Jump to content
BulForum.com

Cooolbox


Recommended Posts

Рапторе, малко по-нервен и краен си от необходимото :) .

Ако повечето доставчици имат подобни политики, кво прайм... гоним всичките като парцали и накрая стоим без нет ли..

 

Ми не - аз с моя доставчик вече не помня колко над 10 години НЯМАМ проблем. Няма да се учудя ако съм вече най-стария клиент. А подобно отношение, разиграване и хабене на нерви - никога не мога да позволя. Шут в дивия и марш, като изрично подчертавам контакта с мен да бъде заличен, понеже после емисарите яко си патят (справка Евроком). 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ми не - аз с моя доставчик вече не помня колко над 10 години НЯМАМ проблем. Няма да се учудя ако съм вече най-стария клиент. А подобно отношение, разиграване и хабене на нерви - никога не мога да позволя. Шут в дивия и марш, като изрично подчертавам контакта с мен да бъде заличен, понеже после емисарите яко си патят (справка Евроком). 

 

Аз също нямам проблем. Йозо и той е нямал проблем.

Докато не е настъпила промяната на адреса. Тогава не е ясно дали и ти няма да заимаш проблеми с твоя доставчик.

Link to comment
Share on other sites

Наистина не знам дали има смисъл от проверка, но ако държат, защо да не.

 

Не е като да съм нямал проблеми (хеле с адапторите за приемниците, техниците бяха всеки ден у нас да ги сменят), аз съм един от първите им абонати, мисля от 2008-ма, когато бяха само в центъра и никъде другаде. Бях тестер на телевизията преди да я предлагат официално, а там беше някакъв ужас, после бях тестер и на тайм-шифта. Както казах, отначало ме спечелиха с обслужването и грижата за клиента, това с годините се промени рязко и се вкарват някакви за мен от глупави по-глупави правила и условия, уж за по-добро. Както например да ме проверяват имал ли съм покритие, спокойно като дам адреса веднага се вижда, че на тоя адрес има абонат, та не знам каква проверка е нужна. Тоя електронен портал (my.cooolbox) е направен, толкова труден, както казах онази вечер 30 минути търсих от къде да си активирам услугата за 24ч., че нали не съм платил, така и не успях. Може да не успях, че нали друг беше проблема. 

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

Аз също нямам проблем. Йозо и той е нямал проблем.

Докато не е настъпила промяната на адреса. Тогава не е ясно дали и ти няма да заимаш проблеми с твоя доставчик.

 

Не - няма да имам никога, освен ако липсва обхват. 

Link to comment
Share on other sites

Предвид тази новина:

 

Стана ясно кой ще излъчва Шам­пионската лига и Лига Ев­ропа у нас през следващи­те 3 години (сезони 2018-2021). Победителят в търга за ШЛ е добре поз­нат - bTV Media Group. По-голямата новина е, че те­левизията ще дели права­та с мобилния оператор А1 и неговите канали МАХ Sport.

Както е извест­но, от новия сезон Шам­пионската лига ще има нов формат. Мачовете остават във вторник и сряда, но ще имат нов ча­сови пояс - четири срещи от 19:55 и четири от 22:00. Двубоите във втор­ник ще вървят по МАХ Sport 1, а тези в сряда по bTV Action, както досега.


Предвиждате ли някаква възможност за гледане на каналите MAX Sport?

Link to comment
Share on other sites

Те алтернативите са ясни. Само интернет и ТВ от друг доставчик.

Въпрос на сметки е, но до два месеца трябва да има яснота, за да се вземе съответното решение...

Заради италианското първенство, едва ли, но заради Шам­пионска лига и Лига Ев­ропа, може да се наложи А1 да отворят каналите MAX Sport и към други доставчици, при това на разумни цени, защото рискуват обвинения в злоупотреба с монопол

Link to comment
Share on other sites

Предвид тази новина:

 

Предвиждате ли някаква възможност за гледане на каналите MAX Sport?

 

В процес на преговори сме с А1 за договаряне на условия и права за излъчване. Към момента не можем да се ангажираме с конкретен срок за финализирането им.

Link to comment
Share on other sites

Поне има развитие от първоначалната им позиция, за разпространение само в мрежата им.

 

Ако има успех, повече ме притеснява качеството.

Стриймовете на BTV Group са еталон за качество, в сравнение с HD-съдържанието на Diema Sport 1 и 2 например.

