Jump to content
BulForum.com

Formula 1 - Обща дискусия


Recommended Posts

 

============================================

 

Стефче, Росберг така засече Мангала, че го изхвърли от пистата, малко по-късно го повтори същото и с Алонсо. Ще го видиш това, защото се разследва.

 

Сега прочетох, че няма да му налагат наказание :Facepalm: :wtf:

 

Ако Фетел има работещ КЕРС, е интересно защо не го използва, а от бокса му казаха да ползва някаква карта на двигателя за защита.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 12k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Пилотът на Мерцедес Нико Розберг успя да избегне наказанието в днешното Гран при на Бахрейн. Германецът бе разследван от стюардите, след като се опита да избута Фернандо Алонсо, а след това и Люис Хамилтън на пистата, в опит да го изпреварят. Оказва се обаче, че според правилника, Нико затваря и Люис и Фернандо по един и същи начин - с право движение без никакви други криволичения, което е напълно по правилата. Това, което оправдава напълно Розберг според стюардите пък е фактът, че Нико започва въпросната маневра, преди неговите съперници да се опитат да го изпреварят.

 

Копирано от F1 bg.

Link to post
Share on other sites

Някой да помни маневрата на Шумахер срещу Рубенс?

 

 

Някой май беше наказан тука? Бях един от първите, които адмирираха наказанието...сега обаче защо няма такова....еми не знам. Или да си прилагат аршините по един и същи начин, или не. Правилото за 50-те метра НИКОЙ не го спазва, включително механиците на Алонсо днеска.

 

Рапторе и на йота не си прав ;) Съжалявам майна :D

 

Това, че са с еднакви гуми не оправдава загубата на качествата рязко и изведнъж и ред други неща, които нямам намерение вече да пиша, та така ;)

Edited by DON_CHEFO
Link to post
Share on other sites

Пилотът на Мерцедес Нико Розберг успя да избегне наказанието в днешното Гран при на Бахрейн. Германецът бе разследван от стюардите, след като се опита да избута Фернандо Алонсо, а след това и Люис Хамилтън на пистата, в опит да го изпреварят. Оказва се обаче, че според правилника, Нико затваря и Люис и Фернандо по един и същи начин - с право движение без никакви други криволичения, което е напълно по правилата. Това, което оправдава напълно Розберг според стюардите пък е фактът, че Нико започва въпросната маневра, преди неговите съперници да се опитат да го изпреварят.

 

Копирано от F1 bg.

 

Не чети повече тоя сайт! Розберг засече ПЪРВО МАНГАЛА! След това Алонсо. Кото ще рече, че тия са брутални тъпанари... laughing1.gif

 

Рапторе и на йота не си прав ;) Съжалявам майна :D

 

Това, че са с еднакви гуми не оправдава загубата на качествата рязко и изведнъж и ред други неща, които нямам намерение вече да пиша, та така ;)

 

Ама разбира се, че не съм прав! Как ще съм прав, като Ферари пада лошо!!! ХАХАХАХХАХАХ

 

Няма какво да ми пишеш, Стефче, ВСИЧКИ отбори са затворени в еднакви рамки, къде досадни, къде отвратителни дори, но важат за ВСИЧКИ. Аз съм УБЕДЕН, че във Ферари форумите имате дежурни оправдания и за тия неща. Ама става смешно.

 

Днес при тая борба на Алонсо, ако не беше резила в бокса с Мангала, отпадането на Бътън и Пастора (който повтарям трябва да стане прийчър на стадо перуански овце), къде щеше да а? А Градинаря отзад? Днес много малко загреба между другото - само едно половин кола влизане имаше, но подозирам, че той се усети, че в пясъка коситбата е излишна.

Link to post
Share on other sites

Ти май не помниш какво му се случи на Кими в Китай няколко обиколки преди края. Ако за теб такива неща са нормални, за мен не са.

"The main thing I feel unhappy about is that everyone has to drive well below a driver's, and in particular, the car limits to maintain the tyres,"

 

"I just question whether the tyres should play such a big importance, or whether they should last a bit longer - and that you can drive at normal racing car speed and not cruise around like we have a safety car."

 

"I'm not happy about the situation, lets see what happens in future. If it would be a one-off car issue, then you could say it's up on us to deal with it.

 

But basically it is everybody with maybe one or two exceptions. And if it is 80 per cent of the field that has this problem, then maybe the tyre supplier should think about that."

 

Заповядай. Лирическия герой казал това е единствения със 7 титли на грида.

 

 

.............................................................

