Jump to content
BulForum.com

Удоволствие от шофирането...


INCINERATOR

Recommended Posts

  • Replies 806
  • Created
  • Last Reply
А вие капацитети не усетихте иронията...

Интересно е човек да ви гледа сеира.

http://art.bmwpower-bg.net/BMW%20Art/2008....al/DSC03718.JPG

 

Леле, колко е грозно... умирам от ужас като го гледам...

 

Еми колкото и да ти се струва странно аз нищо красиво не виждам в тая снимка ;) Може би щото не се впечетлявам от нови лъскави предници и ангелски очи и квото там се радвате. Точно за това има хора с различни вкусове. Теб те радва това ,мен друго... Ама е хубаво да има граници на тези неща и да не се превръщаш във фанатик и да робуваш на нещо конкретно и да не си обективен. Кон с капаци му казват. Има много примери (не само с коли) където днес е най-хубавото ,утре не е. Има конкуренция

Link to comment
Share on other sites

Щом хората ги карат значи изпитват удоволствие... Сега ще се нахвърлят дон чефо и сашо, че тия коли не ги карат фенове...

 

Запитал ли си се защо първенюта като Вълка можаха да си купят Бугатита, Слр-и(нови), Карера ГТ, но нито едни не си купи НОВО Ф50, ЕНЦО. И да, за тия коли трябва освен да си адски богат, трябва да си член на клуба, за да ги имаш. Тва не е като да идеш до представителството на на "фауве" и да си купиш В10 Туарег или Кайен или М3......или ЕС 63 амг.......разберете го най-накрая. И до ден днешен Енцо щеше да се продава, но марката си има стил мамка му. Не мога да го нарисувам.

 

5 стинки може да нямам в джоба, но съм по-фен от всеки един в БГ притежател на Ферари.(Само с Пламен Кралев не е така) :rolleyes: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Запитал ли си се защо първенюта като Вълка можаха да си купят Бугатита, Слр-и(нови), Карера ГТ, но нито едни не си купи НОВО Ф50, ЕНЦО. И да, за тия коли трябва освен да си адски богат, трябва да си член на клуба, за да ги имаш. Тва не е като да идеш до представителството на на "фауве" и да си купиш В10 Туарег или Кайен или М3......или ЕС 63 амг.......разберете го най-накрая. И до ден днешен Енцо щеше да се продава, но марката си има стил мамка му. Не мога да го нарисувам.

 

5 стинки може да нямам в джоба, но съм по-фен от всеки един в БГ притежател на Ферари.(Само с Пламен Кралев не е така) :rolleyes: :lol:

И като му отговорили така на един италиански фермер, израстнал до производител на селскостопанска техника и той си направил собствен спортен автомобил с доста по-добри технически показатели за времето си.

знаем я легендата. знаем и колко струва рекламата и каква част от крайната цена на продукта е тя. ама щото не сме фенове, не сме членове на клуба и само завиждаме, нали?

Link to comment
Share on other sites

Запитал ли си се защо първенюта като Вълка можаха да си купят Бугатита, Слр-и(нови), Карера ГТ, но нито едни не си купи НОВО Ф50, ЕНЦО. И да, за тия коли трябва освен да си адски богат, трябва да си член на клуба, за да ги имаш. Тва не е като да идеш до представителството на на "фауве" и да си купиш В10 Туарег или Кайен или М3......или ЕС 63 амг.......разберете го най-накрая. И до ден днешен Енцо щеше да се продава, но марката си има стил мамка му. Не мога да го нарисувам.

 

5 стинки може да нямам в джоба, но съм по-фен от всеки един в БГ притежател на Ферари.(Само с Пламен Кралев не е така) :rolleyes: :lol:

 

 

Очаквах да напишеш нещо от сорта, че в България хората които карат екзотики не са фенове и тн... Щях да ти дам 2 примера с едно момче дето покрай страстта си към коли отвори най-големият тунинг магазин в България... или за основателите на Порше клуба...

 

 

Ама те явно не са фенове...

