Jump to content
BulForum.com

Lexus IS 200


PlayMate

Recommended Posts

Добре, в крайна сметка има ли поне един сервиз, в който да не са пълни некадърници, да се отнасят нормално с клиентите и да не вземат за труд 200% и за части 300% от истинските цени :confused

Link to post
Share on other sites
  • Replies 125
  • Created
  • Last Reply
Добре, в крайна сметка има ли поне един сервиз, в който да не са пълни некадърници, да се отнасят нормално с клиентите и да не вземат за труд 200% и за части 300% от истинските цени :confused

 

За Лексус по принцип или някой друг? Защото аз по принцип наблюдения нямам, но така се получава. че точно върху този сервиз и обслужването им на Лексус - имам.

Link to post
Share on other sites
В такъв случай просто не трябва да се купуват части от тея дилъри - щом TRD (Toyota Racing Development) в Япония продават състезателното окачване, на цената на техните амортисьори, сметни колко струват амортисьорите - тея слагат 300-400% надценка.

 

Само да вметна в този ред на мисли че в Тиксим един хид ксенон комплект "оригинален" да си го купиш от тях и да ти го сложат струва около 600лв. Познавам човека който им ги продава (той също е регистриран тук) та той ги монтира за около 200лв същите. Парктроник - 150лв на сензорче. Една джанта 15-ка при тях е 350лв. А пък лостче за темпомат дето в ибей е 13$ оригинално при тях е 290лв като отказват монтаж (щото най вероятно не знаят как става). Няма да давам повече примери мисля че ми схванахте мисълта.

 

Добре, в крайна сметка има ли поне един сервиз, в който да не са пълни некадърници, да се отнасят нормално с клиентите и да не вземат за труд 200% и за части 300% от истинските цени :confused

 

За сервиз Венци Габрово, за Представител и отдел Продажби Ником Русе. Това ако говорим за Тойота.

 

П.П. На един приятел му откраднаха крика в София Франс Ауто като си закара колата да и сменят маслото :laughing:

Link to post
Share on other sites
П.П. На един приятел му откраднаха крика в София Франс Ауто като си закара колата да и сменят маслото :laughing:

 

:laughing: :wacko:

 

Ц ц ц...

То бива бива...

Нисан също са пъни измекяри!

Link to post
Share on other sites

Това като с комутаторите на Мерцедес Ц-класите на бензиновите двигатели - Kitolino може да потвърди. Ето ви телефонен разговор с Бенц - София (буркан стар) :

 

- Трябва ми комутатор за еди-какъв-си-мерцедес

- Няма проблем, като дойде подходящата кола в сервиза ще ти се обадя.

 

Оттам нататък - смятай! Абе, човече, комутатора нещо ти е изгорял и е за смяна... :D

Link to post
Share on other sites

И като за пръв път чува думата комутатор като нищо се хванал...

 

Подобен случай с познат - кара служебния бус за смяна на нагревателни свещи в сервиза, с който работи фирмата. Оня къса едната свещ докато я отвива и му пише необходим основен ремонт и шлайфане на глава, настройка на клапани и нови гарнитури, сумата беше някъде между 1000 и 2000лв :laughing: :laughing: :laughing: , вместо да си поеме вината и да оправи каквото е повредил.

 

w00x - изобщо като цяло говоря, не за определена марка. Българина май гледа като може да метне колкото може повече хора и това няма да се оправи скоро.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Да съживим малко темата. Ходих да гледам Русенския лекс вчера. Не изглежда толкова добре колкото на снимките :rolleyes: Нищо не е сменяно по него освен накладки и дискове, ремък и ролки преди 45000км. Един от пистовите ремъци е напукан сериозно и липсват писти. Маслото е за смяна - последно е сменяно преди година на 161 000 а в момента колата е на 164 000. Амбриажа отделя добре ,на каране е супер не вие, не тропа, набира много сериозно дори и на 6-та от 80км. Двигателя е толкова тих че на два пъти си помислих че ми е изгаснала колата. Абсолютно всичко по електрониката и крушките работи.Чейнджъра работи учудващо но не е ясно за колко време. Волана е претапициран чисто нов и е направен хубаво. Салона е супер като за 10 годишен, стелките са оригинални и са като нови освен шофьорската. Колана на шофьора НЕ се прибира свободно.

Най-сериозните забележки които видяхме са две големи пробойни изгнило отдоло на гредите под шофоьра и от другата страна (или е блъскан и изправян аматьорски или е тъпкал камъни/бордюри и не е оправян после). Предния капак е усукан на ляво в следвствие на удар в дясно и казаха че са го оправяли тук но май са си оставили ръцете. Броните (предна и задна) висят с милиметри от нормалното в една от страните. Има и други леки козметчни забележки отвън. Предно стъкло има две люспи които не са пукнатини и според мен са поправими. Освен него и дясно предно всички останали са сменени с Тойота стъкла а не Лексъс. Гумите са летни Гудиър 215/50/17 три от които са ОК и има една супер износена отзад. Джантите са без забележки но мисля че са пръскани щото май оригиналните бяха матирани а тези лъщяха. Мисля че тези неща са нормални като за 10 годишна кола която от 5 години се кара в БГ.

 

Пиша това за да мога да спестя евентуално на някой биене на 650км.

 

Едит: Мисля че тази "модификация" на IS140 е супер ,но малко ми идва слабо моторчето.

Link to post
Share on other sites
Освен него и дясно предно всички останали са сменени с Тойота стъкла а не Лексъс.

