Jump to content
BulForum.com

WildStar Online


TAZ

Recommended Posts

Ако по някое време се появят допълнителни покани да се наредя на опашката. Записах се в сайта, но от там знам че няма да получа нищо. Гледам, че разправят за скил-шот хийлъри и т.н., което малко ме заинтригува тъй като предпочитам подобни класове, вместо малоумни танкове дето блеят във вече споменатите глезени. Евъркуест малко ми върна интереса към ММОта.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 518
  • Created
  • Last Reply

Те рано или късно ще направят 1 - 2 open beta weekend-и, ако не за друго поне, за да си изпробват сървърите. Тога ще пишем тук, за да може всеки да се възползва. Но това нещо по-рано от Октомври аз не го очаквам.

 

В WildStar добрите танкове и хийлъри ще изпъкват. Това прицелване ще откаже доста от пишман танковете да се правят на велики. Същото ще важи и за онези хийлъри, които повечето време чатят и понякога я хвърлят нукой HoT, я дръпнат голямата ръчка и хийлнат танка, който вече се е изпотил, че колбата му е на CD, а НР-то му вече клони към 0. Има доста голяма доза мобилност, няма да може да се седи на едно място и да се гледат глезени или да се чати - поне така го обясняват и от Carbine.

 

А за EQN - той интереса се върна, но Троицата нещо не я поддържат в тази игра, та да видим.

 

 

Малко информация за статсовете в играта. Значи нашият герой ще има 6 първични (основни) статистики и 2 Power статса.

 

Основните са:

Brutality, което е известно в другите ММО-та като Strength

Finesse, което е Agility 

Moxie, което е Intellect или Magic Power

Insight, което е Wisdom

Grit, което е Stamina

Tech, което е един по-абстрактен статс

 

С увеличаване на стойностите на всеки един статс - отключвате т. нар. Milestones, които са пасивни бъфове и ще бъдат винаги активни щом веднъж ги отключите. Като пример дават Warrior-ите, един от Brutality milestone-а им е, че правят повече dmg на враговете си.

Всеки клас има milestones за всеки един от първичните (основни) статс-ове. Но определен клас има повече milestones от даден статс, отколкото друг клас. Warrior-ите имат 5 milestone-а на Brutality, докато Stalker-а има 5 на Finesse и само 3 на Brutality.

 

Основните статистики ще увеличават и вторичните статсове.

Вторичните са crit chance, crit dmg, HP regen и deflection

 

Power stats са два и се наричат - assault power и support power. Това са статистиките, по които нашите скилове ще се изчисляват. Ефекта на един от нашите умения се изчислява като % от даден power (било то assault или support в зависимост от това какъв клас сме). Примера, който дават е с Esper и по-точно един от хийлинг спеловете - създава мираж, който хийлва всеки един от групата, който премине през миража за 400% support power.

 

Assault и Support Power-а го увеличаваме благодарение на предметите, които имаме и взимаме било то от loot или quest rewards. Ще можем да си добавяме още power с различни чипове чрез Circuit Board Crafting-а.

Link to comment
Share on other sites

Aз само да се докопам до играта и ще си направя едно светилище като това:

Знаех си аз, че си прикрит козолюбец. Трябва да си смениш ника от Таз на ЧУпакабра. :)
Link to comment
Share on other sites

След тестовете и отзивите от геймърите, ще преправят система та за куестове - нямало да има отиди и убий 10 кози, събери 15 тикви, счупи 20 глави и т.н. И ще преправят системата за стаответе и развитието на героя. Че сега било изцяло gear зависимо.

Link to comment
Share on other sites

Кози няма да се трепят в тази игра! Аз като си направя къщата и ще им осигуря кошарка и ще взимам Имперски помощи за отглеждането на Rowsdower-и.

Link to comment
Share on other sites

До колкото разбрах, че има някви XP барове за подобни куестове и ще трябва да се пълнят. Ако биеш по-здрави мобове по-бързо ще се пълни, ако биеш по-слаби, по-бавно. Пак ще избиеш няква камара животни, но явно няма да са от типа 10 такива, 20 онакива. А ще трябва просто да запълниш някак си бара. Ако 10 човека бият едно животно, според направения демидж ще се разпредели и ХР-а. Ако сте в група ще се смята демиджа направен от групата и всички в нея ще получат ХР-а на групата.

