Jump to content
BulForum.com

Lexus IS 200


PlayMate

Recommended Posts

Извинявам се, че се намесвам, но според Вас разход от порядъка на 12л/100км е висок, така ли? :confused

Аз въобще не мисля така. Това все пак е 6-так , колко трябва да гори, 7 градско ли ?

Ае стига с тея легенди...

 

 

 

@INCINERATOR - темата е за друго , така че нямам намерение да споря и разводняваме темата на човека... ;)

Link to post
Share on other sites
  • Replies 125
  • Created
  • Last Reply

Мен разходът не ме притеснява, 12-13 градско не е чак много, принципно нямам навика да ходя до кенефа с колата. През топлата част от годината даже ходя до офиса с велосипед, че тук положението с паркирането е мамата си джаса.

Link to post
Share on other sites

Разхода е недостатък за хора като мен дето съм карал само малолитражки. Аз на 9 градско бензин се мръща , но пък кефа цена няма. 12-13 градско може да е ако караш само вечер след 21ч. и ако возиш английската кралица. Сега чакам някой с БМВ/Ауди/Мерц да дойде да ми каже колко малко му харчи неговата или колко е съвършенна електрониката или окачването колко било стоманено и как за 200к километра по наще пътища не бил сменявал нищо. Тия бисери ги четем от доста време. Най пресния пример ми е един приятел дето си докара 525 2006г. от Германия преди месец как там му горяла 6-8 а тук сега му гори 13 нафта!

Link to post
Share on other sites
Най пресния пример ми е един приятел дето си докара 525 2006г. от Германия преди месец как там му горяла 6-8 а тук сега му гори 13 нафта!

Нормално... качеството на горивата е различно :) с тая бистра водица тука....

Link to post
Share on other sites

Мой познат кара такава машина и е купена чисто нова и засега няма кой знае какви оплаквания. Lexus-а е страхотен наистина. Дизайна е невероятен (особенно предницата) според мен. Интериора е доста качествено направен и много удобно както отпред така и отзад. Има достатъчно място наистина. Чейнджъра е проблемен и при него. Глътнал е диск доколкото разбрах. Мога да похваля озвучението, което е наистина впечатляващо за заводско. Навигацията е неизползваема в България до колкото разбрах. Вървежа не е нищо особенно. Ако обичаш да си ръчкаш и искаш нещо сравнително сървящо това не е мотора за теб според мен. Не бил казал, че е мудна, но не е нищо особенно. Звука е доста приятен, но това е нормално все пак е 6-ак. 300-така определено ще е доста по приятен като вървеж, ако можеш да му смогваш на глада разбира се. Като цяло колата е супер и момчето няма почети никакви оплаквания от нея. По-добрия избор е от Мерцедеса и според мен... :)

Link to post
Share on other sites

А, защо не се ориентирате към дизели като ви боли да за горивото? И Волвото s40 2.0 140к.с. дава разход от 10-11 градско. Какво да даде? Това са стари двигателни технологии. По-новите бензини дават по-малки разходи. Т.е. или инвестиция в по-нов и усъвършенстван бензин или друго гориво (газ или дизел). Пък и ако ще е за горенето, защо въобще гледаме 6 цилиндрови БМВ-та, Лексус-и и прочие коли над 100 к.с.

 

Българина отново с крайно логичните искания и идеи - хем върви, хем не гори, хем евтини част и за без пари купена, карана от баба на 15 хил. км реални (с големи букви и 3 (три) удивителни (!!!)).

Link to post
Share on other sites
Аз лично не го харесвам карал съм го и смея да твърдя че е абсолютно дърво , неговият е автоматик харчи много и върви много малко. Не ми харесва управлението на автомобила като цяло а дизайна изобщо не го коментирам вътре таблото е отвратително.

 

Ако говорим за надеждност най-вероятно е надежден но аз не бих го взел никога.

М/у другото незнам какво и за коя Ц-класа точно си чел ама смятам че си останал с грешно впечатление относно здравината.

 

zlobil -защо изобщо пишеш в тази тема :confused

На всички (предполагам) им е станало ясно, че не си особенно компетентен по темата! Доколкото съм чувал си имал "немско страшилище" и не си могъл да го продадеш доста време (4 месеца седя пред нас с табелата и никои не ми се обади....). Няма да споря за производители на коли и пр. просто нека да се обсъждат проблемите и непроблемите за които пита създателя на темата -ти очевидно не си от тях !

Link to post
Share on other sites
А, защо не се ориентирате към дизели като ви боли да за горивото? И Волвото s40 2.0 140к.с. дава разход от 10-11 градско. Какво да даде? Това са стари двигателни технологии. По-новите бензини дават по-малки разходи. Т.е. или инвестиция в по-нов и усъвършенстван бензин или друго гориво (газ или дизел). Пък и ако ще е за горенето, защо въобще гледаме 6 цилиндрови БМВ-та, Лексус-и и прочие коли над 100 к.с.

