Jump to content
BulForum.com

коя кола да избера ?


dragomir375

Recommended Posts

За дървената возия ще ме извиняваш Видене.По-дървена от на Шкода Октавия няма!!! И преди съм ти казвал за моя приятел дето баща му има Ню Октавия 2007-ма ( не като твоята, а фейслифта), а сина му има Вектра Б 97.Еми с Октавията до София се изгърбих, няма такива седалки.Като пейка е.

 

Подкрепям, не съм фен нито на едното нито на другото, но карах същата октавия 2.0 TDI към 300км и после цял ден ме болеше гърба - седалките са издадени по средата на гърба ти, а отгоре и отдолу е празно вместо да подпират цялото тяло...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Хич не е лошо да види при официалните дилъри - бая натрупани върнати имало от лизинги и т.н. Все пак друго си е кола от дилъра, пък и давали някакви ограничени гаранции като КМ. Все пак е по-добре от нищо - тук в Плд не знам дали има толкова оферти, за Сф ми е инфото.

 

Това е много добра идея и задължително трябва да се провери - потвърждавам, че е така.

 

Подкрепям, не съм фен нито на едното нито на другото, но карах същата октавия 2.0 TDI към 300км и после цял ден ме болеше гърба - седалките са издадени по средата на гърба ти, а отгоре и отдолу е празно вместо да подпират цялото тяло...

 

Пич, седалката има лумбална опора - регулира се отстрани smile.gif

Link to comment
Share on other sites

Хич не е лошо да види при официалните дилъри - бая натрупани върнати имало от лизинги и т.н. Все пак друго си е кола от дилъра, пък и давали някакви ограничени гаранции като КМ. Все пак е по-добре от нищо - тук в Плд не знам дали има толкова оферти, за Сф ми е инфото.

 

Така е, това наистина трябва да се провери.

 

 

 

Относно Алфите, трябва да е много зле някой, да кажеш, че са грозни.Определено имат стил и на външен вид са яки.Формите им са уникални. Обаче за подръжка, да ме извиняват ама хем сложна, хем скъпа.Не мерси.....

 

Стефчо е прав.Колкото е по-нова сега една кола, толкова по 2 ката ти влиза....

 

Тя и моята кола има лумбална упора, където е модел 96-та година.Това ако и е есктрата на Октавията много жалко за Шкодилака...

Link to comment
Share on other sites

Стефчо е дървен философ,ще сравнява Ауди с Алфа...на дизайн може би е лека преднината на Аудито,но по всичко друго е смазваща ! Карайте си зарибените италЕлнки и се кефете ;)

Link to comment
Share on other sites

Така е, това наистина трябва да се провери.

 

 

 

Относно Алфите, трябва да е много зле някой, да кажеш, че са грозни.Определено имат стил и на външен вид са яки.Формите им са уникални. Обаче за подръжка, да ме извиняват ама хем сложна, хем скъпа.Не мерси.....

 

Стефчо е прав.Колкото е по-нова сега една кола, толкова по 2 ката ти влиза....

 

Тя и моята кола има лумбална упора, където е модел 96-та година.Това ако и е есктрата на Октавията много жалко за Шкодилака...

 

Жоре, не съм съгласен много с тия сентенции да ти кажа. Единственото предимство на старите бракми е че ги има повече по моргите. Ако обаче седнем да пазаруваме от магазина знаеш ли какво се получава? Мондеото ми струва 1500 лева сигурно, за мотор на дясно стъкло ми искат 400 лева. 25 см тръбичка на климатика - 180 лева. Как ти се струва? Иди в магазина и провери цени за твоето Рено и ще видиш кво става. Така е с повечето коли. Естествено ние ходим и се ровим по моргите, защото не сме ненормалници или се примиряваме с болуци от Тайван и прочее...

 

Екстрите в една кола са такива, каквито си ги поръчаш между другото. Продават се коли и с небоядисани брони ако щеш. Така че не усещам логиката ти. Особено пък Шкода за да угодят на таксиджиите какви неща вършат - не е истина. Такъв стрип се прави на колата, че има лади с повече екстри...

