Jump to content
BulForum.com

Протест с/у мобилните оператори - Пловдив


muhaha

Recommended Posts

Протеста е замислен за 20 февруари от 10 часа пред централна поща Пловдив. Повече информация за изканията за които ще бъде протеста на този адрес: http://www.facebook.com/pages/Protest-Da-sprem-proizvola-na-telekomite-v-Blgaria/127888060612250

 

На предния протест в София са били 50-тина човека. Аз мисля че можем да се съберем в пъти повече. Искам да помоля всички хора които мислят че са лъгани и/или продължават да бъдат лъгани от операторите да си хващат обувките и свирките и всякакви неща с които може да се вдига шум и на 20-ти пред пощата в Пловдив.

 

Понеже тук в Пловдив няма организация, търсим сериозни съмишленици към идеята и каузата да се кооперираме и да направим организация и да дадем гласност за предстоящото събитие. Хора които искат да участват могат да се свържат с мен тук на ЛС или фейсбук: facebook.com/kle4aka .

 

Имаме обещана подкрепа и от организаторите в София, като искам да каже че и там ще има протест ако някой не е прочел разбирасе ;) идеята е да се вдигнем повече хора по възможност във всеки голям град, но разбирасе повечето хора стоят и си казват да само така, но никой не се захваща да си вдигне задника и да излезне на улицата. Надявам се това да се промени.

 

Моля споделете и с ваши приятели нека има гласност, нека спрем да мълчим и да седим!

Link to comment
Share on other sites

Нещо не разбирам. Протест за какво ли не друго да ама баш мобилните оператори не ми се струват толкова зле напоследък че да се протестира че лъжат. Не че не гледат да те минат но е в границите на допустимото.

Link to comment
Share on other sites

И аз не разбирам. За какво да се протестира - правиш си сметката и ако ти отърва им ползваш услугите, ако не ти отърва не ползваш. Това е. Едва ли достъпът и потреблението на мобилни телефони трябва да е някакво гарантирано право.

Link to comment
Share on other sites

Тук немога да се сългася с теб. Първо протеста е със следните искания:

1. Общите условия и индивидуалните договори да бъда разбираеми за потребителите, без подвеждащата реклама, като всички клаузи да бъдат с единен за договора шрифт.

 

2. Неустойката при предсрочно прекратяване на договора от страна на потребителя да бъде 7% от произведението на месечните абонаметни такси умножено по месеците за оставащия период.

 

3. Автоматичното предписване на срочните договори да се премахне изцяло. Договорът след изтичане на срока да преминава в безсрочен, с възможност за прекратяване с едномесечно предизвестие и без неустойки.

 

4. Да се коригира процедурата по преносимост, така че да има ясни и конкретни срокове за всяка стъпка поотделно, като се определи едномесечен срок, след който номера се прехвърля автоматично.

 

5. Да се дефинира понятието кредитен лимит. Да се заложи като неотменно задължение на операторите. Уведомлението при достигане на 90% от размера на потреблението спрямо кредитния лимит за текущия отчетен период да бъде задължително.

 

6. Намаляване на цените на дребно и промяна на тарифирането на всяка секунда (още от първата ) без първоначално неделим период, за всички гласови услуги.

 

7. Да се извършва редовен мониторинг на тарифирането от страна на Комисията за регулиране на съобщенията.

 

8. Да ограничи практиката на нежеланите търговски съобщения. Забрана за изпращане на "спам" от 20:00часа до 09:00 часа.

 

9. Да бъде премахната практиката на дискриминиране на настоящите спрямо новите абонати и най-вече тези новите абонати, които пренасят номера си.

 

10.Привеждане на тарифирането на роуминг услугите в съответствие с директивите на ЕС.

 

11.Информираност относно, каква част от сумата на услугите, касаещи благотворителност е за целите на кампаниите и каква част е такса на телекомите и/или техни посредници.

 

Второ за границите на допустимото... ми не е допустимо да има такива граници. По цял свят говорят на много по различни цени от тук, в един форум четох мнение цитирам по памет: " по добре да си купим чужди карти и да си говорим тук в роуминг".

