Jump to content
BulForum.com

СПОРТНИ КОЛИ


Коя предпочитате? Мнения...  

354 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 387
  • Created
  • Last Reply
Ти като плямпаш за великите ферарита и техните скорости не съм видял да питаш "WTF......", така че не виждам защо толкова се учудваш на този факт.

 

Toва ако не видя е от въд Океана. Второ аз не съм фен на Ферари заради Топ Спийда. Трето Онова все пак е В8 а прехваленото Бугати W16 с 4 турбота. И още нещо защо не направят такива показатели без турбо? А това че Ферари е велика марка е все презнато. Това че ти не ги харесваш слабо ме интересува. И дано со разбрал че за Ферари не е приоритет да правят рекорд за Максимална скорост. Техните рекорди са във Ф1. И за сега са неподобрими.

 

The Ferrari team has achieved unparalleled success in Formula One. Ferrari cars and Ferrari drivers have won the Mille Miglia 8 times, the Targa Florio 7 times, and the 24 hours of Le Mans 9 times. In F1, Ferrari have the unique distinction of owning nearly all significant records (as of the 2004 Formula One season), including:

• Most constructor championships: 14

• Most driver championships: 14

• Most wins (all-time): 182

• Most wins (season): 15 (tied with McLaren)

• Most podiums (all-time): 553

• Most podiums (season): 29

• Most pole positions (all-time): 178

• Most points (all-time): 4,236

• Most points (season): 262

• Highest winning percentage: 23% (for teams with at least 10 wins)

• Greatest length of time between wins: 53 years, 2 months, 27 days

In 2004, Ferrari also surpassed Ford as the most successful F1 engine manufacturer, with 182 wins (to Ford's 176 wins), despite the fact that Ford-powered cars have started 6,639 grands prix (compared to just 1,979 starts for Ferrari and Petronas-badged engines).

 

Това е доказателство. МИР.

Link to comment
Share on other sites

Na men sega sa mi obe6tali ot Italy originalni dve Ferarri Enco i Ferarri 360 Modena + Edno Lamborghini Galardo.Ot teq deto sa po ~30 cm metalni i interiora im e kato istinski :punk :D

:) Супер. И аз бях много зарибен, ама нещо стана и спрях. Повече кеф ми прави да се бъзикам с Ладичката вече, нищо че не е кой знае кво :)

Link to comment
Share on other sites

:) Супер. И аз бях много зарибен, ама нещо стана и спрях. Повече кеф ми прави да се бъзикам с Ладичката вече, нищо че не е кой знае кво :)

Ve4e mi gi donesaha.Mn sa zaribqva6ti,no nai-mnogo me kefi Ferrati F350 Spider-a,koito e v komplekt s dva vida djanti(ob6to osem) i sam si zglobqva6 panelite volana si4ko :punk .Kogato moga 6te ka4a snimki da my se poradvate :P :love

Link to comment
Share on other sites

Na men sega sa mi obe6tali ot Italy originalni dve Ferarri Enco i Ferarri 360 Modena + Edno Lamborghini Galardo.Ot teq deto sa po ~30 cm metalni i interiora im e kato istinski :punk :D

 

Баси и фена дето си :sick Даже мащаба не им знаеш. 1:10 e :excl: a не са по две педи дълги :P

Link to comment
Share on other sites

Баси и фена дето си :sick Даже мащаба не им знаеш. 1:10 e :excl: a не са по две педи дълги :P

Az ne sam kazal 4e sam fen we.Ma6taba na teq koli4ki,koito mi gi donesaha i na Ferrarito F350 Spider e 1:24.Aide kato neznae6 nedei prikazva.PEACE :)

Link to comment
Share on other sites

Ай ти да не се отваряш, щото би трябвало макета да ти е 18 см, а не 30!!! Вземи го измери с линийка и ако е точен, трябва да е 186мм дължината

