Jump to content
BulForum.com

Racedriver GRID


w00x

Recommended Posts

  • Replies 130
  • Created
  • Last Reply

Една подсказка... ако искаш да напредваш по-бързо... карай само за 1 континент докато не го свършиш. Така ще трупаш по-бързо пресиж и пари.

Link to comment
Share on other sites

А вие как взимате японските? Те са толкова досадни. Никога не съм харесвал Drift. На демото карах, изкарах 56000 точки и мислех, че може и да мина, докато противника ми не направи 520 000. Повече не я пуснах и незнам сега как ще го взимам. Някакви съвети? Не мога ли да играя без да зимам дрифт :)

Link to comment
Share on other sites

И аз мразя дрифтове :angry1

Но намерих начин - с най-евтината кола :) (някакъв нисан май беше). Тъй като е бавна, не залита толкова, колкото другите.

Link to comment
Share on other sites

А вие как взимате японските? Те са толкова досадни. Никога не съм харесвал Drift. На демото карах, изкарах 56000 точки и мислех, че може и да мина, докато противника ми не направи 520 000. Повече не я пуснах и незнам сега как ще го взимам. Някакви съвети? Не мога ли да играя без да зимам дрифт :)

 

A колата с настройки за дрифт ли идва или ти си ги правиш. :) Заключи диференциала на повечко проценти, повечко ръчни и малко късмет. И повече мухи по страничните джамове от колкото по предния :lol: :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Аз дрифтовете ги минавам със Nissan Silvia, същата кола мисля, че беше във демото на играта и там много и` свикнах и само тя ми е удобна. Пробвах с една Мазда и още няква, но просто не е същото ;)

Иначе на демото си ги правех по 400к редовно, даже имах и няколко победи със над 700к. Цаката е веднъж да минеш близо до флагче и да ти даде Perfect бонус (20к обикновено) и след това да направиш 4х-5х комбо, а ако пистата позволява може да се стигне и до 9х-10х ако не ви треперят много ръцете :) Също докато построявате комбото може да имат късмет и да минете още 1-2 пъти така до флагче и изведнъж от 0 ставате с ~350k точки.

Да ви показвам ли клипчето с 250 милиона дрифт? (http://www.youtube.com/watch?v=fvufRecDMrU)

Link to comment
Share on other sites

гадното е в игрицата е че упревлението е едно дедазнам странно някво :blink: дадеш леко надясно или наляво и ти завива на 180 градуса :unsure: но с волан незнам дали ще е сащото или не :unsure: ако някои я цакал с волан да каже :) ;)

Link to comment
Share on other sites

Аххххх как ме е яд сега, че ми се прецака волана...Но нищо и така е яка игрицата.

Обаче както бях свикнал с бесния мустанг да играя кат някъв екшън герой(газ до дупка,на някой остър завой хакам ръчна и излизам перфектно от него,ако имам късмет блъскам и 2-3 противника и ги минавам :laughing: ) и с тунингите ми е малко по-трудно.Най-трудното състезание до ся ми беше Льо Ман,там всяко сантиметърче отклонение и си вече в пясъка и на последно място...

Link to comment
Share on other sites

Току-що я инсталирах, но ми вкарва здрави нерви. Градските писти са ми лесни, но тези на състезания където има и трева и пясък отстрани са просто ужасни. Не знам управлението ли е кофти или е просто реално, но е много по-трудно от последната подобна игра, която играх - Underground.

Link to comment
Share on other sites

Току-що я инсталирах, но ми вкарва здрави нерви. Градските писти са ми лесни, но тези на състезания където има и трева и пясък отстрани са просто ужасни. Не знам управлението ли е кофти или е просто реално, но е много по-трудно от последната подобна игра, която играх - Underground.

 

Напълно споделям мнението ти. Аз не мога да й свикна от снощи

 

----------------

Now playing: Stefano Amalfi Ft. Odyze - Horizon (Live Remix)

via FoxyTunes

Link to comment
Share on other sites

Значи пуснах играта... както си е по дефолт нищо не съм пипал и така си карам. В завоя не се дава газ, освен ако не искаш да се обърнеш. Ако си се качвал в кола с над 100 коня и си давал яко газ ще знаеш, че това води точно до резултата, който си описал. Особено ако колата е със задно. За всеки случай настройките са ми:

Driver Assist:

On

On

Automatic

On

...

Ами аз карам кола над 100 коня, със задно и й давам яко газ ама така не съм се завъртал. Трудно можеш да се завъртиш така освен ако не й ритнеш съединителя или ако не си с шпер. Иначе най-много да оставиш следа с вътрешната за завоя гума (ако правиш ляв завой лявата гума).