Link to comment
Share on other sites

Стефчо е дървен философ,ще сравнява Ауди с Алфа...на дизайн може би е лека преднината на Аудито,но по всичко друго е смазваща ! Карайте си зарибените италЕлнки и се кефете ;)

 

От към цени на части може и да го докара...смазването. Пък и има няква вероятност да съм покарал и да съм се повозил на бая повече италианки ;) . Една ми се усмихва дори....от паркинга.

Link to comment
Share on other sites

здравейте колеги! Мисля да си купувам кола от 11 до 16000лв. Харесал сам си 3 вида коли искам да ми кажете според вас коя е най-добра , кое им е слабото място (ходова част,двигател, и др.)? 1-вата кола е Opel Vectra 1.9cdti-6sk-150k 2007г. дали е по-добре да се вземе нея от колкото 2-рата кола Audi A4 1.9 TDI 130К в мобилето я намирам до 2003г. мах. предполагам ще е на повече километри,повече карана от колкото опела xmas.gif 3-тата кола е Vw Passat 1.9 Tdi 131hp чувам за тях че ходовата част им е било слабото място. благодаря предварително

 

Само да Ви припомня, какво пита човека.... :)

Link to comment
Share on other sites

Жоре, не съм съгласен много с тия сентенции да ти кажа. Единственото предимство на старите бракми е че ги има повече по моргите. Ако обаче седнем да пазаруваме от магазина знаеш ли какво се получава? Мондеото ми струва 1500 лева сигурно, за мотор на дясно стъкло ми искат 400 лева. 25 см тръбичка на климатика - 180 лева. Как ти се струва? Иди в магазина и провери цени за твоето Рено и ще видиш кво става. Така е с повечето коли. Естествено ние ходим и се ровим по моргите, защото не сме ненормалници или се примиряваме с болуци от Тайван и прочее...

 

Почвам по ред

 

Старите бараки както ги нарече имат по-малко екетроника, респективно по-малко неща за разваляне.Един пример в момента имам проблем с ламбда сондата.Моята е само 1, махам я, слагам си една тапа и карам.На новите автомобили са най-малко по 2, а сега някой са и с по 3 4 заради екологията.Едничка само да не бачка таблото светва като елхичка, сервиз, спира да върви.... Закарфичват те първо за дигностика, нова сондичка и т.н. Без нея неможе да караш и всеки един компонент в тея коли сега е такъв.Обикновено е цял блок, капсиловано нещо и се сменя цяло и наливаш яко, да не говорим, че се изтарикатиха и производителите.Усетиха се, че има далавера в сервиза, произвежда се един детаил да изкара Х километра.Изкарва ги и ти си им абонат в сервиза да си го смениш, защото веднага се е скапал.

 

За оригиналните части са такива центи.Един колектор изпускателен, къс желязо 370 лв.Ламбда сондата ми е 176 лв. и в момента чакам доставката.Свещи обаче оригинални и накладки примерно са ми по-евтини от ментетата.Комплект свещи запалителни оригинални Рено 16 лв., комплект накладки 25 лв.

Link to comment
Share on other sites

Само да Ви припомня, какво пита човека.... :)

 

Аз ще го припомня вместо тебе, понеже в тая тема само чукчи пишат - иначе са слепи и глухи за заглавието на темата:

 

Коя кола да избера? Вектра, Ауди или Пасат?

 

Още малко и затварям темата - като ви се обсъждат марките коли и кой какво харесва, правете го в общата тема.

Link to comment
Share on other sites

Купи си най-поддържаната от трите. Тоя опел аз не бих си го взел за нищо на света. Не изглежда зле, но само толкова. С аудито и пасата също няма да имаш проблеми, стига да са на нормално количество километри, без пипано турбо. Проблема с носачите го има точно колкото го има проблема със скъпите части за японските коли. Пълен комплект носачи струва не повече от 500 лева, което е напълно нормална цена за кола около и след 2000 година. Ако са някакви милионници обаче ще имаш много главоболия. Аз лично за 16000 лева бих си купил хонда акорд, но бензинова.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

благодаря колеги за инфото :P видях, че повечето ауди А4 която си тарся са с 5 скорости има и с 6 ама са мн. рядкост има ли някаква разлика в това и ако има каква е тя ? и какво ще кажете за Mercedes C220 2.2 cdi 143 к.с. ? благодаря предварително :)

Link to comment
Share on other sites

Разбира се, че има. Ако ще я караш магистрално, то задължително 6ск. А4. Това значи, че последната предавка е идеална за каране със "постоянна" (каквото и да е това в БГ) скорост - т.е. икономията на гориво ти е по-добра.