Link to comment
Share on other sites

Ай ти да не се отваряш, щото би трябвало макета да ти е 18 см, а не 30!!! Вземи го измери с линийка и ако е точен, трябва да е 186мм дължината

Ei ne sa otvarqi i ti 6toto az do posledno neznaeh kolko 6te sa golemi.I sly4aino znae6 li tozi znak kakvo ozna4ava ~.Ai stiga,4e mi pisna da sa razpravqm s razbira4i po neta,pak i po-yminq otstapva.PEACE AGAIN

Link to comment
Share on other sites

Жалко че няма в класацията Порше понеже това ми е любимата марка автомобили.Иначе гласувах за Ево-то защото и то е доста добро :) Гледах по Топ Гиър Ево vs някво ламборгини(не беше истинска дръпка) :)

За феновете на Порше и тунинга :) http://rinspeed.com/pages/cars/chopster/pr...pster-fotos.htm

Але питччччччч,

Т'ва Поршето е супер преебана кола! :sick Става само за газария за богаташките момичен опа момченца! :D Ако я вземеш на рали състезание ша издахне още на 1 оболка.Защо ли?Ами сигурно щото много и тежи трътката ами а?

А относно сравнението между евото и ламборгинито мога да ти кажа че евото е повече рали ориентирана кола а не за прави участаци каквото е ламбиргинито.Щото сам сигурен че ако ги пуснат 2 на писта с повечко завои ламборгинито ще издъхне. :punk :punk

 

Да вярно, но ако си се вслушал в коментара...Ево 8 има ужасен турбо лаг, маневреността му също е лоша. Все пак мотора е 2.0 400к.с. Това са 200к.с. / литър :blink:

 

2005 Mustang GT - това е колата

Само мога да ти кажа че една от характеристиките с които е извевсно евото е маневреноста и способноста му да взима завоите с ДОВОЛНО ГОЛЕМА СКОРОСТ ама МНОГО ДОВОЛНА ГОЛЯМА СКОРОСТ ! :punk С със сигурност по бързо от Mustang GT :P

 

Neznam kvi ste takiva hora da ne slojite nai-qkata kola :) McLaren F1 :punk

Taq karti mifki :punk

Пич тук става въпрос за барзи и спортни коли които мойе някога да успеем да си купим.Т.Е. ДА СА ПОД 1 000 000 $нали?

 

Gotina temi4ka za kola izbrah evoto ama se 4udq 6to ne izbrah i mustanga

BTW - kalibra rulzzz su6to i tigra(za tuningi)

oniq na valsport tuning(4ernata tigra) dnes kak profu4a krai kolata prosto nqmamm dymi unikalno qka ama ne e mnogo burza

Абе кво ви става бе 'ора?Всеки ша си купува я гофл от 1 световна я калибра от 2 световна я тигра от 80-те? :confused

Не мога да рзбера кви са тия спортни коли с предно предаване?Ако ще е спортна да е със задно предаване или 4X4!Или за вас спортаната кола трябва да е 20 години и да струва до 2000лева а? :ghost

 

МИТСУБИШИ ЕВО. :punk

Mitsubushi Evo rules only biatch :punk :punk

Link to comment
Share on other sites

Але питччччччч,

Т'ва Поршето е супер преебана кола! :sick Става само за газария за богаташките момичен опа момченца! :D Ако я вземеш на рали състезание ша издахне още на 1 оболка.Защо ли?Ами сигурно щото много и тежи трътката ами а?А относно сравнението между евото и ламборгинито мога да ти кажа че евото е повече рали ориентирана кола а не за прави участаци каквото е ламбиргинито.Щото сам сигурен че ако ги пуснат 2 на писта с повечко завои ламборгинито ще издъхне. :punk :punk

Моля?Моляяяяяяяяяяяя?Малчи робеееееееееееееееее!На колене!