Link to comment
Share on other sites

Ако 10 човека бият едно животно, според направения демидж ще се разпредели и ХР-а. Ако сте в група ще се смята демиджа направен от групата и всички в нея ще получат ХР-а на групата.

A хилърите кучета ги яли :D

Link to comment
Share on other sites

Ако 10 човека бият едно животно, според направения демидж ще се разпредели и ХР-а. Ако сте в група ще се смята демиджа направен от групата и всички в нея ще получат ХР-а на групата.

Както казват от Карбайн - ако сте решили да сте съпорт, то така или иначе демидж не правите и ще сте група с някой.
Link to comment
Share on other sites

 

So, what is this change? Well, it comprises two major shifts in design:

  1. We are going to remove numerical quest objectives from the game (i.e. "Kill X Vinds" and "Collect X Sentient Veggies") and instead introduce a "quest completion bar." For kill quests, this bar will increment the player’s quest progress in relation to the amount of XP earned. For other quests, this bar will simply increment in set amounts for each completed interaction. This helps improve the system in the following ways:
    • By basing quest completion off XP gains, players can now choose to go after larger targets or smaller targets and earn quest progress appropriate for those choices. While killing harder things is slower, you will earn more quest progress for it. Those who prefer to fight easy things will kill faster, but progress more slowly for it.
    • This approach also helps groups stay on target for leveling progression. Even though groups will destroy creatures much faster, they will need to kill more in order for each player to earn the credit needed to complete the quest objective.
  2. By making this change, we have the opportunity to remove mob tagging, with regards to XP, from the game. XP gained per mob death will generally be based on the amount of damage a player contributes to that kill. This will still encourage players to group (where they would get full XP credit for the kill rather than a percentage), but also encourages players to help out a passerby in the open world in order to receive a comparable XP reward.
  3. One of the concerns that came up repeatedly from the beta community was how we would account for pure-support characters with this new system? The simple answer is that we expect players will group with other players, as they do in the current system. The longer answer is that by speccing your character to play a pure-support role, to the exclusion of all damage-dealing abilities, you are building a role meant to work in conjunction with other players. Grouping will remain the primary method for this. That being said, we are investigating ways to make grouping much easier to do. We want grouping to be useful enough to our players that they not avoid it out of convenience, so anything we introduce to simplify the act of grouping will build on that intention.
  4. Another concern that’s come up is the question of “in-group” rewards. That is, once your support character joins a group, he’ll still get less XP than his DPS brethren. This is not the case now, and it will not be the case in the future. XP distribution in a group is already based on the amount of damage the group does to a target, and is shared among all members of the group. Your class and spec do not matter.
  5. Our current plan is to have some minimum threshold of damage that needs to be done before credit can be earned. This is an example of a design challenge for us, because we have to find the right damage threshold, where we catch most of the people who are using cherry-tapping to take advantage of other players, while catching as few legitimate players as possible.

Ето го тука текста от новината, може и аз да не съм разбрал правилно - оставям всеки според възможностите си да си го преведе.

 

Аз си го обяснявам така - моб с 1000 кръв, дава 200хр. Ако 5 човека го ударят - като умре всеки от 5-те ще вземе % от хр спрямо % демидж направен на моб-а. Ако му взема 60% от кръвта, че взема 60% от хр - 120хр. Ако обаче тия 5 човека са група и заено с тяхната група друг бие моб-а., ако групата като цяло направи 60% от дмг, всички 5 човека, независимо дали единия е спал, пък другия е бил, а Любо само е хийлвал, всичко ще вземат по 60% от хр, а останалите ще си отидат по хората били моб-а извън групата.

Link to comment
Share on other sites

Support-a винаги са прецаканите в една игра, но какво да се прави, все някой трябва да е мъченик, за да може после да ни канонизират за светци :D

 

Ровейки се из темите в wildstar-central.com попаднах на 1 старо филмче от 2011 година, Аз не го бях гледал, та реших да дам линк и тук, може някой друг да му е интересно как са се променили нещата и каква е била играта преди 2 години. Определено Esper-а и някой от спеловете са се променили и то доста. Та ето и демото:

 

http://youtu.be/uiOseZt_dDo

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...