Иначе в играта колите са с доста повече коне и едва ли са без шпер и затова без Traction Control е нормално да се завъртиш.

 

А, basten, като гледам как се справяш тая игра май за теб са я правили.

 

...

1. Колата ми е като 30 килограмово детенце сред двутонни носорози - всеки един контакт с противник завършва или със завъртане, или с челен удар в стена. Когато аз се опитам да изкарам някой от състезанието, ефектът е съвсем същият - аз отивам да паса овцете, противникът ми си продължава, все едно комар го е захапал.

...

Това и мен ме дразни. Добре, че поне има flashback. В TOCA 3 (предишната версия) като на последната обиколка, на един от последните завои някой ми бутне задницата (всякаш го правиха умишлено) и като ме вкара в тревата или остана на пътя и всички започват да ме мачкат направо откачах.

 

Някакви по преки впечатления. Как е спрямо Про Стрийт и ТД Ънлимитед. Като цяло допада ли ви......че през 2009-та чакаме Ф1 от кодмастърс и се надявам всичко по нея да е супер

 

Питам щото очевидно компа ми е кюнец и не мога дори да я сваля щото нямам място :):):)

Като управление е по-добра и от двете посочени от теб игри (в NFSPS беше отвратително, а в TDU много вдървено).

В GRID има повече динамика. Камерата отвътре е много по-добра отколкото в TDU.

Докато не поиграя повечко и не почне да ми омръзва е рано да се каже, но все пак тъй като NFSPS не струва, а TDU е голям напредък за TD, но може да се желае още доста, аз казвам че GRID е най-добрата сред тези три. Липсват само подобренията по механиката на колите (поне на мен ми липсват).

 

И аз мразя дрифтове :angry1

Но намерих начин - с най-евтината кола :) (някакъв нисан май беше). Тъй като е бавна, не залита толкова, колкото другите.

Ако става въпрос за Toyota Corolla AE86 то това е една от най-добрите машини за дрифт. А и като й гледам спецификациите в играта тя е най-добрия избор за дрифт.

 

 

Играта не е лоша. Както вече споменах има много динамика (нещо много типично за ралитата на Codemasters) и макар без голямо разнообразие по-трудно може да омръзне.

Има много яки коли и дори няколко люти класики.

Управлението в началото е малко сложно, но се свиква.

Много ми харесва камерата отвътре. Даже съм избрал оная опция да имам само тази камера и така получавам и повече престиж/репутация.

 

Стана въпрос за подпомагащите системи. Като малко позадобрях си спрях Stability Control-а, но не забелязвам голяма разлика. Но без ABS и Traction Control и без волан с педали вече става много трудно. Без първото влизането в завоите става много трудно. А без второто излизането - ако си със задно ще се завъртиш, ако си с предно много яко влачи предницата. И в двата случая трябва да излизаш без газ.

 

Един път стана много интересна комбинация. Аз съм българин (съответно европеец :bgrin: ), карах американски мускул, отидах в Япония и размазах малките япончета. Може да е имало и неяпонци, не помня, но всички бяха с японски коли.

Link to comment
Share on other sites

Ами аз карам кола над 100 коня, със задно и й давам яко газ ама така не съм се завъртал. Трудно можеш да се завъртиш така освен ако не й ритнеш съединителя или ако не си с шпер. Иначе най-много да оставиш следа с вътрешната за завоя гума (ако правиш ляв завой лявата гума).

Иначе в играта колите са с доста повече коне и едва ли са без шпер и затова без Traction Control е нормално да се завъртиш.

 

А, basten, като гледам как се справяш тая игра май за теб са я правили.

Аз това имах предвид... че тези коли не страдат от анорексия на конете. Между другото и на живо си го има момента с поднасяне на задницата. Вярно, не е както на играта, но и колата беше само 130 коня.

Е, че аз съм олд-тайм геймър и на рейсинг винаги добре съм се справял. Предполагам че и другите като понавъртят повечко виртуални километри ще изглеждат нещата по същият начин.

 

А това sustezanieuj9.th.jpg ми е най-веселото състезание до момента. На нормал, цял клас зад гърба ми... доста време гоних и тези пред мен, но накрая се завъртях леко на един завой и ми избягаха.

Link to comment
Share on other sites

Току-що я инсталирах, но ми вкарва здрави нерви. Градските писти са ми лесни, но тези на състезания където има и трева и пясък отстрани са просто ужасни. Не знам управлението ли е кофти или е просто реално, но е много по-трудно от последната подобна игра, която играх - Underground.

