Jump to content
BulForum.com

СПОРТНИ КОЛИ


Коя предпочитате? Мнения...  

354 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Уважаваните журналисти от Forbes са направили възможно най-тъпо, въздухарски написаната класация!

1. За да се докаже, че една кола развива дадена скорост се прявят тестове на специална писта и специална комисия. (не си спомням как беше съкращението на комисията, чиито данни се приемат единствено от цял свят за единна мярка за максимална скорост на абомобил и т.н....)

2. Написаните данни са супер измислени (вероятно от производителите)

3. Saleen S7 Twin Turbo по смъртно НЕ МОЖЕ да вдигне повече от 400!! (390-395 някъде)

4. SSC Ultimate Aero НЕ МОЖЕ да вдигне повече от 400!! (395-398)

5. Единствената кола която Е ДОКАЗАНО, че може на мине 400 е Бугати вайрон 16/4 (maxV = 402)6. А кола №1 за всички времена е McLaren F1 with BMW Engine 391 km/h @ '93 (10 години по-късно е "заменен" с +11км/ч по някаква случайност)

 

Не е. Дига под 400 заради спойлерите си. ;)

 

$ 2.500.000 - Porsche Schuppan 962 CR (1994)

$ 1.547.000 - Mercedes-Benz CLK GTR (1998)

$ 1.250.000 - McLaren F1 Le Mann (1995)

$ 1.029.455 - Koenig C62 (1991)

$ 1.000.000 - Ferrari 333 SP (1993)

$ 1.000.000 - Nissan R390 GT1 (1998)

$ 1.000.000 - Porsche 911 GT1 (1996)

$ 1.000.000 - Porsche 962 DP (1992)

$ 960.165 - Jaguar XJR-15 (1990)

$ 890.000 - McLaren F1 (1997)

$ 863.000 - Leblanc Caroline (1999)

$ 853.473 - Dauer 962 Porsche Le Mann (1994)

$ 805.000 - Yamaha OX99-11 (1992)

$ 800.000 - Bugatti Veyron 16/4 (2002)

$ 767.600 - Ferrari GTO Evoluzione (1987)

$ 650.000 - Ferrari Enzo (2003)

$ 650.000 - Cadillac LMP (2001)

$ 645.000 - Lotus Elise GT1 Le Mann (1997)

$ 595.900 - Ferrari Koenig Competition Evolution (1985)

$ 575.000 - Lotec C1000 (1991)

$ 500.000 - Lamborgini Diablo VT TT (Turbo Twin) (1996)

$ 485.000 - Isdera Commendatore 112i (1993)

$ 480.000 - Ferrari F50 (1995)

$ 480.000 - Ferrari Lotec Colani Testa D'Oro (1991)

$ 415.551 - Mercedes-Benz Brabus S-klasse V12 (2001)

$ 415.000 - Ferrari F40 (1991)

$ 400.000 - Chevrolet Corvette Callaway Sledgehammer (1988)

$ 400.000 - Bentley Continental SC (Sedanca Coupe) Mulliner (1998)

$ 398.000 - Ferrari Hamman F40 (1994)

$ 380.000 - Bugatti EB 110 SS (Super Sport) (1992)

$ 375.000 - Porsche Carrera GT (2003)

$ 375.000 - Porsche Gemballa Mirage Evolution (1990)

$ 375.000 - Saleen S7 (2000)

$ 375.000 - Mercedes-Benz SLR McLaren (2000)

$ 350.000 - Bentley Continental R (1995)

$ 350.000 - Bugatti EB 110 GT (1994)

$ 350.000 - Lister Storm (1993)

$ 345.000 - Jaguar XJ220 (1993)

$ 341.000 - Bentley Continental T (1998)

$ 335.400 - Bentley Azure Convertible (2000)

$ 329.000 - Bentley Continental R Mulliner (2000)

$ 328.229 - Koenig F48 (Ferrari F348) (1991)

$ 325.000 - Pagani Zonda C12 S (1999)

$ 320.000 - Aston Martin V8 Vantage Le Mans

$ 310.000 - Lamborgini Diablo GTR (1999)

$ 309.000 - Lamborgini Diablo GT (1999)

$ 300.000 - Cizeta Moroder V16T (1988)

$ 300.000 - Mercedes-Benz Renntech CLK CTX (2000)

$ 300.000 - Mercedes-Benz Renntech EV12 (1999)

$ 292.000 - Bentley Continental R (1998)

$ 286.000 - Lamborgini Diablo VT Roadster (1999)

$ 285.000 - Aston Martin V8 Vantage

$ 283.750 - Vector W8 (1991)

$ 280.000 - Lamborgini Diablo VT Roadster Millennium (2000)

$ 270.000 - Lamborgini Murcielago (2003)

$ 250.000 - Mercedes-Benz SLR (2003)

$ 235.000 - Aston Martin Vanquish (2003)

$ 230.000 - Ferrari 550 Maranello (2003)

$ 175.000 - Porsche 911 GT2

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • Replies 387
  • Created
  • Last Reply
Знам , че между повечето от моделите по-горе няма много общо, но съм подбрал

едни от най любимите ми! Дайте мнение за тях и(или) пишете за вашите фаворити!!

ми на мен ми харесва марката TOYOTA

Link to comment
Share on other sites

оо сега щи скочат на веждата :)

 

Няма смисъл. За кво като не ВИЕ сами не искате на хубаво ;). И още нещо аз винаги съм твърдял че всяка уважаваща себе си марка, която произвежда супер спортни коли трябва да ги прави с атмосферни двигатели. Както излизат двигателите на Ферари от завода ;). Докато таз Супра ако не я напомпат с турбини си остава :sick. В горния пост колко японски коли има ;). И там не присъства Ферари Ф50 ГТ ;)

Link to comment
Share on other sites

:P ahahah :D

Тфа ако е базовия модел на Мерцедеса ша мине Ферарито ама друг пат.Той сигурно фрашкан с тунинг по двигателя и 10кила нитро :laughing: .

 

Олеееее.Абе хора.Тука в ПЛОВДИВ вчера знаете ли какво беше спряло на спирката до Тримонциум...неее не 37 или 44-Ferrari F50 кабриолет :punk .В искрящо червено.Караше го човек много приличащ на мафиот :D .Ама иначе колата беше убиец.На живо е много по-красива отколкото на снимки.С едни джанти на ферари.Кожен салон пак с еблемата на ферари.Тея кръгли стопове,четири ауспуха....малииииии :punk :punk .Ако някой може да го снима да го качи тука щото тряа да се види.Малко по малко настигаме тъпите шопи :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
:P ahahah :D

Хехе... това са коли на някакъв шейх (гледах го по Дискавъри) беше сложил напълно нов двигател и трансмисия... Според него конете му били малко на стоковия Мерцедес и нямало тръпка. :bgrin:

 

А онова Ферари е 360 спайдър. :bgrin:

spa0398jr1.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Хехе... това са коли на някакъв шейх (гледах го по Дискавъри) беше сложил напълно нов двигател и трансмисия... Според него конете му били малко на стоковия Мерцедес и нямало тръпка. :bgrin:

 

А онова Ферари е 360 спайдър. :bgrin:

spa0398jr1.jpg

 

Модената и аз я видях. Иначе съм виждал и Ф40. А ако това е нормално СЛК 55 на АМГ няма и ни най-малъй шанс срещу Енцото. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...