Jump to content
BulForum.com

Hyundai


Светлия

Recommended Posts

Ами и Фиат много дръпнаха ама специално за този модел на Хюндай - като гледам екстрите няма конкуренция май.

А btw ако си говорим за модел на фиат който на мен да ми харесва това е Панда :) Дам, оня малкия с AWD системата :D Супер симпатяга е.Но дори и при него във топ изпълението за 23 хил. лева.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 183
  • Created
  • Last Reply
:) Те едно време така са говорили за японската техника...ама времената се менят. ;)

Авенсис най-ниското оборудване (комфорт), което е голо като пушка в сравнение с i30 Style нивото, с бензинов двигател, който харчи 9,5 градско - срещу 5,7 на i30 дизела, даже климатроник няма (който не е ползвал знае за какво говоря) струва... 33 960 лева =>> i30 както вече казахме излиза 30 000 лева :)

 

Поне едно вярно нещо да беше казал.

 

А огледалата (далеч не са само те) съм ги дал като пример за множеството дреболии, които правят ползването на колата удоволствие (пак който ги ползва знае за какво говоря). ;)

 

П.П. Авенсиса е супер кола, НО за да е както трябва отива на 55 000 лева !!! И откъм интериор е по-слаба, въпреки че е по-широка. Да не забравяме обаче, че е цял клас, и-и-и 20 000 лева нагоре.

 

Добре ти си карай твоя хюндай за 37280 без боята (цената е толкова реално ,явно си се превъзбудил и не си видял хубаво като си я поръчвал и плащал),а аз ще си карам тогава Авенсис Executive за 38580 ,и няма да имам вход за Ipod и кожени седалки. Толкова ше ми е гадно в моята тясна кола .... А относно разхода очевидно не си карал нова кола и пак ще си говорим (надявам се) като я покараш 6 месеца в града (моли се да не е в София само). 5,7 Може да ти е извън града и то ако не караш с над 120! Както и да е ,да си я караш със здраве ти пожелавам ,и не си мисли че си на най голямата далавера на света с тази кола ;)

Link to comment
Share on other sites

Интересно ми е този хюндай какво ще представлява след 2 години каране по българските пътища? :blink:

 

Имаш като опция да доплатиш 1000лв и сервиза да те пляка не 3 а 5 години ...

Link to comment
Share on other sites

Добре ти си карай твоя хюндай за 37280 без боята (цената е толкова реално ,явно си се превъзбудил и не си видял хубаво като си я поръчвал и плащал),а аз ще си карам тогава Авенсис Executive за 38580 ,и няма да имам вход за Ipod и кожени седалки. Толкова ше ми е гадно в моята тясна кола .... А относно разхода очевидно не си карал нова кола и пак ще си говорим (надявам се) като я покараш 6 месеца в града (моли се да не е в София само). 5,7 Може да ти е извън града и то ако не караш с над 120! Както и да е ,да си я караш със здраве ти пожелавам ,и не си мисли че си на най голямата далавера на света с тази кола ;)

 

:) Благодаря ти за пожеланията. Само да те поправя малко със сметките, точната цена е: 36 457 лева с ДДС, като извадя ДДС -то = 30 381 лева !!! Кой е превъзбудения а ? Поне да беше прочел по-напред в темата какво пише, а не да говориш на изуст празни приказки. А за разхода - имам наблюдения над 2 коли, които въртят само градско в Пловдив :), сега зимата с нон стоп климатроник 6 на 100 ;) - иначе си прав, този Авенсис дето си го дал с този 1,6 бензин в никакъв случай няма да ти харчи 9,5 както го дават, а най-малко сега зимата 14-15 на 100 ;) - карай си го колкото искаш.

Остани си със здраве! А и да ти уточня още нещо, че явно не обичаш да четеш. Говорим за служебна количка. А какво карам през другото време никъде не е ставало дума. :) Рамбо !

 

П.П. За цената говоря и за i30 -то и за другите, които се споменават в темата (вкл. твоя Авенсис, карай си го със здраве, ама ако е с този 1,6 бензин му закачи и една газ, че ... ;) ) е без каскота, такси, годишни, винетки и т.н. - понеже са малко относителни не е идейно да ги включваш в сравнението.