Ако си се насочил твърдо към Ауди - влез им във форума, без да пускаш тема. Просто прочети темите за части, ремонти, "детски болести при модела", за различните агрегати и т.н. Да няма после неприятни изненади.

 

> http://audibg.com/forum/index.php?showforum=33 (оказа се, че форума им е малко "бозав" ама нищо, с търсачката се ориентирай за каквото ти трябва)

 

Двигатели > http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=10432

Link to comment
Share on other sites

и какво ще кажете за Mercedes C220 2.2 cdi 143 к.с. ? благодаря предварително :)

Според мен е най-добрият избор от всички предлагани двигатели, но като цяло резюметата за W203 никак не са в полза на Мерцедес. Аз смятах да си взимам такава преди, но се отказах именно защото (колко и да е красив), не е сполучлив модел.

 

П.П. За тези пари японките предлагат много повече. Ако не си закоравял фен на немското (макар, че очевадно си), може да хвърлиш едно-две оченца и на джапаниииийското. Хонда имат много добри автомобили за тези пари. Съдейки по вектрата очевадно не търсиш претенциозен автомобил, затова може да погледнеш и тойотите. Мисля, че вече се намират добри авенсиси за тези пари. Ако не - королата също е много успешен автомобил.

Link to comment
Share on other sites

Купи си най-поддържаната от трите. Тоя опел аз не бих си го взел за нищо на света. Не изглежда зле, но само толкова. С аудито и пасата също няма да имаш проблеми, стига да са на нормално количество километри, без пипано турбо. Проблема с носачите го има точно колкото го има проблема със скъпите части за японските коли. Пълен комплект носачи струва не повече от 500 лева, което е напълно нормална цена за кола около и след 2000 година. Ако са някакви милионници обаче ще имаш много главоболия. Аз лично за 16000 лева бих си купил хонда акорд, но бензинова.

 

Говориш глупости приятелю ;) Пълен комплект носачи, ляв и десен става въпрос, за това ауди (или за този пасат, тъй като са еднакви) - говорим от 950 лв - 1000 лв нагоре. За да не съм голословен - ето един линк от axm-auto - първия сайт, за който се сетих.

 

 

Колкото до 6-тата скорост - хубаво е да я има, ама не е задължителна. Ако попаднеш на добра бройка с такава скоростна кутия - взимай :) Но не бива да ти е приоритет...освен ако не правиш по 30 000 км на година...

Link to comment
Share on other sites

здравейте колеги! Мисля да си купувам кола от 11 до 16000лв. Харесал сам си 3 вида коли искам да ми кажете според вас коя е най-добра , кое им е слабото място (ходова част,двигател, и др.)? 1-вата кола е Opel Vectra 1.9cdti-6sk-150k 2007г. дали е по-добре да се вземе нея от колкото 2-рата кола Audi A4 1.9 TDI 130К в мобилето я намирам до 2003г. мах. предполагам ще е на повече километри,повече карана от колкото опела :) 3-тата кола е Vw Passat 1.9 Tdi 131hp чувам за тях че ходовата част им е било слабото място. благодаря предварително :)

 

От трите коли, които си изброил бих взел пасата. Защо?Лично мое си мнение, по-евтина подръжка, по-здрава кола(не говоря за външен вид), ще те закара навсякъде... просто за мен пасата е уникалнара машина имал съм доста преживявания, нищо че не карам пасат.

Link to comment
Share on other sites

С извинение, но това за "уникалната машина" по отношение на пасата са пълни глупости. Ако приоритет чак толкова е надеждност на колата, то по-добре се консултирайте където трябва: http://www.reliabilityindex.com/

 

Последния пасат има точки за надеждност 95, королата 17. Този коефициент означава колко се троши колата и колко струват ремонтите, сиреч, по-високо число - по-НЕнадеждна и скъпа за поддръжка е колата. По-ниско - по-надеждна и евтина за поддръжка.

 

П.П. http://www.reliabilityindex.com/top-100 - това е топ 100 на най-надеждните коли.

Link to comment
Share on other sites

е извинявай, ама сайтовете са американски, съответно марките и моделите и частите за тях са съобразени с онзи пазар.

