Jump to content
BulForum.com

Colin McRae DiRT


SpI7_FiRe

Recommended Posts

Аз точно това обмислям сега - дали майсторството е в настройките, или в карането :) Щото един добър пилот със стандартна кола може да бъде победен от по-слаб пилот с идеално настроена кола.

Пистата я минавам почти перфектно, а едва едва достигам собствения си рекорд. Явно нещо трябва да се барне, ама знам ли какво. Намерих си guide за Dirt, четох, четох и настройвах, реално така успях да сваля до тук, но оттук нататък - нъцки.

Ти очевидно си по-напред с материала (или от реален опит с коли, или от много, много проби), поради което съм на път да ти призная надмощието, но ще си дам още ден-два мъки, преди да капитулирам :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 121
  • Created
  • Last Reply

Имам реален опит с коли - и с предно и със задно -, но като цяло тая игра си има пиниз :) Ще изкарам точните настойки и ще ти ги напиша ;) - нямам никакви претенции впрочем да съм карач нито на РЦ-то, нито зад волана.

 

Включване с настройките малко по-късно днес (рано утре :) ).

 

______________________________________________________

Wheels

Cambre:

f: -2.49

r: -1.53

 

Toe Angle:

f: 0.7

r: 0.0

 

Suspension springs:

Stiffness

f: 100

r: 0

 

Ride Hight

f & r: 100

 

Susp. damping:

Bump

f: 100

r: 0

 

Rebound

f: 100

r: 0

 

Fast Bump

Strength: 0

Activation: 0.31

Transmission

Final Drive: 3

 

1 - 0.05

2 - 0.08

3 - 0.11

4 - 0.14

5 - 0.20

 

Brakes:

Bias

f/r: 60/40

 

Brake Set:

discs: 15cm

pads: Hard

 

Diffs:

LSD:

Acc: 100

Dec: 100

 

Downforce

f&r: 100

 

Anti-Roll

f: 100

r: 0

Link to comment
Share on other sites

Никакъв шанс! Шапка ти свалям, щом с тези настройки успяваш не само да я задържиш на пътя, ами и такова време да постигнеш. Много ми се хлъзга на мен, на всеки завой се пързаля.

Аз карам с:

 

Camber:

f: -2.00

r: -2.00

 

Toe Angle:

f: 2.00

r: 2.00

 

Stiffness

f: 0

r: 0

 

Ride Hight

f & r: 0.3

 

Susp. damping:

Bump

f: 50

r: 50

 

Rebound

f: 20

r: 20

 

Fast Bump

Strength: 60

Activation: 0.8

 

Final Drive: 3

1 - 0.03

2 - 0.06

3 - 0.10

4 - 0.15

5 - 0.20

 

Brakes:

Bias

f/r: 70/30

 

Brake Set:

discs: 20cm

pads: Hard

 

Diffs:

LSD:

Acc: 100

Dec: 100

 

Downforce

f&r: 100

 

Anti-Roll

f: 45

r: 45

 

Да си втори в класация никак не е зле :) Повече няма да те предизвиквам, че ми действа зле на морала :D

Link to comment
Share on other sites

При тази рязки завои и смяна на посоката важи златното правило в моторспорта - много твърдо предно окачвае и анти-рол бар.Също така при това трасе точно и с този автомобил - със задно - трябва да приложиш и другото правило, по-мека задница = по-голямо сцепление.Дори в Ф1 (за реалните говоря) се прилага тези принципи.Сега...понеже обаче това е игра и моите настойки са "до дупка" в която и да е от крайностите.

 

Пробвай сам да си настоиш предното и задното окачвания така, че предното да е трърдо, а задното меко.Да знаеш, че като е прекалено твърдо има недозавиване и ако не можеш да се приспособиш към това то времето ти се качва - явно така е станало.

 

Иначе не се впрягай ;) нали караме за густо, пък и аз чакам новата - там тия препускания през чакъла в завой със 115 км час (това ме уби просто и то точно на това трасе) ще се коригирани леко, както и това да може да се кара като на истинско рали със здраво презавиване - освен на асфалт, че в тази версия на играта е доста аркадно напрвено.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Никакъв шанс! Шапка ти свалям, щом с тези настройки успяваш не само да я задържиш на пътя, ами и такова време да постигнеш. Много ми се хлъзга на мен, на всеки завой се пързаля.