 

И сега ще ти кажа как мен ме цакат:

на тарифа съм със следните условия: 7.9 лв такса. 2000 минути по 1 стотинка за цялата мрежа 0883 и + 3 номера от мтел. интернет на цена 1 ст на мб. Веднъж два пъти направих сметки по 20+ лв и от тогава редовно ми цъкат по 20+ лв. А говоря към 200 минути по 1 стотинка = 2 лв, интернет не съм правил повече от 100мб = 1 лв да имам 10-тина мин към други оператори по 34 ст = 3.4 лв да кажем че съм пуснал 10 смс-а по 14 ст = 1.4 лв общо = 7,9+2+1+3,4+1,4 = 15,7 . Слагаме го 16 лв за мен това е разумната сума която можеби съм си изговорил но получавам сметки 20+ . Но дори и да е 1 лв на обанот с 5 милиона абонати това са 5 милиона лв кражба само за месец :blink: . Е извинявайте но в цял свят говорят по евтино и им излиза сметката а на наще оператори не им стига печалбата ами и безсрамно крадат.

 

Други номера които са ми въртеляи:

Сменям обанментния план ( при положение че съм го сменял няколко пъти понеже в лооп можеш да си го сменяш когато решиш ) минавам на лооп сърф заради интернета. Всичко става по телефона, приемат ми заявката чакам да я изпълнят. Получавам обаждане ( понеже като лоялен клиент имах карта фрее която ако не се говори не плаща нищо ) и ме уведомяват ще трябвало да мина нея на план за да мина на избрания план. Помислих и дадох съгласие. След 2 дни мой приятел прави същото, но не го карат да мине фрее картата си на план. От което съдя че 10000% са ме излъгали и съм се минал, понеже имам договор за още една карта.

 

Друг случай:

Излиза ми по изгодна оферта решавам да мина на нея, но разбирам че плана ми бил промоционален и съм подписал за 2 години. Никой не ме е питал за продължителност на договора (а моя приятел е питан), оказва се че трябвало да ми остават 2 месеца до изтичане на договора за да мога да сменя плана ( за което не бях уведомен когато сменях плана и никаде в сайтовете им не го пише ).

 

Редовните реклами за телефони на промоции. Да ама не никаква промоция правят ти отстъпка 100 200 лв за дфа се вържеш с договор за 2 години с такси по 30 - 50 лв на месец. Каде е промоцията ?

 

И аз не разбирам. За какво да се протестира - правиш си сметката и ако ти отърва им ползваш услугите, ако не ти отърва не ползваш. Това е. Едва ли достъпът и потреблението на мобилни телефони трябва да е някакво гарантирано право.

 

Еми правя си сметка, знам много добре колко говоря и все пак най нагло ме лъжат. И аз какво мога да направя? Мога да им платя неустойки в сериозен размер за да се махна. И нямам по добра алтернатива. Разбира се мога да ги съдя, но и да ги осъдя което е съм нително ще е след най малко 3 години и ще е за смешна сума. Веднъж точно ги бях хванал как след като ме засякоха в 00:00 и без да имам разговори сметка та ми бе станала 2 лв, но веднага си вързаха гащите и ми ги приспаднаха. А ако не бях се обадил дали щяха да ми ги приспаднат?

 

И аз не разбирам как така не разбирате? :D

Link to comment
Share on other sites

" по добре да си купим чужди карти и да си говорим тук в роуминг".

Тук хората направили ли са си сметката или само така си пишат и приказват по форумите? :)

 

...От което съдя че 10000% са ме излъгали и съм се минал, понеже имам договор за още една карта.

Това е бизнес, служителите са търговци и са ти предложили нещо да си купиш и ти си се хванал. Кой те кара да консумираш :)

Link to comment
Share on other sites

Съмнително е, защото няма как да докажеш нищо (че са те лъгали). Можеш да наемеш адвокат, но надали ще постигнеш нещо, освен ако не са почнали съвсем през просото. Все отнякъде ще се появи "дребен шрифт" или нещо друго, което е забутано в девета глуха. А колкото до това че не са ти казали тая или оная лека подробност за плана и продължителност - че то при ТОЛКОВА многобройни и объркани тарифи и услуги и подробности около тях, има ли човек на земята който може да ги помни :) . Дори да ги помни, ако не ти ги каже, иди доказвай после че не ти ги е казал, а масата хора не биха тръгнали да се разправят (те затова не само операторите се качиха на главите на хората), и за тях това е част от премерения риск да са некоректни по съвест.

Добре че почти не ми се налага да ползвам GSM, я изговоря в месеца 1 лв я не. Не само те са изедници.

