Jump to content
BulForum.com

Предложения за 8-местни возила, които се карат с категория Б


REDLINE

Recommended Posts

Защо продължавате не мога да разбера?

 

А към някой от тия сигурно върви и вазектомия при покупка кеш :D

До нас един от съседите има на VW предложението (Мултиван), ебахти и дизела и чудото. Не знам как е изолацията и колко се чува вътре, но... отвън все едно минава Камаз.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

1.To тогава само трябва да мълчим тук.Едни са фанатици на тема БМВ/Ауди, други на тема Ферари, трети на Рено.

 

2.За Нисан аз нищо не съм казвал пък и да се спасяват ;)

 

няма такива във форума :) :) :D

Link to comment
Share on other sites

Най-добрия ван според мен и с който се надявам да се сдобия в близко бъдеще > http://www.monitor.bg/article?id=195882

http://images.ibox.bg/2008/10/30/iunfgqwz/430x286.jpg

Преди около 2 месеца се возех при един таксиджия с въпросния ван и останах повече от очарован. Колата вози чуедесно и е със заводски метан. Според думите на таксиджия , когато кара на метан колата вървяла по-добре отколкото на бензин (ПО НЕГОВИТЕ ДУМИ БИЛО ТАКА) и че от 100 000 километра е сменил само преди тампони. Колата е позната марка на Българския пазар , защото частите и са евтини и достъпни за всеки. ТОЗИ ВАН ГОРИ 6-7 лева метан на 100 км , което го прави толкова специален , а пък и отделно Метанчето е заводско и е под самото шаси няма бутулки в багажника и т.е. Събира 40 литра газ и има 20 литра Бензин (за резерва).

Колата по автокъщите в добро състояние около 12 000 лева на приблизително 100 000 километра.

Link to comment
Share on other sites

Казвам ти го от човек, който я купи като нова... "Няма такава шибана кола". Ама ако имаш мерак може ти пиша телефонче да се разберете. На 5 години мисля, че му е Зафирника.

А за метаня, газта и бензиня - лъже те като дърт циганин.

Возията не знам с какво я сравняваш - бива като за такси (това не е комплимент).

Евтини и достъпни... пак зависи с какво сравнвяваш. И ако смяташ да я взимаш със 100 к.с. бензина, да знаеш, че е мъртвороден този двигател (ама ти пък може и да не си състезател).

 

______________

 

Пък и да бъдем коректни Зафирата е много повече високо комби от колкото ван ;)

Link to comment
Share on other sites

Хахахаха :) Ами за возията какво да ти кажа ... караше с 90 км по ВАСИЛ АПРИЛОВ и самата кола беше запазена в смисъл нищо не тракаше (докато в повечето таксита и пломбите ти падат) , а пък иначе количката наистина не е мощна и не е за "състезатели" както се изрази ( но пък с този разход , който ти вади е чудесна) . Аз градско нямам защо да я натискам , но пък на магистралата бавно и славно си вдига 160 - 170 км (което е една прилична скорост) . А какво имаше в предив с това "шибана" не разбрах. Разваля се често , много е бавна ??? Предполагам , че при зимни условия метана започва да прави някакви проблеми , но не може всичко да е розово. На мен ми е достатъчно да ми гори по 7 лева метан на 100 км , а пък нека да не съм състезател. :) При тези цени на горивата вече започнах да мисля коренно различно. Аз лично съм на 20 години и много се кефя да се дърпан и така нататък , но преди 1 година имах бензинова кола и ме разори тотално , лятото си купих дизелова с 1.7 ТДИ сега разхода ми е сравнително добър 6 градсако и 5 извънградско , но при цена на дизела от 2.20 (последния път , когато си бях в БГ преди 1 месец беше толкова). А пък аз лично пътувам срашно много и търся възможно най-евтиния вариант. :) Да не забравяме , че колата е 7+1 (или както вие казвате 8 ) и е наистина доста голяма и не можем да очакваме да е изтребител. :)

Link to comment
Share on other sites

Новата Зафира ремонти (гаранционни и не) до сега мисля, че му са над 7000 лв. В това число ако помня правилно и скоростна кутия.

 

Всеки сам си преценя.

