Jump to content
BulForum.com

Чип Тунинг


member

Recommended Posts

Е ама това е за 3 литра, не за 1.2 :)

Как наказах две рацерчета с две бмв-та на завоя на бензиностанцията на Петрол в края на "Найчо Цанов" - нямам думи :) Окачване трябва да има колата освен "чиптунинг" :) И нови гуми да взима обратните наклони с 140 :)

 

 

Офтопик:

 

Според мен е по-добре колата да е стабилна в завой, отколкото да е бърза направо :)

 

И затова - BMW POWER (не визирам разни модели от на баба времето:) )

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply
АБСОЛЮТНО icon_thumbs-up.gif Тунинга си е цяла наука,то ако ставаше така с бодването на "чипчета" тук и там . Един френд оня ден ми разправяше лафове как си дигнал мощноста на реното с 30 коня с чип :lol: :lol: Става дума за dci мАтор...Е,известно време го покара "чипиран" след което почна ЕКУ-то да дава грешки-пуши,трака не върви...Сега се чуди къде да си закара колата ма майстор.Тунинг за мен,или се прави на кола която си струва и може да го понесе,или по-добре да не се прави-вероятноста да си прецакате колата е много голяма ;)

 

Как се трави тунинг реално и на кола която си струва можете да видите ЕЙ ТУК B)

 

Ако беше попрочел малко щеше да видиш дори и в сайта на проспийд го има, че дизелака се "товари" малко повече

Link to comment
Share on other sites

Tva s 4ip tuninga e dosta apetitno :) Kato se zamislq huabva e 4e pove4eto proizvoditeli v dne6no vreme ka4vat motorite na stend i gi razrabotvat a ne kato ladi4kata jivota na motora da zavisi izcqlo ot teb v 1vite 5000 - 6000 km . Ina4e kato se ima predvid 4e sled 1vite 100 hilqdi km ve4e se nabludava vlo6avane na harakteristikite makar i minimalno no iznosvaneto e neibejno. Dobre 6te e da se optimizira motora za da mu se vurne malko jivotec :P

Link to comment
Share on other sites

1.2-то го оставяш на жената да ходи да пазарува с него :)

 

Големи разбирачи и кинтаджии се извъдихте бе. Вади кола и пари, 2-литра атмосферка без значение от марка и ела да ти вземат парите като толкова много знаеш. Точно миксер ще те направи

 

Специално за возенето ЕС класа неможе да стъпи на малкия пръст на Ситроен с хидроактивното окачване.Просто не усещаш и по-големи неравности докато в Мерцедеса да ;) Мерцедеса е тежък и голям затва вози хубаво.

 

Жорка моля те не се излагай. Няма кола която да вози като новия ЕС ;). Там също има много добри решения

Link to comment
Share on other sites

Ако беше попрочел малко щеше да видиш дори и в сайта на проспийд го има, че дизелака се "товари" малко повече

 

Колко съм чел по въпроса ти е бедна фантазията ;)

 

Вади кола и пари, 2-литра атмосферка без значение от марка и ела да ти вземат парите като толкова много знаеш....

 

С какво,с твоето чипирано пунто ли :tongue :lol:

Link to comment
Share on other sites

@ НЕМО

Има 2 пунтота в Пловдив с 1.2 мотор, които просто къртят мифки :)

за това ... мисли преди да се изказваш относто малките мотори ... интересно нещо е и при полото .... 1.3 пък близо 130 коня

Link to comment
Share on other sites

Колко съм чел по въпроса ти е бедна фантазията ;)

С какво,с твоето чипирано пунто ли :tongue :lol:

 

Няма значение с кво с миксер е. Нали летиш ниско с "японеца". Кажи на ония от сектата във форума да се успокоят малко ;)

Link to comment
Share on other sites

Няма значение с кво с миксер е. Нали летиш ниско с "японеца". Кажи на ония от сектата във форума да се успокоят малко ;)

 

Чакай малко,темата е за "чип" "тунинг",не за турбо??Що не идеш да кажеш нещо на оня с турбинираното Митсубиши дето е 550 коня B)

 

0-100 km :punk

 

1366_600.JPG

Link to comment
Share on other sites

Чакай малко,темата е за "чип" "тунинг",не за турбо??Що не идеш да кажеш нещо на оня с турбинираното Митсубиши дето е 550 коня B)

 

Няма да се женим, че да чакам. Не аз съм се правил на отворен, не аз бях разбирача да кажа, че чиповете са за идиоти и не аз се присмивам на малък мотор. Аз казах какво е станало при мен. Някъде да видя надувки и лъжи. Но често пъти така става. Нещо като предишната Ланча дето имаше после пак сърдити. Така, че........... Кво да му кажа на ония с Мицушита. В друг клас е. Със сичките си турбини и ЧОПЛЕНИЯ остава зад Ф430.

 

0-60 мили, което не е 100 км. Сравни го с 6,4 показание от Джи тек на 1,2 мАтор. И мощност може би под 200 коня. Лека нощ и със здраве ;)

Link to comment
Share on other sites

@ НЕМО

Има 2 пунтота в Пловдив с 1.2 мотор, които просто къртят мифки :)

за това ... мисли преди да се изказваш относто малките мотори ... интересно нещо е и при полото .... 1.3 пък близо 130 коня

 

А какво значи за теб да "кърти мифки"?!