Link to comment
Share on other sites

:) Благодаря ти за пожеланията. Само да те поправя малко със сметките, точната цена е: 36 457 лева с ДДС, като извадя ДДС -то = 30 381 лева !!! Кой е превъзбудения а ? Поне да беше прочел по-напред в темата какво пише, а не да говориш на изуст празни приказки. А за разхода - имам наблюдения над 2 коли, които въртят само градско в Пловдив :), сега зимата с нон стоп климатроник 6 на 100 ;) - иначе си прав, този Авенсис дето си го дал с този 1,6 бензин в никакъв случай няма да ти харчи 9,5 както го дават, а най-малко сега зимата 14-15 на 100 ;) - карай си го колкото искаш.

Остани си със здраве! А и да ти уточня още нещо, че явно не обичаш да четеш. Говорим за служебна количка. А какво карам през другото време никъде не е ставало дума. :) Рамбо !

 

Тука вече взе да става много смешно. Ако съдим по този сайт цената е 18639 евра. Имаш калкулатор нали ? Пак обесни как ще извадиш ддс-то на кола която е 4+1 с някви невидими мрежички, щото не стана ясно с на брат ти фирмите от 94-та година.Ще и изхвърлиш задните седалки или ? Също така ми докарай хюндай дето харчи 6/100 градско зимата. Ако върви с дървени въглища може да харчи 6кг на 100км. И пак ти казвам ,ставаш смешен като говориш по катинки. Нито си карал авенсис 1,6 нито знаеш колко харчи. Излагаш се много.14,5 дава Лексъс 4,5л мотор в реални условия а не по броширки разни от който ти черпиш информация. Няма да ти плюя колата щото тогава ще излезе като заяждане. Мога да ти кажа много неща за здравина на окачване и проблеми с мотора но смятам че можеш и сам да си ги прочетеш от Хюндай форума.

Link to comment
Share on other sites

Тука вече взе да става много смешно. Ако съдим по този сайт цената е 18639 евра. Имаш калкулатор нали ? Пак обесни как ще извадиш ддс-то на кола която е 4+1 с някви невидими мрежички, щото не стана ясно с на брат ти фирмите от 94-та година.Ще и изхвърлиш задните седалки или ? Също така ми докарай хюндай дето харчи 6/100 градско зимата. Ако върви с дървени въглища може да харчи 6кг на 100км. И пак ти казвам ,ставаш смешен като говориш по катинки. Нито си карал авенсис 1,6 нито знаеш колко харчи. Излагаш се много.14,5 дава Лексъс 4,5л мотор в реални условия а не по броширки разни от който ти черпиш информация. Няма да ти плюя колата щото тогава ще излезе като заяждане. Мога да ти кажа много неща за здравина на окачване и проблеми с мотора но смятам че можеш и сам да си ги прочетеш от Хюндай форума.

 

:) Първо ще ти препоръчам да се стегнеш и да извадиш от речника си думи като "смешен", че много лично го приемам. Второ като говоря нещо не си го смуча от ... като теб, а е опряно на реални факти: познавам повече от 2 -ма души с Авенсис с бензинов двигател и от тях знам колко им харчи градско. Второ хората, които имам предвид с i30 -тата ВЕЧЕ са си изтеглили ДДС -то - ама ти упорито отказваш да четеш и се правиш (безуспешно) на остроумен => линк специално за теб - дано да можеш да го прочетеш.

 

П.П. Ще съм ти благодарен, ако не замърсяваш темата с ... ще се въздържа.

 

P.P.S

Иначе градско в момента ми отчита около 14-15/100 разход
цитат както става ясно, на човек с нов Авенсис (бензин) - взимам си го от личните в този форум - който може да ги провери - с дата Nov 16 2008, 15:19 е.
Link to comment
Share on other sites

Имаш като опция да доплатиш 1000лв и сервиза да те пляка не 3 а 5 години ...

 

 

И пак питам - какво ще е състоянието на колата след 2 години каране в България. Независимо гаранцията.

Link to comment
Share on other sites

Аз повече вярвам на мойта кола която е със същия двигател (че и повече коне даже) и знам къв разход ми дава. Ти пък можеш да вярваш на този сайт щото тука цифрите не си ги смучат от пръстите и статистиката си е абсолютно реална.Лошото само е че на вънка 1,6 не се продава и всичко е от 1,8 на горе но все пак си е база за сравнение. Ама щом някъде си прочел 14,5 начи така ще да е и мойта кола е прецедент и сега ще пиша на тойота за аномалията па да видим кво ще ми върнат. Пак да ти кажа че безплатен обяд няма и нещата не са розови като по филмите.

