Jump to content
BulForum.com

M-Network


Recommended Posts

само да спомена, че към момента няма услуга на тази стойност (14,90 лв.), която да предлага М-тел.

 

BlackBerry BASIC e 14.90

http://eshop.mtel.bg/product/500043/BlackBerry+.html

Колко време работиш там и още не си ги научил :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 584
  • Created
  • Last Reply

Фючъра със сигурност не работи в Ментел, дори полето му на действие е съвсем, ама съвсем друго.

И аз помня, че се включи януари, ама и аз съм учуден, че не е изпищял и той.

Link to comment
Share on other sites

BlackBerry BASIC e 14.90

http://eshop.mtel.bg/product/500043/BlackBerry+.html

Колко време работиш там и още не си ги научил :)

Aз, ако работех там... щях да знам, че има и една тарифа на тази цена :)

Ето и копие на фактурата от сайта на М-тел (скрити са името и адреса ми, както и последните цифри от номера на договора и фактурата.

 

image.jpg

 

image.jpg

 

Фючъра със сигурност не работи в Ментел, дори полето му на действие е съвсем, ама съвсем друго.

И аз помня, че се включи януари, ама и аз съм учуден, че не е изпищял и той.

Tенкс, Лъки.

Както ти казах и миналата година, тарифата ми няма да се промени, по причините в предния ми пост.

Само да поясня, че тъй като договора за интернет услуга се води на SIM карта в М-тел (не знам защо), то периода по фактура касае услугата до 27 януари 2014, но реално, след справка със съпорта, се предплаща услугата за м. март, 2014-та.

 

edit:

Добавих и втори шот с приложение А, за да е безспорно, че става дума именно за интернет, а не за блек бъри пакет :)

Link to comment
Share on other sites

Плащането, което съм показал е извършено на 1 февруари 2014, т.е. то е за месец март 2014-та (услугата се предплаща като навсякъде).

 

 

Ок, така съм по-съгласен. Допускам, че наистина фактурата е за доамшния интернет и че договора е сключен 4-6ти януари 2012

Все пак, тази фактура отразява част от двугодишния период на договора- 28.12.2013 до 27.01.2014 и в никакъв случай не е предплащане за март...

Дано да няма проблеми и всичко да е както твърдиш.

Link to comment
Share on other sites

Ок, така съм по-съгласен. Допускам, че наистина фактурата е за доамшния интернет и че договора е сключен 4-6ти януари 2012

Все пак, тази фактура отразява част от двугодишния период на договора- 28.12.2013 до 27.01.2014 и в никакъв случай не е предплащане за март...

Дано да няма проблеми и всичко да е както твърдиш.

Обясних ти, че понеже договора за оптичен интернет се води договор за SIM карта (незнайно защо), то и периода за услуги е за минал месец, но на практика се предплаща следващият месец, както при SIM картите: във фактурата за този месец се начислява таксата за следващия месец (предплаща се) плюс услугите, които си ползвал предния месец (декември 2013-та/януари 2014-та). И тъй като няма услуги за телефония (което е нормално за договор за интернет), то остава само предплатената такса за следващия месец, т.е. март 2014-та.

Това ми отговориха от съпорта преди малко, защото и на мен ми стана интересно. Реално, фактурата която виждаш е с начислена такса за март 2014-та и ползвани разговори за декември/януари 2013/2014-та - 0 лв. по причина, която ти обясних в началото на поста ми.

Проверих и статуса на договора ми към момента на издаване на последната фактура (тази която съм постнал): безсрочен е, т.е., това е второто плащане след като договора е станал автоматично безсрочен!

Надявам се да си ме разбрал, промени няма да има, нито в цената, нито в условията по които е сключен договора  :)

Link to comment
Share on other sites

Късметлия :)

Дано само да не се усетят и да измислят някакво изменение, макар че едва ли са много хората като теб.Повечето са на една сметка и вече са пили по една студена вода.