 

Иначе разбирам. И дано шумотевицата има някакъв ефект. Но надали, просто няма как да съберете 1000000 души. Това не е критична кауза в страна като нашата, в която има милион други неща, които вълнуват хората малко повече. То какво тук е наред, каквато тема да захванеш, трябва протест да се прави.

Link to comment
Share on other sites

Въпроса е по скоро принципен, и основната кауза е да има яснота в договорите и клаузите. За консумирането не сте прави. Но по български започнахте да ме убеждавате че проблема бил малък :D

Link to comment
Share on other sites

Аз няма да кажа, че протеста няма смисъл, но ти в частност май не си сигурен за какво протестираш.

 

По цял свят говорят на много по различни цени от тук, в един форум четох мнение цитирам по памет: " по добре да си купим чужди карти и да си говорим тук в роуминг".

 

 

Я да видим:

 

Verizon Wireless USA

 

900 minutes

$59.99 monthly access (90лв)

$0.40 Per-Minute Rate (60стотинки)

  • Unlimited Calling to more than 80 million Verizon Wireless Customers
  • Unlimited Night & Weekend Minutes

No Domestic Long Distance Charges

 

Неограничен Data Plan е още $30 (45лв) на месец.

 

Общо станаха 135лв.

 

Неограничени в мрежата на оператора.

Неограничени през нощта и уикендите.

 

Сигурно има и още скрити условия, но в страниците на американските оператори винаги ми е било трудно да навигирам.

 

 

Vodafone UK

 

 

За телефон HTC Desire HD не се плаща нищо.

 

Месечната такса е 40 паунда. (90лв).

 

  • 900


    minutes

  • Unlimited


    texts

  • 750


    MB

  • 24


    months

Договор за 2 години.

 

900 минути към всички оператори.

 

Неограничени съобщения и 750мб интернет.

 

След това цените са:

 

по 80ст-1лв на минута извън мрежата на Водафон.

60ст в мрежата на Водафон.

СМС - 30ст. (в случая са неограничени, но ако не бяха..)

 

Супер много ми се искаше да видя цените и в някоя друга държава, но опитах Orange във Франция и просто се изгубих в сайтът (и езикът) им. Няма ясни таблици с тарифите на плановете както при нас. Всичко се търси с лупа.

 

И сега ще ти кажа как мен ме цакат:

на тарифа съм със следните условия: 7.9 лв такса. 2000 минути по 1 стотинка за цялата мрежа 0883 и + 3 номера от мтел. интернет на цена 1 ст на мб. Веднъж два пъти направих сметки по 20+ лв и от тогава редовно ми цъкат по 20+ лв. А говоря към 200 минути по 1 стотинка = 2 лв, интернет не съм правил повече от 100мб = 1 лв да имам 10-тина мин към други оператори по 34 ст = 3.4 лв да кажем че съм пуснал 10 смс-а по 14 ст = 1.4 лв общо = 7,9+2+1+3,4+1,4 = 15,7 . Слагаме го 16 лв за мен това е разумната сума която можеби съм си изговорил но получавам сметки 20+ . Но дори и да е 1 лв на обанот с 5 милиона абонати това са 5 милиона лв кражба само за месец :blink: . Е извинявайте но в цял свят говорят по евтино и им излиза сметката а на наще оператори не им стига печалбата ами и безсрамно крадат.

 

Ти очи нямаш ли да си проверяваш разпечатките извинявай? Те каквото ще да са, но на черното бяло не могат да кажат.

 

Други номера които са ми въртеляи:

Сменям обанментния план ( при положение че съм го сменял няколко пъти понеже в лооп можеш да си го сменяш когато решиш ) минавам на лооп сърф заради интернета. Всичко става по телефона, приемат ми заявката чакам да я изпълнят. Получавам обаждане ( понеже като лоялен клиент имах карта фрее която ако не се говори не плаща нищо ) и ме уведомяват ще трябвало да мина нея на план за да мина на избрания план. Помислих и дадох съгласие. След 2 дни мой приятел прави същото, но не го карат да мине фрее картата си на план. От което съдя че 10000% са ме излъгали и съм се минал, понеже имам договор за още една карта.

 

Твоя приятел е питан за всичко за което ти не си. Той не е ли на същия оператор? Оплачи се срещу служителите, а не срещу операторите, след като теб не са те харесали и не са ти казали, а на него са му казали.