Да ти сера да турбо лага и и на лошата маневреност на евото! :angry1

Само мога да ти кажа че една от характеристиките с които е извевсно евото е маневреноста и способноста му да взима завоите с ДОВОЛНО ГОЛЕМА СКОРОСТ ама МНОГО ДОВОЛНА ГОЛЯМА СКОРОСТ ! :punk С със сигурност по бързо от Mustang GT :P

Пич тук става въпрос за барзи и спортни коли които мойе някога да успеем да си купим.Т.Е. ДА СА ПОД 1 000 000 $нали?

Да много е яка .Сигурно дига 200 от лежанка а?Абе кво ви става бе 'ора?Всеки ша си купува я гофл от 1 световна я калибра от 2 световна я тигра от 80-те? :confused

Не мога да рзбера кви са тия спортни коли с предно предаване?Ако ще е спортна да е със задно предаване или 4X4!Или за вас спортаната кола трябва да е 20 години и да струва до 2000лева а? :ghost

Mitsubushi Evo rules only biatch :punk :punk

 

Порше и рали. Ево и спортна кола същата несъвместимост

 

Много доволна кола тим Американски мускули с нова "кожа"

 

Спортна кола - Ферари

Link to comment
Share on other sites

the best car in action :

 

04.jpg

 

Само не виждам тея пежа какво правят в анкетата...къде е фолксваген голф 2, къде е опел кадет B)

Да ле сигурно след малко ша попиташ каде е на таи ладата или на дяда каръчката с магарето а?

 

Темата е постната с много голяма неточност...Разбирам анкетата да е "Коя жена предпочитете:...", но това е кола. Под спортни коли аз разбирам: формула 1, WRC, Льо Ман, Париж-Дакар, ферари, ламборджини, порше, лада... :)

Сигурно и на дяад копача минава в wrc а пич

Link to comment
Share on other sites

Да ле сигурно след малко ша попиташ каде е на таи ладата или на дяда каръчката с магарето а?

 

Къв си ти бре. От дека доЙде. За кво се бориш. Говорим за спортни коли не за ралиджийки. Единствената в моето сърце спортна кола е Ферари-легендарната марка. Най якия модел е Ф40, а най-зверския ФХХ :devil

 

ЕДИТ по полека с убидите. Едно нещо разбери не се заяджай с Уфото. PEACE

Link to comment
Share on other sites

Писна ми разни разбирачи да си падат по фамилни коли, направени да се пускат във WRC само и само да ги купуват :) (за мащаби да не говорим) Спортна кола е тази, която е с две врати, багажника и не се вдига със задното стъкло, баланса и е такъв, че когато се върти със шеметна скорост около себе си, с отнемане на газта спира мигновенно. Това Ево-мево е измишльотина. :)

Link to comment
Share on other sites

Писна ми разни разбирачи да си падат по фамилни коли, направени да се пускат във WRC само и само да ги купуват :) (за мащаби да не говорим) Спортна кола е тази, която е с две врати, багажника и не се вдига със задното стъкло, баланса и е такъв, че когато се върти със шеметна скорост около себе си, с отнемане на газта спира мигновенно. Това Ево-мево е измишльотина. :)

 

Съгласен. Тоя път мислим еднакво. Аз във форум ВИДЕО съм дал едно линкче за японските чудеса може да се види.

Link to comment
Share on other sites

Hora hi4 ne razbiram tazi strast po iaponskite bokluci i vsiakakav model koli proizvedeni ot "drapnatite tova ne sa sportni koli a parodii na takiva kato govorim za SPORT obarnete se kam amerika s mo6nite 10 12 cilindrovi motori i mnogoto kone ili pak kam Italia stranata na sportnite koli

tezi iaponci iskat ot 2 litra dvigatel da napraviat samolet emi ne stava samo FERRARi :sayjin

Случкаи дончо чефончо,До сега не сам чул нито италиянска нито някоя много цилиндрова американак да е печелила някакев рали шампионат а пак японки да ги ринеш с лопата.А пак съсщо мога да ти кажа че дръпнатите очички от 2 литров двигател могат да изкарат по големи конски сили от тези на ферари с 6 литров двигател.Затова МАЛЧИ РОБЕ!НА КОЛЕНЕ! :punk