Link to comment
Share on other sites

Реално излиза, че при Ментел е по-изгодно да си на една услуга, защото ако включиш втора или трета, веднага ти го набиват :grin:

Не е точно така, Лъки. Търговските хитрини и практики нямат край не само при операторите. Понеже аз съм недоверчив по природа към всякакъв вид търговци, винаги когато ми предложат нещо "по-изгодно" за мен... отхвърлям го априори, дори в момента да нямам логично обяснение. Освен това, четейки и сблъсквайки се лично със заблудите и откровените измами на оранжевите, питам винаги за всичко и не получа ли конкретен отговор - не подписвам нищо, без значение колко изгодно изглежда в момента. Така се получи и с този договор. Попаднах на служител, който ми обясни разликите без дори да го попитам нещо. Преди да подпиша, прочетох внимателно и допълнителните клаузи. По тази причина ти казах миналата година, че няма как да стане така, че таксата ми да се промени, както ти и обясних защо при някои хора се е получило това, за което писа.

Както и да е. Подписването на договор е еквивалентно на израза: кьорав карти не играе. И на кьоравия не са му виновни нито противниците, нито картите. При договорните отношения всеки гледа собственият си интерес.

Късметлия :)

Дано само да не се усетят и да измислят някакво изменение, макар че едва ли са много хората като теб.Повечето са на една сметка и вече са пили по една студена вода.

Дори да направят изменение, то няма как да касае отношения, договорени в минало време, които са скрепени с подпис. Изменения могат да се правят в Общите условия, но не и в допълнителните клаузи (които в конкретния случай са по-важни за мен), защото в Договора ясно е записано: Важат разпоредбите на Общите условия с краен потребител и следните допълнителни условия: изброяват се, като е отразено, че Оператора може по всяко време да променя Общите си условия, т.е. едностранно  може да се промени първата част (Общите условия), но не и втората. Законово, имам в предвид. Освен това, промяната в Общите условия дава право на потребителя да прекрати Договора (мисля, че беше в седмичен срок от публикуването им) без да дължи неустойки, ако счете че му накърняват интересите.

Link to comment
Share on other sites

Еми точно.Те имат интерес да те накарат да го прекратиш :) Вече как ще го направят, не знам.

Интересно къде в договора е точно тази точка, в която се казва, че ако не са на една и съща сметка, таксата остава същата, а ако са повече от една услуга - минаваш на нова такса.

Link to comment
Share on other sites

Еми точно.Те имат интерес да те накарат да го прекратиш :) Вече как ще го направят, не знам.

Интересно къде в договора е точно тази точка, в която се казва, че ако не са на една и съща сметка, таксата остава същата, а ако са повече от една услуга - минаваш на нова такса.

Няма такава точка. Просто в единият случай е един, Общ за всички услуги договор, в другия: отделни за всяка услуга договори.

В 1-я сучай добавяш допълнителна услуга и приемаш новите условия (Общи условия плюс допълнителни такива), които важат и за двете услуги. При промяна в която и да е услуга след изтичне на срока или удължаване/преминаване на друг план/добавяне на друга услуга, условията се променят (важи за всички оператори) и старите условия (дори да са били промоционални или по-изгодни)... вече не са, без значение коя от услугите променяш! Пример: имаш изгодна услуга на тарифен план, която след изтичане на срока става безсрочна при същите изгодни условия, при които си подписал първоначално договора. Добавяш втора услуга към същия договор, също на промоционални условия, но към момента на добавянето и, условията по първата услуга са по-лоши за теб. Какво се получава? Получава се, че се прецакваш, защото влизат в новите условия и по двете услуги. Обратният вариант: и новата услуга и старата си запазват преференциите, но добавяш трета - пак греда. Изобщо..., жива лудница, а вариантите нямат изчисляване. Затова аз съм приел друго поведение: нова услуга - нов договор. Иначе живота ще ми премине в постоянно следене на всичко и накрая пак ще пропусна нещо. Ще ти дам още един пример не по темата, на който попаднах преди месец: влизам в Била да си купя нещо сладко за момента и гледам етикет: Промоция: 25% по-ниска цена. Взимам го и отивам на касата. Там - изненада, тази цена важала само при Била карта, но това е написано с такъв дребен шрифт, че няма как да забележиш, а шрифта на намалението е огромен. Ако вземеш 10 неща, чак като се прибереш ще разбереш, че си бил измамен. Така, че навсякъде е така.

Това е. Сега по темата: М-тел (или който и да е оператор) не те е измамил в случая, просто ти (нямам в предвид теб, а общо казано) си се прецакал, заради лакомията си. Ако човек е питал и прочел какво подписва накрая - няма проблем. Ако не пита и не чете... проблеми колкото искаш после и виновен е този, който се подписва последен, демек: клиента, а той не прави следната разлика: за да е плащането по една сметка, то договора трябва да е един, не може да се плаща по два различни договора по една сметка. Затова всички оператори са въвели понятието плащане по една сметка (с обяснението, че е по-удобно и изгодно за клиента), за да не се усети клиента, че договора става един за няколко услуги и това, което подписва не е нов договор, а допълнително споразумение към съществуващия... с нови условия, срокове и прочие.