 

Редовните реклами за телефони на промоции. Да ама не никаква промоция правят ти отстъпка 100 200 лв за дфа се вържеш с договор за 2 години с такси по 30 - 50 лв на месец. Каде е промоцията ?

 

Никой не дава телефони без пари. Промоция си е и още как. Пример - Samsung Galaxy S. Цената му от Мтел с договор за 2 години е 580лв. Цената му в магазина е 880лв. За да го ползваш пълноценно, трябва да използваш плана с който те ти предлагат да го закупиш. (има и малко по-евтин разбира се, но нали тоя телефон пари струва). Ти като си тарикат го вземи за 880 и си плащай същите такси. Щом 580 не ти е промоция....

 

 

Та не разбирам за какво мрънкате по-точно.

Link to comment
Share on other sites

Не виждам смисъл да продължавате типично по Български да ми обеснявате колко съм тъп. Аз много добре знам колко съм тъп ;). И като го има на резпечатка черно на бяло тези разпечатки кой ги печата? Та те са в схемата. Щом нямате нищо протива да ви крадат и лъжат ваш си проблем. Много добре знам за какво ще протестирам, проблема е че много хора не разбират колко сериозен е проблема. Нужно ли е да получите сметка от хиляди лева за да разберете? Защото има много хора получили сметки за хиляди, рекорда е 30 000 лв. И телефони без пари дават по света но не и тук.

Link to comment
Share on other sites

Не виждам смисъл да продължавате типично по Български да ми обеснявате колко съм тъп. Аз много добре знам колко съм тъп ;). И като го има на резпечатка черно на бяло тези разпечатки кой ги печата? Та те са в схемата. Щом нямате нищо протива да ви крадат и лъжат ваш си проблем. Много добре знам за какво ще протестирам, проблема е че много хора не разбират колко сериозен е проблема. Нужно ли е да получите сметка от хиляди лева за да разберете? Защото има много хора получили сметки за хиляди, рекорда е 30 000 лв. И телефони без пари дават по света но не и тук.

 

А ти си малък и не можеш с един калкулатор да сметнеш това, дето го пише в сметката ако те съмнява? Свали си софтуер за телефона да ти смята колко говориш и колко трябва да ти е сметката, като не забравяш да закръгляш на първите 60 секунди.

 

Нали това се опитах да ти покажа. Как дават телефони без пари по света. Vodafone UK. С договор за 2 години и 90лв месечен абонамент. (2160лв)

 

Тук, този телефон е 839лв и 26лв на месец абонамент за 2 години. (1463лв)

Link to comment
Share on other sites

Може да съм малък, но пак казвам знам с колко ме лъжат но какво мога да направя? Оставам с обеждението че смятате че съм някакво хлапе което си мисли че го лъжат и решило че ще пише из форумите. Ще помоля модератор да изтрие излишните мнения.

Link to comment
Share on other sites

Никой не казва, че си тъп. Не доказвай обратното :) .

Аз лично мисля, че има доста по-важни неща, струващи се да се протестират. Но то не е и толкова до протести. Не и в мащабите, каквито са най-често, умряла работа. Не сме дорасли.

За операторите, явно не са толкова по-високи цените спрямо другаде, просто нашия стандарт е най-лошия в Европа може би, и то с доста назад от тия преди нас, и оттам идват недоразуменията. За нашия стандарт доста цени са прекалено високи. Не може да сравняваме така цените че видите ли примерно бензина тук бил по-евтин (близо 3€) от някъде си (да кажем 4€) макар че май точно бензина си е по-скъп, а да "забравяме" тънко за средната заплата че е има няма 500 лв, има няма 10-тина пъти по-малко от белите страни.

Link to comment
Share on other sites

Не бе. Не ми трийте мнението в което показвам цените за по 60ст на минута с тарифа за 135лв на месец, за да оборя протестите срещу цена от 32ст на минута (Глобул) и такса от 15лв. Да не говорим, че за 135лв, Виваком май предлагаха нещо от сорта на 10ст на минута и то след изчерване на някакво огромно количество национални разговори.

 

Ама видиш ли, нали телефоните са безплатни... Значи цените ни са по-високи.

 

Никой не гледа в дългосрочен план вече. Никой.