Аз карам с:

 

Camber:

f: -2.00

r: -2.00

 

Toe Angle:

f: 2.00

r: 2.00

 

Stiffness

f: 0

r: 0

 

Ride Hight

f & r: 0.3

 

Susp. damping:

Bump

f: 50

r: 50

 

Rebound

f: 20

r: 20

 

Fast Bump

Strength: 60

Activation: 0.8

 

Final Drive: 3

1 - 0.03

2 - 0.06

3 - 0.10

4 - 0.15

5 - 0.20

 

Brakes:

Bias

f/r: 70/30

 

Brake Set:

discs: 20cm

pads: Hard

 

Diffs:

LSD:

Acc: 100

Dec: 100

 

Downforce

f&r: 100

 

Anti-Roll

f: 45

r: 45

 

Да си втори в класация никак не е зле :) Повече няма да те предизвиквам, че ми действа зле на морала :D

 

Пробвай задължително да караш с по-голям кембър на предните гуми от колкото на задните.

Toe Angle:

f: 2.00

r: 2.00

 

Това също го направи да е повече отпред. Кажи ми после какво е станало. Ако може де. На мен играта не ми върви, та така.

Link to comment
Share on other sites

Остро се надявам да има по-малко малоумни режими с малоумни американски джипове в хълмистата пустиня и да има повече нормално рали и хил клайм.

Link to comment
Share on other sites

Точно за такива неща иде реч ;) лайнарщини със скокове пред публика тип "Травис Пастрана" - който впрочем е лице на изданието заедно с Кен Блок, и е бивш мотокрос състезател, т.е. пада си по "изхвърлянията" и лиготиите.

 

__________________________________

 

Тая игра е тотално осакатена. Няма настройка на риспонса с клавиетура, да не говорим реакцията на настилките каква е. Тоя рилийз от Замунда не е крактнат като хората и няма сейв функция. Така, че ще се чака.

Link to comment
Share on other sites

Пробвай задължително да караш с по-голям кембър на предните гуми от колкото на задните.

Toe Angle:

f: 2.00

r: 2.00

 

Това също го направи да е повече отпред. Кажи ми после какво е станало. Ако може де. На мен играта не ми върви, та така.

Ей, тоя пост не съм го видЕл въобще :) Сорка. Изтрих я отдавна. Ъгъла на предните не може да се качва вечно ;) както казва DK от BestMOTORing най-големия пиниз е в твърдостта на окачването. Хем да е стегнато, хем да поема неравностите, хем задницата да не играе, хем да е мека при ускорение за да не превъртата гумите. Въобще... при виртуална настойка си е баш налучкване ама като гледам и реално как настройват пак на такова намирисва.

Link to comment
Share on other sites

Според потребителите в замунда >

Няма нужда да се логвате в никакъв онлайн акаунт. Просто като си създаваш нов, излиза един прозорец където пише user agreement ... и като скролнеш по надолу измежду текста има със сини букви като линк - create local acount .И това е цялата работа.

 

___________________

 

Edit: Работи, просто скролвайте до край за да видите опцията ;)

Link to comment
Share on other sites

Ами аз ви пожелавам приятна игра. Пробвах всички резолюции и нива на детайли... лага е толкова голям, че не мога да я играя. Жалко.

Link to comment
Share on other sites

Стига бе Хостов, на мен Dirt 1 ми вървеше по-зле от тази дори. На 1440 х 900 и всичко на High и е много гладко. Как си играл първата, ако тая върви толкова зле? Иначе е приятно, не мога да се оплача. Масовките са също толкова досадни като в предишната, но ралито е сносно с тенденция към добро.

Link to comment
Share on other sites

Ей, тоя пост не съм го видЕл въобще :) Сорка. Изтрих я отдавна. Ъгъла на предните не може да се качва вечно ;) както казва DK от BestMOTORing най-големия пиниз е в твърдостта на окачването. Хем да е стегнато, хем да поема неравностите, хем задницата да не играе, хем да е мека при ускорение за да не превъртата гумите. Въобще... при виртуална настойка си е баш налучкване ама като гледам и реално как настройват пак на такова намирисва.