Link to comment
Share on other sites

И пак питам - какво ще е състоянието на колата след 2 години каране в България. Независимо гаранцията.

 

Ами това единствено можем да го видим като паживьом, защото твърде отскоро е на пазара. Имам приятели със Санта Фе, които казват, че са доволни от здравината. За i30 предстои да видим, аз лично очаквам да е здрава, но от новите коли... всеки ходи до сервиза.

 

Аз повече вярвам на мойта кола която е със същия двигател...Пак да ти кажа че безплатен обяд няма и нещата не са розови като по филмите.

 

Естествено, че ти ще вярваш на твоята кола (за която така и не каза колко харчи да я видим все пак), по каталог е 9,5 дори и толкова да е - пак е много за служебна кола, която ще обикаля в града основно. Имам и друг приятел, който отговаря за автопарка на голяма фирма - той каза, че е спрял от движение всичките им бензинови коли, единствено заради разхода.

 

За безплатния обяд съм съгласен, но кой твърди, че има. За мен Hyundai са в настъпление на пазара в последните 2-3 години, поради която причина предлагат повече за по-малко пари. За това дето са го направили с товарна 4+1 да не говорим, б...и и товарната кола с климатроници, и ес пи -та, кожи и т.н. За което съм се насочил към тях. От доста време, доста коли съм проучил (специално в този клас) и друго подобно дори няма.

 

П.П. И идеята единствено е да дам повече информация за този автомобил, който за мен си заслужава много.

Link to comment
Share on other sites

Ами това единствено можем да го видим като паживьом, защото твърде отскоро е на пазара. Имам приятели със Санта Фе, които казват, че са доволни от здравината. За i30 предстои да видим, аз лично очаквам да е здрава, но от новите коли... всеки ходи до сервиза.

Естествено, че ти ще вярваш на твоята кола (за която така и не каза колко харчи да я видим все пак), по каталог е 9,5 дори и толкова да е - пак е много за служебна кола, която ще обикаля в града основно. Имам и друг приятел, който отговаря за автопарка на голяма фирма - той каза, че е спрял от движение всичките им бензинови коли, единствено заради разхода.

 

Всяка кола ходи в сервиз рано или късно, независимо марка и години.

 

Но мисълта ми беше, че една таква кола след 2 години ще трака от всякъде, ще скърца, нещо няма да работи и тн.

Link to comment
Share on other sites

Всяка кола ходи в сервиз рано или късно, независимо марка и години.

 

Но мисълта ми беше, че една таква кола след 2 години ще трака от всякъде, ще скърца, нещо няма да работи и тн.

 

Кое те навежда на тази мисъл. И защо според теб примерно едно Пежо 308 или една Аурис след 2 години ще е различна. Но така или иначе и двамата ще си останем в сферата на предположенията и очакванията - времето в крайна сметка ще си покаже. Да не забравяме все пак за 5 годишната гаранция (или 100к километри).

Link to comment
Share on other sites

Интересно ми е този хюндай какво ще представлява след 2 години каране по българските пътища? :blink:

 

 

качи се на някво такси и ше видиш

Link to comment
Share on other sites

Точно тая 5 годишна гаранция ще ти изяде главата.Сега плащаш уж по малко ,после ти влиза два пъти. От самото начало се опитвам да обесня че всичко е рекламен трик за да си продават боклуците. Някой дават 7 години гаранция, други преобразуват "товарни" автомобили от 1000 килограмови въшки ,трети правят ефтини коли и се скъсват да ги продават. Да ,говоря за Дачия Логан дето 105коня бензин с някво оборудване е 18500 лева (не евро) с ддс. Мисля че квото и да е накичиш допълнително няма да дойде двойно. Форд имат ефтини автомобили от същия клас дето почват също от 18 000.

 

И щото ти е чудно ,моя Аурис харчи 7,5-8/100км градско лете, и 9 зиме. Говоря за градско. Бензин. Ако не вярваш ето ти статистиката на един приятел от Пловдив със същата кола. Там си пише кое е градско и кое извън.

 

П.П. Пежо и Аурис в едно изречение не седят естествено ;)

Link to comment
Share on other sites

Точно тая 5 годишна гаранция ще ти изяде главата.Сега плащаш уж по малко ,после ти влиза два пъти. ...

 

Еми нали трябва и те нещо да спечелят :). 130 лева ми е смяната на маслото (за i30 става дума), голямото обслужване не разбрах точно колко. Знам Aygo -то там е 280 лева. То оттам печелят основно.