Link to comment
Share on other sites

Аз няма да пиша в темата повече. Пуснал съм рапорт до модераторите те ще решат дали ще се трие и ако да какво. Според мен темата да бъде почистена и заключена ще е най добре защото само ще се прави лоф мохабет. А целта на темата беше ако има съпричастни да се свържат с мен, а не да си изказваме личните мнения. Ясно е че има и други проблеми но и те няма да се решат сами. А не виждам и някой да се мъчи да ги реши, но щом този проблем е по малък дай да не го решаваме а? Малките проблеми ако не станат големи то водят до големи ;) а и чисто аритметично ако само добавяме а не изваждаме то проблемите само ще се натрупват.

Link to comment
Share on other sites

Проблемите са по-дълбоки. И аз да съм и да мога да държа високи цени, и аз ще го правя. Проблеми има при картелни споразумения, липса на конкуренция и куп други подобни, които се борят по други начини, примерно законодателни?!

С такива протести срещу специално такива компании Нищо съществено не се постига, освен НАЙ-много някое преструктуриране така че по друг по-завъртян начин да ни взимат парите.

Протестите трябва да са насочени към съвсем други органи.

Link to comment
Share on other sites

az pak sam mnogo dovolen ot m-tel za 10godini nikoga ne sam imal problem

 

dreben shrift ima v vseki edin dogovor ne samo tuk no i po celia sviat prosto kato podpisvash neshto chetesh vsichko

 

za neustoiki pri spirane na karta vinagi sam plashtal ostavashtite mesechni taksi nishto poveche samo globul biaha reshili da si slojat niakva si neustoika

 

kato mi e iztichal dogovara mi ostava sashtia no bezsrochen kogato iskam moga da si go spra ili da mina na drug plan bez predizvestia i neustoiki

 

"spam" ne sam poluchaval hora na vivatel mi kazvat che postoianno im idvat nenujni sms-i ako govorish za raznite igri vinagi ima opcia da gi spresh

 

 

za blagotvoritelnost otivat ~50%

 

lichno az poluchih smetka 600lv i dokato otida da si podam molba v ofisa mi zvannaha ot 088133 da mi kajat che ne sa mi otcheteni niakakvi minuti ot semeistvo i priateli i che shte bade prerazgledana i shte mi pratiat sms s novata suma

 

 

 

 

kato cialo niamam nikakav problem nito niakoi ot moite poznati ima s operatorite osven 2-3 na globul

i mnogo se chudia na horata v fb v raznite grupi za operatorite zashto gi pliuat prosto triabva da si po vnimatelen chetesh si dogovora pitash kakvoto te interesuva ( a ne da kazvash na priatel mu kazaha na men ne vsichko si go pishe v dogovora chetesh podpisvash ako te ustroiva i gotovo ) ako neshto ne e kakto ti pishe v dogovora otivash v blizkia ofis i si puskash edna molba

 

posledno vreme zabeliazvam che za vsichko protesti se praviat iavno e niakakava nova moda

 

bih prisastval no samo da gledam

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Така е, но откакто доста неща могат да се правят директно по телефона, смени на тарифи, условия, промоции, зачестиха тия оплаквания. Ти по телефона реално нищо не подписваш когато сменяш план, тарифа, условие някакво. Разчиташ каквото ти каже текущия оператор. Повечето хора разчитат сляпо на това, а и подобни начини са въведени уж за удобство, в полза на хората. Само дето понякога им спестяват подробности, които могат да са в техен ущърб (на абонатите). Всичко това минава между капките, и вероятно не е незаконно. Какъвто и закон да се измисли, ще се намери начин да ти подложат динена кора. А ти не можеш винаги и по всяко време за всяко нещо да си на 100% изострен да внимаваш. Все в някой момент се оказваш под нечий произвол, и трябва да се довериш до някаква степен. Просто в белите страни подобни неща са по-добре уредени, хората по-добре си знаят правата и са по-сигурни че ако са нарушени, ще има последствия. А не като тук.

Link to comment
Share on other sites

Тук немога да се сългася с теб. Първо протеста е със следните искания:

 

Не искам да се заяждам но не може да се оплакваш че те карат да подписваш неизгоден за теб договор. Това зависи изцяло от теб - като не ти е изгодно не го подписваш. Не може и да протестираш затова че няма вариант който да ти харесва на теб. Примерно и аз искам да се топля без пари и да имам неограничено количество топла вода на цена 1ст/кубик но не дават. При това не просто няма такъв филм ами в кооперацията в която живея ако искам да ползвам топла вода от ТЕЦ-а понеже съм единствения който желае (бяхме трима, накрая всички се отказахме) трябва да плащам по 45лв/кубик за топла вода отделно кубика към ВИК за вода.