Link to comment
Share on other sites

Услугите, които се активираха тогава се правеха в началото през приложението на Мегалан. След това мисля, че ги правиха през CRM, ако е така, там се задаваха отстъпки с крайна дата ръчно, което значи че е хубаво да погледнете и следващата фактура, защото ако крайната дата е била 23.01, защото договора е сключен тогава да кажем, а засичането е 20-ти срещу 21-ви, значи, че отстъпката ще я има в тази фактура, но не и в следващата, ако случая е такъв, разбира се

Link to comment
Share on other sites

Доколкото си спомням, допълнително ми направиха отстъпка по програмата Лоялен клиент в размер на 2 лв. без ДДС, но момчето я вкара към мобилния ми план, а не към договора за интернет. Договора ми за интернет със сигурност е подписан 1-та седмица на януари, а фактурата ми излиза на 28 - 29-то число. Освен това, при подписване на договора ми за нет, платих една месечна такса в пълен размер, след което, при следващата ми фактура бяха сторнирани дните до датата на подписване на договора, за които реално не съм ползвал услугата.

Наистина, допълнителната отстъпка отпадна, защото тя е била с фиксиран срок - 2 години.

Ще изчакам още една фактура, но съм убеден че няма да има промяна, защото питах 4 пъти служители от кол центъра, които правиха справки точно по моя договор. И отговора и 4-те пъти беше, че няма да има промяна в условията и цената. Вчера беше 4-я път и даже попитах за статуса на договора ми - вече е безсрочен.

Ще видя в края на месеца дали няма да има изненада, но се съмнявам.

Link to comment
Share on other sites

Интересното е, че ти си от първите абонати, а точно първия абонат го отнесе. Той също пише в този форум, но дали ще се включи, не знам.

Link to comment
Share on other sites

Лъки, след 2 седмици ще стане ясно, но доколкото ме познаваш... знаеш какво ще стане ако нарушат договора. Мога да си позволя разноските по едно съдебно дело и вярвай ми, ще се постарая да придобие много широка публичност.

За другите... не знам какво са подписвали, но знам какво съм подписал аз и ще си търся правата, ако се нарушат.

Link to comment
Share on other sites

Първия абонат на 14.90 в Пловдив съм го активирал аз, когато бях част от тази фирма, през приложението на Мегалан, няколко дни по-късно, стига да не ме лъже паметта, активациите се правиха през програмата на Мтел, където се залагат такива отстъпки, тогава се правеше ръчно от служителите това. Виж си и следващата фактура и ако всичко е наред си свиркай :)

Link to comment
Share on other sites

Именно. А Цецо обясни ли ти защо се е получило това?

Фючъра, като че ли си сключи договора в офиса на Мегалан в Тракия, но може и да греша.

Link to comment
Share on other sites

Лъки, аз сключих договора в офиса на главната, този дето е по-близо до централна поща. И случая беше, че тогава се удължи промоцията, т.е. аз хванах последния влак, защото примоцията беше май до края на януари, ако не ме лъже паметта.

активациите се правиха през програмата на Мтел, където се залагат такива отстъпки, тогава се правеше ръчно от служителите това. Виж си и следващата фактура и ако всичко е наред си свиркай :)

Което, между другото ме навежда на мисълта, че оттам идва проблема защото, когато си преподписах договора за мобилната услуга декември 2013-та, момчето ми каза да си помисля, защото активираната ми отстъпка за лоялен клиент е била без крайна дата, т.е. безсрочна, докато трябвало да бъде с фиксиран срок. В края на краищата, прецених че 2 лева не е сума, за която си струва да стоя на по-нисък план и преподписах.

Възможно е, уточнявам: възможно е, и тук да се е получило нещо подобно, макар политиката на м-тел тогава да беше по-различна. В последно време се заразиха от практиката на оранжевите да пускат промоции за определен срок, след изтичане на който да се прилагат стандартните тарифи. Но на тези въпроси може да отговори само служител на подходящото ниво в м-тел, ние можем само да гадаем.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...