеш кола инжекцион и тук и сложиш газ в последствие ще си имаш проблеми от запушени дюзи а нищо чудно и изгоряли.Каквато и да е колата 1 броийка е от около 250 лв нагоре.Ако неискаш да става такова нещо слагаш газов инжекцион ама трябва да дадеш още 1300 лв.Тъй че пак ако си се насочил към дизел ще ти излезне горе долу същото.

Link to comment
Share on other sites

Пффф,

 

пусти пари ...

 

Както и да го въртя, както и да го смятам с 4000 няма да се мине :huh:

Явно покупката на автомобил не е за "простосмъртните" :(

Link to comment
Share on other sites

Ако ще вземеш кола инжекцион и тук и сложиш газ в последствие ще си имаш проблеми от запушени дюзи а нищо чудно и изгоряли.Каквато и да е колата 1 броийка е от около 250 лв нагоре.Ако неискаш да става такова нещо слагаш газов инжекцион ама трябва да дадеш още 1300 лв.Тъй че пак ако си се насочил към дизел ще ти излезне горе долу същото.

 

Абсолютно погрешно! Газовия инжекцион използва и двата вида гориво, според температурата и оборотите. А дизел на старо е :) ... Освен ако не го купиш първа ръка от германска бабичка и да чакаш два дена да дойдат да отсекат тополата пред гаража, та да можеш да я изкараш :) Дизел - само нов! Никой не продава дизел, докато не почнат проблемите (визирам ценовия сегмент на тази тема)

Link to comment
Share on other sites

Пффф,

 

пусти пари ...

 

Както и да го въртя, както и да го смятам с 4000 няма да се мине :huh:

Явно покупката на автомобил не е за "простосмъртните" :(

Ти пък не се коси, не се знае колко пари ще събереш. И ако не стигат, ориентирай се към нещо по-евтино (по-стара година, по-нисък клас и т.н.). Както си бил досега без кола, може да поизчакаш още малко.
Link to comment
Share on other sites

За тези пари, а и по малко, можеш да вземеш от тук Пасат 2 комби 1.8 моно - 90 к.с. с възможност за евтина газова (ако не са и сложили де). Ще останеш доволен.

Link to comment
Share on other sites

Има защо да няма.Примерно ето тази има алумниеви джанти,дизелак е,няма изгнило или пък тази.

 

П.П.Подяволите незнам защо линковете небацат .......

 

Абсолютно погрешно! Газовия инжекцион използва и двата вида гориво, според температурата и оборотите. А дизел на старо е :) ... Освен ако не го купиш първа ръка от германска бабичка и да чакаш два дена да дойдат да отсекат тополата пред гаража, та да можеш да я изкараш :) Дизел - само нов! Никой не продава дизел, докато не почнат проблемите (визирам ценовия сегмент на тази тема)

 

Да бе да използвала и двата типа гориво :D Ти говориш абсолютно неверни неща!При обикновенната газова уредба на инжекцион по време на работа на ГАЗ дюзите се изключват и не арбайтят.При газовия инжекцион се използват за въпръскване или направо се сменят в зависимост от колата и бачкат на газ.

 

То ако става за въпрос не само дизелите ги продават щото са почнали проблемите.Всеки който вземе втора ръка я сменя спирачки я съединители я ремъци някви я нещо по-сериозно.

Link to comment
Share on other sites

jozo човека искаше да каже, че инжекциона превключва от бензин на газ при достигането на определена температура или обороти :) А съединител, спирачки и ремъци се наричат консумативи и се сменят периодично. Ти на това ако му викаш проблеми...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...