 

 

Второ - ти си правиш сметки за стотинки и си мислиш че те лъжат. Защо не пробваш така - изключваш си телефона или го слагаш на зарядното и не го бараш цял месец и после виж каква сметка ще дойде? Вземи си друга карта.

 

Аз съм от другите - плащам около 40лв/месец абонамент + не помня колко за мобилния интернет. Сметката на месец рядко е над 20лв за разговори - другите минават от безплатните. В групата в която съм аз се включи един мой приятел - преди редовно плащаше на Мтел и Глобул за 2 други карти средно по 80-100лв за ВСЯКА от тях... откак мина на правилния план първо изхвърли Глобулската и второ сметките му станаха около 50-60лв - чиста икономия над 100лв/месец.

 

По-добре се консултирай кой е най-удачния план за теб защото плановете с най-ниска абонаментна такса

 

За другите неща : имай предвид, че хората работещи в тези фирми не са безгрешни, това че на теб са ти казали нещо а на твой приятел друго не значи че искат да те прецакат, а че единия от двамата консултанти с които сте говорили се е объркал.

 

Договорите са обвързващи а ако не желаеш да сключиш никакъв договор говориш скъпо - не е много честно да е така но навсякъде по света е същото. Да, големите фирми ползват МНОГО по-големи отстъпки от нормалните хора - отново нищо ново под слънцето. Да, в някои държави е по-евтино да се говори отколкото тука - примери доста, но като цяло не сме УЛТРА зле че да тръгнем на протести чак.

 

Мобилните комуникации у нас като покритие са много по-добре от американските примерно - там половината време нямах обхват или пък в Австрия където мрежата беше претоварена и въпреки че обхват ужким имаше не можеха да ме търсят нито аз да се обадя (т.е. обаждах се аз и то след 5тия опит).

 

Просто в белите страни подобни неща са по-добре уредени, хората по-добре си знаят правата и са по-сигурни че ако са нарушени, ще има последствия. А не като тук.

 

Не точно. Просто customer support-a е с по-различна нагласа и се опитват да ти угодят повече. Особено магазините ако имаш проблем или просто си размислил няма никакъв проблем да върнеш нещата те ти връщат парите. Тук вземат ли гледат да не върнат. Но Мтел специално са ми връщали пари (или по-скоро не съм плащал 1 или 2 месеца). ЕВН са същите.

Link to comment
Share on other sites

Не виждам смисъл да продължавате типично по Български да ми обеснявате колко съм тъп. Аз много добре знам колко съм тъп ;).

 

Това добре, ама защо трябваше да ни занимаваш и нас?!

 

Операторите в България са си общо взето добре. Който има претенции за надписване, да заведе дело! Който не чете договорите подробно - да си чука кухата глава, аз нищо не подписвам, ако не съм го прочел открай-докрай!

 

Такива протестиращи като теб, дето не могат да си формулират иЗканията за ПРЕДписване на договорите, е смешно да правят демонстрации. Или пък, ако толкова трябва да се отърве нещо от даскало, поне дайте на учителката по Български да ви провери иЗканията, че лошо ми става...

Link to comment
Share on other sites

Guest Rumbata

Кво го напрайхте момчето бе...

Наште оператори били добри - да, добри са....за себе си...

...и що гледате всичко само от собствената си камбанария?!

Колко процента са такива като вас които за наясно с всички клаузи и дребни шрифтове, и колко са другите?

Като видя някоя намазана консултант-продавачка да зарибява дядо Гинчо от с. Говедаре да си пусне дом. тел. и интернет от Мтел например, като случайно забравя да спомене набутващите клаузи ми идва да ѝ извия врата!!!

Хиляди са примерите за така наречената учтива некоректност,а за мен просто са тарикати-говнари които са намерили благоприятна почва.

Напълно подкрепям протеста и ако имам възможност ще отида.

Link to comment
Share on other sites

Това добре, ама защо трябваше да ни занимаваш и нас?!

