Jump to content
BulForum.com

Lexus IS 200


PlayMate

Recommended Posts

Не съм чел какво пише в книжката... но ето как го усещам при мен.

 

 

 

Когато е пусната снежинката(компресорът) в колата се стопля по-бързо, а когато не е пусната става по-бавно.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 125
  • Created
  • Last Reply

Според мануалите като включиш снежинка и парно първо се изсушава и изстудява въздуха, после се загрява, което имало ефект по-малко запотяване на стъклата, сигурно щом е по-сух въздуха дава и усещане за по-висока температура.

Link to comment
Share on other sites

Принципно , когато затворите клапата за входящ въздух и остане само вътрешна циркулация, се включва и компресора ( Е не когато е 0 вън ;) ) , за да не се запотяват прозорците.

Реално компресора само изсушава входящия въздух.

Това за загряването на колата по бързо е малко... освен да се натоварва повече двигателя и за това да загрява по бързо... иначе няма общо.

Link to comment
Share on other sites

Принципно , когато затворите клапата за входящ въздух и остане само вътрешна циркулация, се включва и компресора ( Е не когато е 0 вън ;) ) , за да не се запотяват прозорците.

 

Конкретно за бенве ставаше въпрос има отделно това recirc.jpg и това snowflake.jpg.

Та идеята беше, че с последното смуче отвън и го изсушава, а първото е да върти вътре.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Понеже някой беше писал в темата, че горяла минимум 10 на 100 извънградско и то с пенсионерско каране, откакто съм я взел засичах редовно разхода. Горивото е 95H на Еко, винаги е зареждано на една и съща бензиностанция на една и съща колонка.

 

Извънградско повече от 9 не ми е давала. Малко преди нова година бяхме на театър в София и резултатът с 4 човека (вкл. мен), магистрално и трафик-каране в София е 8.2 на 100. Средна скорост на магистралата ми е трудно да калкулирам, но е някъде около 150, защото се движих с между 140 и 170 според участъка и, разбира се, опасността от КАТ. Не съм карал с идеята да имам нисък разход. По-доволен няма как да съм - все пак колата е 6 цилиндрова, макар и само 2 кубика и само 155 коня.

Link to comment
Share on other sites

Мойта с най-тежкия ми десен крайник когато е карам е 14. Иначе сега зимата върви между 12 и 13. Извън града 9 ако се шпори. Това е факт.

Link to comment
Share on other sites

И аз съм доволен от разхода. Аз градски ще калкулирам утре вероятно - "изпразвам" резервоара в момента и не го доливам до горе, защото искам от 95H на Еко да пробвам 100 октановия (пак на ЕКО). Четох, че обикновения 95H си е лукойлски 95 без никакви добавки. А кинитрон-ите смазвали, почиствали, ала-бала-ница :) В крайна сметка ако при 100 октановия гори по-малко разликата в цената ще е пренебрежимо малка и ще си струва. Най-много да е 6-7 лева на цял пълен резервоар.

Link to comment
Share on other sites

Според мен , няма да гори по-малко , но пробвай. Аз лично им нямам доверие на тези бензини.

Казват, че слагали октан буустер ли, как се казва точно не знам, но той имал живот определено време и ако бензина застои повече, ефекта пада с времето...

Link to comment
Share on other sites

Доста добър разход за 6-так...

Аз и на 1,4 да се кача, под 11 не падам ;)

 

Нямам идея как трябва да се кара в града да докараш от 1,4 11 :) Само за пример ще дам миналата година ,Септември наливам бензин, занулявам разхода ,газ към Калояново и после половин ден там обиколки и като се прибрах бях на 11,4 като извънградско съм карал нормално, но на пистата не паднах под 5000 оборота.

 

На еко 100-ка е гръцки и бил много хубав но аз лично не съм го пробрал до сега.

 

И за да не съм офф мойта е карам с 95 за сега но мисля да мина на карера да видим дали ще има няква разлика ;)

Link to comment
Share on other sites

И аз не знам как го докарвам този разход.

Карал съм коли от 998cc до 2.5cc и под 9-10 не съм падал , а 11 си ми е стандартно май май.

Не карам агресивно, но явно карам не ефективно...

 

Много го хвалят този еко100, ще взема да го пробвам и аз...

Link to comment
Share on other sites

Аз съм карал Е39 520 и ми гореше 15-16, а не мога да кажа че вървеше много заради тежкото купе, така че това ми се вижда добре.

Не виждам голям смисъл от 100 октанов бензин, освен ако не е турбинирана или с висока компресия колата (атмосферен тунинг).

Някога бях гледал някое от автомобилните предавания тестваха 3 коли на дино и само при импреза даде някаква разлика, което е нормално - турбо колите ги дават да се карат поне с 98.

Е все пак добре е да се пробва...

Link to comment
Share on other sites

Някога бях гледал някое от автомобилните предавания тестваха 3 коли на дино и само при импреза даде някаква разлика, което е нормално - турбо колите ги дават да се карат поне с 98.

Е все пак добре е да се пробва...

Off/ И аз съм го гледал...