 

Няма да го качваш до откат. Ще намалиш леко на задницата. Просто във Ф1 е златно правило....НИКОГА задницата няма по-голям или равен кембър с предните колела ;). Та от там викам, че може да пробвате. Другите настройки не ги вдявам много, много.

 

Tи поне си играл първата част. Аз последната игра, която съм играл е НФС Карбон(заради машината)...тва не ми попречи да свия очите на един познат в тях на Грид с болид :):):P

Link to comment
Share on other sites

DON_CHEFO, пропускаш, че дадения етап за който са настройките е 60/40 чакъл/асфалт (поправете ме ако греша). За това и има разлики в настройките.

 

Колкото до новата, ами идея си нямам. Предишната я жулех на макс всичко и си беше перфенце. Сега нещо драйвърите ли ми правят парчета... !? Кой зна'. Може би не трябваше да си ъпвам най-новите от NV, старите си бяха 6 без 10 ама пусти акъл.

Link to comment
Share on other sites

както казва DK от BestMOTORing най-големия пиниз е в твърдостта на окачването.

Ма ти май сериозно се зариби - още ли ти харесва Топ Гиър като гледа неща на Бест Моторинг :laughing:

Сега се е свалило това от замундата и ще я пробвам, но не очаквам да е кой знае какво - за развлечение и губене на време дано става, че почти приключих с тест драйв ънлимитед, а нфс-то ми омръзна на тиер3.

Иначе като ми се кара сериозно карам в LFS, но там трябва да се концентрираш и да внимаваш постоянно - не става вечер да се разтовариш малко пред компютъра вместо да гледаш тъп турски сериал :D

 

В LFS колкото е по-твърдо окачването, колата е по-стабилна за грип, но тръгне ли задницата трябва да контрираш светкавично и се искат много бързи реакции, докато с меко и високо окачване нещата са по предвидими и се усещат отрано. В сървърите дрифтя със максимално висок и мек сетъп и всички ми се чудят как правя колкото тях точки :)

Те точно в бест моторинг разправяха, че сток спортна кола се кара по-лесно, защото лимита е нисък и се усеща наближаването му, докато на тунингованата шасито не поддава, окачването и твърдо и става трудно.

Ако в Dirt-a има някакъв реализъм трябва да е така по принцип.

Link to comment
Share on other sites

Само да отблежа :) и преди съм гледал Best MOTORing ама само 4-5 части...пък и имах до днес 3 дни!!! свободни и 25 гб от BestMOTORing :D Сещай се. Иначе на DK лафа за окачването много отдавна съм го запомнил. Напарави ми също впечатление за окачването и спирачните усилия веднъж колко време се плюнчеше Култард - бая малък бях като го гледах май още беше по БНТ1 Формулата ама не съм сигурен..., та :) Да, признавам. Изперкал съм ся на тема V-Tec, окачвания, ECU-та и т.н. :D :D :D

 

(btw специално за Battels at 10k RPM преди време им разправях на аверите, че трябва да ми казват Томи Макинен щото оттървах една челна катастрофа на сняг преди 2 години ама те като не го бяха гледали туй и се кискаха само :) )

 

___________________________

 

ШШшшшшшшш, много съм загубил форма... На Хърватия рали етапа под 1.47 не мога да дам време. Тия ме помилат на най-високата трудност. Ей сега си записах поредния опит колко ми е точно даже 1.49 > 1.48.92... отчайващо.

Link to comment
Share on other sites

Да, признавам. Изперкал съм ся на тема V-Tec, окачвания, ECU-та и т.н. :D :D :D

 

Оф и аз съм така, само че на тема S13, дрифт и тн.

Аз я играя на serious (2рото по лесност), за да мога да се се лигавя с ръчната :laughing:

Иначе играта много ми хареса - управлението е бързо, не като на тежкотоварен камион (NFS), графиката е перфектна на макс - не е замазана и лъскава, просто е супер детайлна и ми върви на ултра със 3850, има интересни състезания, дори и камионите се карат приятно.

Като цяло мога да кажа, че за мен това е най-добрия колин и изобщо най-добрата подобна игра до момента.

Както се вижда от това клипче, което записах набързо стават много добри занасяния и дрифтове, но ъгъла на завиване не е достатъчен за повече...

 

едит: сега ми направи впечатление, че звука на турбото и блоуофа е различен при различните коли - в повечето игри е еднакъв и нереален (особено блоуофа).

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...