Jump to content
BulForum.com

Ню Дрийм Ти Ви [TiVi.bg]


Recommended Posts

От известно време е почти невъзможно да се свържеш по мейл.

 

Нещо се случва, или са пуснали всичко на самотек.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 620
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

On 2/13/2021 at 10:11 PM, sheep said:

Според мен в голяма степен е автоматично. Сравнително наскоро, малко преди нова година, купувах абонамемт през сайта. Попълних формата, написах данните на Маг устройството, не си спомням точно, но като ден от седмицата май беше в събота някъде късно вечерта. Системата им ми даде някакъв референтен номер, нямам иПей регистрация да платя на момента, та на следващия ден (по спомени неделя) ходих да платя на каса на Изипей. И като се върнах в нас след 10тина - 15 минути услугата вече беше тръгнала. Сега, не казвам, че това е правило, просто в моя частен случай от моя гледна точка бързо станаха нещата и то в неработни дни.


Ами аз всичко съм описал в предния ми пост. След като направих поръчката в сайта единствено получих мейл, в който ме съветват да се свържа с тях. Референтен номер не съм получил изобщо. До ден днешен (12 дни по-късно) поръчката си стои на статус "Задържана". От тях нищо.
На фона на никаквата обратна връзка, за да си заслужава трябва услугата, която предлагат да е повече от перфектна, в което доста се съмнявам на този етап.

Edited by tgechev
Link to post
Share on other sites

Честно казано пакета им е добър, качеството също. Ако имаш стабилен интернет няма да имаш грижи.

 

Проблемът е, че ако се наложи да се свържеш с тях нещата се бавят с дни или седмици.

Link to post
Share on other sites

Значи аз за втори път купувах абонамент и в случая беше на името на друг човек, друг имейл (до който нямам достъп, ако не се предупреди да се проверява) и т. н. Уж наскоро беше, обаче сега не мога да си спомня какво точно направих и в каква последователност беше, защото мисля си, че някъде ме питаха по какъв начин ще платя първоначално. Примерно от няколкото възможности аз съм избрал Изипей. И като финализирах поръчката системата ми изписа нещо от сорта, което беше съвсем ясно и конкретно като указания - отива се на каса в Изипей, казваш този номер, те ти казват колко да платиш. От това по-просто няма накъде. Не си спомням, но трябва да е било нещо такова, защото май не съм питал човека с имейла дали е получавал нещо, а аз като отидох да плащам знаех какъв код да кажа, т. е. като съм купувал веднага са ми изписали детайлите.

После вече, след като направиш първоначалното плащаме, те ти пращат фактура с клиентски номер и вече става още по-лесно. Аз не ползвам иПей, ползвам си онлайн банкиране на банката, в която имам сметка, там има модул за всякакви комунални плащания - нагласяш си плащането с конкретния абонаментен номер и всеки месец ти излиза да го платиш с 2 клика на мишката. Тук вече при тях е автоматизирано, защото като платиш и малко след това (може и веднага, не съм засичал) получаваш на имейла ти потвърждение за плащане. Примерно ако си бил 2 седмици на море няма смисъл да плащаш за телевизия през това време. Връщаш се, услугата е спряла, плащаш, и веднага тръгва, т. е. това е някакъв вид автоматизация без човек да го наглежда.

Link to post
Share on other sites

Говорите за различни неща. @sheep говори за вече активирана услуга, която след активация, минава вече директно на машини, тоест всичко е автоматизирано. Колегите горе се оплакват, че имат проблем с пускане на нова услуга и/или тест, което докато се вкара в системата, имаме човешки фактор. Понякога, когато са на линия, нещата стават моментално, друг път - не. Има над какво да поработят още, в това отношение.

Link to post
Share on other sites

Не се разбира колегата дали е платил и само чака да му се стартира услугата или търси да се свърже с тях относно как да направи плащане. 

 

Но да - най-вероятно трябва в началото човек от фирмата да настрои имейл, MAC адрес, сигурно разни други неща в 1-2-3 системи, после си става автоматично.

Link to post
Share on other sites

Вкарва се в билинг система MAC адрес и данни на клиент, абонаментен план. Съответно билинг системата генерира абонатен номер, по който плащаш в Изипей или където там си искаш. Отделно, като искаш промени, пишеш мейл, в който задължително си пишеш абонатния номер. Нещо такова е...

