Jump to content
BulForum.com

Обща тема за Audi


wbyte

Recommended Posts

Ми то като совалка.... :wub:

Страхотно е! Джаната ми е малко странна, но на живо може да е готина. Майче тоя път Gallardo-то ша диша праха. Предвиждам, че това ще е най-бързото заводско Audi правено някога... :P

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 240
  • Created
  • Last Reply

r8 V10:

Engine - 5.2 liter V10

HP - 525 hp

HP/Liter - 101 hp per liter

0-62 mph - 3.9 seconds

 

 

Gallardo LP560-4:

Engine - 5.2 liter V10

HP - 552 hp @ 8000 rpm

HP/Liter - 106.2 hp per liter

0-62 mph - 3.7 seconds

 

 

 

Айде по-кротко феновете на ауди ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Искам да попитам притежателите на Ауди А4,колко им е разхода на гориво на 100 км?По специално автомобил 98,99 година 1.9 ТДИ 110 к.с?Тъйкато съм се насочил към такова чудо

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
невъзжмоно е да му гори 6......

аз имам 2.5 тди с типтроник и градско под 11 не пада

Е аз казах, че е относително колко гори, ако я настъпи градцко предполагам, че ще одари 9л

ако я кара нормално 7-8, а на дълго сигурно ще падне на 5л та затова писах средно 6л

Link to comment
Share on other sites

абе незнам ама на а4-ка след като я чипнах върви като полудяла и градско ми падна с близо литър ако някой се интересува мога да му дам телефона на момчето което ми я чипна .......

на турбо двигател качва 30 коня и 70Нм въртящ....

Link to comment
Share on other sites

абе незнам ама на а4-ка след като я чипнах върви като полудяла и градско ми падна с близо литър ако някой се интересува мога да му дам телефона на момчето което ми я чипна .......

на турбо двигател качва 30 коня и 70Нм въртящ....

Впечатляващи резултати от чипирането, но не ти ли е малко сектирме с тая печка? Попринцип знам, че са големи дърва що се отнася до спортно каране. Пък и няма кой знае какъв потенциал. Ясно е, че се карат заради нискя разход, но все пак ако искаш бегачка няма да си вземеш дизел...

Link to comment
Share on other sites

Впечатляващо. Не ти ли е малко сектирме с тая печка? Попринцип знам, че са големи дърва що се отнася до спортно каране. Пък и няма кой знае какъв потенциал. Ясно е, че се карат заради нискя разход, но все пак ако искаш бегачка няма да си вземеш дизел...

:lol:

Link to comment
Share on other sites

Да и аз бих реагирал като психара...дизелите вече не са като от 30те години....и съм далеч от мисълта,че например А6 3.0 ТДИ, неможе да бъде карано спортно или пък е "печка",или пък няма портенциал!Защото ще "откине" половината 320-ки и т.н. нисколетящи мега-хипер-дупер бързи и невероятни бензинови коли...

 

Ако искаш виж характеристиките на автомобила,който споменах по-горе и го сравни с бензиновия му еквивалент....май дизела е по-добър,а? ;) такива заключения като "нямат потенциал" или пък "ако искаш бегачка няма да си вземеш дизел" не са много уместни....а и ако дизела неставаше за спорт нямаше да го има и R8 V10 ;)

Link to comment
Share on other sites

Да и аз бих реагирал като психара...дизелите вече не са като от 30те години....и съм далеч от мисълта,че например А6 3.0 ТДИ, неможе да бъде карано спортно или пък е "печка",или пък няма портенциал!Защото ще "откине" половината 320-ки и т.н. нисколетящи мега-хипер-дупер бързи и невероятни бензинови коли...

Такова сравнение никой не прави. Пък и те 320-ките отдавна са заминали. Говоря за равностойни двигатели бензин-дизел. Нямат същата динамичност. Последно гледах сравнение на 335d i 335i BMW-та (E60) в Top Gear. Въпреки много хваленото по динамични показатели дизолово BMW бензина пак го наказа стабилно. И имаме предвид, че малко от дизелите са с динамичноста на тази печка. Нито звука е като звук, за пушеците да не говорим. И като сравняваме двата вида двигатели е добре за миг да забравим икомичноста на на дизела. А нямат потенциал, защото трудно се тунинговат. Рядко им се прави нещо повече от чипиране, което е достатъчно за масовия потребител, но не и за силово надуване на агрегата.