Докато това, което съм виждал досега по Мтел спорт, се описва прекрасно с термина "пълен мазньоч"

... та ако стигнете до споразумение, надявам се ще договорите и качество/битрейт.

Link to comment
Share on other sites

гледам мачовете  по руски сайтове с супер качество , телевизия не гледам

 

Тоя "филм" прекрасно знам как да си го гледам...

 

Защо непрекъснато се забравя, че почти във всеки дом има потребители, които не са наясно с технологиите.

Такива, за които управлението на телевизора се изчерпва с вкл./изкл., регулиране силата на звука, избор на канал с няколко цифри и последователен преглед на поредни канали.

Link to comment
Share on other sites

Абе то е донякъде спорно колко хора, които хабер си нямат от технологии, изобщо се пускат на кулбокс и гигабитовата тарифа за общо 35 лв на месец при наличие на 13 лв интернет на месец, който 99.9% ще ги задоволи, но това е друг въпрос :) . Също така мтел предлагаха на нашите телевизия за 2 лв на месец към интернета пакетно, който към момента 15-16 лв се плаща заедно с стац. телефон..

 

От чисто любопитство да питам, някой от кулбокс ще коментира ли оплакванията от една друга тема за времето, необходимо да кажат дали имат покритие/оптика на дадено място в града? :rolleyes:

Как така някой като булсат за секунди по телефона казват дали имат покритие на адрес, а вие тази процедура я бавите 3 дни (според оплакванията)? Би трябвало да поддържате актуална карта на покритието си и детайли къде имате прекарани оптики/кабели, с които да се консултирате за секунди...

Много ми е любопитно дали подобни неща са тенденция за влошаване, защото чувам, че преди сте били много по-добри, а аз съм отскоро клиент и от скромния ми кратък опит нямам оплаквания.., та така.

Link to comment
Share on other sites

Абе то е донякъде спорно колко хора, които хабер си нямат от технологии, изобщо се пускат на кулбокс и гигабитовата тарифа за общо 35 лв на месец при наличие на 13 лв интернет на месец, който 99.9% ще ги задоволи, но това е друг въпрос :)

 

Ако при теб живее и доста възрастен човек, наемаш ли се да му обясниш как да си пусне от гигабитовия ти интернет стрийма на мача, който иска да гледа?

За един прЕател питам?

Edited by plameni
Link to comment
Share on other sites

Изказването ми не беше крайно и допускаше и изключения. Ако има кулбокс, с голяма вероятност ще има и внук/син, който е г/д наясно с технологиите, а вече че е възможно да има И телевизия (като бонус) към иначе желаната основна услуга (интернета), е допустим вариант също. Възрастния човек ще трябва да се примири ако няма някой канал, защото внук му си е прекарал бързия интернет и не иска да чуе за друг. Също така възрастния човек 99% няма да му пука дали качеството ще е примерно от добра аналогова или iptv, съдя по нашите, по мен и по други хора.

 

Иначе запитването ми към човек от кулбокс от горе, си остава.

Link to comment
Share on other sites

...Ако има кулбокс, с голяма вероятност ще има и внук/син, който е г/д наясно с технологиите, а вече че е възможно да има И телевизия (като бонус) към иначе желаната основна услуга (интернета), е допустим вариант също.

Хипотетично...

 

Тате/Дядо, днес след работа няма да се прибирам вкъщи, че ще ходим у един колега да гледаме мача.

Да ти пусна ли още сега оня руския канал през интернет, за да го можеш да го гледаш и ти, че вече го няма на телевизора? Ама нищо няма да пипаш! И дано нещо не се скапе до довечера...

Айде чао.

Link to comment
Share on other sites

Както казваш - хипотетично :D .

 

Но суровата истина си остава, че повечето хора, които си прекарват кулбокс, не са средните потребители, които гледат максимално изгодното цена/качество/скорости да изкарат, а кулбокс с 25/35 лв не попадат съвсем в тази категория. Единици са тези, на които реално им трябва гигабит. А за до 100 мбит има ред други доставчици с доста по-изгоден коефициент цена/МБ/с.

Изключваме наследените потребители от 100мбит ера, когато и в далечното минало кулбокс бяха единствените с оптика изобщо. Колкото и да са много.