Edited by Lucky Luciano
Link to post
Share on other sites
12 hours ago, sheep said:

Значи аз за втори път купувах абонамент и в случая беше на името на друг човек, друг имейл (до който нямам достъп, ако не се предупреди да се проверява) и т. н. Уж наскоро беше, обаче сега не мога да си спомня какво точно направих и в каква последователност беше, защото мисля си, че някъде ме питаха по какъв начин ще платя първоначално. Примерно от няколкото възможности аз съм избрал Изипей. И като финализирах поръчката системата ми изписа нещо от сорта, което беше съвсем ясно и конкретно като указания - отива се на каса в Изипей, казваш този номер, те ти казват колко да платиш. От това по-просто няма накъде. Не си спомням, но трябва да е било нещо такова, защото май не съм питал човека с имейла дали е получавал нещо, а аз като отидох да плащам знаех какъв код да кажа, т. е. като съм купувал веднага са ми изписали детайлите.

После вече, след като направиш първоначалното плащаме, те ти пращат фактура с клиентски номер и вече става още по-лесно. Аз не ползвам иПей, ползвам си онлайн банкиране на банката, в която имам сметка, там има модул за всякакви комунални плащания - нагласяш си плащането с конкретния абонаментен номер и всеки месец ти излиза да го платиш с 2 клика на мишката. Тук вече при тях е автоматизирано, защото като платиш и малко след това (може и веднага, не съм засичал) получаваш на имейла ти потвърждение за плащане. Примерно ако си бил 2 седмици на море няма смисъл да плащаш за телевизия през това време. Връщаш се, услугата е спряла, плащаш, и веднага тръгва, т. е. това е някакъв вид автоматизация без човек да го наглежда.

Интересно. По принцип каквото и да плащам по интернет и аз търся опция да платя с карта на момента, но в този случай такава в сайта на tivi.bg не видях.

 

10 hours ago, sheep said:

Не се разбира колегата дали е платил и само чака да му се стартира услугата или търси да се свърже с тях относно как да направи плащане. 

 

Но да - най-вероятно трябва в началото човек от фирмата да настрои имейл, MAC адрес, сигурно разни други неща в 1-2-3 системи, после си става автоматично.

 

Разбира се, че говоря за нова поръчка. Преди този (все още ненастъпил) момент не съм ползвал услугите им. В този ред на мисли, когато правих поръчката единствената опция за плащане беше банков превод и нямаше опция/стъпка да се промени. Ако някой знае как да се направи нова поръчка така, че сайта директно да изплюе номер за Изипей нека сподели.

Link to post
Share on other sites

Интересно защо тази тъпотия с банковия превод? Все още таксите си вървят по epay.. Т.е. само при първоначалната регистрация да не приемат epay.bg... малко странно. Мислех и аз скоро втори абонамент да поръчам, но нещо... май не вървят на добре нещата, и ако ще чакам NN на брой дни... май ще си трая засега. Какво, скъпо им излиза по epay.bg ли?! Ми да направят директно с карта баси.

Когато аз се абонирах навремето, чаках 2 дни, макар че платих на момента. Явно съм бил късметлия.

За съжаление май нямат някаква читава алтернатива за това, което предлагат като услуга :( .

Link to post
Share on other sites
On 1/25/2021 at 8:07 AM, Lucky Luciano said:

 

В сайта са посочили, защото самите те не са тествали /още/ 424, което направих аз. 424 работи отлично. И са писали, че не препоръчват да се ползват 4K на FHD, защото старите модели 4K приемници бяха бъгави. Сегашните - 420 и 424 са много добри.

 

@plameni Ъпскейлът е по-важен, както знаеш. Даунскейлът скоро няма да е необходими - минава се на 4К телевизора. Но видя при ъпскейл за какво качество на FullHD каналите говорим.

 

При 424 липсват някои функции бутона за "Любими" не е активен, не може да оставяш на пауза директно, а трябва да върнеш леко назад, за да влезе в режим time shift и тогава на пауза.

Януари месец явно са пипали нещо, защото бокса беше преминал на по-стара версия и бутона "Любими" беше активен и тогава си направих листа с любими канали, а сега като пробвах да добавя нови канали се оказа, че пак не е активен този бутон. Бокса беше забил и го рестартирах и той пак си мина на последната версия, с която го бях купил.

Ако изброените неща са в следствие настройки от страна ТИВИ, то не липсват случаи, в които 424 забива. 

При мен се получава следното когато пусна бокса и ТВ непосредствено един след друг в менюто картината не е в рамката където трябва да бъде, а над каналите и много по-малка. Но когато пусна първо бокса и изчакам малко повече и тогава стартирам ТВ, тогава го няма този проблем.

 

В страницата си във фейсбук имаше коментар от ТИВИ

"Ще видим дали можем да направим 424 да работи адекватно."

 

Та има какво да се желае от този модел и от оператора, за да работи всичко.

 

Има ли възможност да се види с какъв битрейт са каналите ?

