Jump to content
BulForum.com

Colin McRae DiRT


SpI7_FiRe

Recommended Posts

Интересното е, че ИМАT навигатор. Само Hill Climb няма навигатор и точно това го различава от нормалното рали.

 

Ти имаш някаква специална версия :blink: , на моята в нито един от чистите рали шампионати няма навигатор на първата отсечка, навигатор няма и в чистите рали етапи в кариерата, окачих навигатор само на 2 от 10-ина етапа, които изиграх в кариерата.

 

[Edit] Проблема не би трябвало да е в аудиото, в колата до мен просто няма навигатор като погледна надясно от кабината. [/Edit]

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 121
  • Created
  • Last Reply

Значи аз играх първия ред в кариерата. Състезанията отдолу. По бегли спомени ще ти кажа къде имах навигатор.

 

Състезанието с Клио-то.

Състезанието с Mitsubishi пикапа в пустинята.

Състезанието с C2 (едно от последните е)

В състезанието с Lancer EVO/Impreza нямах навигатор, защото е Hill Climb.

Състезанието с Пунтотата.

Състезанията в които си сестезаваш директно с някой нямат навигатор.

 

Tова се сещам, но навигатор в нормалните рали дисциплини има. Гаранция.

 

Ако не вярваш, като се прибера от работа ще ти направя шотове на навигатора :)

Link to comment
Share on other sites

Абе и аз имах ана на 1-2 етапа, огромната част нямат. Сериозно. Говоря за чистото, нормално рали на остечки, без други коли и НЕ-hillclimb.

 

Пикапи микапи, джипове и камиони не ме интересуват, аз искам навигатор в нормалното рали, другото изобщо не го играя.

Link to comment
Share on other sites

По-късно ще се пусна на рали на етапи и ще ти кажа дали имам.

 

Ще ми кажеш ли само къде точно влизаш, за да не влезна другаде и да стане развален телефон :)

Link to comment
Share on other sites

Който и да е Championship? Или той е само един варианта?

 

Кажи и точното име на дисциплината. Нали има там различни видове.

Link to comment
Share on other sites

В Championship няма видове, там са английски, европейски, международен и световен, всички са нормално рали. Видовете са в Rally World.

Link to comment
Share on other sites

Championship -> International -> Lancer EVO -> Amateur

 

CMRDiRT.jpg

 

И си чете най-мирно и спокойно човечеца. Това е първото състезание. UK.

Link to comment
Share on other sites

Еми еб*х неговата мама, аз нямам, честна дума :(

 

[Edit] Корекция! Пускам рали етап от кариерата - имам навигатор, разбивам колата, псувам, давам Retire и следователно DNF. Пускам след малко СЪЩИЯ ЕТАП ОТ КАРИЕРАТА и навигатор НЯМА! :lol: Това е просто 6+! [/Edit]

 

[Edit 2] PARTY!

 

Пуснах си навигатора... И то как, майна! Не бях чувал по-голяма простотия!

 

Значи, отива се в Control Panel -> Regional and Language и оттам настройките в първата кутийка и на двете места се правят на English (UK) + United Kingdom или на English (US) + United States и навигатора се появява... Защо? Не знам! Важното е, че го пуснах! :laughing: [/Edit]

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Понеже е суша след TOCA 3 изрових и тази игра...господе колко е добра!!!

 

Lancia Delta S4

power: 560 bhp\tone

torque: 480 Nm

 

Това чудо направо ме води до ръба на реакциите ми като бързина.Идея нямам как е възможно да се кара в състезателни условия истинския автомобил с тези характеристики (мощност/тегло) по такива тесни етапи.

btw не знам някой сериозен има ли да е човъркал настойките.С доста проби си направих за C4, Lancer IX и Lancia-та такива за асфалт и чакъл, може да обменим опит - специално настойката на окачването и диференциалите е доста важна.

Link to comment
Share on other sites

А аз си мислех, че X-Pand Rally е най-добрата игра в жанра...

Никога не ми е вървяло в CM игрите - управлението винаги ми се е струвало невъзможно. В Dirt обаче нещата стоят различно. Играя на Pro и засега успявам да спечеля всяко състезание (общо 15 от кариерата). Вярно, доста зор виждам и доста рестартирам, но в крайна сметка стигам до първото място. На всичкото отгоре понякога минавам и на вътрешната камера, което при други игри е абсурд. Направена е чудесно, много ме кефи и смятам постепенно да започна да използвам само нея.

А скоро ще излиза и Dirt 2 :)

Link to comment
Share on other sites

Наистина ли? На рохкав пясък колата се движи като зонда на НфС. Реализъм та се пука. Виждал съм и съм играл аркадни игри с повече реализъм. Който не вярва да си пусне едно състезание на пясък на Флатаут 1. Тук нещата са направо плачевни. Мислех че DIRT ще е като GRID, но уви изтраях я 3 часа с мъки преди да я делна.

Link to comment
Share on other sites

За реализъм не мога да говоря, докато не съм бил в подобна кола при подобни условия.

 

host, би ли споделил малко ноу-хау относно настройките?

Link to comment
Share on other sites

Ами за всякакви настилки карам винаги с много твърд преден ролбар и съвсем малко по-мек заден.