 

Много силно впечатление ми направи днес в думите на Шумахер след състезанието, че той практически кара и се "състезава" с делта времена. Т.е. трябва да не надвишава определено време за обиколка, за да му стигнат гумите до следващия стоп. Но това се отнася до всички в кервана явно.

Липсата на големи разкъсвания и разлики създава илюзията за много оспорвано състезание и бързина. Но ако погледнете и сравните времената от квалификациите с най-бързите времена от състезанието, ще видите огромна разлика. Дори и с леки болиди. Но освен това се вижда, че много рядко някой въобще атакува бордюри или отрязва ейпекса на завоя до милиметър. Напротив - спират по-рано, стремят се да описват завоите колкото може по-плавно. Самият факт, че отдавна не сме виждали едно помляно предно крило в мантинелите говори, че всички карат доста под предела. Собствения си и този на колата. Заради гумите.

Май е време F1 Racing да се прекръсти на F1 Nursing.

Защото състезанията се превърнаха в това - дондуркане на гуменетките.

На Пирели явно им хареса да са скрития диктатор на сезона и даже са се попрестарали. Хембри определено е опиянен от този успех. Другият проблем е, че почти винаги се правят повече от една промяна наведнъж, без да е известен ефектът от всяка поотделно. Например КЕРС и ДРС според мен бяха достатъчни и дори с гумите Бридстоун от 2010 щеше да е много по-различно.

 

Сега. Аз не мога да рисувам, но по-добре "обрисувана" ситуация от това - здраве му кажи. Ако и сега сме на различни честоти - аз нямам какво повече да добавя ;).

Edited by DON_CHEFO
Link to post
Share on other sites

Абе Стефче, мило, с бели обувки, какво ми дреме Клюна кво бил казал и кви честоти?

 

Ми не ти харесва, че дюндюркат гуменетките. ДОБРЕ! На всички може да не им/ни харесва! Ама ВСИЧКИ дюндюркат ЕДНИ И СЪЩИ гуменетки!!!

 

Ако и сега не си схванал честотата, пий една малка ракийка! laughing1.giflaughing1.giflaughing1.gif

 

ЕДИТ: Ако днес Клюна бе пръв, 10000000000% нямаше грам дума за проблеми да отвори!!!

Link to post
Share on other sites

И кърлинга е вид спорт и WWE също, че и шоу има майна...а от време на време и цици :)

 

Колко точно опита направи Райконен да изпревари Фетел и защо? Питайки аз и знаейки отговора, но злорадствайки под мустак :D И какво каза Кими на човека по радиото, след края на състезанието.

Edited by DON_CHEFO
Link to post
Share on other sites

WWE също

 

Колко точно опита направи Райконен да изпревари Фетел и защо? Питайки аз и знаейки отговора, но злорадствайки под мустак :D И какво каза Кими на човека по радиото, след края на състезанието.

 

Кво е тва бре, Стефче, горното? Знам WWF, WWC aма такова не познавам biggrin1.gif

 

Кими успя да стигне до един близък опит, но правилно се реши да не се ризкува цялото състезание, предвид износени меки гуми и обичйната каръщина която го преследва. Какъв е проблема? След това с твърдите не му стигна времето, въпреки "тарикатските" намеци от бокса. И какво от това питам аз? В тоя ред на мисли ти видя ли как отнесе КАТО КУЦО ПИЛЕ домат Градинаря, та чак скочих от масата с халба в ръка от кеф. От единайсти - втори - няма начин да не му се радвам. punk.gif

 

Стефче, както злорадстваш под мустак да те питам - дали Ферари изобщо ще влезнат в топ 3 тая година и откъм пилоти, и откъм конструктори? Въпрос за три малки ракии. laughing1.giflaughing1.giflaughing1.gif

Link to post
Share on other sites

WWF стана WWE. А тва за тва, че гледаме различни спортове - съжалявам :D

 

Кво е тва бре, Стефче, горното? Знам WWF, WWC aма такова не познавам biggrin1.gif

 

Кими успя да стигне до един близък опит, но правилно се реши да не се ризкува цялото състезание, предвид износени меки гуми и обичйната каръщина която го преследва. Какъв е проблема? След това с твърдите не му стигна времето, въпреки "тарикатските" намеци от бокса. И какво от това питам аз? В тоя ред на мисли ти видя ли как отнесе КАТО КУЦО ПИЛЕ домат Градинаря, та чак скочих от масата с халба в ръка от кеф. От единайсти - втори - няма начин да не му се радвам. punk.gif

 

Стефче, както злорадстваш под мустак да те питам - дали Ферари изобщо ще влезнат в топ 3 тая година и откъм пилоти, и откъм конструктори? Въпрос за три малки ракии. laughing1.giflaughing1.giflaughing1.gif

 

Извинявай, но меките гуми бяха на колата на Фетел. За долния момент става въпрос, а Кими беше с твърдите.