 

По принцип това е Toyota Altezza, която в европа се продава с марката Lexus - това може да значи, че са оригинални японски стъклата, но това че са сменяни, има изгнило и са разместени капака и броните не ми се струва за нормално и за 15 годишна кола и може да значи само, че е трошена сериозно.

Link to post
Share on other sites

По принцип Лексъс взаимстват доста части от Тойота по дефълт.Например фаровете и стоповете оригинално от завода излизат с щамп Тойота на тях. Но факта че стъклата са Лексъс и са сменяни с оригинални Тойота е показателен че са строшени от нещо.

Link to post
Share on other sites
@Ael - това ли си гледал или става дума за нещо друго...

 

Аха ,само дето не беше толкова чиста :laughing: Бе не е чак толкова зле колицата ако се вложат около 1500лв в нея и ще светне. Забравих да кажа че единия маншон се беше омаслил бая и оня се опита да ме убеди че то било нормално да тече масло от него и щом не бил скъсан начи всичко било ОК вътре :) Аз не разбирам нищо от карета и маншони обаче не знам дали този човек си вярва като говори такива глупости.

Link to post
Share on other sites

Моето мнение е , че 1500 лв. за ремот биха се дали само от "келешлък" ,но противно на това поправянето на 1 праг невярвам че е толкова голямо премеждие за "закупуването" на този автомобил ! :blink:

Link to post
Share on other sites

Трябва да се закара да се провери дали няма изкривено нещо по окачването, щом е блъскана, че после да не станат гумите бързо износващ се консуматив :laughing:

С всички тези забележки цената би трябвало да падне сериозно, а като гледам и иска 11500 :confused

Link to post
Share on other sites

Не съм я купил но още мисля сериозно по въпроса. Криви ламарини не ме притесняват толкова ,на фона на останалите лексуси които видях последните 2 месеца. Тия италянските в Труд бяха лачени отвън и пълни кенефи вътре. Да не говорим че половината неща не им работят...

Link to post
Share on other sites

Лексуса много радва в интерес на исината , но вече има BMW 3 преди фейса за по малко от 10 -11 000 лв...

Всеки сам преценява.

Определено ако изкочи читав лексус си струва според мен.

Link to post
Share on other sites
Тия италянските в Труд бяха лачени отвън и пълни кенефи вътре. Да не говорим че половината неща не им работят...

А единия се продава за 17,900лв. "като нов" е и е 99-та година.

Link to post
Share on other sites

Аутохоп-а го забрави - там обявите най-често са "outdated" и хората, които ги пускат го правят по инерцията от едно време. Мобиле-то е по-достоверно...но като няма избор, а човек бърза да купува е добре да звъни навсякъде. ;)

Link to post
Share on other sites

Тоя първия го има в мобиле-то ама е автомат. Което е недопустимо за мен :rolleyes: И тия 18-ки немога да се наплата на гуми и жанти. Тоя в труд седя 8 месеца "като нов" на 18000лв и отведнъж го бутнаха на 10000 сега. Явно много им пречи вече.

Link to post
Share on other sites

Ами усещат се , че тия ценички (над 15 000) дето ги търсят на до 163 к.с. автомобилите прави ще умрат след 1-ви 2010. Уникално нагли типове има дето пишат и "платен акциз" - мен какво ме е еня, че някой се е набутал да го плати, защо аз да го калкулирам в цената като след месец го няма този акциз?! Всякакви тарикати. А и да се отбележи, че данъка на тия автомобили от около 163 к.с. си е бая сериозен - 300-400лв по спомен та си го слагайте в сметките и паричките за колата ако е нововнос (пък и за нататък).

 

_____________

 

Ядосан съм защото ми обявиха за 1996 е39 520i баснословната цена от 13 000лв и при това не с всички екстри за модела!? Та пазара на коли в Бг е интересно нещо.

 

А колата от представителя на Тойота за Бг има ли някаква гаранция? На изминати км, или евентуално пробег след закупуване или просто там я продават?

 

_____________

 

http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?topmen...&f1=details @Ael този мисля, че ти попада в категорията (да не е автомат и да не е с 18ки).

Link to post
Share on other sites
Ами усещат се ,...http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?topmen...&f1=details @Ael този мисля, че ти попада в категорията (да не е автомат и да не е с 18ки).

 

Актуалния данък на IS200 е 210лв. което като за един път в годината не е болка за умиране. Нова кола противно на всички логики и закони със същите коне е 450-500лв. Имам си набелязани изисквания които смятам да покрия в избора си. Не трябва да е с бял кожен салон, да няма навигация, да е ръчка, да няма сини пръскалки и накрайници модел "Кюнец" от БМВ/Голф/CRX на ауспуха,да не е спорт изпълнетито с шпер и твърдото окачване. Предимство е ако е с оригиналните жанти и не е суркана на покрив през годините. Не мисля че искам много предвид богатия избор на българския пазар B) . Точно тази дето си ми я пуснал се продава и в немското мобиле и последния път когато се обадих не беше в БГ още.

Русенската е собственост на управителя на Ником Русе и той я продава като частно лице. Гаранция франция.

Аз имам предвид ето този...

 

Този не го гледах щото автоматици не ме вълнуват. Точно до витановия салон имаше една синя за която аз говоря ,едни турци я продаваха и като им казах да я запаля и те наискараха някви генератори и шнурове че иначе даже и не врътна. Като го питах що е крив багажника оня взе да ми обеснява как триъгълника бил опирал там и изкривил ламарината. Точно тази беше 17 и нещо, а сега е 10.

Link to post
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...