Настойките:

*на асфалт -

 

окачване

предни пружнини - твърди до края

предни амортисьори - тръвди до края

 

задни пружини - на около 15 единици по-меки от предните

задни амортисьори - 15-20 единици по меки от предните

 

бързото въстановяване от скок - не съм го надушил точно как трябва да е, но все пак

реакция - обикновено го давам на по-скоро бърза

твърдост - с тендениця към твърдо

 

ролбари:

преден - твърд до края

заден - на 15 единици по-мек от предния

 

диференциали:

Преден - 15 единициускорение, до 30 (зависи от стила на трасето) / 0 единици забавяне

Заден - 100 единици ускорени и забавяне

 

баланс 15-85 в полза на заден мост (зависи от трасето пак може да лавира, но до 35-65 за мен)

 

спирачки

 

размер на дисковете: строго според трасето (малките по-бързо стоплят, но и прегряват; големите при често ползване запазват качества)

тип на накладките: тук не мога да усетя разликата (меки/твърди) да каже, който е усетил

 

баланс: 53-47 в полза на предния мост (иначе много често блокират предни колела поне при мен) обаче според трасето пак може да има разлика и според автомобила (това е настройкат ами за WRZ C4 която съм дал)

 

_________________________

 

*на чакъл-

 

окачване

предни пружнини - на около 60%

предни амортисьори - на около 60%

 

задни пружини - на около 15 единици по-меки от предните

задни амортисьори - 15-20 единици по меки от предните

 

бързото въстановяване от скок - не съм го надушил точно как трябва да е, но все пак

реакция - обикновено го давам на по-скоро бърза

твърдост - с тендениця към доста бавно

 

диференциали:

Преден - 30 единициускорение, до 60 (зависи от стила на трасето) / 0 единици забавяне

Заден - 100 единици ускорени и забавяне

 

баланс 35-65 в полза на заден мост (зависи от трасето пак може да лавира, но до 60 за предн мост)

 

спирачки

 

размер на дисковете: строго според трасето (малките по-бързо стоплят, но и прегряват; големите при често ползване запазват качества)

тип на накладките: тук не мога да усетя разликата (меки/твърди) да каже, който е усетил

 

баланс 60-40 в полза на предния мост (иначе много често блокират предни колела поне при мен) обаче според трасето пак може да има разлика и според автомобила (това е настройкат ами за WRZ C4 която съм дал)

 

________________________________

 

И на чакъл понякога карам с много твърди настройки на окачването, ако трасето няма много скокове и неравности - с която и да е от настройките световните рекорди ги бия (дадени в играта) и на асфалт и на чакъл.На Prо карам всички състезания освен SSS етапите с WRZ автомобили.Там намалям трудноста, РС-то е нечовешко при тях според мен (SSS са етапите на затворено трасе с паралелено каране).

Link to comment
Share on other sites

Оф, не ми говори за тези паралелните - около час се борих с един шибан французин с Ланчия Стратос (от втория ред). Това все пак без никакви настройки. Не ми се мисли по-нататък какво става.

Ще тествам твоите настройки на същата писта с Ланчията и ако има осезаема разлика, ще те черпя като се върна в Пловдив някой ден :D

Link to comment
Share on other sites

Забравил съм и

CAMBER-а на колета...

на предните - -1.7 горе-долу

задните - не ги барам

 

и още бая работи съм забравил ама основното си го схванал.

Link to comment
Share on other sites

Пробвай какво време ще постигнеш на Crossover - UK - Kielder Raceway - Lancia Stratos. Аз успях да сваля до 1:31:92. Нямам намерение да мерим каквито и да било атрибути, просто искам да видя горе долу къде се намирам :)

 

С Impreza 06 свалих до 1:30:00.

Link to comment
Share on other sites

Наистина ли? На рохкав пясък колата се движи като зонда на НфС. Реализъм та се пука.

 

+1

Бях я качил миналата година и не останах с добри впечатления откъм реализъм.

Честно казано GRID ми беше харесала повече, въпреки че там са други състезанията.

Който иска да пробва реална игра да си качи LFS и ще установи, че с уменията от игрите досега не може да кара изобщо.

От както карам на нея не искам да чувам нито за Need For Speed, нито за Colin McRae, въпреки че в LFS няма никакво развитие и кариера, колите не са истински - просто си караш и това е :smile:

Link to comment
Share on other sites

Евала! Убеден съм, че мен ме провалят hairpin завоите - още не ми е съвсем ясно как се вземат с максимална скорост и губя време на тях. Моята тактика е да дам обикновена спирачка преди завоя, за да забавя колата, след което леко натискам ръчната, за да поднесе. На асфалт става доста добре, но на пясък - не чак толкова.

Амбицира ме :) Днес като свърша с работата се заемам с Dirt.

 

 

/me доволен :D

stratosl.jpg

Link to comment
Share on other sites

@PSYCHOSIS, бързако мръсен :) нямаш си друга работа...тъкмо мислех да я изтрия.Сега знаеш, че почваме като децата в детската градина да видим "кой е по-по-наЙ" :D :D :D :D

 

_____________________________

 

'земи си :evil :evil :evil :evil :evil :evil :evil

dalik.jpg

 

dalic.jpg

 

Поне още 0.5 мога да сваля ама за тази вечер стига.Утре пак.

Link to comment
Share on other sites

Мога най-много още 30 стотни да сваля ама много трудно и не ми се пилят нерви.

Иначе ако искаш да ти кажа настройките, ще видиш, че ще стигнеш и ти това време ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...