Link to comment
Share on other sites

Случкаи дончо чефончо,До сега не сам чул нито италиянска нито някоя много цилиндрова американак да е печелила някакев рали шампионат а пак японки да ги ринеш с лопата.А пак съсщо мога да ти кажа че дръпнатите очички от 2 литров двигател могат да изкарат по големи конски сили от тези на ферари с 6 литров двигател.Затова МАЛЧИ РОБЕ!НА КОЛЕНЕ! :punk

 

Като пишем мислим ли РОБЕ а. Или просто ей тъй лала да става. Кво си се зачесал с тия ралита. КОга си видял Ферари Ламбо Форд ГТ или Порше по ралита. В последно време японките ги няма даже и там. Ситроен нещо хванаха да дърпат конците. Ама аз тва не го гледам. Нека да видим във Ф1 кой двигател и кое шаси имат най-много победи. ОПА това били Ферари. КОй има най-много титли Опа това пак били Ферари. КОй тим е най-дълга традиция във Ф1 ОПА това пак били Ферари. Еми такива мъници в нашата гама няма както няма и ротори и турбо компресори за да достигаме мощност. И как ти хрумна да поставиш супер спортни коли който са на 10 см от земята в РАЛИ. От това по-тъпо нещо здраве му кажи.

Link to comment
Share on other sites

Случкаи дончо чефончо,До сега не сам чул нито италиянска нито някоя много цилиндрова американак да е печелила някакев рали шампионат а пак японки да ги ринеш с лопата.А пак съсщо мога да ти кажа че дръпнатите очички от 2 литров двигател могат да изкарат по големи конски сили от тези на ферари с 6 литров двигател.Затова МАЛЧИ РОБЕ!НА КОЛЕНЕ! :punk

Пич ти се пишеш рали-фен така ли? :lol: :lol: :lol: :lol:

Е не. "До сега не сам чул нито италиянска... да е печелила някакев рали шампионат"... нямам думи.

А да си чувал за Ланча Делта Интеграле.

martini2.jpg

А за Ланча Фулвия - стара, но легенда.

А за Ланча 037?

image004.jpg

А за Ланча Стратос?

Lancia_Stratos.jpg

И замълчи, не се излагай... РОБЕ! :bgrin:

Link to comment
Share on other sites

Като пишем мислим ли РОБЕ а. Или просто ей тъй лала да става. Кво си се зачесал с тия ралита. КОга си видял Ферари Ламбо Форд ГТ или Порше по ралита. В последно време японките ги няма даже и там. Ситроен нещо хванаха да дърпат конците. Ама аз тва не го гледам. Нека да видим във Ф1 кой двигател и кое шаси имат най-много победи. ОПА това били Ферари. КОй има най-много титли Опа това пак били Ферари. КОй тим е най-дълга традиция във Ф1 ОПА това пак били Ферари. Еми такива мъници в нашата гама няма както няма и ротори и турбо компресори за да достигаме мощност. И как ти хрумна да поставиш супер спортни коли който са на 10 см от земята в РАЛИ. От това по-тъпо нещо здраве му кажи.

Chefo.Mnogo ama mnogo sam saglasen s teb maina.Izglejda Shizle e kato pi4ovete v tuning.bg.Znae samo ot edi kolko si litrov dvigatel s edi kolko si konski sili,kato sa tuningova i da stane pove4e ot Ferrari F40 otpredi 10godini :laughing: .Shizle da ne po4nem da vadim nie tuningovanite Ferrarita,pak i za kfi ralita govori6 s y4astieto na Lambo,Porshe ili Ferrari

Link to comment
Share on other sites

Пич ти се пишеш рали-фен така ли? :lol: :lol: :lol: :lol:

Е не. "До сега не сам чул нито италиянска... да е печелила някакев рали шампионат"... нямам думи.