 

(ремонти не е поддръжка само да отбележа)

Link to comment
Share on other sites

И при мен мнението за Зафира е отрицателно. Колата е удобна и комфортна, има добра возия, но дотам. Не е редно на 3 годишна кола преди 100000км да се прави ремонт за над 1300 лева, както и редица други по-дребни, но еднакво досадни. Стоповете са редовно пълни с конденз и мъгляви - не се дава адекватно обяснение. Развали се вратата на жабката и провисна, та я смениха цялата - абсолютен резил. Обясненията ако въобще ги има са некадърни и личи, че са смукани от пръстите. Моята Октавия е на 6 години и отгоре и поправките по нея са само смяна на разни тампони. Не е достигнала в цифри и 1/4 от парите, които са платени за 2 пъти по-младата Зафира и не е дала нито един дефект. Общо взето Опел е тотален резил и втори път кола от тази марка няма да се купи от нас. Дано поне в Инсигния няма такива резили, но пък като й гледам цената никога не бих дал такива пари за Опел - много, ама много са зле

 

Да добавя и че Зафира е 6+1, а не 7+1 и нашата 1.9cdti със 150-те си коня никак не е слаба.

Link to comment
Share on other sites

И при мен мнението за Зафира е отрицателно. Колата е удобна и комфортна, има добра возия, но дотам. Не е редно на 3 годишна кола преди 100000км да се прави ремонт за над 1300 лева, както и редица други по-дребни, но еднакво досадни. Стоповете са редовно пълни с конденз и мъгляви - не се дава адекватно обяснение. Развали се вратата на жабката и провисна, та я смениха цялата - абсолютен резил. Обясненията ако въобще ги има са некадърни и личи, че са смукани от пръстите. Моята Октавия е на 6 години и отгоре и поправките по нея са само смяна на разни тампони. Не е достигнала в цифри и 1/4 от парите, които са платени за 2 пъти по-младата Зафира и не е дала нито един дефект. Общо взето Опел е тотален резил и втори път кола от тази марка няма да се купи от нас. Дано поне в Инсигния няма такива резили, но пък като й гледам цената никога не бих дал такива пари за Опел - много, ама много са зле

 

Да добавя и че Зафира е 6+1, а не 7+1 и нашата 1.9cdti със 150-те си коня никак не е слаба.

Един приятел има същата Зафира 1.9cdti 150коня, 2007година. И я счупи от каране за 2 години 160 000км, като тая година вече се поспря малко и започнаха проблемите, съединителя му се прееба. Не знам колко е ремонта 700 или 1000лева

Link to comment
Share on other sites

A вие какво очаквате на коли на по 2, 3 годин бъкани със "жици". 160 ли бяха предпазителите в една Инсигния(по думи на мой познат). Мисля, че там някъде с 4 компа управляващи различни неща. Ако някой има таква може да даде повече инфо.

 

Не искам и да знам какво става по 7-миците и Ес класите и т.н :D

Link to comment
Share on other sites

Да добавя и че Зафира е 6+1, а не 7+1 и нашата 1.9cdti със 150-те си коня никак не е слаба.

 

Най-добрият агрегат на Орел :) Наистина имам един приятел със Сигнум ли е там-какво (много грозно комби)...еми добре си върви и все казва, че е доволен и от разхода (не знам колко е).

А бензиновите ЕкоТек двигатели, не че нещо ама не знам човек който да е казал добра дума за тях.

 

____________

 

Не знам Фиат-ово ли е какво е ама ЕкоТек серията на GM яко е сдухана. Сега ореваха света, че техния ЕкоТек турбо бил първия от типа на ЕкоБууст на Форд и много преди Форд били лансирали такава гама просто гадните журналисти не им обръщали внимание...ами не. Просто двигателите са им скапани. Това е.

Тия пък дето са N.A. са още по-зле на GM. Само Митсубиши имат сходни N.A. двигатели с такива кофти криви на въртящ момент и пикова мощност. А икономията им е отчающа.

Link to comment
Share on other sites

Най-добрият агрегат на Орел :) Наистина имам един приятел със Сигнум ли е там-какво (много грозно комби)...еми добре си върви и все казва, че е доволен и от разхода (не знам колко е).

А бензиновите ЕкоТек двигатели, не че нещо ама не знам човек който да е казал добра дума за тях.

 

С Фиатово ноу-хау :D

Link to comment
Share on other sites

Ако някой незнае първият Ван в света е Рено Еспас (Еспейс).

 

П.П. Дурого са някви бусове като гледам.

 

 

.

Да не говорим, че в самият линк, който си дал даже пише, че не е Ван "The Volkswagen Type 2 (also officially known as Transporter or informally as Bus) "

По твоята логика и старият полски боклук Ниса и той е Ван :laughing: :laughing: :laughing:

 

Ето и един матрял да плясна и аз:

http://en.wikipedia..../Renault_Espace

 

Ето и едно цитатче, за тея дето все говорят, че плямпам празни приказки : "The Espace is often credited as being the world's first MPV (a claim Renault themselves encourage)"

Глей 'кво нещо....!?! Значи ей Тези тук - лъжат!

