Jump to content
BulForum.com

СПОРТНИ КОЛИ


Коя предпочитате? Мнения...  

354 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 387
  • Created
  • Last Reply
Ами то роторния двигател си е много готино нещо  :D Друго си е да видиш на оборотомера  си 12 000 оборота и да ти стане густо отвътре  :P  :D

 

Джозо то хубаво да ги видиш тия обороти ама аз съм скромен съгласен съм на 10000 на някое Ферари пък ти вземи тия роторни щуротии

 

Тва рено кърти мивки аз за сефте го виждам

 

Евил от къде го видя това ФЕРАРИ АУРЕА аз май съм бил зает с търсенето на инфо за FXX и тва ми е обягнало от полезрението

 

2006 Ferrari FXX

Year 2006

Make Ferrari

Model FXX

Engine Location Mid

Drive Type Rear Wheel

 

Engine

Engine Configuration V

Cylinder 12

Aluminum, 65 degree

Aspiration/Induction Normal

Displacement 6262.00 cc | 382.1 cu in. | 6.3 L.

Valves 48 Valves

4 valves per cylinder.

Valvetrain DOHC

Power 800.0 HP @ 8,500.0 RPM

HP / Liter 127.0 BHP / Liter

Fuel Type Gasoline - Petrol

 

Standard Transmission

Gears 6

Transmission Semi-Automatic

 

Dimensions

Length 185.12 in | 4702 mm.

Width 80.12 in | 2035 mm.

Height 45.16 in | 1147.1 mm.

Wheelbase 104.33 in | 2650 mm.

Front Track 65.35 in | 1659.9 mm.

Rear Track 64.96 in | 1650 mm.

Seating Capacity 2

Doors 2

 

Steering

Rack and Pinion with Power Assit

 

Tires / Wheels

Tires 19 inch Bridgestone

Wheels Front : 19.0 x 9.0 in

Rear : 19.0 x 13.0 in

 

Бях полудял по Ферари ЕНЦО ами сега какво да правя с този супер болид И не знам ама съм чел ще мощността му надминавала 800-те коня а тук го дават точно 800

ДЖОЗО я пак ми кажи за роторните двигатели :)

Link to comment
Share on other sites

Ами с ротерен двигател знаиш ли кви обороти се постигат??? :confused Тук като гледам максималната мощноист се постига при 8500 оборота!!повечето двигатели имат максимална мощнст при малко по ниски обороти следователно този двигател ще достига 9000 оборота в минута!!Един роторен двигател спокойно може да стигне и до 15000 оборота !!

Link to comment
Share on other sites

Аве хора,оборотите може да са и 20000,важни са конете под капака...Разбира се че въртящият момент е най-важен ама да не забравяме мошността!

Link to comment
Share on other sites

A stiga we.Tfa Lamborgini izlezna predi nqma i 3meseca :woot .Az 6a zema da postna snimki na BMW Z3-kata(neq pone e vijdam seki weekend :D  :punk ).Tq mnogo si ma kefi taq kolica.Vozli sam se v dosta hybavi koli no opredeleno BMW-to nai si ma kefi(moje bi 6toto go kara 4ovek ot rodata de :D  :P )Ina4e opredeleno 6a se regna v toq forym.Nqma na4in :punk

 

 

Това Ферари го гледах няколко дена на паркинга на ЕКПО хотел (аз бях отседнал в него по време на едно изложение през месец май!!! )

Link to comment
Share on other sites

Ами с ротерен двигател знаиш ли кви обороти се постигат??? :confused Тук като гледам максималната мощноист се постига при 8500 оборота!!повечето двигатели имат максимална мощнст при малко по ниски обороти следователно този двигател ще достига 9000 оборота в минута!!Един роторен двигател спокойно може да стигне и до 15000 оборота !!

 

Нека аз да седна в тва ФХХ пък ако ще роторните изгъзици на мазда и 20000 хил.оборота да развиват

Link to comment
Share on other sites

Папарашка фотосесия на Бачково :woot ferrari1.jpgferrari2.jpgferrari4.jpglambo1.jpg И като се има в предвид че не бяха само тези(2-3 БМВ М5,една Карера)но докато заема позиция ги изпуснах....