 

Едит: А за вълка... Енцо и Вейрон не могат да се сравняват, едното има едни качества, другото съвсем различни. А и все си мисля, че Вейрон-а е по-добрата кола за ежедневна употреба.

 

 

 

c214748364829072008004403_5.jpg

 

Тоя пич сигурно грам не разбира от коли и хич не е фен... първеню такова... позиор тц тц

И между другото има българин с Енцо, просто не го кара в БГ :)

Link to comment
Share on other sites

Майтап няма. С уникалните африкански дупки тази кола е невъзможно да се кара в БГ без да си постоянно нащрек за ями, голфове и мутрагенти, които карат все едно пътя е на баща му. Ами на паркинга...да те зажули някаква морга...зарежи.

Link to comment
Share on other sites

И като му отговорили така на един италиански фермер, израстнал до производител на селскостопанска техника и той си направил собствен спортен автомобил с доста по-добри технически показатели за времето си.

знаем я легендата. знаем и колко струва рекламата и каква част от крайната цена на продукта е тя. ама щото не сме фенове, не сме членове на клуба и само завиждаме, нали?

 

дали? :rolleyes:

 

Очаквах да напишеш нещо от сорта, че в България хората които карат екзотики не са фенове и тн... Щях да ти дам 2 примера с едно момче дето покрай страстта си към коли отвори най-големият тунинг магазин в България... или за основателите на Порше клуба...

Ама те явно не са фенове...

 

Едит: А за вълка... Енцо и Вейрон не могат да се сравняват, едното има едни качества, другото съвсем различни. А и все си мисля, че Вейрон-а е по-добрата кола за ежедневна употреба.

 

 

Тоя пич сигурно грам не разбира от коли и хич не е фен... първеню такова... позиор тц тц

И между другото има българин с Енцо, просто не го кара в БГ :)

 

интересно

 

 

http://images.google.com/imgres?imgurl=htt...2BG312%26sa%3DN - за това говорим ;)

Link to comment
Share on other sites

интересно

 

Отличителното на тия хора е, че те не киснат вечер по кафетата, а предпочитат да се съберат с още някоя екзотика да се поразходят извън града. Едното момче е закарало колата си да я облепат със защитно фолио, грижи се за нея като дете. Не е ли фенщина това? Често се събират да покарат в Серес, Гърция - пистата била добра. А като започнат да ми разправят за разходките им из чужбина направо ми се иска да се включа и аз с мойта не фенска кола...

 

 

Запознах се с един пич от основателите на порше клуба... как мислеш беше облечен? Скъпи дрешки армани тва онва?

Дънки и тениска порше с шапка порше ;)

 

А и човекът има няколко поколения 911 - забравих вече точните модели - това ако не е фенщина кое е?

Link to comment
Share on other sites

п.п а за качването директно на автоматик(визирам въпросното ТТ), какво ще кажеш - без какъвто и да е опит с обикновена кола - директно след курса :wtf: .Недай си Боже да му се наложи да кара НЕавтоматик по спешност някой някъде...

Все си мислих, че линейките са именно за моментите когато има спешни случай. Явно съм грешал. Сега трябва да науча няколко приятели как да карат със скорости понеже са си взели книжките на автоматик и друго не могат да карат. Явно сме много по - напред от доста страни за да имаме толкова високи стандарти за шофьорска книжка.

Link to comment
Share on other sites

иронията в случая е неуместна...не знам дали си запознат след колко време в България при обаждане обикновено идва линейка на посoчен адрес...вероятно в Сараево са доста по-напред с материала ;)

Link to comment
Share on other sites

иронията в случая е неуместна...не знам дали си запознат след колко време в България при обаждане обикновено идва линейка на посoчен адрес...вероятно в Сараево са доста по-напред с материала ;)

Преди 8 дена ми се наложи да викам линейка в Пловдив. Дойдоха доста бързо. Както казах и преди време. Когато карам в Пловдив всеки кара все едно, че на задната седалка седи човек с отрязан крак. Би трябвало за отрицателно време бройката на шофьорите да намалее. Ти колко пъти до момента си возил някой който е на смъртно легло и трябва да стигне за отрицателно време до болницата? Вероятно и сам ще мога да си отговоря ;).