Link to comment
Share on other sites

При мен потвърждаването дали има или не се случи не чак на секундата. Просто казаха, че момчетата ще дойдат да огледат. Дойдоха на следващия ден, при това беше почивен. След още два дни вече имах интернет. Възможно е и да са казали, че няма, но че ще проверят дали може да се пусне оптичен интернет. Не помня добре.

За Кооолбокс не знам. Аз проблеми с техните екипи не съм имал, дори едно от момчетата, които идват вкъщи си е от години един и същ (мисля, че дори той прекарваше кабелите преди 10-тина години), да е жив и здрав, ако чете, не му знам името :)

Имам забележки, че те май са най-читавите в тази фирма :) Както и че самият доставчик свали нивото си до "добре познатото". То май всеки като похапне повечко и се поотпуска и го домързява, и най-важното - започват компромисите.

Edited by Samo_minava
Link to comment
Share on other sites

Нас ни проверяваха около 2 седмици, докато се обадят да се уговаряме. Вчера като се загледах на старата къща имаме "колектор" или как му казват, но не е в кутия, а само е "поставен" на стената. Гледам в околовръз, поне кутийки са сложили.

Link to comment
Share on other sites

Здравейте, jozo,

 

Благодарим Ви за споделеното. След извършена проверка на случая и от написаното от Вас, стигаме до извода, че основната причина за създалото се напрежение е лоша комуникация от наша страна. Ще се опитаме да внесем яснота по някои от повдигнатите въпроси, което може да е от полза и за останалите участници в този форум:

 

Проучване за техническа възможност - необходимостта  от проучване при всяка заявка идва от особеността на технологията, по която изграждаме мрежата си. По-конкретно използването на отделно оптично влакно от наш технически център до адреса на клиента за всяка една услуга. Това разстояние варира от няколкостотин метра до няколко километра, като влакното минава през редица кабели и муфи по своя път. Всеки един от тези кабели има определен капацитет от влакна и е вероятно в някой участък от мрежата този капацитет да е запълнен. Това налага проверка за всяка една инсталация, дори и на адреса в миналото да е имало наша активна услуга. Разбира се, запълненият капацитет не означава, че ще откажем инсталация. Предварителното проучване ни дава възможност да планираме по-добре и да определим срок за това.  

 

Такса за преместване на нов адрес - Вашият сигнал предизвика сериозна дискусия сред нас дали е редно да таксуваме клиентите си за преместване на нов адрес за тези услуги, за които нямаме инсталационна такса при безсрочен договор. Въпреки аргументите за съществуването на тази такса взехме решение тя да отпадне. Вярваме, че ако предлагаме качествена услуга както Вие, така и всички други, които преместват услугата си, дълго ще продължават да ни бъдат клиенти, въпреки че са на безсрочен договор. В тази връзка ще кредитираме тази такса на всички, които са се преместили след 13.09.2016, когато влязоха в сила новите ни условия.

 

Отказ от допълнителен приемник - отказът от допълнителна услуга става с едномесечно предизвестие. Имате опция да върнете приемника веднага или да го използвате за периода на предизвестие, като и в двата случая таксата за този период е дължима. Важна информация, която трябва да получите при подаване на предизвестие е MAC адреса на допълнителния бокс, който ще бъде спрян. Ако тази информация не Ви е била дадена това обяснява объркването, което се е получило. 

 

my.cooolbox - бутон за активиране на услугата за 24 часа се появява само, когато тя е спряна поради неплащане. Вашият случай не е бил такъв и затова не сте успели да го намерите. Допълнително объркване е създал и фактът, че съобщението, което излиза на бокса, когато услугата е спряна поради неплащане и когато боксът е спрян по предизвестие, е еднакъв.

 

Бокс на втория етаж - в еднофамилна къща с вече изградено вътрешно окабеляване няма причина да откажем активиране на до два допълнителни бокса. 

 

 

Разбираме, че нашият отговор няма да премахне лошото чувство, с което сте останали, но благодарение на Вас ще можем да избегнем подобни недоразумения в бъдеще. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

Благодаря Ви за обратната връзка, дано наистина допринесе за подобряване на услугите и комуникацията между клиенти и оператор!

 

Така вече разбирам, какво проучване правите за техническа възможност. Обаче, това е по-различно от това, което казват в офиса, че правят проверка за наличие на покритие. Не знам дали е редно да давам съвети, но е добре да ги инструктирате така да обясняват на клиентите, иначе както виждате става каша и объркване. 