Link to comment
Share on other sites

За годините си прав

 

Ферари-Ф50 twin-turbo engine

Development on test bench. Engine completely new developed by hitech-turbo- and racing engineers. Turbopistons with low compression 8,5 : 1, turbomanifold and exhaust, turbo electronic, intercoolers left and right in engine compartement, gearbox- and engine-cooling in rear, naca-inlets, metal-kat, suitable for road and track

 

power output:

850 hp / 625 kw at 7.200 rpm, 800 nm at 6.500 rpm, max rpm 8.500; 1,47 kg/HP !!!, booster for power-regulation from 600–850 hp

 

performance:

0-100 km/h 3,0 sec.

0-200 km/h 8,4 sec.

standing 1/4 mile 8,0 sec.

top speed 380 km/h

driving performance depends on gear ratio

Така работата е по равностойна май а За сметка на 4 годинки разлика аз ти давам едно друго Ф50 наслаждавай се

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Спецялно за SUPERCHARGER:

 

There is nothing to replace displacement other than more displacement. This philosophy is also true for the new Mercedes SL 600 and that's why the BRABUS engineers developed the BRABUS S V12 S Biturbo increased-displacement engine. The BRABUS top-of-the-line engine sets new performance standards with a maximum power output of 730 hp / 537 kW and a maximum torque of electronically limited 1,100 Nm from just 2,100 rpm. The power is transferred via a reinforced five-speed automatic transmission run with ARAL high-performance lubricants like all BRABUS engines and transmissions. The performance of the powerful two-seater speaks for itself: 0 - 100 km/h in 4.0 seconds, 0 - 200 km/h in 10.5 seconds, and - depending on final drive and tires - an electronically limited top speed of up to 350 km/h make the BRABUS SV12 S Biturbo Roadster one of the fastest sports cars in the world.

 

 

И моля повече не ме занимавайте с японски боклуци тип СУПРА СКАЙЛАЙН и всякякъв друг вид ЛАЙНА :angry1 :angry1 :angry1 :devil :devil :punk :punk :punk :sayjin :sayjin

Link to comment
Share on other sites

Marca: TOYOTA SUPRA S900 AB-FLUG

Year: 2001

Country: Japуn

Motor: Seis cilindros en lнnea twin turbo de 2996 cc y 24 vбlvulas en posiciуn delantera

Power: 800 HP a 8000 rpm

Torque (mбximo): 850 Nm a 6000 rpm

Transmition: Manual sequentiel

Top speed: 355 km/h

Acceleration: (0-100 km/h): 3.1"

Weight: 1450 kg

Relaciуn peso/potencia: 1.81 kg/HP

Wheelbase: 2550 mm

Сакън ако не почнете да обиждате и т.н. Аз да съм казал някога че немските или италианските коли са боклуци? Както и да е Ето ти един боклук дет щи смачка мерджана.

Link to comment
Share on other sites

2002 Hennessey Venom 1000TT

 

Price: $---,---

Miles Per Gallon: --/-- mpg

Curb Weight: 3420 lbs

Layout: Front-Engine/RWD

Transmission: 6-Speed Manual

Engine

Type: Twin-Turbo V10

Displacement: 8350 cc

Horsepower: 1092 bhp @ ---- rpm

Torque: 1150 lb-ft @ ---- rpm

Redline: 6000 rpm

Performance

0-60 mph: est 2.0 sec

0-100 mph: est 5.0 sec

Quarter Mile: 8.93 sec @ 149 mph

Skidpad: 1.00g

Top Speed: --- mph

Braking, 60-0 mph: 110 ft

Slalom Speed: 75.1 mph

 

 

ето нещо което ще смачка всичко :D

Link to comment
Share on other sites

2002 Hennessey Venom 1000TT

 

Price: $---,---

Miles Per Gallon: --/-- mpg

Curb Weight: 3420 lbs

Layout: Front-Engine/RWD

Transmission: 6-Speed Manual

Engine 

Type: Twin-Turbo V10

Displacement: 8350 cc

Horsepower: 1092 bhp @ ---- rpm

Torque: 1150 lb-ft @ ---- rpm

Redline: 6000 rpm

Performance 

0-60 mph: est 2.0 sec

0-100 mph: est 5.0 sec

Quarter Mile: 8.93 sec @ 149 mph

Skidpad: 1.00g

Top Speed: --- mph

Braking, 60-0 mph: 110 ft

Slalom Speed: 75.1 mph

ето нещо което ще смачка всичко  :D

Доч Вайпър... хахахахахаха

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...