 

И щото ти е чудно ,моя Аурис харчи 7,5-8/100км градско лете, и 9 зиме. Говоря за градско. Бензин...

 

:) Имам друг приятел в по-малък град живее с Аурис - дизел - градско по борд... 4,5-5 (но той кара все едно е на сватба ;) 2000 оборота му е макса) ! Ауриса също е готина кола и става за моите цели, но се спрях на Хюндая. А и е малко по-широк вътре. Специално на Аурис малко ме дразни скоростния лост къде е.

 

П.П. Пежо и Аурис в едно изречение не седят естествено ;)

 

Това пък защо ?

 

 

П.П. Не разбрах Аурис ли караш или Авенсис, или и двете. Щото до одеве стваше дума за Авенсиса, сега даваш разхода на Ауриса. Дай и на Авенсис -а, ако и такава караш (нещо май не ти се дава тоя разход :) ).

Link to comment
Share on other sites

Авенсис нямам , двигателя е единакъв на двата автомобила (1.6 VVTi). Само дето на ауриса е повече коне (което предполага по голям разход) Но тъй като Авенсиса е по тежък със 100 кила мился че идваме на едно и също. За айгото пак някой те е заблудил. Първа смяна му е 110лв (малкия двигател 1.0). Мойта първа беше 160лв. Тия 280лв не знам от къде ще дойдат... Може би ако са сменени и накладки и филтри на климатици и т.н Че е скъпо, скъпо е ама не толкова. Нищо не каза за дачийката ,очаквах да я наплюеш че е много ефтина за класа си :lol:

Link to comment
Share on other sites

Мисля си, че колата ще се раздрънка главното защото е бюджетен автомобил. Следователно има доста компромиси в него. Имам наблюдения над ситроен Ц3. затова си мисля, че и тук ще е горе-долу същото.

 

А тази 5 годишна гаранция била много голяма измислица. Не знам как да го обясня, но е нещо от сорта на (казвам примерно, не съм абсолютно сигурен за стойностите) турбото има 5 години гаранция или 50 000 км. И доколкото знам 5 години гаранция имат само в България.

Link to comment
Share on other sites

Ще ви кажа как е с КИА-та.

 

1.6, 130 коня. 7.1 среден разход бензин на 4000 км двигател. (не е разработен още) Градско се качва, извънградско слиза, разбира се.

 

Гаранцията, която е 7 години, е на всичко по двигателя и ходовата част. Гаранцията на електрониката е 2 или 3 години.

EDIT: Киа-та е с повече екстри от Хюндая и е по - евтина от него. Но щом човека ще си прибира ДДС-то - да е жив и здрав. С Мазда двигател е. С купе на Ауди. Електрониката също не е корейска. Единственото корейско по нея е емблемата.

EDIT2: Киа-та е комби. Отиване и връщане до Благоевград с 500 кг. багаж ми даде 6.5.

Link to comment
Share on other sites

Авенсис нямам , двигателя е единакъв на двата автомобила (1.6 VVTi). Само дето на ауриса е повече коне (което предполага по голям разход)...

 

За мен 3 литра (минимум) разлика в разхода е от голямо значение за работна кола - ако сравняваме това за което говориш (Аурис 1,6 безин и i30 1,6 дизел). Иначе 1,4 дизела на Аурис и този i30 за който говоря са почти идентични като характеристики (конете малко само се разминават - 90 срещу 115), разход и екстри, НО Ауриса не ползва данъчен кредит! А 6000 лева са си пари. А и i30 -то е по-нов и като дизайн и като модел.

 

Нищо не каза за дачийката ,очаквах да я наплюеш че е много ефтина за класа си :lol:

 

Не си позволявам по нищо да плюя, не е моя стил :). А за Дачията не знам, евтина е - това е което знам. Може би за по-големи фирми това е от значение т.е. за един бройка е едно, за 20-30-100 съвсем различно. Знам, че Солариса (Арива) сега купиха Дачии, а всички таксита са Chevrolet-и, но аз търся и екстрички да има и да харчи малко, и да е удобна.

Link to comment
Share on other sites

Aurus е няколко поколения пред онова настъпанато от към дизаин. От вътре най вече (конзола и табло). Това естествено си е мое мнение ,всичко опира до вкус. За това аз избрах тази кола. 90% от времето я гледам от вътре и това има значение за мен. А ти гледаш да спестиш 6000 лв и да имаш повече. Искрено се надявам да не си от онези които прекарват доста от времето си по сервизи, щото тези 6000лв ще ти излезат много солено, когато губиш пари заради служебния си автомобил който не е в движение.