 

Ако Ви разбирам правилно, таксата за преместване ще ми я възстановите? Ако е така, го приемам като обезщетение или по-друг начин ще стане кредитирането?

 

За вторият приемник никой не ме попита, кой му е МАК адреса та да му го дам. В събота беше звънял телефон, предполагам на ваш служител, но нямаше как да върнем обаждане, че веднага ни прехвърля на централата. Тогава сигурно са го изключили.

 

Техниците не ми отказаха бокс на втория етаж, просто обяснението им беше, че щом било на втори етаж, това било втора точка и трябва да си плащам допълнително. Пак казвам, къщата е еднофамилна, на втория етаж са ни спалните, не е тип кооперация на различните етажи, да са различни семейства. За това не разбрах, защо трябва да си пускам едва ли не допълнителна услуга или да плащам такси "втори етаж", че искам приемник и там.

 

В тази връзка как седи сега въпроса с включване на допълнителен приемник? Предпочитам тук да получа разяснение, че предполагам в офиса ще стане поредното объркване, като дойдат техници, нищо чудно да ми кажат и втора версия.....

 

Радвам се, че имаме добра обратна връзка, за това съм и толкова години клиент, доволен съм от обслужването!

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

Здравейте, jozo,

 

Както казахме, всяко споделено мнение от нашите потребители, е ценно за нас, за което благодарим. 

 

Проучване за техническа възможност, спиране на допълнителен бокс - в бъдеще ще се постараем да го комуникираме по-ясно.

 

Такса за преместване на нов адрес - да, взето е решение тази такса да отпадне и да бъде кредитирана към следващата фактура на всички домашни клиенти заплатили такава такса след 13.09.2018 г., когато влязоха в сила новите ни условия. 

 

Включване на допълнителен бокс - става със заявка за допълнителна услуга. Може да се заяви във всеки един момент и на тел. 0800 45 845, като след инсталация ще бъдете таксуван по стандартната месечна такса от 5 лв. с ДДС за допълнителен приемник.

Ако желаете, в момента, в който решите да заявите допълнителен приемник, ни пишете на лично съобщение, за да Ви се обадим и да уточним детайлите.

 

Оставаме на разположение, ако имате допълнителни въпроси.

Link to comment
Share on other sites

Техниците не ми отказаха бокс на втория етаж, просто обяснението им беше, че щом било на втори етаж, това било втора точка и трябва да си плащам допълнително. Пак казвам, къщата е еднофамилна, на втория етаж са ни спалните, не е тип кооперация на различните етажи, да са различни семейства. За това не разбрах, защо трябва да си пускам едва ли не допълнителна услуга или да плащам такси "втори етаж", че искам приемник и там.

 

В тази връзка как седи сега въпроса с включване на допълнителен приемник? Предпочитам тук да получа разяснение, че предполагам в офиса ще стане поредното объркване, като дойдат техници, нищо чудно да ми кажат и втора версия.....

 

 

 

Включване на допълнителен бокс - става със заявка за допълнителна услуга. Може да се заяви във всеки един момент и на тел. 0800 45 845, като след инсталация ще бъдете таксуван по стандартната месечна такса от 5 лв. с ДДС за допълнителен приемник.
Ако желаете, в момента, в който решите да заявите допълнителен приемник, ни пишете на лично съобщение, за да Ви се обадим и да уточним детайлите.

 

Мисля, че има разминаване в комуникацията тук.

 

Jozo, ти така и не спомена каква такса са ти искали за втори приемник. Така както го обясняваш, едва ли не са те карали да си пускаш изцяло нова услуга за телевизор заради втория телевизор.

Таксата от 5лв за втори приемник е напълно нормална и си е описана в тарифите. Всеки оператор я има.

Какво означава "Имахме 3 телевизора на различни етажи и не плащахме нищо"? Не си плащал и 1лв над пакетната цена за интернет и телевизия за 3 допълнителни телевизора?

Link to comment
Share on other sites

Woox, техниците обясниха, че трябва да се заплати инсталационна такса, такса включване или подобно. Това било друга точка, каквото и да значи това. То е ясно, че таксата за приемник се добавя към основната тарифа.

 

В старата къща имаме 3 телевизора на различни етажи и се плаща +5 лв. за всеки допълнителен приемник и не съм плащал включване на допълнителни точки.

 

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

  • Midex changed the title to JoyDay на Cooolbox
  • Veno changed the title to Cooolbox

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...