Високооктанов бензин 98...100... има смисъл само при определен тип коли, най-често с много конски сили или пък модифицирани стокови и трябва да се има предвид за какъв октан първоначално е предвидена дадена кола. Кой знае колко по-малък разход едва ли може да се очаква, а по-скоро е някаква презастраховка срещу детонации. Напр. моят форд са го мислили да може да върви с 91 октана (в книжката пише "не по-малко от 91") - тук по-малко от 95 няма, но тъй като в BG никога не може да знаеш реалното положение на нещата, предполагам, че на някои бензиностанции 95 отговаря да речем на 92-93, което отново е приемливо за мен. Слагал съм доста пъти Шел Ви-пауър рейсинг 98, но напоследък основно се движа с Шел Ви-пауър 95 - разлика във вървежа и цялостното поведение на колата не забелязвам.

Link to comment
Share on other sites

По принцип новите двигатели с инжекциони (пълни, примерно след 1995 някъде) като им се сипе по-високо число работят по-добре. По-голямо число, по-добър контрол на детонацията и възпламеняването, от там по-добра работа и ефективна на двигателя. Не помня къде го гледах това, но определено съм го запомнил.

Link to comment
Share on other sites

На неизцеден двигател и дума не може да става за контрол на детонации, защото с 95 никога няма и вероятност да има, виж ако се направи тунинг с някаква огромна компресия е друго.

Карал съм няколко малолитражки (най много сеат 1,2), пробвал съм различни бензини и между свестен 95 и какъвто и да е 100 нямаше осезаема разлика. Казвам свестен, защото веднъж сипах обикновения 95 от ОМВ, колата взе да се дави на средата на кръстовище и за малко да ме отнесе един със 70. По мои наблюдения на Шел 95 също е гаден, но V-Power-а става.

Та сипвайки 100 винаги знаех, че няма проблеми, обаче попадна ли на скапан 95 все едно карам на метан.

Link to comment
Share on other sites

На неизцеден двигател и дума не може да става за контрол на детонации, защото с 95 никога няма и вероятност да има, виж ако се направи тунинг с някаква огромна компресия е друго.

Карал съм няколко малолитражки (най много сеат 1,2), пробвал съм различни бензини и между свестен 95 и какъвто и да е 100 нямаше осезаема разлика. Казвам свестен, защото веднъж сипах обикновения 95 от ОМВ, колата взе да се дави на средата на кръстовище и за малко да ме отнесе един със 70. По мои наблюдения на Шел 95 също е гаден, но V-Power-а става.

Та сипвайки 100 винаги знаех, че няма проблеми, обаче попадна ли на скапан 95 все едно карам на метан.

Съгласен съм Шел бият рекордите по гаден бензин.Омв става като че ли,но в днешно време човек никога не знае.

Link to comment
Share on other sites

Аз съм карал Е39 520 и ми гореше 15-16, а не мога да кажа че вървеше много заради тежкото купе, така че това ми се вижда добре.

Не виждам голям смисъл от 100 октанов бензин, освен ако не е турбинирана или с висока компресия колата (атмосферен тунинг).

Някога бях гледал някое от автомобилните предавания тестваха 3 коли на дино и само при импреза даде някаква разлика, което е нормално - турбо колите ги дават да се карат поне с 98.

Е все пак добре е да се пробва...

 

Аз оня ден се бях зачел по е36/46 характеристики и други та ми се видя доста фрапантна разлика в разхода по каталог спрямо лекса. Разликата е 50кг в полза на БМВ-то обаче пък то е с 5 скоростна кутия така че не го проумявам как гори 3 литра по малко градско и литър и половина някъде извън. Естествено ако се вярва на каталозите де...

5-цата е тежка така че е нормално да си ги праска 15 град :)

Link to comment
Share on other sites

Мда, петицата е кораб.

При 6 скоростните кутии дават само до 10-15% полза, защото има повече механични загуби в кутията.

Колите със 6 скорости всъшност имат по-къс диф и така 6та излиза малко по-дълга от 5та, но не толкова колкото си мислиш. Той ако беше еднакъв диференциала 6та трябваше да я включваш на 200 примерно.

Link to comment
Share on other sites

И аз забелязах подобно нещо още като я взех. Предишната тойотка 1.4 ми беше с 5 скорости и на 5-та на 3000 оборота бях на 100км/ч. При тази на 6-та на 3000 оборота пак съм на 100км/ч. На 190 обаче тази е на около 5500 а старата беше почти на 6000rpm. Е тва не мога да си го обесня :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Егати ужаса - тук (западното краибрежие на щатите) 9 от 10 лексъса IS 300 са накичени като бмв тройки от Столипиново. Спойлери, хриле, лепенки, глупости тотални.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Колеги колата е супер. Интериора е по-различен, мотора не е лош, въпреки, че наистина е малко тромав. Проблеми с поддръжката ако колата е читава няма. Консумативите са на нормални цени. Както повечето японски коли може да имаш проблеми с имобилайзера. И сега едно голямо НО - много, много трудно се продава такава кола. Красива е, здрава е, ама не е селската мечта пасат четворка и просто хората не я търсят. Тоест парите, които ще затворите в нея може и там да си останат.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...