 

П.с. Съвсем между другото, ето ти и едно цитатче и от мен (пак от този сайт):

 

The VW Transporter popularized the minivan with its rear-engine design and driver's area over the front wheels. A similar van, the Chevrolet Corvair Greenbrier, appeared in 1960.

Popularity of the minivan exploded in the 1980s and continued over three decades with the Dodge Caravan, Plymouth Voyager, Chevrolet Astro, GMC Safari and Ford Aerostar among others.

 

А тук в Renault Espace - History, също нищо не е казано в подкрепа на гръмките ти твърдения... Даже се споменава нещо от родът на:

From its launch in 1984 to 2002, the Espace was designed and built by Matra in their Romarantin factory; production was transferred to in-house at Renault for the fourth generation Espace. The Espace's design was originally conceived in the late-1970's when Matra was affiliated with Simca and Talbot, the former European subsidiaries of Chrysler, who were sold in 1977 to the PSA Group (Peugeot and Citroën). The Espace was originally intended to be sold as a Talbot....

Което иде да рече, че дори Крайслер са преди Рено... Интересно, от къде ти дойде идеята, че "Хипарката" не е ван? Всъщност..., що не вземеш и да ни обясниш разликата между пътнически минибус и ван...

Link to comment
Share on other sites

Един приятел има същата Зафира 1.9cdti 150коня, 2007година. И я счупи от каране за 2 години 160 000км, като тая година вече се поспря малко и започнаха проблемите, съединителя му се прееба. Не знам колко е ремонта 700 или 1000лева

При този модел двигатели съединителят е консуматив. По точно се прецаква маховикът. Ремонт не се прави в никакъв случай. Сменя се направо цял комплект. В България в официалните сервизи цената на маховика е около 2000 лева. От Англия(ebay) копие на оригинала(1:1) се намира за 1000 лева с доставката. Това е цената за цял комплект - маховик(притискател и маховик са един елемент), феродов диск и лагер - помпа.

Link to comment
Share on other sites

еб@х го в маховика - по толкова струват маркови олекотени състезателни маховици blink.gif

Опел по принцип си е масова кола, не е нито БМВ, нито Мерцедес, та още не мога да проумея как може един стандартен маховик за евтина масова кола сериино производство да е 2000лв и навсичкото отгоре да е консуматив и навсичкото отгоре хората да карат тоя боклук и да си купуват маховици confused.gif

 

едит: даже са по-евтини ЦЪК

Link to comment
Share on other sites

еб@х го в маховика - по толкова струват маркови олекотени състезателни маховици blink.gif

Опел по принцип си е масова кола, не е нито БМВ, нито Мерцедес, та още не мога да проумея как може един стандартен маховик за евтина масова кола сериино производство да е 2000лв и навсичкото отгоре да е консуматив и навсичкото отгоре хората да карат тоя боклук и да си купуват маховици confused.gif

 

едит: даже са по-евтини ЦЪК

Защо мислиш, че е стандартен? От този проблем страдат всички автомобили които използват този тип маховици. Ето ти малко подробности и една примерна снимка какво представлява:

http://www.cdxetextb...sflywheels.html

 

ZMS3-5.jpg

 

 

Почти всички нови дизелови автомобили са с такъв маховик. Една част от бензиновите също. В последните години Опел излизат от класа на евтините автомобили. Особено със последните си модели които пуснаха на пазара.

Link to comment
Share on other sites

Галине, до утре може да се замеряме със статии.Ясно е че никой от нас няма да остъпи.

 

sek800- Племене, не искам да те обиждам ама едно е "Тате имаше 3 Опела", друго е "Аз имах 3 Опела".Нали се сещаш.Никой не казва, че нямаш право на мнение ама аз съм сигурен на 99%, че тея Опели са били, или са на баща ти.

 

Относно Опел и Екотек мога да кажа, че наистина тва им са най-калпавите мотори.Един от най-добрите ми приятели е Опелджия и е карал и старите мотори, сега кара ЕкоТек понеже няма как да си вземе Опел с друг мотор.Еми няма нито динамика, нито нищо.Да не говорим как се базикат с тея мотори, че горяли масло.

Link to comment
Share on other sites

Галине, до утре може да се замеряме със статии.Ясно е че никой от нас няма да остъпи....

Въпросът не е в статиите, Жоро! Въпросът е в това, че твърдението ти е, меко казано, несериозно... Разбирам те, че си фен на марката, но хората зад океана са произвеждали прилични ванове още по времето когато Рено (както и всички френски автомобилостроители) са правили коли които мязат на достигнал пълнолетие хидроцефал...

 

П.с. Няма да вадя статии с картинки по въпроса, щото хич не ми се занимава вече... Някой път като се видим, ако имаш мерак може да подискутираме повечко.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...