 

Still, Raikkonen was left to rue several missed opportunities that could have given him the lead. He dropped a spot after a poor start and then struggled to get past Grosjean for second. Once he was into second, the Finn managed to close the gap on Vettel to less than a second after 34 laps. But he only made one serious attempt to pass the German after that and it failed.

 

Рапторе, забравяш един тънък момент. Пирели имат данни за работата на ВСИЧКИ отбори с ВСИЧКИ типове гуми. Тааа....да, гумите са еднакви както казваш :D :D

Edited by DON_CHEFO
Link to post
Share on other sites

За какво да му се извиняват ? Че втория сезон с Ферари, караше от дъжд на вятър ли ? Или щото му е яка прическата.....

За това че не слушаха какво им казва. Всеизвестен факт е че развитието на колата зависи много от пилота - качествения пилот улавя проблемите много преди всякаква телеметрия и измервателна апаратура. Ако си направите труда да прочетете по-горе какво съм писал за личния си опит с италианци ще разберете за какво става дума. При тях има проблем с "чуваемостта" в една иерархична структура - шефа винаги е прав а подчинените само слушкат и мълчат. Това беше и причината за размотаването на Райконен във Ферари - явно че бързо се е отказал да се бори с вятърните мелници. В противовес за пример ще ви посоча отбора на Бенетон от не толкова близкото минало. Може би не си спомняте за него, но дисциплината и субординацията бяха тотално зарязани - механиците ставаха от масите в кръчмата и отиваха на пистата, през цялото състезание в радиомрежата на отбора дънеше як хевиметъл и въпреки всичко печелеха. След това същият екип спечели немалко титли и за Ферари. След това обаче национализма в отбора взе връх и резултата го видяхме.

По въпроса с доброто класиране на Ромен - поздравления и за него, но това не отменя факта че Лотус живна с наемането на Кими. Добрият професионалист се познава и по това че не крие информация от колегите си с които си вадят заедно хляба. В този план и аз да попитам - защо Маса вървеше добре с Шумахер а сега не се представя на ниво?

Link to post
Share on other sites
Абсолютен абсурд. Преди този спорт беше състезание за скорост, сега е повече въпрос на късмет.

Състезанията може и да изглеждат интересни и резултатите от първите 4 състезания са показателни с 4 различни победителя, но точно това показва, че в момента не печели най-бързата комбинация пилот/болид, а най-късметлийската комбинация при конкретното стечение на обстоятелствата. Да ме прощават от Пирели, ама дори 3 градуса промяна на температурата да води до промяна на поведението е твърде много и прави шампионата лотария.

Нека не се залъгваме, че изкуственото интересно е всъщност наистина такова.

 

Дори Мартин Брандъл каза откровено след последното състезание, че е твърде много да се говори в 99% от уикендите за гуми и това да е решаващ фактор. Шефовете на отбори от лидерите до последните говорят само за това... е, вярно гумите са еднакви за всички, но нужно ли е в състезание за скорост, да гледаме пилоти, които да не натискат газта както могат, да не атакуват завоите и противниците си както умеят, за да успеят да стигнат до финала, карайки на 80% от възможното? Интересно ли ни е наистина да гледаме победителя от предходното състезание да се бори за влизане в точките, защото температурата паднала с няколко градуса?!

Това е цирк, но да признаем - добре дирижиран и най-вероятно (вижда се и от резултатите в анкетата до тук) е зарибяващ за много хора на които им се гледа непредвиден и оспорван шампионат. Аз казвам, че оспорван е неподходяща дума в случая, защото късмета не може да е решаващ фактор в състезание от какъвто и да е вид.

 

Рапторе, цитирам ти фен на МКЛ. Този пич ми е приятел и не говори празни приказки.

Edited by DON_CHEFO
Link to post
Share on other sites

Извинявай, но меките гуми бяха на колата на Фетел. За долния момент става въпрос, а Кими беше с твърдите.

 

Ти нещо ненаспан ли си? Я вземи изгледай състезанието и не говори глупости. Кими догони Фетел за 2-3 обколки в края на живота на МЕКИТЕ си гуми. Настигна го на под половин секунда, има само един шанс да се пробва да атакува, но той беше почти никакъв, все пак пред него не бе Градинаря. След това влезе в бокса, излезе с твърди и изостана на 2-3 сек (в тоя момент силно се поизхвърлиха от бокса на Лотус) и така докрая. Отделно пък и колата на Фетел полетя с твърди гуми.