Link to comment
Share on other sites

Със сичките си турбини и ЧОПЛЕНИЯ остава зад Ф430...

 

Верно е,само дето Кончето не му е в класа ;) И говорим за кола,която е произведена в края на 80-те и струва сигурно 10-на пъти по-евтино ;) Това за ланчата нещо не го схванах ама карай :unsure:

 

Лека нощ и със здраве ;)

 

Мерси,подобно :)

Link to comment
Share on other sites

Верно е,само дето Кончето не му е в класа ;) И говорим за кола,която е произведена в края на 80-те и струва сигурно 10-на пъти по-евтино ;) Това за ланчата нещо не го схванах ама карай :unsure:

Мерси,подобно :)

Тоя колкото пари е налял по тфа Митсубиши едва ли струва 10 пъти по-евтино вече :rolleyes: .Емии свят голям хора всякъкви-може да си позволи Ферари ама си купива Митсубиши на 20 години :lol:

Link to comment
Share on other sites

Специално за возенето ЕС класа неможе да стъпи на малкия пръст на Ситроен с хидроактивното окачване.

mhihi.gifmhihi.gifmhihi.gif Жоре, съветвам те тва да не го казваш другаде mhihi.gifmhihi.gifmhihi.gif ама знам че майтап си прайш де mhihi.gifmhihi.gifmhihi.gifmhihi.gif

Link to comment
Share on other sites

Аз доколкото знам чипа прави единствено оптимизация на двигателя , а не дава 100 коня :)

Слага се на големи двигатели които имат ресурс а не на 1,1 ;) , също се предпочина за дизели тъй като от тях може да се изцеди още :)

Турбото му е майката :)

 

Но като гледам тук - там хората гледат за чисти двигатели , без това или онова - Pure Power :)

 

Но темата е обширна и ще заприлича на Celeron VS AMD , Mercedes VS BMW или Chip VS Turbo.

Link to comment
Share on other sites

Чипът е добре за дизели, но не обикновени дизели, а турбо дизели. Тоест, доборе е за всякакви коли с турбо, но аз лично бих понаправил някой неша по колата и след това някъде да ми направят индивидуални настроики на чипа (демек специално за подобренията по колата).

Link to comment
Share on other sites

Не е е важно дали е турбо. Важно е дали е примерно с електрона нафтова помпа и управлението на двигателя да е електронно .

Примерно аз съм с 1,9TDI , но нямам грам електроника , така че чип нанайци :)

Link to comment
Share on other sites

Преди да си дадете паричките за "ЧИП" прочетете ТОВА (копнато от форума на БМВ)

Ами много добре, че хората от онзи форум си мислят, че чипът изглежда така и се слага там! Докато има хора, които не са наясно какво искат, ще има и такива, които ще им го предоставят!

А, още нещо. Не че оправдавам измамите, но има различни трикове, включващи резисторче, кондензаторче или намотчица, чрез които могат да се направят промени в индикациите за температура на входящия въздух, горна мъртва точка, датчик за детонации и пр. Това също е тунинг, но без да се бърка в компютъра, а чрез промяна на входящите в него данни. В резултат на което на изхода му се получават съвсем други стойности, необходими за работата на двигателя и в крайна сметка той работи по друг начин. Някой от вас да не би да си мисли, че "чипът" на чиптунинга струва повече от 1-2 евро? Ама цената изобщо не му е толкова, защо ли? Производствената цена на процесорите, дето всички ги имаме в компютрите си е не повече от 5$ на парче. Ама даже и от завода не ги дават по два за лев, щото се плаща и за нещо друго -разработка му викат! Та в този ред на мисли, ако този резистор, поставен на онова място, върши някаква работа и променя в положителна степен вървенето на колата, защо да не струва толкова, колкото му искат!?! Като са по 10 стотинки резисторчетата, дайте да си купим по една шепа, ама какво да ги правим после -в резервоара ли да ги сипем, в маслото ли, в жабката ли да ги сложим? Това, че някой е открил, че резистор с определена стойност, поставен на определено място прави "едкаквоси" е труд, който при това струва скъпо. По-спокоен ли щеше да бъде собственикът на тунинга от онази статия, ако под пяната беше открил платчица с някакъв чип, вършещ незнайно какво? Вероятно да.

Пак повтарям, че не оправдавам измамата, ако в горния случай се касае за такава. Но ако по този начин се получава някакъв ефект, то тази кутийка струва точно толкова, колкото реши изобретателят й, независимо какво има в нея!

Link to comment
Share on other sites

Добре де преди да видя моя знаех, че трябва да има крачета и да е продълговат. Та нали е ЧИП. Аз знам за този вид чипове. Не говорим за микро и тем подбни неща. И след като е чип нали трябва да е в компа на колата.

Link to comment
Share on other sites

Стига глупости. picture001cw4.th.jpg

 

http://img241.imageshack.us/my.php?image=picture002rt4.jpg

 

Eто такова нещо имам аз. Без пяни и подобни глупости.

 

 

Чефи, ако ти си си го купил това, си голям балък! (и нека не се смята за обида във форума) Прочети компетентните мнения от темата и ще схванеш защо ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...