Link to comment
Share on other sites

Такова сравнение никой не прави. Пък и те 320-ките отдавна са заминали. Говоря за равностойни двигатели бензин-дизел. Нямат същата динамичност. Последно гледах сравнение на 335d i 335i BMW-та (E60) в Top Gear. Въпреки много хваленото по динамични показатели дизолово BMW бензина пак го наказа стабилно. И имаме предвид, че малко от дизелите са с динамичноста на тази печка. Нито звука е като звук, за пушеците да не говорим. И като сравняваме двата вида двигатели е добре за миг да забравим икомичноста на на дизела. А нямат потенциал, защото трудно се тунинговат. Рядко им се прави нещо повече от чипиране, което е достатъчно за масовия потребител, но не и за силово надуване на агрегата.

:lol: x 2

Link to comment
Share on other sites

Да и аз бих реагирал като психара...дизелите вече не са като от 30те години....и съм далеч от мисълта,че например А6 3.0 ТДИ, неможе да бъде карано спортно или пък е "печка",или пък няма портенциал!Защото ще "откине" половината 320-ки и т.н. нисколетящи мега-хипер-дупер бързи и невероятни бензинови коли...

 

Ако искаш виж характеристиките на автомобила,който споменах по-горе и го сравни с бензиновия му еквивалент....май дизела е по-добър,а? ;) такива заключения като "нямат потенциал" или пък "ако искаш бегачка няма да си вземеш дизел" не са много уместни....а и ако дизела неставаше за спорт нямаше да го има и R8 V10 ;)

 

 

Абе и аз до преди година бях фен на дизела, ама леко със спортното каране на дизелите, че турбо-то е скъп консуматив.

 

А за сравнението бензин-дизел...

 

Сравнявай турбо дизел с турбо бензин - за да е по-честно ;)

 

Такова сравнение никой не прави. Пък и те 320-ките отдавна са заминали. Говоря за равностойни двигатели бензин-дизел. Нямат същата динамичност. Последно гледах сравнение на 335d i 335i BMW-та (E60) в Top Gear. Въпреки много хваленото по динамични показатели дизолово BMW бензина пак го наказа стабилно. И имаме предвид, че малко от дизелите са с динамичноста на тази печка. Нито звука е като звук, за пушеците да не говорим. И като сравняваме двата вида двигатели е добре за миг да забравим икомичноста на на дизела. А нямат потенциал, защото трудно се тунинговат. Рядко им се прави нещо повече от чипиране, което е достатъчно за масовия потребител, но не и за силово надуване на агрегата.

 

 

1) Не знам кое и е заминалото на "320и", но 0-100 за 8,2, максимална скорост 230 и 0-1000м за 28,9 секунди си е доста прилично за кола.

 

2) 335и и 335д са Е90, Е91, Е92 или Е93 съответно седан, комби, купе, кабрио - Е60 е 5та серия седан.

 

3) 335д не пуши ;)

Link to comment
Share on other sites

1) Не знам кое и е заминалото на "320и", но 0-100 за 8,2, максимална скорост 230 и 0-1000м за 28,9 секунди си е доста прилично за кола.

 

2) 335и и 335д са Е90, Е91, Е92 или Е93 съответно седан, комби, купе, кабрио - Е60 е 5та серия седан.

 

3) 335д не пуши ;)

1) За каква генерация 320i говорим?

 

2) Говоря точно за 5-та серия седан (Е60)

 

3) Малко не ми се вярва. Може би е по-малко не аз не съм виждал непушещ изобщо дизел.

 

PS: Психо - x3? :lol:

Link to comment
Share on other sites

Ми как да ти кажа,карах дизел до лятото,сега едната кола от семейните е дизел....ми...няма пушек!Сега...виж нормално е кола на 200 000 да пуши.....нормално е кола,на която нещо не и е фред по двигателя да пуши....но загледай се например в Рено меган(дето отзад са като кутия за хляб) 1.5 DCI грам пушилка няма.... :)

 

А и какво значение има колко коли са с потенциала на аудито от по-горния ми пост?Факт е,че ги има!