Link to post
Share on other sites

Ти нещо ненаспан ли си? Я вземи изгледай състезанието и не говори глупости. Кими догони Фетел за 2-3 обколки в края на живота на МЕКИТЕ си гуми. Настигна го на под половин секунда, има само един шанс да се пробва да атакува, но той беше почти никакъв, все пак пред него не бе Градинаря. След това влезе в бокса, излезе с твърди и изостана на 2-3 сек (в тоя момент силно се поизхвърлиха от бокса на Лотус) и така докрая. Отделно пък и колата на Фетел полетя с твърди гуми.

 

http://www.f1fanatic.co.uk/2012/04/22/2012-bahrain-grand-prix-tyre-strategies-pit-stops/

 

http://fia.com/en-GB/sport/championships/f1/2012/bahrain/Pages/lap_chart.aspx

 

Не мога да ти повярвам. Стинт 3 гледай, когато влезнаха заедно в бокса. Да ти дам линк да си прегледаш пак състезанието :D

 

Преди това втори беше Грожан, та малко ще му е било на Кими с меките да е настигнал Фетел.

Edited by DON_CHEFO
Link to post
Share on other sites

Абе момче, ти гледал ли си състезанието?!?!?!? Не! Какво ме интересува дали можеш да ми повярваш? Аз ти казвам какво стана, защото съм го гледал, ти вярвай на който искаш. Ред Бул даде фира с меките гуми и Лотусите настигнаха Фетел. След последната смяна минаха на твърди и нещата вече бяха други. Толкоз.

Link to post
Share on other sites

там е работата, че го гледах ;) след като и линкове дадох...въпроса е ти кое състезание си гледал :) :) :)

Link to post
Share on other sites

там е работата, че го гледах ;) след като и линкове дадох...въпроса е ти кое състезание си гледал :) :) :)

 

Стефчо, кои са гумите с жълт надпис и кои с бял? Да почнем оттам ако искаш? laughing1.gif

 

Аз гледах каквото показаха по ФИЛМ+ директно. За тебе не знам.

Link to post
Share on other sites

Момента, в който Райконен беше почти изравнен с Фетел, но от ВЪНШНАТА страна се случва тогава когато Фетел е с меки гуми, а Кими с твърди. Тогава Кими беше с по половин секунда по-бърз на обиколка. ТОЧКА. :)

Link to post
Share on other sites

Ще ме караш да свалям състезанието пак. Когато Кими изпревари Грожан, бе най-бърз и настигна Фетел с меки гуми, мисля че и той беше с меки гуми. Има тук един тънък момент. Коментаторите са такива ТОТАЛНИ КРЕТЕНИ и толкова глупости изприказваха, че като нищо може да са ме хързулнали и за тая работа. През цялото време плямпаха как Ред Була бил олекнал и нямал добро сцепление, а видите ли Лотус какъв перфектен баланс има...

 

ЕДИТ: Да не говора че на трети стинт Кими го издокараха в началото, че е с меки гуми... laughing1.gif

Link to post
Share on other sites

По памет Кими не беше с твърди гуми когато настигна Фетел които бе с меки..

Edited by vinyl_master
Link to post
Share on other sites

Това коментираха малоумниците по ФИЛМ+. И двата болида с меки. Ха сега де confused.gif

 

Въпрос на деня - с какви гуми е десният болид? ninja.gif

 

Sebastian-Vettel-Kimi-Raeikkoenen-Formel-1-GP-Bahrain-22-April-2012-13-fotoshowImage-cb10951a-588834.jpg

 

Link to post
Share on other sites

Абе пичове, линк ви дадох. Аз гледах по БНТ2 и там наистина качеството беше гадно, но и коментаторите казаха, че Кими е с твърдите, а и аз го видях с половин око. После и стинтовете проверих.

Коментаторите бяха очудени, че Лотуса е по-бърз с толкова много от РБ и то с твърдите гуми.

 

Кими излиза втори СЛЕД вторите стопове(чрез боксовете изпревари Грожан). Тогава слага медиум, а Фетел е със софт. И според горните два сайта е така.

Edited by DON_CHEFO
Link to post
Share on other sites

Никви хакъри, що не каза, че няма де да гледаш?

 

Иначе се пукам от смях на този коментар

 

look mate we should be PRAISING Alonso and Hamilton for keeping their cars in a straight line on sand...the driver BARGED on sand is the driver on a disadvantage. Some say Rosberg showed blocking skills, I say Alonso and Hamilton showed great driving and racing skills on the sand...any other driver would have spun badly....F1 tyres were never built for sand especially in a race with wheel to wheel contact,
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...