Link to comment
Share on other sites

:JC_golly: Бавно ??? Повечето не бих казал че карат бавно, а за фара едно че щом може да си купи S class ще може да си купи и фар, второ че имат каско...

(отнася се и към двамата) А вие едва ли бихте искали да дадете 100 000 лева и нагоре,за да карате китвана кола :wacko: .Аз просто дадох фара за пример...я броня изкриви,я врата...

Link to comment
Share on other sites

(отнася се и към двамата) А вие едва ли бихте искали да дадете 100 000 лева и нагоре,за да карате китвана кола :wacko: .Аз просто дадох фара за пример...я броня изкриви,я врата...

Сменяш удареният елемент. Не съм видял в официален сервиз да "китосват" колите. Да не говорим каква част от тях в момента са пластмасови.

Link to comment
Share on other sites

(отнася се и към двамата) А вие едва ли бихте искали да дадете 100 000 лева и нагоре,за да карате китвана кола :wacko: .Аз просто дадох фара за пример...я броня изкриви,я врата...
Още по-малко пък искам да ги дам тия пари и да и треперя на колата ;)
Link to comment
Share on other sites

Сменяш удареният елемент. Не съм видял в официален сервиз да "китосват" колите. Да не говорим каква част от тях в момента са пластмасови.

нема официален сервиз,в който да не китосват колите.

дори и нов калник/врата/капак може да е огънат и да иска кит тук-там.

а когато става въпрос са присаждане на страница или на заден калник просто няма как да минеш без кит :)

Link to comment
Share on other sites

Още по-малко пък искам да ги дам тия пари и да и треперя на колата ;)

 

 

Истината е, че колкото по скъпа е една кола, толкова по-малко и трепери собственика като я остави някъде

Link to comment
Share on other sites

Истината е, че колкото по скъпа е една кола, толкова по-малко и трепери собственика като я остави някъде

Зависи от собственика...и въпреки всичко колкото и да си богат 100 000-150 000 лева са си бая пари и определено ще и трепериш на колата...ако ще и милионер да си

Link to comment
Share on other sites

та като сме подхванали best motoring :lol:

 

http://www.youtube.com/watch?v=42lbD6jilzM

 

Кейши е мастър да го еВа. Тва ще почна да си свалям всички серии на ДВД-та. Имат уникални тестове. Примерно съ гледал колко трудни се прави френски гараж със Ламбо Диабло или Кунач забравих.

Link to comment
Share on other sites

Зависи от собственика...и въпреки всичко колкото и да си богат 100 000-150 000 лева са си бая пари и определено ще и трепериш на колата...ако ще и милионер да си

 

 

В грешка си много. Освен ако не е някой новобогаташ никой друг няма да трепери за някаква си кола. Най много си треперят за десетгодишните коли. Освен това да си видял разбита от наркомани лъскава кола?

Link to comment
Share on other sites

В грешка си много. Освен ако не е някой новобогаташ никой друг няма да трепери за някаква си кола. Най много си треперят за десетгодишните коли. Освен това да си видял разбита от наркомани лъскава кола?

Аз не говоря за разбита от наркомани...говоря че няма човек с кола за 200 бона,който да мине на червено щото така му кефнало и да рискува да си строши колата.Също така не съм виждал S Class да взима завои в града със свирещи гуми!А Пловдивското Ферари?!Някой да е виждал да го кара в града с над 40 километра в час?

Link to comment
Share on other sites

В грешка си много. Освен ако не е някой новобогаташ никой друг няма да трепери за някаква си кола. Най много си треперят за десетгодишните коли. Освен това да си видял разбита от наркомани лъскава кола?

Има много вярно в тва.

На коледа разбиха моята Вектра (92г.) като до нея имаше чисто нова Вектра С,а от другата страна едно сравнително ново БМВ М5.

Шубе ги е от новите коли крадците ми се струва.

 

относно поста на хХх: Като имаш акъл няма да взимаш завоите със пищене на гуми.Тва е до шофьор,а не до дерт за колата.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...