 

Българина отново с крайно логичните искания и идеи - хем върви, хем не гори, хем евтини част и за без пари купена, карана от баба на 15 хил. км реални (с големи букви и 3 (три) удивителни (!!!)).

 

Първа генерация дизел нямат. Все пак говорим за спортна кола :rolleyes:

Link to post
Share on other sites

Гледам че темата стана популярна... та да се изкажа и аз. Първо за рахода, не знам как 6-так ще го докарате на 12/100 в града. Ако пък успеете въпроса е защо Ви е, купете си малолитражка? Аз успявам да го докарам така на кугара (2.5, V6, 170 к.с.) ама като ми се спи и няма задръстване :D Нормалното е около 14/100, а ми е стигало и 17/100 като съм в настроение. То мондеото (1.8, 16V, 115 к.с.) ми дава 11-12/100. И двете коли са по 1400 кг. Сега за лексуса, само съм се возил и ми хареса. Отвън не толкова, малко е ретро. Освен разхода се запитайте колко му струват частите и за колко време ще Ви ги доставят? Говоря не за това че колата се разваля (всяка се разваля), говоря за консумативите. Филтри, ролки, сп. дискове, накладки и др. Ами ако Ви потрябва нещо по-сериозно?

 

Аз направих една гимнастика след катастрофата и само мага да гадая колко би струвала с този лексус??? А и не бих си дал зор точно за този модел.

 

http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=39&t=31208

Link to post
Share on other sites
Първа генерация дизел нямат. Все пак говорим за спортна кола :rolleyes:

Не е много спортно 150 коня на тежко купе, но все пак може да се каже със спортна насоченост :laughing:

Link to post
Share on other sites
zlobil -защо изобщо пишеш в тази тема :confused

На всички (предполагам) им е станало ясно, че не си особенно компетентен по темата! Доколкото съм чувал си имал "немско страшилище" и не си могъл да го продадеш доста време (4 месеца седя пред нас с табелата и никои не ми се обади....). Няма да споря за производители на коли и пр. просто нека да се обсъждат проблемите и непроблемите за които пита създателя на темата -ти очевидно не си от тях !

 

 

А ти пък какво точно каза по темата :confused

И да имал съм и все още го имам най-вероятно след нова година ще имам и още едно това дали съм продал старото или не си е моя работа .......

Тааа давай да видим ти какво полезно ще кажеш по темата...... :angry1

Link to post
Share on other sites
Тааа давай да видим ти какво полезно ще кажеш по темата...... :angry1

Цени на резервни части от официалния дилър нa ТOYOTA за Пловдив за LEXUS IS200 от преди 1 месец :unsure: :

 

1157033Y.jpg

Link to post
Share on other sites

Един тъп въздушен филтър е 54лв, а k&n панелен от ибей е 70-80лв и не се сменя (почиства се само).

 

Като гледам цените на амортисьорите на цена за смяна на 2 могат да се купят някакви коиловъри, а на цена за смяна на 4 цяло марково окачване Tein, TRD и тн :confused

Тея "малко" са се изсилили - продават заводски части на цена на тунинг.

Link to post
Share on other sites

И аз това казах че мое лично мнение си е че дилърите в бг искат и лапат много но от застрахователи най вече. Не бих си сервизирал колата в официален представител основно заради тройните надценки на труд ,консумативи и резервни части.

Link to post
Share on other sites

В Лексус форума препоръчват Тойота - Пазарджик. Първо, заради факта, че там е склада на Тойота и Лексус за България - и автомобили, и авточасти и второ заради това, че реално погледнато в Пазарджик е първото представителство на Тойота, а и работния час бил двойно по-евтин от този в София, примерно.

 

П.П. Не мисля, че цените на частите от спделения по-горе списък се различават особено много от цените на официалните дилъри на която и да е друга марка.

Link to post
Share on other sites
П.П. Не мисля, че цените на частите от спделения по-горе списък се различават особено много от цените на официалните дилъри на която и да е друга марка.

 

В такъв случай просто не трябва да се купуват части от тея дилъри - щом TRD (Toyota Racing Development) в Япония продават състезателното окачване, на цената на техните амортисьори, сметни колко струват амортисьорите - тея слагат 300-400% надценка.

Link to post
Share on other sites

А някакви впечатления от въпросния Пазарджиишки сервиз на Тойота - оправят ли всичко както трябва или има селски изпълнения?

Link to post
Share on other sites
В Лексус форума препоръчват Тойота - Пазарджик. Първо, заради факта, че там е склада на Тойота и Лексус за България - и автомобили, и авточасти и второ заради това, че реално погледнато в Пазарджик е първото представителство на Тойота, а и работния час бил двойно по-евтин от този в София, примерно.

 

П.П. Не мисля, че цените на частите от спделения по-горе списък се различават особено много от цените на официалните дилъри на която и да е друга марка.

 

 

А някакви впечатления от въпросния Пазарджиишки сервиз на Тойота - оправят ли всичко както трябва или има селски изпълнения?

 

Пълни некадърници.

Link to post
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...