 

Вие сами се занимавате! Някой да ви кара да си излагате непоисканите мнения? Като не ви оттърва не консумирате :D

Link to comment
Share on other sites

Типичния пример как българина най-обича да си гледа само неговата хралупка. Жалка история.

 

Аз също мога да кажа, че никога за над 13 години съм нямал никакви проблеми от Мтел. Е и ? Да не би да съм единствения клиент на Мтел. И дай аз като съм нямал никой да не протестира срещу тях щото на мен ми е добре ?!? Казах ли вече жалка история ?

 

Аз на Мтел им се чудя как изтърват клиенти като Кока Кола България /преди няколко години/ и Белла /сега/, и за други групи се сещам, но техните обороти не надминават 20 000 месечно, за разлика от предите два клиента.

 

---

Ето и пример за това как се протестира - дори и индивидуално. Пък който няма проблеми с тях и е доволен не виждам какво изобщо се меси !!!

 

 

---

Даже се сещам как преди има няма година, подарък направиха два скъпи телефона /Xperia/, за приподписването и за някой техни прегрешения, за които като ги понастъпиш се реваншират приятно.

Link to comment
Share on other sites

Операторите в България са си общо взето добре. Който има претенции за надписване, да заведе дело! Който не чете договорите подробно - да си чука кухата глава, аз нищо не подписвам, ако не съм го прочел открай-докрай!

 

Като прочетеш и при 3те оператора неравноправна клауза за подновяване на договора какво правим?

Като ти поставят цена на роуминг и мобилен нет и 3те оператора 2 ПЪТИ завишена спрямо чуждестранните оператори?

Като ти НАЛАГАТ услуги и съобщения въпреки той изричен отказ?

 

Напълно има нужда от граждански натиск. В нашата родина НЕ се разбира съвременното потребителско право и какви права трябва да имаш.

 

А делата също не винаги са решение. Оператора разполага с бюджет и време, спрямо които самостоятелната фигура на частен потребител е несъизмерима по възможности за преследване на права по съдебен ред.

 

Хората имат право на равнопоставена, коректна и добра услуга срещу парите, които те заплащат.

 

А това дали хората са си формулирали правилно исканията си е техни проблем. Не виждам нищо лошо в отправената покана за присъединяване към стартирана инициатива.

Link to comment
Share on other sites

Явно съм първият събудил се модератор, дето е видял рапорта. :P

Нямам точно мнение по въпроса, тъй като впечатленията ми за 3-те оператора са противоречиви. Наистина, особено преди време, съм засичал доста "тарикатене на дребно", особено от страна на М-тел, което умножено по броя абонати вече хич не се явява като дребно, но пък от доста време явно контролът е затегнат, защото не засичам някакви постоянни нередности от нито един от трите оператора - вярно, че съм на предплатени услуги, а при абонаментите нещата може да стоят по-иначе...не знам...

Все пак темата за протеста си е негова и той пожела или да я разчистим, или да я затворим - разчистване не мисля да правя, тъй като всеки има право свободно да изрази мнението си по тази тема, така че ще я затворя, но няма да приключвам рапорта. Ако някой от колегите иска да се задълбочи и да разчиства, винаги може да го направи и отново да отвори темата.

 

 

Едит: Впоследствие погледнах и установих, че авторът на темата не е дал опцията "затваряне на темата", а само "разчистване", така че ще я отворя отново.

Link to comment
Share on other sites

Това добре, ама защо трябваше да ни занимаваш и нас?!

 

Операторите в България са си общо взето добре. Който има претенции за надписване, да заведе дело! Който не чете договорите подробно - да си чука кухата глава, аз нищо не подписвам, ако не съм го прочел открай-докрай!

 

Такива протестиращи като теб, дето не могат да си формулират иЗканията за ПРЕДписване на договорите, е смешно да правят демонстрации. Или пък, ако толкова трябва да се отърве нещо от даскало, поне дайте на учителката по Български да ви провери иЗканията, че лошо ми става...

 

значи мрънкащите са безкрайно много, протестиращите - по-малко, а тези, които имат истински доводи за протест, може би - най-малко! аз реални случаи на надписани сметки и пр.. не видях, и не чух от никой от познатите и приятелите ми...само в интернет - вълнИ от кофти коментари. в интернет пространството - където е най-лесно и удобно да се пише истина и лъжа.... като подлагаме на съмнения новата система на МТел, подлагаме ли на съмнения изказванията на хилядите, които плюят срещу нея? :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...