Jump to content
BulForum.com

коя кола да избера ?


dragomir375

Recommended Posts

Ами А6 няма проблеми според теб, така ли? Надеждността няма нищо общо с това колко харесвана е колата от собствениците й. Собствениците на Дачия Логан също много си я харесват. Айде да не се правим на професори и да се опитваме да преборим статистиката, защото е меко казано абсурдно. Пък на мен нещо ми бяга логиката на "е тук пътищата са по-кофти и цифрите ще са по-различни", защото евентуално мащабите могат да са по-големи, но в никакъв случай пропорциите няма да са по-различни.

 

Всяка една марка и модел си има кусури и дефектни.Никой неможе да ме убеди, че няма такава кола.

 

Напук на статистиката в нас имаме Рено от 16 години и 5-ката ми е още в движение.От 2 години имам Меган и всички дето казват, че имали "слаба ходова част" франсетата по нея нищо не съм барнал. Имам някой ремонт по мотора( заради макаронаджиите и тяхната смяна на масло) и това беше.Другите неща, които съм сменял са били по-скоро от гъзария отколкото щото е трябвало да се прави (визирам кристални стопове, спойлер, вежди за фаровете, тъмни мигачи, спортен кюнец със заглушител и т.н.) Нека някой да казва, че са лоши, моята и следващата ще е Рено пък нека си пише в статистика, че от Японките нямало по-добро.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Ами А6 няма проблеми според теб, така ли? Надеждността няма нищо общо с това колко харесвана е колата от собствениците й. Собствениците на Дачия Логан също много си я харесват. Айде да не се правим на професори и да се опитваме да преборим статистиката, защото е меко казано абсурдно. Пък на мен нещо ми бяга логиката на "е тук пътищата са по-кофти и цифрите ще са по-различни", защото евентуално мащабите могат да са по-големи, но в никакъв случай пропорциите няма да са по-различни.

 

П.П. mobo, прав си. Тук при масовите ментета на немските авточасти цифрите ще са съвсеееем други, в крайна сметка ментето си е менте, да не е някакъв евтин и чуплив оригинал, ебаси...

 

П.П. 2. Асасин, за мен удоволствието от карането е номер едно при покупката на кола. Обаче еби му мамата на тоя кеф, ако на 3-4 месеца ходиш пеша за 2-3 дена, защото колата е някъде на сервиз да й се оправя нещо...

не бе човек, в борда на директорите на производителите назначават само прости хора и съответно цялото производство е само в един завод в света, ползват се само едни и същи доставчици на елементи през целия жизнен цикъл на модела и се плащат луди пари за логистика на крайния продукт до пазара. в никакъв случай нямат различни заводи в различните краища на света и въобще няма никакво значение дали техниката в тези заводи е нова или стара и дали персонала там е първа година на работа.

 

отделно че класацията е според ЗАСТРАХОВАТЕЛНИ претенции. тва дали има много общо с гаранционните? ма и аз съм прост че чета кво пишат хората.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

А частите на японските коли тук да не би да са на ниски цени като в uk или usa?

Ти ли имаше IS200 - дето комплект обикновени амортисьори тук беше по-скъп от спортни TRD...

Ходил съм в представителство на Lexus в щатите и цените на частите не се различаваха с нищо от нашите тук. Амортесьорите на моята IS-ка са много скъпи поради кой знае каква причина - всичко друго ми е на нормални цени. Сервизирал съм си колата в Тойота тук и цените изобщо не бяха високи. Пак казвам, изключвам амортисьорите, защото поради някаква неясна причина за мен в цял свят са много скъпи. Пълното сервизиране с водна помпа, ремъци и масла струва около 1800-2000лв. тук и 900-1100 паунда в UK. Разликата е в наша полза заради по-евтиния труд тук. Апропо, цените на "неяпонските" авточасти по официалните дилъри не са по-евтини. Особено когато става въпрос за, да речем, Ауди.

 

jozo, радвам се, че за теб "няколко ремонта по двигателя" са така между другото. Най-важното е да си се кефиш на колата, другото майната му. Аз лично харесвам Рено и Пежо заради феноменалната возия - единствените коли в този ценови диапазон, които могат да ти осигурят такъв комфорт.

 

mobo разбирам те какво имаш предвид, но дори да има разлика в качеството на частите след като моделът е спрян от продукция тя ще е минимална. Отделно, че поне до колкото съм чел складовете на производителите се напълват с предполагаемите за смяна авточасти още докато тече производството на колата, за да ги имат in stock занапред. И не виждам какво не ти харесва на статистиката на застрахователите - тук за нови гаранционни коли ли ще говорим, че не съм разбрал?