А да си чувал за Ланча Делта Интеграле.

martini2.jpg

А за Ланча Фулвия - стара, но легенда.

А за Ланча 037?

image004.jpg

А за Ланча Стратос?

Lancia_Stratos.jpg

И замълчи, не се излагай... РОБЕ! :bgrin:

 

Евала колега. Респект. Аз не се бях замислял за тези но се овлякох по "внасянето на Ферари и Ламбо в ралитата :angry1

 

Chefo.Mnogo ama mnogo sam saglasen s teb maina.Izglejda Shizle e kato pi4ovete v tuning.bg.Znae samo ot edi kolko si litrov dvigatel s edi kolko si konski sili,kato sa tuningova i da stane pove4e ot Ferrari F40 otpredi 10godini :laughing: .Shizle da ne po4nem da vadim nie tuningovanite Ferrarita,pak i za kfi ralita govori6 s o4astieto na Lambo,Porshe ili Ferrari

 

Така си е. Аз в тая тема съм дал едни тунинги ама на КОЛИ и направени от тунинг майстори. Говорим за БРАБУС и Кьонинг Спешъл. Говорим за Мерцедес СЛ 55 който е взет и доработен с елелтронно ограничена скорост на 350 и за Ферари Ф50 с макс скорост 385 км/н.

Link to comment
Share on other sites

Евала колега. Респект. Аз не се бях замислял за тези но се овлякох по "внасянето на Ферари и Ламбо в ралитата :angry1

Така си е. Аз в тая тема съм дал едни тунинги ама на КОЛИ и направени от тунинг майстори. Говорим за БРАБУС и Кьонинг Спешъл. Говорим за Мерцедес СЛ 55 който е взет и доработен с елелтронно ограничена скорост на 350 и за Ферари Ф50 с макс скорост 385 км/н.

Taka e mnogo razbirat horata :laughing:

Link to comment
Share on other sites

Бе тия Рена пуснаха ли ги във ВРЦ-то :huh:

 

____________________________________________

Респект на всички разбирачи. Да ама за мен ВРЦ е реклама да се продават фамилните коли. След А110 не съм видял една свяста кола в това ВРЦ. Ай празнете се по сини фамилни коли със златни джанти :sick :sick :sick

Хахаха Ланча Делта.... спортен хечбеч при това четириврат. :sick

Link to comment
Share on other sites

Хахаха Ланча Делта.... спортен хечбеч при това четириврат. :sick

Да, но легенда, заедно с Ауди Куатро. Това са двата най-велики ВРЦ автомобила. Щом и жена печели с Ауди Куатро... какво да ти говоря... :) Просто мечтата на всеки авто-фен по онова време.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Уважаваните журналисти от Forbes са направили класация на най-бързите автомобили в Америка. Ето ги и тях:

1. SSC Ultimate Aero - V8 1046 к.с. 426,8 км/час цена - 654 500 долара

2. Saleen S7 Twin Turbo - 750 к.с. 416 км/час - 555 000 долара

 

Уважаваните журналисти от Forbes са направили възможно най-тъпо, въздухарски написаната класация!

1. За да се докаже, че една кола развива дадена скорост се прявят тестове на специална писта и специална комисия. (не си спомням как беше съкращението на комисията, чиито данни се приемат единствено от цял свят за единна мярка за максимална скорост на абомобил и т.н....)

2. Написаните данни са супер измислени (вероятно от производителите)

3. Saleen S7 Twin Turbo по смъртно НЕ МОЖЕ да вдигне повече от 400!! (390-395 някъде)

4. SSC Ultimate Aero НЕ МОЖЕ да вдигне повече от 400!! (395-398)

5. Единствената кола която Е ДОКАЗАНО, че може на мине 400 е Бугати вайрон 16/4 (maxV = 402)

6. А кола №1 за всички времена е McLaren F1 with BMW Engine 391 km/h @ '93 (10 години по-късно е "заменен" с +11км/ч по някаква случайност)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...