 

а по последни данни българия все още е някъде около или дори във Европа. други доставчици на части, други заводи, други работници....

 

 

 

 

едит: хмм. поправка. британски. и пак е различно.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Аз определено бих заложил на Аудито. Само не знам, за тези пари, доколко търсиш пространство в колата, защото в А4 има малко повече, отколкото в А3, а за тези пари можеш да си вземеш дизелова А3 помпа дюза, която е с нисък разход, страхотна визия и достатъчно коне и тяга, за да ти достави удоволствие от шофирането. Относно поддръжката - при втора ръка кола никога не знаеш какво ще се случи. Във всеки случай, Ауди не са трошливи!

Ето два примера:

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11270367882474547&f1=details

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11281439921749133&f1=details

 

Относно Опел - аз съм видял само един, който ме е изкефил и то беше Астра 2006 1.7 cdti. Карам я редовно и е много добра, но струваше 45 000 лв като я взимаха, та не знам доколко е оправдано...

Френски и италиански трошки няма да коментирам(лично мнение, не ангажирам никой с него).

От японките има за какво да се огледаш, наистина. И Хонда и Тойота има какво да предложат за тези пари.

 

Все пак, визията и качеството на използваните материали в Ауди са безспорно по-добри! Поне за мен...

Link to comment
Share on other sites

Дизел, 2ра ръка... добре си помисли. Да не ахнеш с тубинка, със скорости и т.н. Малко хора си купуват дизел за да не го карат. Т.е. ще купиш 2ра ръка на някой убитата от каране кола - в общия случай шанса за това е бая голям при дизелите, там се гонят големи км на годишна база.

 

Но както е казал Асасин горе, колкото и да гледаш, нова няма да вземеш. И толкова мислене няма какво да му удряш. И преди ти го писах. Иди, вземи си от избраните модели под наем за по 2 дни колите една след друга и си готов. Чиста работа е това, не "аз тия хваля" "оня ти я хвали".

 

Нито ние ще я караме, нито ще я пълним, нито поддържаме ;)

________________

 

И да, аЛдитата наситина по-преди 2-3 години обираха всички награди за най-качествени сглобки и материали.

И за пореден път, виж при официалните вносители какво има като върнато от лизинги!

Link to comment
Share on other sites

С извинение, но това за "уникалната машина" по отношение на пасата са пълни глупости. Ако приоритет чак толкова е надеждност на колата, то по-добре се консултирайте където трябва: http://www.reliabilityindex.com/

 

Последния пасат има точки за надеждност 95, королата 17. Този коефициент означава колко се троши колата и колко струват ремонтите, сиреч, по-високо число - по-НЕнадеждна и скъпа за поддръжка е колата. По-ниско - по-надеждна и евтина за поддръжка.

 

П.П. http://www.reliabili...dex.com/top-100 - това е топ 100 на най-надеждните коли.

 

То по тва излиза, че А6-цата е супер ненадежна.Иди го кажи на някой фен на Ауди да видиш няма ли да ти се смее.

Link to comment
Share on other sites

Ами А6 няма проблеми според теб, така ли? Надеждността няма нищо общо с това колко харесвана е колата от собствениците й. Собствениците на Дачия Логан също много си я харесват. Айде да не се правим на професори и да се опитваме да преборим статистиката, защото е меко казано абсурдно. Пък на мен нещо ми бяга логиката на "е тук пътищата са по-кофти и цифрите ще са по-различни", защото евентуално мащабите могат да са по-големи, но в никакъв случай пропорциите няма да са по-различни.

 

П.П. mobo, прав си. Тук при масовите ментета на немските авточасти цифрите ще са съвсеееем други, в крайна сметка ментето си е менте, да не е някакъв евтин и чуплив оригинал, ебаси...

 

П.П. 2. Асасин, за мен удоволствието от карането е номер едно при покупката на кола. Обаче еби му мамата на тоя кеф, ако на 3-4 месеца ходиш пеша за 2-3 дена, защото колата е някъде на сервиз да й се оправя нещо...

Link to comment
Share on other sites

А частите на японските коли тук да не би да са на ниски цени като в uk или usa?

Ти ли имаше IS200 - дето комплект обикновени амортисьори тук беше по-скъп от спортни TRD...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...