 

В крайна сметка не съм накарал никой да вярва на статистиката. Давам източник, пък всеки да си прави за себе си каквито заключения иска. Warranty Direct са публикували ясни данни за всяка кола, както и начинът по който се изчисляват данните им тук: http://www.reliabilityindex.com/what-is

Link to comment
Share on other sites

Плеймейт...извинявай ако е нахалано, но за 2 бона може ли да кажеш какво точно си сменил щото аз ако ти кажа кво съм сменил (няколко пъти заради миндили наричащи себе си майстори) и...пак няма два бона ще ахнеш...е верно двата вала не ги купих нови.

 

А това, което ти го казва Джозо и аз го изстрадах...заради мърлив първи собственик. И ЛИПСА НА МАЙСТОРИ в града. За другите магарии съм си сам виновен, а не колата или лоша сглобка и т.н митове и легенди ;)

Link to comment
Share on other sites

Аз за 2 бона сервизиране не съм правил, цитирам оферта от дилърите. Айде да не се състезаваме кой откъде е намерил по-евтини турски авточасти, не е интересно състезанието :) Иначе офертата е за масла, всички филтри, ремъци и ролки, водна помпа, гарнитури, свещи, предни и задни накладки.

П.П. Сега я погледнах пак, 1800лв. се оказа, че е.

Link to comment
Share on other sites

Аз за 2 бона сервизиране не съм правил, цитирам оферта от дилърите. Айде да не се състезаваме кой откъде е намерил по-евтини турски авточасти, не е интересно състезанието :) Иначе офертата е за масла, всички филтри, ремъци и ролки, водна помпа, гарнитури, свещи, предни и задни накладки.

П.П. Сега я погледнах пак, 1800лв. се оказа, че е.

И според теб това е нормално? Извинявай, ама ти LF-A ли караш? Мойте части са си хубави ;). Турски боклуци и аз не съм си купил. Нещата са ми от представителството на ФИАТ. Ако там предлагат ментаци, значи съм си купил менте. Както казах само двата вала ги взех втора ръка от човек, който вече беше с турбо сетъп и не му трябваха тия

 

Дори на 159-ка няма да се окаже толкова скъпо това, което си го описал майна...Ама както и да е. Всеки си купува, това което го кефи....или пък вярва на митове и легенди :laughing:

Link to comment
Share on other sites

Чефо, нека все пак да не правим сравнение между Fiat и Lexus, защото не е коректно.

От една страна си прав.. От друга страна обаче....няма значение. Живи и здрави ;) Щом мислиш, че е редно тия неща на обикновена 15 годишна атмосферка НЕ топ версия да струват тия пари....значи и за мен е нормално. Няма нужда от спорове. Пожелавам ти милиони безаварийни километри ;) ....както и на всички останали, които пишат тук ;)

Link to comment
Share on other sites

Ти ще си първия, който ще повтори с Рено... :D

 

Ще се почетвъртя.

 

Така, че много мразя някой да ми обеснява за Рено кво било.Когато има същият опит като мен с тая марка може да спорим.

 

PlayMate както казах ремонт на мотора правих, щото вътре имаше нагар от "честа смяна на масло". Отворих го да измия всичко с пароструйка.

Link to comment
Share on other sites

Ще се почетвъртя.

Така, че много мразя някой да ми обеснява за Рено кво било.Когато има същият опит като мен с тая марка може да спорим.

 

Тоест, ти с други марки просто опит нямаш?

 

Няма нужда да се нервиш - италианките и френските са трошки, японките са изпърдяни и скъпи за поддръжка боклуци, само немско, оле :)

 

Ако ме четеш внимателно, ще видиш, че за японките мнението ми е много добро!

Link to comment
Share on other sites

Каквото и да ви предупреждава човек...вие сте непоправими. Ще се изпотрепете да си защитавате офтопик-мненията на неподходящи места. Ще кажете "И к'во толкова"? Ами нищо - просто това е тънката граница между свободата и слободията, водеща до липса на какъвто и да е ред из темите...добре, че засега редът все още го има (май).

 

Не виждам практически съвети, относно трите марки, които си е избрал, а и той нещо замлъкна, така че затварям темата, а дискусията за собствените си коли може да я продължите в по-подходяща тема.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...