Още повече дизел=голям въртящ момент

 

Звукът на 1.7 дизел може да е гаден наистина,но ... след 2.0 мисля,че вадят звук да не говорим за V6 и нагоре...

 

Не съм заклет фен на дизела нито на бензина и не се заяждам,аз самия карам бензинов автомобил,но просто имам по-различно мнение от твоето(NeRoX) :)

 

 

А колкото до турбото...скъпичък е да,гърми...да....,но бая зор трябва да види :)

Link to comment
Share on other sites

1) За каква генерация 320i говорим?

 

2) Говоря точно за 5-та серия седан (Е60)

 

3) Малко не ми се вярва. Може би е по-малко не аз не съм виждал непушещ изобщо дизел.

 

PS: Психо - x3? :lol:

 

 

 

 

 

1) Е90

 

2) Тогава е трябвало да напишеш 535d i 535i - което в европа се води 540i

 

3) Покарай зад някое ново БМВ или Ауди дизел и ще се увериш ;)

Link to comment
Share on other sites

1) Е90

 

2) Тогава е трябвало да напишеш 535d i 535i - което в европа се води 540i

 

3) Покарай зад някое ново БМВ или Ауди дизел и ще се увериш ;)

1) Тук съм съглсен. Аз говорих за старите бараки (Е30, Е36)

 

2) Грешката е моя, съжелявам. 535d и 535i. :)

 

Ми как да ти кажа,карах дизел до лятото,сега едната кола от семейните е дизел....ми...няма пушек!Сега...виж нормално е кола на 200 000 да пуши.....нормално е кола,на която нещо не и е фред по двигателя да пуши....но загледай се например в Рено меган(дето отзад са като кутия за хляб) 1.5 DCI грам пушилка няма.... :)

 

А и какво значение има колко коли са с потенциала на аудито от по-горния ми пост?Факт е,че ги има!

Още повече дизел=голям въртящ момент

 

Звукът на 1.7 дизел може да е гаден наистина,но ... след 2.0 мисля,че вадят звук да не говорим за V6 и нагоре...

 

Не съм заклет фен на дизела нито на бензина и не се заяждам,аз самия карам бензинов автомобил,но просто имам по-различно мнение от твоето(NeRoX) :)

А колкото до турбото...скъпичък е да,гърми...да....,но бая зор трябва да види :)

Под "потенциал" имах предив потенциал за тунинг и повишаване на мощноста. За звук съм чувал и големи дизели и пак не ми харесват. Като фадроми са. Други си е ревът на бензиновия двигател. Аз нямам нищо против дизеловите двигателя. Едно перфектно решения за нормалния човек, който има нужда от кола за работа, която да гори малко. Говорим за динамичност, спортно каране, ръчкане и т.н. Аз имам предвид, че там не са много добри. То и никой не ги прави. Достатъчен факт. :)

Link to comment
Share on other sites

Според мен не е навлезнало толкова широка да се правят дизеловите двигатели в смисъл тунинговат а пък и ще излезне предполагам е доста скъпо но чак пък да няма потенциал в тях.Виж например световното за туристически автомобили и Льо ман...

Link to comment
Share on other sites

нямате си и на представа колко може да се пипне един дизел с турбо, толкова че да не мое му се опре и бензинова с турбо (но сток) :lol:

Link to comment
Share on other sites

Според мен не е навлезнало толкова широка да се правят дизеловите двигатели в смисъл тунинговат а пък и ще излезне предполагам е доста скъпо но чак пък да няма потенциал в тях.Виж например световното за туристически автомобили и Льо ман...

 

Р10, а сега и Р15 ще са дизелаци. Пежо и те в Льо ман. Сеат....но пък във Ф1 ги няма, което е показателно :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

нямате си и на представа колко може да се пипне един дизел с турбо, толкова че да не мое му се опре и бензинова с турбо (но сток) :lol:

 

 

Имаш ли си на представа една кола Х колко може да се пипне, толкова че да не "мое" му се опре и болид от Ф1...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...