Хехе, Undeground просто не е подобна игра :lol: Тука трябва да свикваш да караш като про, преди завоя леко спирачка, плавно завиваш с леко подаване на газ или без газ, ако е много на зор, на самия завой ако не можеш да го вземеш набиваш спирачки до дупка докато не се оправиш, на втората половина от завоя пак натискаш газта и т.н. Също е много ползено при някои коли да свикнеш да взимаш завоите с леко поднасяне на задницата. Лесно можеш да скъсаш опонентите така.

Цялата работа в управлението с клавиатура, поне според мен, е леко да се припомпват компчетата и общо взето по-нежно да се работи с тях. Разбира се има моменти когато рязко трябва да се задържи някое копче, но в повечето време е така, както казвам. И ако до сега единствения рейсър, който си играл е NFS (като мен), трудно се свиква да не взимаш завоя с помощта на мантинелата :)

А иначе сега мъча от Euro Class A състезанието с протоипни коли и от време на време ме изибва нервата моят съотборник като реши да ме бутне точно на последната обикола, когато съм на път да изпреваря Ravenwest на следващия завой :angry1 Просто имам чувството, че срещу мен играе тоя, защото и на други състезания често прави същия номер, а да не говорим, че на Demolition Derby-то откорвено се опитваше да ме направи на парчета. А уж ми е съотборник... Това е едно от малкото неща, които ме дразнят в цялата игра. Но все пак трябва да спомена, че съм се натъквал на моменти, когато съотборникът ми целенасочено разчиства пътя и прави коридор да мина на по-предна позиция.

Link to comment
Share on other sites

....И ако до сега единствения рейсър, който си играл е NFS (като мен), трудно се свиква да не взимаш завоя с помощта на мантинелата :) ...
Ееее, и при Pro Street не върви този номер. :)
Link to comment
Share on other sites

На мен ли така ми се струва или уволнените съотборници започват да се състезават за други отбори?

 

Уволних един и в следващото състезание, той участваше. След това отидох в Euro на едно Open Wheel състезание и видях, че там се състезава един друг, който уволних (сега като се замисля, специалитета му беше Open Wheel).

Link to comment
Share on other sites

На мен ли така ми се струва или уволнените съотборници започват да се състезават за други отбори?

 

Уволних един и в следващото състезание, той участваше. След това отидох в Euro на едно Open Wheel състезание и видях, че там се състезава един друг, който уволних (сега като се замисля, специалитета му беше Open Wheel).

 

Какви Open Wheel има?

Link to comment
Share on other sites

Не мога да отговоря на този въпрос :) F1 подобни колички, но по-малки. До сега съм карал 2 вида. Какви точно, не мога да ти кажа.

 

В менюто на играта са като :

 

BMC Formula 1000

Simpson F3 Shield

 

Надявам се това да те интересува :)

Link to comment
Share on other sites

Не мога да отговоря на този въпрос :) F1 подобни колички, но по-малки. До сега съм карал 2 вида. Какви точно, не мога да ти кажа.

 

В менюто на играта са като :

 

BMC Formula 1000

Simpson F3 Shield

 

Надявам се това да те интересува :)

 

Мда ако правилно съм разбрал има Ф3 и нещо което не съм чувал, но ако съществува ще е люпилня за таланти..... ОтидОха две заплати за компа :) :lol:

Link to comment
Share on other sites

Някой забелязал ли е, че наемниците (Teammates) са супер отворени в дисциплините, които са им Specialty? Наел съм един германец, специалност GT1, що годе нормални характеристики, даже и високи. По принцип е супер спънат (нищо че в класацията има повече рейтинг от мен), постоянно тръгва от челно място (1-5) и постоянно завършва 5-6-7-8. Понякога и по-напред, но рядко. Сега се пуснах на едни GT1 дисциплини и като стане първи не мога да го стигна! От 3 състезания, спечели 2. Даже не можах да взема купата заради него. Взех 1.700.000 награди, но не и купата. Чак е нереално да са толкова добри само в един стил състезание.

Link to comment
Share on other sites

За да не отварям нова тема, да си кажа и аз, че играта е доста зарибяваща, главно съм фен на дрифтинга :)

 

Сега искам да попитам някой има ли представа къде се пазят записите от играта, понеже си преинсталирах win-a и съм ги издирвал под дърво и камък (ето защо не съм ги намерил :D ), но така и не успях да ги намеря, та някой ако знае къде са, ако може да сподели ще съм благодарен :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...