 

Link to post
Share on other sites

Проблемът е при ТиВи, а не в бокса. На друг оператор, работи коректно всичко. Това, което ми казваш, че става с пускането на ТВ, превюто, че се мести в средата е от версията на фърмуеъра. Качи му последната и ще се оправи. Впрочем, 424 имат само една версия на фърмуеъра, тоест промените са от страна на ТиВи в самия портал, а не по фърма на бокса. Освен, ако не са направили къстъм за тоя модел, но не мисля. Доскоро не подозираха, че работи 424 на техния портал, така че явно не пипат.

Link to post
Share on other sites

В момента ми показва, че съм с версия 5.6.0 (2.20.02-pub-424), а януари когато работеше бутона за "Любими", помня само, че на мястото на 5 показваше 4 ...

Тогава също без да пипам настройките с пускане на ТВ се стартираше автоматично и бокса, но след като заби и го рестартирах се върна до 5.6.0 (2.20.02-pub-424), сигурен съм на 100%, че числата бяха други на версията.

 

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
On 2/16/2021 at 9:53 AM, tgechev said:

Интересно. По принцип каквото и да плащам по интернет и аз търся опция да платя с карта на момента, но в този случай такава в сайта на tivi.bg не видях.

 

 

Разбира се, че говоря за нова поръчка. Преди този (все още ненастъпил) момент не съм ползвал услугите им. В този ред на мисли, когато правих поръчката единствената опция за плащане беше банков превод и нямаше опция/стъпка да се промени. Ако някой знае как да се направи нова поръчка така, че сайта директно да изплюе номер за Изипей нека сподели.

 

След двумесечни мъки по телефона ми беше обяснено, че услугата не може да бъде предоставена на физическия ми адрес, каквото и да значи това. До тук с казуса tivi.bg :-) Който е успял да се върже наистина е късметлия или пък не е?

Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, Danzki said:

Каква е причината да не може да бъде доставена услугата?  Само това ли ти казаха ? 

 

 

Буквално цитирах казаното от служителката. Дори уточни, че проблемът не е в устройството, чийто мак адрес съм написал, а във физическия адрес :D. Може и да е било оправдание, но вече не ми се спореше изобщо и просто й благодарих и затворих. Като толкова не искат нови клиенти добре.

Link to post
Share on other sites

Това е много жалко, защото наистина последната около година съм наистина доволен от услугата (хем е софтуерно през Kodi), която май няма читава алтернатива (независима от ISP телевизия, която просто да си пуснеш след рутера). Мислех да пусна на второ място, но наистина нямам и нерви и време да се занимавам с подобни глупости ако ще трябва да минавам през тях.

Link to post
Share on other sites

Това прилича на "изгубени в превода".

К'ъв "физически адрес", к'ви пет лева...

Останах с впечатление, че искаш само IPTV? Или и интернет? Или някой така те е разбрал?

Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, plameni said:

Това прилича на "изгубени в превода".

К'ъв "физически адрес", к'ви пет лева...

Останах с впечатление, че искаш само IPTV? Или и интернет? Или някой така те е разбрал?

 

Ами то в поръчката всичко си пише. Бях заявил само телевизия. Звънях повече от 5 пъти като всеки път ме питаха за име и номер на поръчка. Ако са толкова бавни, че да не могат да разберат, че искам само телевизия или не могат да се сетят да ме питат какво искам и не ми дават една смислена причина защо поръчката ми се бави 2 месеца, много им здраве.

Link to post
Share on other sites

Точно изгубени в превода. Нещо не сте се разбрали. На кой доставчик на интернет си и за кой град става дума?

Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Lucky Luciano said:

Точно изгубени в превода. Нещо не сте се разбрали. На кой доставчик на интернет си и за кой град става дума?

 

Cooolbox, Пловдив.

Link to post
Share on other sites

Наистина нещо не е наред...

Направих поръчка с измислени данни, включително с регистрация на профил. 

Поръчката стои със статус "Задържана". Единствената възможност за плащане е "Банков превод"

Получих и имейл с текст:

Благодарности за Вашата поръчка

Здравейте, 
Благодарим за вашата поръчка. В момента е на изчакване, докато потвърдим вашето плащане. Можете да прегледате поръчката:
Моля, свържете се с нас за уточняване на валутата и номера на банковата сметка.
(Поръчка №53... 

 

Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, plameni said:

Наистина нещо не е наред...

Направих поръчка с измислени данни, включително с регистрация на профил. 

Поръчката стои със статус "Задържана". Единствената възможност за плащане е "Банков превод"

Получих и имейл с текст:


Благодарности за Вашата поръчка

Здравейте, 
Благодарим за вашата поръчка. В момента е на изчакване, докато потвърдим вашето плащане. Можете да прегледате поръчката:
Моля, свържете се с нас за уточняване на валутата и номера на банковата сметка.
(Поръчка №53... 

 

 

Точно същото беше и при мен. Това беше първият и последният имейл от тях, който би трябвало да е автоматичен. :D

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...