Link to comment
Share on other sites

Aurus е няколко поколения пред онова настъпанато от към дизаин. От вътре най вече (конзола и табло). Това естествено си е мое мнение ,всичко опира до вкус. За това аз избрах тази кола. 90% от времето я гледам от вътре и това има значение за мен. А ти гледаш да спестиш 6000 лв и да имаш повече. Искрено се надявам да не си от онези които прекарват доста от времето си по сервизи, щото тези 6000лв ще ти излезат много солено, когато губиш пари заради служебния си автомобил който не е в движение.

 

:) Пак говориш наизуст. Когато си си избирал колата със сигурност не си я сравнявал с i30 (позволявам си да предположа, че едва ли щеше сега Аурис да караш). Освен това не си карал i30, за да можеш да кажеш (с основание и мотивирано, виждам, че наизустено можеш) коя как е отвътре като дизайн, усещане, поведение, удобство и т.н., докато аз Аурис съм карал и точно за това предпочетох i30 -ката.

Но щом ти е приятно - Keep talking.

 

:) Разбери ме правилно, не казвам, че Аурис не става, казвам, че i30 е по-добрия автомобил.

 

И не очаквам да се съгласиш с мен, все пак Аурис е твоят автомобил. :) А и разликата не е голяма.

Link to comment
Share on other sites

Тук май си правите сметките без кръчмаря, затова наколко въпроса от кръчмата, ей така лаф да става :pirate

 

1. Тази кола до гроб ли ще е твоя и ако не, то останалите въпроси:

2. Какво става с ДДС като се продаде колата? Колко трябва да се внесе в хазната?

3. За колко ще я продадеш тази кола след примерно 3 или 5 години? Раздели обезценяването на броя на годините и тогава ще си приказваме кой колко пари е дал за колата през годината. Накрая май ще се окаже, че е съизмеримо с ново Ауди примерно. Т.е за три години цената паднала с 20 хил и станала 10 :lol:

Link to comment
Share on other sites

Тук май си правите сметките без кръчмаря, затова наколко въпроса от кръчмата, ей така лаф да става :pirate

 

1. Тази кола до гроб ли ще е твоя и ако не, то останалите въпроси:

2. Какво става с ДДС като се продаде колата? Колко трябва да се внесе в хазната?

3. За колко ще я продадеш тази кола след примерно 3 или 5 години? Раздели обезценяването на броя на годините и тогава ще си приказваме кой колко пари е дал за колата през годината. Накрая май ще се окаже, че е съизмеримо с ново Ауди примерно. Т.е за три години цената паднала с 20 хил и станала 10 :lol:

 

:) За ДДС -то нека аз да се притеснявам. А че ще се обезцени... ами естествено, покажи ми колата, която като я извадиш от салона не пада 30% веднага, за 3 години да не говорим. И дай го насам това Ауди дето ще ми излезе по-евтино като първоначална цена, като поддръжка и дето няма да се обезценява (ако може и да поскъпне още по-добре) ;) все още имам време да си променя решението.

Link to comment
Share on other sites

:) За ДДС -то нека аз да се притеснявам. А че ще се обезцени... ами естествено, покажи ми колата, която като я извадиш от салона не пада 30% веднага, за 3 години да не говорим.

 

 

Mclaren F1, Bugatti Veyron, Rolls Royce-ове... :)

Link to comment
Share on other sites

Можеше и да го пропуснеш горния си пост, че нещо взе много да си вярваш :) Направи си справка за цените на 2-ра употреба, сравни ги с тези на нови, помисли си , прецени и пак пиши ;) И без да ми правиш кокошкарски сметки, че си сменял масло за 130 пък на еди коя си било 180 лв. Аз на 12 годишна кола правя смяна масло с филтри за 230 лв, да не казвам колко бензин и наливам като я карам. Също така си направи сметка колко хил километра ще миниш с колата докато е твоя, за да видим колко ти се падат на километър като разход.

 

Ферари забрави! :) А поста ми е за хюндаеца

 

И да бъдем на ясно! Краен опозиционер съм, защото не ми харесва политиката на зарибявка с тези 7 години клатене по сервизи, данъчен кредит и т.н.

 

А се търси евтина кола с максимално качество. Тази не е - има много скрити разходи

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...