Jump to content
BulForum.com

СПОРТНИ КОЛИ


Коя предпочитате? Мнения...  

354 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Незнам NSX или CTX е, ама точно една дупка по нашите пътища и ще стане NSsSsSssx :) За мене кола дето да не върви еднакво добре по черен път и асвалт не е кола :) Не говорим за консервите (джиповете).

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 387
  • Created
  • Last Reply
Незнам NSX или CTX е, ама точно една дупка по нашите пътища и ще стане NSsSsSssx :) За мене кола дето да не върви еднакво добре по черен път и асвалт не е кола :) Не говорим за консервите (джиповете).

да значи за тебе до тук изброените не са коли, а може би за теб една каручка ще е най-добре

Link to comment
Share on other sites

Незнам NSX или CTX е, ама точно една дупка по нашите пътища и ще стане NSsSsSssx :) За мене кола дето да не върви еднакво добре по черен път и асвалт не е кола :) Не говорим за консервите (джиповете).

Ми ти която и кола да хакаш по дупките ша стане лом

Link to comment
Share on other sites

Незнам NSX или CTX е, ама точно една дупка по нашите пътища и ще стане NSsSsSssx :) За мене кола дето да не върви еднакво добре по черен път и асвалт не е кола :) Не говорим за консервите (джиповете).

 

 

Ми то да ти кажа всичките дет ги изброихме тука кат минат през голяма дупка или през черен път ша са лешш, щом за теб тва не са коли .... :wir

Link to comment
Share on other sites

Общо взето сериозно тунингованите коли не са за нашите пътища!

Освен ако не си някъв гъзар като тези дето ги гледам в тунинг

центъра,веки ден висят там да си сменят спойлерчетата (един кара,двама отворили вратите гледат я бурдюрче,я дупка,я камък) та исках да кажа,че това не е работа,ако ще тунинговаш прави го както трябва

ламарини,двигател и т.н. който може да го направи ще може да си плаща и пласмасите!И не мога да ги разбера,купят си чисто нова скъпа колица и веднага са в гаража,дупчат,режат,лепът!?!?

Като дават толкова пари за чисто нови коли не са ли чували за фабричен тунинг,правят го хората по поръчка и както трябва !!!

Ами това е,ние ще си гледаме филмчета и ще си мечтаем... :moon:

 

TOKYO AUTO SALON 2001

 

И малко(много) снимки:

MITSUBISHI

SUBARU

SHELBY

ACURA

 

:moon:

И специално за ОПЕЛ феновете:OPEL

Link to comment
Share on other sites

THE SHAMAN, пич, ти наясно ли си, че това са напълно несравняеми коли???? Как въобще можеш да слагаш рамо до рамо коли като MUstang GT и Shelby Cobra със коли като Peugeot 307 и Citroen Xsara? Едните са предназначени за състезания и се продават в единични бройки по света, а другите са бапълно нормални серийни автомобили! Това че във WRC се състезават някои от тези коли нищо не означава. Там са с много подсилени двигатели и турбо компресори и пак не могат да достигнат мощността на Шелбито! Колкото до Дон Чефо, кви спортни коли има пък в Америка? Амриканците са едни прости каубои, които освен да слагат някви чудовищни двигатели и някви смешни модификации по колите си друго не правят! Истината е PORSCHE!! :punk

Link to comment
Share on other sites

:sayjin Точно тва е якото на американските двигатели те со огромни и мощни а не като на япоснските боклуци 1,3 1,5 до 2.0 кубика с роторни и всякви други джиджибявки

Поршето е много яка колица дори супер но нали се сещаш коя е на първо място в мията класация ФЕРАРИ ЕНЦО но и една КАРЕРА GT не бих отказал :sayjin

Link to comment
Share on other sites

Точно тва е якото на американските двигатели те со огромни и мощни а не като на япоснските боклуци 1,3 1,5 до 2.0 кубика с роторни и всякви други джиджибявки

Сега е момента да цитирам 1 рали пилот който говореше за японските коли:

 

Нямате представа колко мощна кола си копувате за толкова малко пари!

 

Та само това ще кажа...смятам че е достатачно!

Link to comment
Share on other sites

:sayjin Точно тва е якото на американските двигатели те со огромни и мощни а не като на япоснските боклуци 1,3 1,5 до 2.0 кубика с роторни и всякви други джиджибявки

Поршето е много яка колица дори супер но нали се сещаш коя е на първо място в мията класация ФЕРАРИ ЕНЦО  но и една КАРЕРА GT не бих отказал :sayjin

Да ама тия роторни "джиджибявки" вадят 210 к.с. от 1.3 литра двигател :P

Link to comment
Share on other sites

da ama to4no tiq rotorni dvigateli stradat ot lipsa na vurtq6t moment ,zatova ne mogat da postignat vurveja na kola s normalen dvigatel i 210 konq

Link to comment
Share on other sites

da ama to4no tiq rotorni dvigateli stradat ot lipsa na vurtq6t moment ,zatova ne mogat da postignat vurveja na kola s normalen dvigatel i 210 konq

 

SPEED. EVO VIII Dyno test results at the wheels - Power 166.7kw at 6182rpm/Torque 294.1Nm at 4551rpm. STi Dyno test results at the wheels - Power 144.2kw at  5976rpm/Torque 280.3Nm at 4780rpm. Both tested same day, same conditions. 

 

Ся ако кажеш че 280 и кусур Nm са малко направо те признавам..... ;)

Link to comment
Share on other sites

Ся ако кажеш че 280 и кусур Nm са малко направо те признавам..... ;)

Квото и да си говорим японските коли са едни от най-яките казвал съм го, казвам го и ще продължавам да го казвам.... :) МРАЗЯ АМЕРИКАНСКИТЕ КОЛИ :angry: И американската нация (по-точно накои управляващи).

 

Амриканците са едни прости каубои, които освен да слагат някви чудовищни двигатели и някви смешни модификации по колите си друго не правят! Истината е ФЕРАРИ!!!

а, с т`ва съм съгласен.

Link to comment
Share on other sites

Ся ако кажеш че 280 и кусур Nm са малко направо те признавам..... ;)

sq puk ako mi kaje6 4e dvigatelite na EVO VIII i Imprezata STi sa rotorni te preznavam..... ;)

Link to comment
Share on other sites

И аз съм фен на японските коли, но и американските не са за подценяване... Стига с тва Ферари ве Ламборджини е сто пъти по добра кола!

Link to comment
Share on other sites

mi kazanoto 4 mneniq po nagore az li4no go razbiram taka

Не EVO-то не е с роторен двигател.И наистина EVO-то вади доста повече въртящ момент,но е двулитров двигател с турбо,а маздата е 1.3 двигател без турбо и въртящ момент 220 NM,което за този двигател никак не е малко.

Link to comment
Share on other sites

Вижте няма смисъл да казвам че единствените спортни коли са ФЕРАРИ А за японските колички ми то направо е смешно да се говори за нещо спортно с обем на двигателя 1,3 литра и този прословут въртящ момент

CL 65 na AMG май минаваше 1000 и по точно 1076 НМ Сами си правете сравнението едното е 6,5 литра и като му дадеш газ има кой да ти отварне а онези източни чудеса направо не ми се говори за тях освен тва и тези роторни двигатели след 80000 най много 100000км отиват на кино :sayjin

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...